Kiitos ihanat  
 Matka huipulle jatkukoot 😁😉 
 Matka huipulle jatkukoot 😁😉 
Uutiset:
								Eerikamikaela

Huikea tyyppi
						Kävin vähän shoppailee... 😄 homma eskaloitu omaan kivaan sovituskopissa, mutta se on ihan eri tarina se!Jos tarinasta ei ole kuvaa sitä ei ole tapahtunut 😉
								Eerikamikaela

Huikea tyyppi

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinä
Jousimies, sovituskoppitarinasta on olemassa videotodiste, mutta kun tänne ei meinaa saada edes parin sekunnin giffiä ladattua, niin yli 7min video täyty pistää muualle... 😅 Etsivä löytää jos sen haluaa nähdä 😉

Anonym_M

Kelpo kaveri
						No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinä
Jousimies, sovituskoppitarinasta on olemassa videotodiste, mutta kun tänne ei meinaa saada edes parin sekunnin giffiä ladattua, niin yli 7min video täyty pistää muualle... 😅 Etsivä löytää jos sen haluaa nähdä 😉

No eihän toi mun GIF taaskaan edes pyöri, onpas noloa 🤦🏼♀️😂 heikennetään vielä lisää laatua, jos ei nyt toimi ni en tule tähän ketjuun enää ikinäNyt toimii eli jatkossakin näemmä ohastuttavia videoita 😉
								Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
						Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋

Anonym_M

Kelpo kaveri

Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋

Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä

Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋kyllä perkutarallaa on peppuperjantai
 Oisko se sitten peppuperjantai? 🤔 Huomenna olis taas JOI-päivä 💖💋Kylläpäs se pyrstö keinuukin mukavasti