Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä häpeät elämässäsi eniten?
Vieras0265:
Me kaikki teemme virheitä.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Huhtikuu 28, 2021, 01:55:19 ---Eihän tässä muuta saakkaan kuin hävetä... :laught:
No ei, en tiedä mikä nyt olisi eniten, mutta ekaksi tulee mieleen se että olen kohdellut joitain ihmisiä kohtuuttoman julmasti. Mun on välillä (=aina) todella vaikea samaistua/asettautua todella super herkkien henkilöiden asemaan ja ymmärtää että asiat jotka mä ohitan olan kohautuksella voi jollekin toiselle olla hirmu musertavia. Mutta, koitan ottaa opikseni. :)
--- Lainaus päättyy ---
Minusta se on itsekästä olettaa toisen reagoivan omiin ongelmiin. Siinä ei voi voittaa. Jos muserrut toisen surujen alla niin toista helpottaa. Paitsi, että hän siirtänyt omat ongelmansa sinulle joka on itsekästä. Jos et reagoi niihin ongelmiin, sinua aletaan kutsua itsekkääksi ja tunteettomaksi.
Jos ympärilläsi on tunneherkkiä ihmisiä, hakeudu heistä eroon, koska se on sinulle vain lose-lose. Sitä varten on ammattilaiset. Asian voi tietty esittää nätiskin, että: "valitettavasti en osaa auttaa, mutta ammattilaiset on sitä varten"
Hyvän ystäni sanoin jos edes joku vihjaakaan tunnepuolen asioista: "ÄLÄ AVAUDU" ja on muuten loistotyyppi😊
Hottis puuma:
En mitään.
CuoreSportivo:
No en yhtään mitään.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 28, 2021, 02:22:26 ---Hyvän ystäni sanoin jos edes joku vihjaakaan tunnepuolen asioista: "ÄLÄ AVAUDU"
--- Lainaus päättyy ---
Juu, vaari tietää että tämä toimii varsinkin parisuhteissa. Vielä parempi jos karjaisee kumppanilleen - älä avaudu! Torpassa on pari viikkoa ihan hiljaista ja kumppani on "tyytyväinen" kun ukko oli hänen asioistaan "kiinnostunut"
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta