Eager beaver!
Klassikko

Esim: https:...www.amazon.com/Vibrating-Rotating-Jelly-Eager-Beaver/dp/B00ASEO0SG
Tuollaisen kanssa oon tehnyt vuorokauden laukeamisenkat (jotain luokkaa 40 orkkua) - jep, tylsä päivä ja ei elämää + olin tuolloin just vastaavalla laitteella saanut ekat orkkuni ikinä ja mopo saattoi sit hieman lähteä käsistä...olin siis jo vähän yli 20 vee ja miehet ei olleet saaneet mun pillussa siihen mennessä oikein mitään reaktiota aikaiseksi.

No tajusin jutun juonen kun se eka orkku oli saatu - mä en saa ns. pelkkiä emätinorkkuja täysin ilman klittastimulaatiota.
Nykyisin melkein mikä tahansa väristin saa jonkin asteisen orkun klitalla aikaiseksi tosi nopeasti. Siis mun kohdalla se että naisen ns. seksuaalinen huippuaika tulee siinä 40 vee tienoilla (siinä missä miehen on 20 vee tienoilla) pitää ilmeisesti paikkansa.
Edelleenkin pelottaa miten tää panetus tästä lähtee vielä käsistä, olen varmaan Kaisaniemenpuistossa pusikoissa vaanimassa miehiä seuraavaksi...
Mutta, lempparilelu tuo edelleen sen takia että sen kanssa saan myös emätinorkkuja (tietysti yhdistettynä klitan kiihottamiseen). Tai pikemminkin, voin valita haluanko laueta vain nopsaan (klitta) vai haluanko pitkittää jolloin tuon lelun kanssa tulee emätinorkku tai jokin outo kombinaatio molempia, jotka saattaa olla juuri niitä parhaita orkkuja. Ah, se valitsemisen vaikeus!
Eager beaverissä (ja kai kaikissa klittasurruttimissa) on naiselle kuitenkin ns. "death grip" vaara. Jos tuota lelua käyttää liikaa tottuu sen ylitehokkaaseen vibraan ja sen jälkeen laukeaminen miehen kielihoidolla muuttuu vaikeammaksi.
Suosittelen siis varauksella. Tuohon leluun voi jäädä koukkuun, sen kanssa voi viettää päivän itseään viihdyttäen ja nauttien naisille suoduista peräkkäisistä orkuista ja miehen kielihommille vaatimustaso voi nousta mahdottomuuksiin.