Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos asiakas päättaisi hinnat  (Luettu 29280 kertaa)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #140 : Marraskuu 10, 2025, 23:05:17 »
Olin joskus puhunut huutokaupasta mielestäni idea on edelleen käyttökelpoinen. jos miettii noita huippuhintoja mitä on nähnyt usein niissä on jotain julkkis

lisää " oon esiintynyt 2000 lotharin filmissä "  tai sitten on puhtaasti kyse niistä jotka OIKEESTI tekee vaan silloin kun huvittaa ja tarjous on sopiva

nää voi olla ihan mallitasoa ja varmaan useimmiten riittää vaan että näyttäytyy jonkun kanssa ei tarvii edes riisua. loppuun pieni känni kevennys eikös

pilu 50e ois se mitä asiakas haluaa =)
kysyvälle vastataan

Poissa Karu68

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #141 : eilen kello 19:01:34 »
Tuntuu että jotkut hupakot määrää hinnan sen perusteella miten pitkä varsinainen akti on. Jos maksan tunnista mielestäni saan panna koko tunnin mutta muutamat olleet siitä eri mieltä ja pyytäneet kovempaa hintaa koska muut asiakkaat tulee muka viidesssä minuutissa ja sen jälkeen vaan pidellään kädestä kiinni ja jutellaan loppuaika. Tulee aika kova tuntiliksa viidelle minuutille. Enkä väitä että yhtäsoittoa panen koko tunnin, siihen varmaan harva pystyy mutta koen että jos pystyn niin saan sen tehdä.

Mä en nyt ymmärtänyt tätä. Sä siis maksat tunnin hinnan ja koska et laukea 5min niin sultako aletaan pyytämään lisää rahaa? Vai siis miten tää tulee esiin että sun pitääkin yhtäkkiä maksaa enemmän kuin sovittu tunnin hinta?

Näin mullekkin eräs jonka luona useasti käynyt rupesi valittaan. Maksoin useasti kahden tunnin tapaamisen jossa varsinaista yhdyntää harrastettiin n.45+30min, hän meinasi että kenenkään paikat ei kestä tuollaista ja kaikki muut hänen asiakkaat tulevat viimeistään vartissa. Nykyään sit mennään suosiolla vain tunti ja siinä yhdyntää 30-45min.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:03:43 kirjoittanut Karu68 »

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #142 : eilen kello 20:34:31 »
^Mun kanssa jos käyttää tunnin ajasta 30-45min pelkkään jyystämiseen, ni päätyy älä vastaa -osastoon että heilahtaa 😅
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #143 : eilen kello 21:08:45 »
^ Karu68 puhuu yhdynnästä. Ei kai se ole sama asia kuin "pelkkä jyystäminen"? Vai onko?

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #144 : eilen kello 21:15:54 »
^Mulle jyystäminen tarkoittaa pitkäkestoista yhdyntää. Pitkäkestoinen seksi sen sijaan sisältääkin sitten jo kaikkea muuta kivaa 😊
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #145 : eilen kello 21:19:36 »
^Mun kanssa jos käyttää tunnin ajasta 30-45min pelkkään jyystämiseen, ni päätyy älä vastaa -osastoon että heilahtaa 😅
Eikö tuo sitten pitäisi ilmoituksessa tai muuten kertoa että tunti ei muuten sitten olekaan tunti vaan jotain muuta?
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #146 : eilen kello 21:28:31 »
Eikö tuo sitten pitäisi ilmoituksessa tai muuten kertoa että tunti ei muuten sitten olekaan tunti vaan jotain muuta?

Mun tunti on hyvin usein reilusti yli tunnin eli kyllä ihan koko aika on käytettävissä ja enemmänkin. Koskaan en ole ketään potkinut pihalle, ennen ajan päättymistä. Enkä potki.

Oon ollu siitä onnekas, että mun tunnin asiakkaat haluaa siltä tunnilta paljon muutakin, kuin pelkkää panemista. Kuten hipsuttelua, sipsuttelua, halaamista, pusuttelua, suuseksiä. Ja loppuaika kuulumisten vaihtoa ja vielä vähän lisää hipsuttelua. Mun ilmoitus ohjaa hyvin siihen, millaisia asiakkaita mulle tulee.

Kunhan nyt kommentoin, että mun piparin limakalvoille olis painajaismainen asiakas, joka haluaa pelkkää yhdyntää 30-45min. Eka kerta kyllä onnistuisi, mutta toista kertaa ei tulisi.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #147 : tänään kello 00:06:10 »
^Ollaanko me 200€/h maksavat jotenkin huonompia..? 🤔 Korkea hintako se on se, mikä takaa laadun.. 🤔

Parhaat hupakot ovat oman kokemukseni mukaan ns. kohtuuhintaisia, luokkaa 180 - 200 €/h (näin kotimaassa). Ahneus ei ole heidän suurin syntinsä ja usein aikakin saattaa hiukan joustaa. Mukavimpia myös ihmisinä ovat useimmiten nämä työnsä kohtuullisesti hinnoitelleet palveluntarjoajat.

