Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä negatiivisia seurauksia huorissa käymisestä on ollut elämässäsi  (Luettu 5184 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
On ihan hyvä, että tällä foorumilla keskitytään pääasiassa positiivisiin asioihin, joita maksullisissa käymisestä seuraa. Vaan kaikella tekemisellä on myös negatiivisia seurauksia. Oletettavasti myös maksullisissa käymisessä. Mitä ne ovat olleet sinun elämässä?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Itsellä negatiivista on ollut se, että minusta on tullut kranttu. Ns. tavalliset naiset eivät oikein kiinnosta. Nuorena jos kapakasta sai naisen mukaan, minähän lähdin. Tänä päivänä usein käy niin, että ei vaan kiinnosta. Ja on minulla jopa käynyt niin, että sängyssä olen joutunut todella suoriutumaan kun on verrannut mielessään siihen, mitä maksuseksipuolella on saanut. Taso on noussut liian korkealle.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Siihen on tullut riippuvuus.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Siihen on tullut riippuvuus.

Juu, kyllähän tähän touhuun jää koukkuun helposti, mutta riippuvutta en ole havainnut, päinvastoin ;-)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuon Turskapapan mainitseman kranttuuden lisääntymisen olen itsekin huomannut. Negatiivista siinä on lähinnä se, että sen takia asenteeltaan ns. vakkariainestakin olevia palveluntarjoajia saattaa jäädä tapaamatta.

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Siihen on tullut riippuvuus.

Juu, kyllähän tähän touhuun jää koukkuun helposti, mutta riippuvutta en ole havainnut, päinvastoin ;-)

Tuostako se "turska"-nimityskin tulee, koukku, ja riippuvuus=riippua?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Komppaan myös Turskapappaa, krantuksi olen tullut.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Ei mitään negatiivisia seurauksia....päinvastoin.  :) Kaikki naiset ovat erilaisia ja erilailla kiinnostavia....oli se sitten siviilissä tavattuja tai hupakoita. Ei ole tapana lokeroida ihmisiä tekemisten tai ulkonäköön liittyvien prioriteettien perusteella.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Jos jotain huonoa pitää sanoa niin ehkäpä se että on pitänyt toisinaan valehdella minne on menossa. En haluais valehdella.
Toiseksi, en tiedä onko se hyvä vai huono asia, tämä kaikki tuntuu tosi hyvältä. Ehkä jopa liian hyvältä. Ja kaikkihan tietää että jos jokin tuntuu liian hyvältä niin se ei ole totta.  :)
Amator

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Herpestartunnan vaara aina takaraivossa.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Pelkäsin krantuksi tulemista hullutellessani maksullisen seksin maailmassa, mutta toisin kävi: Nyt koen viehättäviksi sellaisetkin neidot, joiden kohdalla viisari ei aiemmin värähtänyt alkuunkaan. Ehkä tuo johtuu siitä, että kun on tanssinut penetradaa koko kattauksen kanssa, huomaa polttavan kuuman seksikkyyden asuvan myös niissä neidoissa, jotka kietoutuvat mulkun ympärille kuoriutumalla ensin pieruverkkareista ja kaivamalla sipsit tukasta. Niitä kukkasia pitää vaan kastella enemmän. ;)

Jos jostain pitää vaikertaa, olkoot se rahan meno. Olen kalliiden harrastusten mies, mutta ei mikään tule tälle tasolle rahan menossa: Kolmessa vuodessa on palanut uuden henkilöauton verran rahaa. Toisaalta seksisävärit auttoivat saamaan mm. uuden, reilusti parempipalkkaiden duunin, joten plussalle jäätiin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2019, 21:00:23 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
On se...
Vaan huimasti positiivista tuonut elämääni, se energia mitä tavatut sihteerit ovat minulle antaneet, korvaamatonta. Ja se yksi negativinenkin on antanut nyt hupia jälkeenpäin joten juu, roimasti plussalla.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Siihen on tullut riippuvuus.

Juu, kyllähän tähän touhuun jää koukkuun helposti, mutta riippuvutta en ole havainnut, päinvastoin ;-)

Tuostako se "turska"-nimityskin tulee, koukku, ja riippuvuus=riippua?

Minun kielitietoni mukaan turska tulee ruotsin kielestä, sanasta torsk, verbi torska, jäädä kiinni jostain.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Itsellä negatiivista on ollut se, että minusta on tullut kranttu.
Tavallaan minustakin on tullut sitä, mutta jos on mahdollisuus mennä juuri sille naiselle jolle haluaa niin miksen sinne juuri menisi.
Olen monta kertaa tämän harrastuksen aikana todennut, ettei kannata menne ensimmäisenä sinne missä tarjous on nimellisesti paras vaan valikoin sieltä ne helmet, vaihtelevalla menestyksellä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
en kyllä keksi mitään negatiivista, ellei sitten tuo monien mainitsema kranttuus. kun tietää mitä
on mahdollista saada, ei kelpaa enää kuka tahansa. jos ei niitä "helmiä" joita olen jo löytänyt, ole
saatavilla, jätän mieluummin panematta. vain parasta A-sarjaa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua

Tuosta kranttuudesta mietin tän keskustelun pohjalta että mä en ole nykyään ehkäpä yhtään sen krantumpi kuin ennen. Mä oon ollu kranttu aina.  ;)

Ehkä tuo näkyy maksullisen seksin puolella siten että suosin vakkareita aika voimakkaasti. Naisessa pitää olla muutakin kuin kaunis hymy. Mutta samaan hengenvetoon sanon että vastavuoroisesti pyrin aina itsekin tuomaan mukanani tapaamiseen muutakin kuin tukun rahaa.
Amator

Poissa Puutonttu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Tullut käytettyä joskus harrastukseen rahaa ihan liikaa yli varojen. Muuten pelkkää positiivista.

Poissa Ribbeli

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • * Kelpo kaveri


  Koukuttaa ja tulee yhä krantummaksi..ei tahdo riittää blondi törötisuilla ja kaupungin korkeimmilla koroilla..

Poissa Vieras1660

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Tämä juttu on antanut fyysisesti ja henkisesti niin paljon, että vain taloudellinen satsaus mietityttää. Onko se sitten negatiivista! Toki hyvään palveluun ja laatuun sekä omaan hyvinvointiin kannattaa panostaa. Niin kuin aiemmissa kommenteissa on todettu, tähän jää koukkuun ja yhä antoisampien kokemusten toivossa tulee myös kriittisemmäksi. ;)