Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos asiakas päättaisi hinnat  (Luettu 16967 kertaa)

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #40 : Huhtikuu 15, 2021, 22:36:25 »
Pari kommenttia alla

Ensinnäkin itse olen mennyt tunti/€250 daameissa tarkemmin ajateltuna pelkästään. Minusta ihan fine, en koe maksavani liikaa. Paperiteollisuusmies sanoo, että kartelli mikä kartelli, kaikki on tyytyväisiä.

Lauran ajatus kieltämättä mielenkiintoinen. Emme ole vielä tavanneet, mutta idean esittäjä saattaisi tienata vielä paremminkin. Ei muuta kun kokeilemaan?
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #41 : Huhtikuu 15, 2021, 22:37:52 »
Loistava avaus, ja mielenkiinnolla luin vastauksia.

Tykkään itse pidemmistä tapaamista silloin kun kemiat on kohdillaan. Mutta silloin kun ne ei jostain syystä ole eikä minkäänlaista yhteyttä - keskustelua tai muuten samalla aaltopituudella olemista-   synny, niin jestas kuinka tuntikin voi olla pitkä kuin nälkävuosi. Plus se fiilis jälkikäteen, jos jää tunne, että asiakkaalle jäi sama tunne, on aivan karmea. Tähän verrattuna puolen tunnin ja vartin asiakkaat ovat paljon, paljon miellyttävämpi vaihtoehto.

Pitäiskö pitää sellainen "maksa mitä haluat" päivä? Voisi todentaa onko tässä ketjussa sanotussa mitään perää. Muistin hämäristä lokeroistani kaivelin sellaisen uutisen, jossa ko periaatteella toimiva ruokakauppa tms teki ihan samaa tulosta tai jopa hieman enemmän (olisiko ollut briteissä tai ameerikan ihmemaassa?), mutta voi olla myös että olen keksinyt koko jutun.

Kenelle varaan ajan maksa-mitä-huvittaa-päivälle? Arveletteko että tienaisin enemmän vai vähemmän kuin itse määrittelemilläni hinnoilla? Tulisikohan itse oltua (vieläkin!) parempi asiakaspalvelija - jos maksu tapahtuisi vasta session lopussa?

Itse muistaisin myös lukeneeni tuollaisen jutun maksa mitä haluat. Se lafka kyllä jäi plussalle silloin mistä itse luin. Osa oli maksanut reilusti pienempää hintaa, mutta joku oli ylittänyt se tuplasti toiselle puolelle.
Feel so good...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #42 : Huhtikuu 15, 2021, 22:39:00 »
Loistava avaus, ja mielenkiinnolla luin vastauksia.

Tykkään itse pidemmistä tapaamista silloin kun kemiat on kohdillaan. Mutta silloin kun ne ei jostain syystä ole eikä minkäänlaista yhteyttä - keskustelua tai muuten samalla aaltopituudella olemista-   synny, niin jestas kuinka tuntikin voi olla pitkä kuin nälkävuosi. Plus se fiilis jälkikäteen, jos jää tunne, että asiakkaalle jäi sama tunne, on aivan karmea. Tähän verrattuna puolen tunnin ja vartin asiakkaat ovat paljon, paljon miellyttävämpi vaihtoehto.

Pitäiskö pitää sellainen "maksa mitä haluat" päivä? Voisi todentaa onko tässä ketjussa sanotussa mitään perää. Muistin hämäristä lokeroistani kaivelin sellaisen uutisen, jossa ko periaatteella toimiva ruokakauppa tms teki ihan samaa tulosta tai jopa hieman enemmän (olisiko ollut briteissä tai ameerikan ihmemaassa?), mutta voi olla myös että olen keksinyt koko jutun.

Kenelle varaan ajan maksa-mitä-huvittaa-päivälle? Arveletteko että tienaisin enemmän vai vähemmän kuin itse määrittelemilläni hinnoilla? Tulisikohan itse oltua (vieläkin!) parempi asiakaspalvelija - jos maksu tapahtuisi vasta session lopussa?