Korkea hinta ei todellakaan takaa laatua tässä bisneksessä - enkä puhu nyt mistään epätoivossa (tai seuraavan huumeannoksen tarpeessa) tehdystä alihinnoittelusta.

Täysin samaa mieltä tästä. Itselläkin parhaat (absoluuttisesti, ei suhteessa hintaan) kotimaiset kokemukset on olleet haarukassa 150-200e/h. En ole kokenut, että viides oranssi paperi nostaisi laatua ja kokemusta millään tavalla vaan jopa päinvastoin: 250 eurolla ei nähdäkseni saa mitään, mitä ei saisi 200 eurolla. Hinnalla on aika vähän korrelaatiota laatuun tässä lajissa tai korkeintaan käänteistä: hintahaarukan yläpäässä on tullut myös ne suurimmat gapit maksetun hinnan ja vastaanotetun palvelukokemuksen välillä. Tuntuu, että markkinahintahaarukan yläpäässä on (hyvien kokemusten ohella) keskimääräistä enemmän niitä, joiden koko olemuksesta ja otteesta oikein paistaa läpi se, että hommaa tehdään vain rahasta tavoitteena maksimaalinen tulo.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa herra48

• Hero Member
« Vastaus #148 : tänään kello 02:20:34 »
Jotenkin tulee mieleen vanhat ajat ku oli pilu 50. Markkaa. Nykyään hinnat on menny aivan naurettaviksi. 200€ tunti???

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #149 : tänään kello 04:18:41 »
Jotenkin tulee mieleen vanhat ajat ku oli pilu 50. Markkaa. Nykyään hinnat on menny aivan naurettaviksi. 200€ tunti???

Milloin ja missä? Yli kaksikymmentä vuotta sitten tuollaista hintaa ei ollut tietääkseni kenelläkään. Ei sillä, enhän voi tietää onko joku syystä tai toisesta myynyt seksipalveluja viidelläkymmenellä markalla. Voisin kuvitella myyjän tilanteen olleen siinä tapauksessa epätoivoinen. Tuolloin viimeisinä markkavuosina tavanomainen hinta Suomessa oli vähintäänkin viisinkertainen.

Jos muistelet jotakin kaukaisempaa aikaa, olisi mielenkiintoista tietää sekin sekä muiden aikalaisten kokemuksia asiasta. Näitä lienee kovin vähän.
Stifler's mom.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #150 : tänään kello 06:12:14 »
Näistä kulta-ajoista en päässyt nauttimaan kun euroihin siirryttiin,  olisinko ollut just täyttämässä 18v....anyway, pilu 30-50€ siitä on paljonkin kokemusta.

Tosin sekin menee varmaan jonnekin parinkymmenen vuoden päähän....vittu tässä tulee oikeasti vanhaksi  :laught:
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #151 : tänään kello 10:35:26 »

Milloin ja missä? Yli kaksikymmentä vuotta sitten tuollaista hintaa ei ollut tietääkseni kenelläkään. Ei sillä, enhän voi tietää onko joku syystä tai toisesta myynyt seksipalveluja viidelläkymmenellä markalla. Voisin kuvitella myyjän tilanteen olleen siinä tapauksessa epätoivoinen. Tuolloin viimeisinä markkavuosina tavanomainen hinta Suomessa oli vähintäänkin viisinkertainen.

Jos muistelet jotakin kaukaisempaa aikaa, olisi mielenkiintoista tietää sekin sekä muiden aikalaisten kokemuksia asiasta. Näitä lienee kovin vähän.

"Pilu 50mk" on/oli tunnettu ilmaus, liittyi neuvostoliiton hajoamiseen, kun sieltä tuli naisia autolasteittain tienaamaan länsivaluuttaa. Tuo nimenomainen mainos oli päätynyt johonkin mediassa olleeseen kuvaan, muistaakseni, oli tussilla kirjoitettu kämmeniin, joita venäläinen nainen painoi auton ikkunaa vasten. Tai jotain sinnepäin. Silloin olin vielä puhtoinen ja siveä nuori, ei omakohtaista kokemusta.

Poissa Aapeli60

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #152 : tänään kello 11:23:24 »
Kyllä niitä kylttejä pidettiin tien varressa Haminan ympäristössä. Ei omakohtaista kokemusta, mutta nähty on.

Poissa Konekuski

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #153 : tänään kello 12:56:12 »
Leikarissa sitä oli aikoinaan halpaa pillua tarjolla.

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #154 : tänään kello 13:44:55 »

"Pilu 50mk" on/oli tunnettu ilmaus, liittyi neuvostoliiton hajoamiseen, kun sieltä tuli naisia autolasteittain tienaamaan länsivaluuttaa. Tuo nimenomainen mainos oli päätynyt johonkin mediassa olleeseen kuvaan, muistaakseni, oli tussilla kirjoitettu kämmeniin, joita venäläinen nainen painoi auton ikkunaa vasten. Tai jotain sinnepäin. Silloin olin vielä puhtoinen ja siveä nuori, ei omakohtaista kokemusta.

Muistan 80 luvulla Hakaniemen torilla tuli venäläinen neito esittelemään kämmentään, jossa juurikin luki tuo "PILU 50". En kuitenkaan ostanut.
Nautin kotimaista luomutavaraa