Huomaan olevani vanha. Ainoastaan ne gif:t kiinnostavat enemmän, joiden postaajien kanssa on optiona päästä harrastamaan maksullista liveseksiä. Tuo OF ei avaudu. Ja tällöinkin tietty gif:n täytyy miellyttää silmää.
Uutiset:
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
						Taas teitä kiusaamassaTänään julkaisin ekan anaalipätkän, giffi liittyy aiheeseen
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
						^ Näkyykö sinultakin kasvot? Vai vain noiden mimmien?
 Eli suurimmassa osassa ei, pari klippiä voi olla missä vähän vilahtaa. Ehkä joskus 😁
								Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Teen pääosin pov sisältöä eläydyttävyyden takia.Eli suurimmassa osassa ei, pari klippiä voi olla missä vähän vilahtaa. Ehkä joskus 😁

Ai nyt tajusit et turskahan se siinä perseelle läpsii.

Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
						^ Ei vittujen kevätAi nyt tajusit et turskahan se siinä perseelle läpsii.
Mä sentään tajusin jo eilen

Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Teen pääosin pov sisältöä eläydyttävyyden takia.Eli suurimmassa osassa ei, pari klippiä voi olla missä vähän vilahtaa. Ehkä joskus 😁
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
						^ja tietääkö nää mimmit, että esiintyvät kasvoillaan ja muutenkin tunnistettavissa giffeissä pillufoorumilla.Itse en usko, että tässä on mitään ongelmaa. Kaikesta on taatusti sovittu.
								Vieras1505

Piristää muiden päivää
						Hupakoiden keskusteluissa on kyllä noussut esiin, että joillakin asiakkailla on piilokameroita, esimerkiksi silmälaseihin asennettuna.^ja tietääkö nää mimmit, että esiintyvät kasvoillaan ja muutenkin tunnistettavissa giffeissä pillufoorumilla.Itse en usko, että tässä on mitään ongelmaa. Kaikesta on taatusti sovittu.
 En nyt tätä kyseistä kaveria ala epäillä, mutta sanon vaan, että kaikesta ei aina ole sovittu. En tiedä kuinka moni haluaa naamansa tuossa yhteydessä näkyviin oikeasti. Mutta eipä tuosta klipistä kyllä tunnista naaman perusteella, että ei sen puoleen.
								Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
						^^^ Lifti sä tajusit vasta kun mä vinkkasin...