Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos asiakas päättaisi hinnat  (Luettu 17085 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #60 : Huhtikuu 16, 2021, 19:27:54 »
Jos asiakas päättäisi ne hinnat, niin minä pitäisin itseäni silloin täytenä naurunaiheena ja vakavana vitsinä. :sheep:

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #61 : Huhtikuu 16, 2021, 20:02:57 »
Vakkareiden kanssa voisi harkita jonkinlaista molemmat osapuolet huomioivaa win-win tyyppistä hinnoittelua, perustuen siihen että yleisesti ottaen homma toimii paremmin ennestään tuttujen kesken.

Itselleni vakkarisuhde sopii hyvin, koska tutun sihteerin kanssa tietää juuri mitä saa eikä tarvitse stressata mistään. Tapaamiset ovat ihania kun kemiat kohtaavat ja voi vain nauttia yhteisistä hetkistä.

Mitä hintoihin tulee niin maksan vakkarilleni hänen listahintojen mukaisesti 450€/2h tai 600€/3h. Tykkään vähän pidemmistä tapaamisista.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #62 : Huhtikuu 17, 2021, 07:35:34 »
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.  :-X

Tuo on muuten totta, siis johdonmukaisuus. En keksi yhtäkään hyvää syytä myydä ale pillua tai järjestää mitään kaksi yhden hinnalla tempauksia - saat halvemman puoleen hintaan; eiku...

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #63 : Huhtikuu 17, 2021, 07:43:39 »
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.  :-X

Tuo on muuten totta, siis johdonmukaisuus. En keksi yhtäkään hyvää syytä myydä ale pillua tai järjestää mitään kaksi yhden hinnalla tempauksia - saat halvemman puoleen hintaan; eiku...

Jotkut ovat pitäneet Helsingissä näitä tempauksia siksi, että asiakkaita ei ole ollut niin paljon kuin haluaisivat. Ja kyllä muut pt:t ovat tempauksista palautetta antaneet. Palaute ei ole ollut positiivista. Asiakkaiden vähyys on aika tabu aihe ja siitä ei ole mielellään saanut foorumeilla mainita.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #64 : Huhtikuu 17, 2021, 08:02:43 »
Niin siellä Helsingissä. Mitään ale tempauksia tarvi, tulkaa rakkaat sisaret Hämptoniin jos on hiljaista.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #65 : Huhtikuu 17, 2021, 08:10:28 »
Niin siellä Helsingissä. Mitään ale tempauksia tarvi, tulkaa rakkaat sisaret Hämptoniin jos on hiljaista.
Kyllähän nuo ovat sen huomanneet ja siksi monet kiertävät muissakin kaupungeissa pitkin Suomea. Tuskinpa sitä ihan huvikseen tehdään.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #66 : Huhtikuu 17, 2021, 08:16:36 »
Niin siellä Helsingissä. Mitään ale tempauksia tarvi, tulkaa rakkaat sisaret Hämptoniin jos on hiljaista.
Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #67 : Huhtikuu 17, 2021, 08:39:55 »
Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.

Juu muistan, siellä on tarpeeksi huoria ilman minuakin. Kävin kyllä pari kertaa. Eka kerralla oli sataman lähellä niin uusi asuinalue, ettei ollut vielä tienvittoja ja osa ei vaan löytänyt perille. Tokalla kerralla olin keskustassa, tai mikä siellä on keskusta...olen vähän maalta. Ei sinänsä olleet paskareissuja, en vaan osaa ajaa siellä ja liikennevalot vaihtuu punaiseksi, ennenkun huomaan painaa kaasua.
Lappeenranta oli toinen mesta samalla perusteella, siellä on venäläisiä ja virolaisia, niin mitäs vittua minä siellä teen. Lööperin, jota en tavannut houkuttelemana menin kuitenkin ja karjalaset sukujuuret omaavana oli moneenkin kertaan tosi hienoa.
Tuo sihteerien reissaaminen ei kyllä aina liity kotipaikkakunnan asiakkaiden vähyyteen. Toiset tykkää reissata ja nähdä muoilmaa, siis älyttömän hienoa Suomenmaata, se on seikkailu jo itsessään.
Ja sitten jos asuu jossain tuppukylässä tyyliin Pihtipudas, niin mieluummin menee kalaan vähän kauemmas.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #68 : Huhtikuu 17, 2021, 08:44:52 »
Muistatko muuten, minkä kerroit aikoinaan Sexworkillä syyksi sille, että et ulota kiertueitasi Helsinkiin? Minä muistan.

