Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä häpeät elämässäsi eniten?

<< < (3/11) > >>

Rene:
No joo. Olen melko innokas laulamaan karaokea...vaikka laulutaito on ihan perseestä. Tätä kyllä pitäisi hävetä jos osaisi. ;D

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Rene - Huhtikuu 28, 2021, 18:52:15 ---No joo. Olen melko innokas laulamaan karaokea...vaikka laulutaito on ihan perseestä. Tätä kyllä pitäisi hävetä jos osaisi. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Päinvastoin. Huomannut, että karaoke on parasta mahdollista terapiaa. Sitä kun ei saa korottaa ääntään ihmisille vaan pitää rauhallisesti vääntää rautalangasta asioita vaikka olisivat kuinka tyhmiä ymmärtämään yksinkertaisia asioita, niin töiden jälkeen kun menee lähiökuppilaan ja vetäisee kunnon rokkibiisin jossa saa huutaa niin paljon kuin sielu sietää, niin se on parasta terapiaa mitä maa päällään kantaa. Ihmiset jopa taputtaa, että olipa hienosti huudettu. Ja tarina ei ole palturia.

Kevättuulille sen verran, että en ole pillun puutteessa vaan karaoken puutteessa

Kollikissa2:
Sitä hetkeä, kun olen kuulemma rakastellut ja nukahtanut naisen päälle kesken kaiken.
Ikävä kyllä, tarina on tosi.
Silloinen tyttikseni, myöhemmin vaimoni tämän kertoi ja kyllä, olin käynyt A-valinnan kautta ja koemaistellut kunnolla.

Kellopeliappelsiini:
^ Kävin bylsimässä yhtä horoa Lahdessa "muutama" vuosi sitten. Horo oli aika maisteissa eikä meinattu oikein päästä makkariin kun halusi keimailla ja tanssia niin pirusti huoneistossaan.

Lopulta päästiin makkariin, asettelelin rahat pöydälle ja vosun päälle. Nain kuin viimeistä päivää ja kun pyörähdin siihen viereen lokoilemaan, alkoi kuulumaan tasainen tuhina - totesin huoran nukahtaneen/sammuneen onnellisena.

Nousin ja pukeuduin, nappasin eurot pöydältä parempaan talteen (ettei mene alkoholin pirulaiseen) ja vihellellen jatkoin matkaa.

Hävettikö? Ei yhtään.

Hottis puuma:
Njoo, olisihan tuota yksi juttu mikä ihan hetken joskus nolotti. Nukahdin (siviilissä, ei näissä hommissa) kerran kesken panon, oli niin huono. Aamulla käskin tyypin vähemmän ystävällisesti lähteä meneen. Olisi halunnut jäädä ja ottaa vielä uusiksi, jestas 😳

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta