Piti vain käytellä vähän meisseliä.
Ja kyllä mä tiedän, että se on jakoavain! Meisseli on vaan niin paljon kivempi sana!
Meisselihän sopii hyvin jakoavaimen loveen. Siinä niitä voi hinkata yhteen ja tehdä lisää lovee

Uutiset:
velihopea

Rakastajien aatelia
Piti vain käytellä vähän meisseliä.
Ja kyllä mä tiedän, että se on jakoavain! Meisseli on vaan niin paljon kivempi sana!

RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Kotiuduin bileistä ja jatkui ihan omat tsembalot. Itseni viihdyttämisen lisäksi olen siinä mielessä kiva, että hauskuutan nyt sitten teitäkin mun sangen sensuellilla tanssilla. Sarcasm included.
👍!
Vieras1918

Rakastajien aatelia
Yritin kovasti vilauttaa, mutta eihän tuolta hameen alta mitään näy. Ehkä ensi kerralla sitten.
Vieras1918

Rakastajien aatelia
Jostain ihmeen syystä mulle on alkanut kertyä noita tikkareita. Varmaan koska tykkään imeskellä asioita, tai en sitten tiedä. 🤷🏼♀️
Ajattelin nyt kuitenkin tehdä asialle jotain, kun muutenkin kaikkea omituista kerääntyy nurkkiin pyörimään.
Tää on kyllä sen verran iso, että tätä saa nuoleskella jokusen tovin.
Vieras1918

Rakastajien aatelia
Vielä hetki sitten kaikki oli hyvin eikä mikään harmittanut...nyt harmittaa mutta jännällä tavalla se on kuitenkin positiivinen harmitus...
HarryPotter

Jostain ihmeen syystä mulle on alkanut kertyä noita tikkareita. Varmaan koska tykkään imeskellä asioita, tai en sitten tiedä. 🤷🏼♀️

Vielä hetki sitten kaikki oli hyvin eikä mikään harmittanut...nyt harmittaa mutta jännällä tavalla se on kuitenkin positiivinen harmitus...
No voi harmi! Siis se että harmittaa. 😢 Saanko kysyä, mitä on positiivinen harmitus? En harmikseni muista kokeneeni sellaista vielä koskaan.
kilikello

Huikea tyyppi

Entto

Lähellä täydellisyyttä
velihopea

Rakastajien aatelia
Auton rassaaminen ja puunaaminen sen kun jatkuu, auto vaan vaihtui
HarryPotter

Mitä tuolla auton katolla on?
Varmaan pitäisi mun käydä optikolla.
kilikello

Huikea tyyppi
Mitä tuolla auton katolla on?Sellanen juttu mihin kaadetaan maalia että voi telalla ottaa

Kiva toi hattu..Kiitti! Ostin kierrätyskeskuksesta parilla eurolla

Mitä tuolla auton katolla on?Sellanen juttu mihin kaadetaan maalia että voi telalla ottaa
Aaa, niinpä tietysti.. luonnollisesti
Vieras1763

Huikea tyyppi
Auton rassaaminen ja puunaaminen sen kun jatkuu, auto vaan vaihtuiTämähän sopisi hyvin vaikka Latela-sarjaan

Shq78

Nauttii muiden arvostusta