Juu muistan, siellä on tarpeeksi huoria ilman minuakin. Kävin kyllä pari kertaa. Eka kerralla oli sataman lähellä niin uusi asuinalue, ettei ollut vielä tienvittoja ja osa ei vaan löytänyt perille. Tokalla kerralla olin keskustassa, tai mikä siellä on keskusta...olen vähän maalta. Ei sinänsä olleet paskareissuja, en vaan osaa ajaa siellä ja liikennevalot vaihtuu punaiseksi, ennenkun huomaan painaa kaasua.
Lappeenranta oli toinen mesta samalla perusteella, siellä on venäläisiä ja virolaisia, niin mitäs vittua minä siellä teen. Lööperin, jota en tavannut houkuttelemana menin kuitenkin ja karjalaset sukujuuret omaavana oli moneenkin kertaan tosi hienoa.
Tuo sihteerien reissaaminen ei kyllä aina liity kotipaikkakunnan asiakkaiden vähyyteen. Toiset tykkää reissata ja nähdä muoilmaa, siis älyttömän hienoa Suomenmaata, se on seikkailu jo itsessään.
Ja sitten jos asuu jossain tuppukylässä tyyliin Pihtipudas, niin mieluummin menee kalaan vähän kauemmas.

Joo muistan, että kävit pari kertaa ja tuon totesit.
Varmaan osa tosiaan tykkää maakuntamatkailusta, mutta kyllä juurikin pääkaupunkiseudun pt:t ovat kertoneet syyksi sen, että asiakkaita ei ole riittävästi, jos tarkoitus on tehdä hommia siten, että saa vähän enemmän tuloja. Sexworkillä muutama kirjoitti avoimesti, että on päiviä, jolloin ei ole yhtään asiakasta.

Tilanne on toki voinut muuttua. Toisaalta aika paljon on kiertolaisia edelleen... Kaikillahan ei ole asiakasta, joka tuo sen 15000€/vuosi verottomana. 😀
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2021, 08:46:41 kirjoittanut Hormonihiiri »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #69 : Huhtikuu 17, 2021, 08:59:37 »
... Kaikillahan ei ole asiakasta, joka tuo sen 15000€/vuosi verottomana. 😀
Joo, ei minullakaan enää. Olen siirtynyt keskikoosta ylemmälle tasolle. En tarkoita rahaa vaan sitä pääomaa, mikä löytyy korvien välistä.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #70 : Huhtikuu 17, 2021, 09:08:30 »
... Kaikillahan ei ole asiakasta, joka tuo sen 15000€/vuosi verottomana. 😀
Joo, ei minullakaan enää. Olen siirtynyt keskikoosta ylemmälle tasolle. En tarkoita rahaa vaan sitä pääomaa, mikä löytyy korvien välistä.
Tästä tulikin mieleen, että Helsingissä aloitti vajaa kymmenen vuotta sitten ihan näyttävän näköinen mimmi, jolla tuli itsekin vierailtua useamman kerran. Sexworkillä oli toinenkin herra häneen kovasti tykästynyt ja hän kirjoitteli tästä neidistä kohtalaisen omistushaluisesti ja oli muutenkin hieman erikoinen kirjoittelusta päätellen. Neiti aina vastaili hänelle forkalla tosi kivasti ja kerran sitten tapaamisella kysyin mistä on kyse. Neiti vastasi, että jos tämä maksaa yhden illan kodin leikkimisestä aina pari tonnia, niin se on parempi vastailla kivasti forkalla.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2021, 09:10:38 kirjoittanut Hormonihiiri »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #71 : Huhtikuu 17, 2021, 09:14:27 »
Tästä tulikin mieleen, että Helsingissä aloitti vajaa kymmenen vuotta sitten ihan näyttävän näköinen mimmi, jolla tuli itsekin vierailtua useamman kerran. Sexworkillä oli toinenkin herra häneen kovasti tykästynyt ja hän kirjoitteli tästä neidistä kohtalaisen omistushaluisesti ja oli muutenkin hieman erikoinen kirjoittelusta päätellen. Neiti aina vastaili hänelle forkalla tosi kivasti ja kerran sitten tapaamisella kysyin mistä on kyse. Neiti vastasi, että jos tämä maksaa illan kodin leikkimisestä aina pari tonni, niin se on parempi vastailla kivasti forkalla.
hmmmmm...Vaari tässä muistelee että vaimolle aikoinaan "maksoin" 28000 markkaa joka kuukauden alussa. Kämppä kiilsi, lihapadat porisi ja pallit oli vaarilla säännöllisesti tyhjänä  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #72 : Huhtikuu 17, 2021, 09:30:39 »
^^
Näinhän se on, on kiva leikkiä kotia tapaamisella. Yleensä se onkin kivaa ja mieluisaa. Joskus "koti-isästä" vaan kuoriutuu pidemmän päälle ääliö, tai senhän sihteeri on aina tiennyt. Rahalla voi ostaa leikkkumppanin. Jossain menee raja kuitenkin, se menee siinä että sihteeri on valmis vetämään pesäpallomailalla "koti-isää" päähän.
Jos olisi kamerapuhelin, niin laittaisin tähän tissikuvan ja vastailisitte sitten kivasti forkalla, minä kiittelisin ja sanoisin että uuhh... kylläpä panettaa.


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #73 : Huhtikuu 17, 2021, 09:32:55 »
Kämppä kiilsi, lihapadat porisi ja pallit oli vaarilla säännöllisesti tyhjänä  :inlove:

Sitä kutsutaan tasa-arvoiseksi parisuhteeksi  :inlove:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #74 : Huhtikuu 17, 2021, 09:35:00 »
^^ Ei kuvia tarvita. Vaarille ajatus on tärkein. Mainitsit tissit ja vaari visuaalisoi " oHo, onpas sinulla Nina tyttö kauniit tissit. Kyllä noita kelpaa esitellä "  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #75 : Huhtikuu 17, 2021, 09:36:26 »
^^
Näinhän se on, on kiva leikkiä kotia tapaamisella. Yleensä se onkin kivaa ja mieluisaa. Joskus "koti-isästä" vaan kuoriutuu pidemmän päälle ääliö, tai senhän sihteeri on aina tiennyt. Rahalla voi ostaa leikkkumppanin. Jossain menee raja kuitenkin, se menee siinä että sihteeri on valmis vetämään pesäpallomailalla "koti-isää" päähän.
Jos olisi kamerapuhelin, niin laittaisin tähän tissikuvan ja vastailisitte sitten kivasti forkalla, minä kiittelisin ja sanoisin että uuhh... kylläpä panettaa.

Joo muistelen, että tämäkin leikki muuttui jotenkin vähän ahdistavaksi. Tää mimmi tosin lopetti hommat muutenkin, koska elämäntilanne ns. vaihtui. Tää turska taas muuten kirjoittelee mielestäni täälläkin aina aika ajoin. Ja korostan, että mitään oikeasti pahaa siinä ei tapahtunut, mutta se omistushalu oli ilmeisesti aavistuksen ahdistavaa.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #76 : Huhtikuu 17, 2021, 09:39:15 »

Jos olisi kamerapuhelin, niin laittaisin tähän tissikuvan ja vastailisitte sitten kivasti forkalla, minä kiittelisin ja sanoisin että uuhh... kylläpä panettaa.
Tämä on jollain tavalla meidän turskien näkökulmasta surullista. Menee nimittäin yllättävän monelle meistä läpi, emmekä tajua mistä on kyse. Tai ehkä sekin on sitä leikkiä.  ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #77 : Huhtikuu 17, 2021, 09:45:59 »
Business on business ja miesparkojen hyväksikäyttö. Kyllä tuolla kukkakaupalla ja kampaajallakin on standit jalkakäytävällä.
Ei muuten ole sitten naisten vika, että teillä on kikkeli, syyttäkää Jumalaa ;D
Mutta vaikka hyväksikäytän teitä, niin kyllä minä teitä rakastan  :inlove:

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #78 : Huhtikuu 17, 2021, 09:53:47 »
Business on business ja miesparkojen hyväksikäyttö. Kyllä tuolla kukkakaupalla ja kampaajallakin on standit jalkakäytävällä.
Ei muuten ole sitten naisten vika, että teillä on kikkeli, syyttäkää Jumalaa ;D
Mutta vaikka hyväksikäytän teitä, niin kyllä minä teitä rakastan  :inlove:
Ehkä  nää kuvajutut on molemminpuolista leikkiä. Sittenkin aika harva, joilla lähtee lapasesta ja jotka ajattelee, että nyt se Nimara on ihan kiimoissaan kun laittoi oikein tissikuvan.

Forkalle laitettujen tissikuvien perusteella on kyllä tullut aika monta mimmiä tullut tavattua. Ja Nimara sun joulukalenterikuvan perusteella olin kyllä todella lähellä lähteä Hämptoniin...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2021, 09:59:27 kirjoittanut Hormonihiiri »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #79 : Huhtikuu 17, 2021, 10:03:14 »
Todella lähellä ;D Jos vaihdan C:n sijaan D ilmotukseen, niin tuukko sitte :laught: