Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa  (Luettu 16137 kertaa)

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #60 : Toukokuu 31, 2025, 13:54:54 »
Ja siis juurikin näin! Joidenkin kaa se on helppoa mut sit kun on niitä jotka ei jaksa lukea sitä ilmoitusta saatika infoviestiä. 🙈

Mulla menee muutama minuutti viestittelyyn.

Asiakas: moikka. Olen 50+ siisti ja hyväkäytöksinen herrasmies. Olisiko huomenna vapaata, esim. klo.11. Olisin kiinnostunut tunnin ajasta.

Minä: klo.11 huomenna sopii oikein hyvin, hinta on 200€. Lukitaanko se?

Asiakas: lukitaan vaan.

Minä: ilmoitan osoitetiedot.

Ainut ns. leikkaa liimaa vastaus on osoite- ja parkkitiedot. Niitä ja hintaa lukuunottamatta itse ilmoitus on pyritty laatimaan sellaiseksi, että siitä selviää mun palvelun tyyli ja sisältö.

Tämähän se olisi, JOS kaikki viestittelijät kertoisivat noin hyvin asiansa/toiveensa heti ekassa viestissä. Yllättävän vähän noita kyllä tulee. Enemmän tulee niitä joissa ei a) kerrota edes ikää (toki mulla ei ole muita vaatimuksia sen suhteen muuta kuin täysi-ikäisyys) ja b) viestittelijällä ei ole vielä tiedossa mahdollista toivomaansa ajankohtaa tiedossa. Realissa en ilmoita eli se tietysti tarkoittaa että ei voi olla etukäteen hintoja tai kellonaikoja tiedossakaan mahdollisella asiakkaalla.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #61 : Toukokuu 31, 2025, 14:01:07 »
^ Jep, välillä se paikkakuntakin (joka lukee mulla yleensä jo otsikossa) jää joiltain lukematta😅
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #62 : Toukokuu 31, 2025, 14:02:31 »
Ja siis juurikin näin! Joidenkin kaa se on helppoa mut sit kun on niitä jotka ei jaksa lukea sitä ilmoitusta saatika infoviestiä. 🙈

No joo, varmasti näinkin - tästähän on moneen kertaan kirjoiteltu.

Itse olen miettinyt, että jos ei 3 viestillä saa pimppiä varattua, niin voikin siirtyä jo seuraavaan ilmoitukseen  :whipping:

Mutta joo, elämä on witun monia valintoja täynnä  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 34 )

Poissa Waykee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Toukokuu 31, 2025, 14:37:30 »
No täytyy myöntää kyllä physiomama ja turuntyttö on ihan kelpo huoria.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #64 : Toukokuu 31, 2025, 19:45:01 »
Mulla menee muutama minuutti viestittelyyn.

Asiakas: moikka. Olen 50+ siisti ja hyväkäytöksinen herrasmies. Olisiko huomenna vapaata, esim. klo.11. Olisin kiinnostunut tunnin ajasta.

Minä: klo.11 huomenna sopii oikein hyvin, hinta on 200€. Lukitaanko se?

Asiakas: lukitaan vaan.

Minä: ilmoitan osoitetiedot.

Ainut ns. leikkaa liimaa vastaus on osoite- ja parkkitiedot. Niitä ja hintaa lukuunottamatta itse ilmoitus on pyritty laatimaan sellaiseksi, että siitä selviää mun palvelun tyyli ja sisältö.

Tämähän se olisi, JOS kaikki viestittelijät kertoisivat noin hyvin asiansa/toiveensa heti ekassa viestissä. Yllättävän vähän noita kyllä tulee. Enemmän tulee niitä joissa ei a) kerrota edes ikää (toki mulla ei ole muita vaatimuksia sen suhteen muuta kuin täysi-ikäisyys) ja b) viestittelijällä ei ole vielä tiedossa mahdollista toivomaansa ajankohtaa tiedossa. Realissa en ilmoita eli se tietysti tarkoittaa että ei voi olla etukäteen hintoja tai kellonaikoja tiedossakaan mahdollisella asiakkaalla.

Mä en ylipäätään edes vastaa, mikäli yhteydenotosta puuttuu ikä (tai se on alle ikärajan). Muutakin tekemistä, kun ruveta lypsämään vastauksia yksi kerrallaan. Keep it simple 👌
*pikkuPullea mature*

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #65 : Toukokuu 31, 2025, 20:22:58 »
Kysyin jossain toisessa ketjussa vaan en saanut yhtään vastausta, miksi se iän tietäminen on niin tärkeää? Ymmärrän ala- ja yläikärajan, mutta jos asiakas on, sanotaanko vaikka väliltä 25-60 v, onko sillä iällä niin suurta merkitystä?

Itse kyllä aina ilmoitan iän ja laitan pienen esittelyn itsestäni. Silti olen kohdannut sellaista, ettei viesteihin vastata lainkaan tai yhden viestin jälkeen vastaukset loppuu. Nähtävästi kaikilla ei ole tarvetta uusille asiakkaille. Huvikseen kyselijä en ole, enkä ohareiden tekijä.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #66 : Toukokuu 31, 2025, 20:59:06 »
^Minä ainakin vastasin sinulle. Mulla kun on alaikärajana 50v, niin haluan tietää että asiakas on yli 50v. Eikä esim. 35, mikä selviäisi vasta oven avatessa. Kuten jo useaan otteeseen todettu, ilmoitusta ei aina lueta tai kunnioiteta sitä ikärajaa. Muuten ei ole mitään merkitystä, onko 50, 60 vai 70v.
*pikkuPullea mature*

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #67 : Toukokuu 31, 2025, 21:07:54 »
Kysyin jossain toisessa ketjussa vaan en saanut yhtään vastausta, miksi se iän tietäminen on niin tärkeää? Ymmärrän ala- ja yläikärajan, mutta jos asiakas on, sanotaanko vaikka väliltä 25-60 v, onko sillä iällä niin suurta merkitystä?

Iällä ei ole merkitystä mulle niin kauan kuin se ei ole alle 25. Jos yhteydenottaja ei kerro ikäänsä joudun kysymään sitä.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #68 : Toukokuu 31, 2025, 21:28:13 »
... kyllä on alusta saakka ollut copypaste infoviesti, jossa UKK vastaukset ja kaikki muu tarpeellinen listattuna.

On muuten tosiaan erinomainen ja selkeä infoviesti.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #69 : Kesäkuu 01, 2025, 01:34:50 »
Kysyin jossain toisessa ketjussa vaan en saanut yhtään vastausta, miksi se iän tietäminen on niin tärkeää?

Ei kiinnosta muutoin mutta haluan tietää etten keskustele alaikäisen kanssa. Pyydän kertomaan iän ettei mun tarvi kysyä sitä itse jokaiselta yhteydenottajalta ja siten hidastuttaa ajanvarausprosessia vielä entisestään.
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa DeiDei

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #70 : Kesäkuu 01, 2025, 02:24:38 »
Montakos viestiä muuten vaihdatte keskimäärin yhden pokan kanssa tapaamiseen asti? 100?
Plus WoT eli waste of time, jotka usein ovat myös WoL eli waste of life. Paljonko menee?

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #71 : Kesäkuu 01, 2025, 08:15:54 »
^1-5, riippuen onko vanha tuttu vai uusi asiakas.
*pikkuPullea mature*

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #72 : Kesäkuu 01, 2025, 16:51:47 »
3-6 viestiä riittää siihen että asiakas pääsee ovelle asti.

Mutta sitten on sellaisia jotka kysyy 12 kysymystä, osa heistä tulee asiakkaaksi mutta osa ei. Suurin osa ei. Mutta koska osa kumminkin tulee niin vastaan kaikkiin asiallisiin kysymyksiin.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #73 : Kesäkuu 01, 2025, 18:22:01 »
^ Lähetän max kaksi viestiä. Toisaalta yritän yleensä soittaa ja sopia asiat aikuisten tapaan eli puhumalla. Viestit on teinien juttuja...Btw, ihan mielenkiinnosta olisi mukava tietää juurikin kuinka monta viestiä pitää lähettää koska tuo kolmas on tosiaan jo ihan liikaa. Menee jo liian työlääksi selkään kiipeäminen.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Zemlicka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #74 : Kesäkuu 02, 2025, 21:59:30 »
Toki hinnoissa on Suomi-lisä, jos haluaa panon lisäksi puhua jotain äidinkielellään. Joskus kannattaa, useimmiten ei.

Viimeksi oli hieman niukka budjetti, joten jätin suosiolla suomalaiset pois. Vanhalla tasarahalla löytyi naapurista oikein kiva afrikkalainen tyttö, jonka pillussa oli sellainen puristusvoima, että vanhakin nuortui. Muutenkin iloinen ja asiallinen.

Välillä suomalaiset semiammattilaiset laittavat sähköpostilla sellaisen hinnaston, ettei mitään järkeä.

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #75 : Kesäkuu 03, 2025, 23:17:39 »
Toki hinnoissa on Suomi-lisä, jos haluaa panon lisäksi puhua jotain äidinkielellään. Joskus kannattaa, useimmiten ei.

Viimeksi oli hieman niukka budjetti, joten jätin suosiolla suomalaiset pois. Vanhalla tasarahalla löytyi naapurista oikein kiva afrikkalainen tyttö, jonka pillussa oli sellainen puristusvoima, että vanhakin nuortui. Muutenkin iloinen ja asiallinen.

Välillä suomalaiset semiammattilaiset laittavat sähköpostilla sellaisen hinnaston, ettei mitään järkeä.

Yleensä, kun mies on pelaillut naisten kanssa kolmatta/neljättä vuosikymmentä, ei muna enää tee päätöksiä, vaan järki.

Sitä alkaa jo hahmottamaan, että se ulkomaisen 30 minsaa on ihan yhtä nautinnollinen kuin suomalaisenkin. Ja mikä tärkeintä, halvempi.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #76 : Kesäkuu 03, 2025, 23:40:53 »
^ Lähetän max kaksi viestiä. Toisaalta yritän yleensä soittaa ja sopia asiat aikuisten tapaan eli puhumalla. Viestit on teinien juttuja...Btw, ihan mielenkiinnosta olisi mukava tietää juurikin kuinka monta viestiä pitää lähettää koska tuo kolmas on tosiaan jo ihan liikaa. Menee jo liian työlääksi selkään kiipeäminen.

Parhaassa tapauksessa se kolmas viesti on se missä annetaan osoite ennen saapumista.