Miten mä muistelisin et eräs kollega vuonna miekka ja sirppi teki jonkin tuon tyylisen/vastaavan kokeilun... ???
Ja jälkikommentit oli tyyliin että joukossa oli rehellisin mielin juttuun lähteneitä ja sitten ei niin rehellisin mielin juttuun lähteneitä "asiakkaita". Viimeinen lause taisi olla tyyliin että ainakin se jäi käteen että jengi on pillua saadakseen valmiita kusettamaan kekseliäin keinoin - mutta ihan sellaista lopullista selitystä miten asiat oli menneet ei kai koskaan saatu. Joka tapauksessa henkilö totesi että oli eka ja viimeinen kerta tuolla kokeilulla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #43 : Huhtikuu 15, 2021, 22:46:22 »
Lauran ajatus saattaisi toimia erinomaisesti. Itse kokeilin tällä viikolla ensimmäisen kerran alekampanjaa, ja yksikään asiakas ei tarttunut tarjoukseen vaan varasivat normaalihintaisia käyntejä. Yksi jopa sanoi ettei kehtaisi maksaa niin vähän X palvelusta.

Ja nyt luin Venlan kommentin. Niin no onhan ale jossa kuitenkin kiinteät hinnat ihan eri asia kun tuollainen maksa mitä haluat systeemi. Loppujen lopuksi tilaisuus tekee varkaan, näköjään.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2021, 22:51:11 kirjoittanut Golddigger »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #44 : Huhtikuu 15, 2021, 22:55:38 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #45 : Huhtikuu 15, 2021, 23:32:05 »
Taas tullu harrastettua asian vierestä kirjoittelua, joten...

Eka tunti 250, toka 200 ja sen jäläkeen 100 iiroo per tunti. 12 tunnin täyttyessä voidaan sopia henkilökohtainen tuntihinta...

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #46 : Huhtikuu 16, 2021, 06:46:32 »
Moro!

Siis asiakashan päättää aina itselleen sopivan hinnan kun valitsee kenen luo hän menee..tuo on liian kallis..tuon luokse nyt ainakaan mene kun on epäilyttävän halpa hinta.. tuon hinnat suhteessa edelliseen kokemukseen ovat liikaa.. tuon naisen luo menisin heti jos vain pääsisi; hinta/laatu- loistava. Siis asiakkaiden eli meidän äijien päivittäiset päätökset muokkaavat jo nyt hintoja eräällä tavalla.. ’ keep it simple”
Mutta mutta..mitä tuumaavat arvon naiset siitä, että olisikin ”kanta-asiakkuus”-kortti ? 🤔😊..vaikkakin kun on luonut/saavuttanut hyvän luottamussuhteen, niin eipä tarvitse liikoja kysellä 8) eräänlainen ”win-win”-suhde molemmille!
Liike-elämässä: menetettyä asiakasta on vaikea saada takaisin ja uuden hankkiminen on paljon kalliimpaa. Businestä tämäkin ala on kaikessa raadollisuudessaan ja liike-elämän lait pätee täälläkin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2021, 06:53:49 kirjoittanut oloneuvos »

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #47 : Huhtikuu 16, 2021, 07:17:23 »
Moro!

Siis asiakashan päättää aina itselleen sopivan hinnan kun valitsee kenen luo hän menee..tuo on liian kallis..tuon luokse nyt ainakaan mene kun on epäilyttävän halpa hinta.. tuon hinnat suhteessa edelliseen kokemukseen ovat liikaa.. tuon naisen luo menisin heti jos vain pääsisi; hinta/laatu- loistava. Siis asiakkaiden eli meidän äijien päivittäiset päätökset muokkaavat jo nyt hintoja eräällä tavalla.. ’ keep it simple”
Mutta mutta..mitä tuumaavat arvon naiset siitä, että olisikin ”kanta-asiakkuus”-kortti ? 🤔😊..vaikkakin kun on luonut/saavuttanut hyvän luottamussuhteen, niin eipä tarvitse liikoja kysellä 8) eräänlainen ”win-win”-suhde molemmille!
Liike-elämässä: menetettyä asiakasta on vaikea saada takaisin ja uuden hankkiminen on paljon kalliimpaa. Businestä tämäkin ala on kaikessa raadollisuudessaan ja liike-elämän lait pätee täälläkin.

Joo siis mä itse asias olen miettinyt, että voisin hyvin myydä esimerkiks pakettidiilinä vakkareille useamman käynnin kerralla. Esim. 3 x 1 h käynnit 600 e (missä asiakas säästäis 150 e, se on ihan tuntuvasti jo).

En ole toistaiseksi toteuttanut tätä, kun ei varsinaisia vakkareita ole vielä, mutta ajatellut olen asiaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2021, 07:23:25 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #48 : Huhtikuu 16, 2021, 08:24:25 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

Joo, samaa mietin. Siinä hetkessä ois velmu olla kärpäsenä katossa ku vakkari latoo vähemmän kuin aikaisemmin rahaa pöydälle 😁

...
Liike-elämässä: menetettyä asiakasta on vaikea saada takaisin ja uuden hankkiminen on paljon kalliimpaa. Businestä tämäkin ala on kaikessa raadollisuudessaan ja liike-elämän lait pätee täälläkin.


Vähä eri mieltä. Tällä alalla asiakkaita kyllä on, eikä uuden asiakkaan hankkimiskustannus ole sinällään juuri isompi kuin vanhan. Ilmo esille ja päivät täyteen. Hmm... Siinä tapauksessa että PT haluaa viettää aikaa juuri tietyn asiakkaan kanssa niin sitten toki kannattaa pitää kiinni mukavasta asiakkaasta.

Amator

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #49 : Huhtikuu 16, 2021, 08:27:50 »
Vähä eri mieltä. Tällä alalla asiakkaita kyllä on, eikä uuden asiakkaan hankkimiskustannus ole sinällään juuri isompi kuin vanhan. Ilmo esille ja päivät täyteen. Hmm... Siinä tapauksessa että PT haluaa viettää aikaa juuri tietyn asiakkaan kanssa niin sitten toki kannattaa pitää kiinni mukavasta asiakkaasta.
Itsehän en ole kauaa alalla ehtinyt olla, mutta tähän on pakko sanoa lyhyen kokemukseni pohjalta, että runkkareiden ja oharoijien riski uusissa asiakkaissa on sen verran suuri, et henkilökohtaisesti ainakin tykkäisin vakkariasiakkaista. Mutta jokaisella on oma tapansa, eräs kollega juuri vähän aikaa sitten kertoi, miten ei jaksa vakkareita kun alkaa kyllästyttää ja hän kaipaa nimenomaan uusia ihmiskontakteja.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #50 : Huhtikuu 16, 2021, 08:42:31 »
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.  :-X
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #51 : Huhtikuu 16, 2021, 08:47:43 »

Itsehän en ole kauaa alalla ehtinyt olla, mutta tähän on pakko sanoa lyhyen kokemukseni pohjalta, että runkkareiden ja oharoijien riski uusissa asiakkaissa on sen verran suuri, et henkilökohtaisesti ainakin tykkäisin vakkariasiakkaista....

Joo, samaa mieltä.
 
Mä en miellä oharintekijää asiakkaaksi vaan laskin vain mielessäni että asiakas = joku joka tulee paikalle. Mutta toki eihän sitä voi tietää etukäteen kuka on oharipelle, niin keikkapäivä saattaa täyttyä oharientekijöistä. Vakkarit harvoin tekee ohareita. Puolin ja toisin. Siksi suosin vakkareita.😍
Amator

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #52 : Huhtikuu 16, 2021, 08:55:37 »
Vähä eri mieltä. Tällä alalla asiakkaita kyllä on, eikä uuden asiakkaan hankkimiskustannus ole sinällään juuri isompi kuin vanhan. Ilmo esille ja päivät täyteen. Hmm... Siinä tapauksessa että PT haluaa viettää aikaa juuri tietyn asiakkaan kanssa niin sitten toki kannattaa pitää kiinni mukavasta asiakkaasta.
Itsehän en ole kauaa alalla ehtinyt olla, mutta tähän on pakko sanoa lyhyen kokemukseni pohjalta, että runkkareiden ja oharoijien riski uusissa asiakkaissa on sen verran suuri, et henkilökohtaisesti ainakin tykkäisin vakkariasiakkaista. Mutta jokaisella on oma tapansa, eräs kollega juuri vähän aikaa sitten kertoi, miten ei jaksa vakkareita kun alkaa kyllästyttää ja hän kaipaa nimenomaan uusia ihmiskontakteja.

Aloittamisen ihanuus ja kurjuus. Itse ajattelen Helmen kanssa aikalailla samoin, että mielummin luo vakkariasiakaskuntaa, mikä tietty uutena vie oman aikansa saavuttaa.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #53 : Huhtikuu 16, 2021, 09:24:52 »
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.  :-X

Itselläni on hintapolitiikassa muutenkin alennusajatus siltä kantilta, että mitä pidemmän ajan varaa, sitä vähemmän minuutilta maksaa. Tavallaan sitä ajatellen musta menisi ihan loogisesti, että kerralla useamman tapaamisen bookkaamalla voisi saada samanlaisen aika-alennuksen.

Mutta toki johdonmukaisuus on tärkeää.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #54 : Huhtikuu 16, 2021, 09:38:57 »
Kaunis ajatus, mutta hinta on se mikä määritelty ja vielä varmistetaan aikaa varattaessa, ei muutella suuntaan eikä toiseen. Itse en ole koskaan pitänyt ainoatakaan alepäivää, viikkoja enkä muitakaan höpönkukkuu tempauksia, en edes vakkareille. Johdonmukaisuus seksityötä tehdessä on tärkeää.  :-X

Itselläni on hintapolitiikassa muutenkin alennusajatus siltä kantilta, että mitä pidemmän ajan varaa, sitä vähemmän minuutilta maksaa. Tavallaan sitä ajatellen musta menisi ihan loogisesti, että kerralla useamman tapaamisen bookkaamalla voisi saada samanlaisen aika-alennuksen.

Mutta toki johdonmukaisuus on tärkeää.

Hottiksen ajatus kannattaa ehkä lukea siltä kantilta, että ulospäin näytetään ainoastaan listahintoja. Pienellä lisäpalvelulla tai hinnanalennuksella (ja aina paremmin suurella) sidotaan asiakasta liikesuhteeseen, mutta tällä alalla on niin paljon - sanotaanko - erityispiirteitä niin kilpailijoissa kuin asiakaskunnassa, ettei asiasta läpinäkyvästi täällä puhuminen edistä lopulta kenenkään asiaa.

Itse asiakkaana ilman muuta kannatan rohkeitakin avauksia kaupallisessa politiikassa enkä odota saavani erityiskohtelua, jota tietenkin oman edun tavoittelijana toivon.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #55 : Huhtikuu 16, 2021, 09:42:03 »
Vaari on sitä mieltä että ollaan nyt vaan rehellisiä ja kerrotaan että jos me saadaan päättää hinta, niin ilmaiseksi pannaan   :laught:
Why so fragile?

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #56 : Huhtikuu 16, 2021, 10:01:27 »
Vaari on sitä mieltä että ollaan nyt vaan rehellisiä ja kerrotaan että jos me saadaan päättää hinta, niin ilmaiseksi pannaan   :laught:

Ilmanen pano on vähän kuin ilmanen tukanleikkuu.

Jos on kaikille asiakkaille ilmanen, tuoli tyhjenee. Jos on joka kerta ilmanen, seinät katoo ympäriltä.

Se on luottoparturilla joka kuudes kerta ilmanen. Hyvä GROOM!  :kiss:

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #57 : Huhtikuu 16, 2021, 10:19:56 »
Ilmanen pano on vähän kuin ilmanen tukanleikkuu.

Jos on kaikille asiakkaille ilmanen, tuoli tyhjenee. Jos on joka kerta ilmanen, seinät katoo ympäriltä.

Se on luottoparturilla joka kuudes kerta ilmanen. Hyvä GROOM!  :kiss:

Mun vakkariparturi on sen verran kuuma, että mielellään maksaisin seksistä jos saisi ilmaisen tukanleikkuun kaupanpäälle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #58 : Huhtikuu 16, 2021, 10:30:53 »
^ Vaarin mielestä tämä on se syy minkä takia turparin kanssa pitää olla kimpassa. Vaarilla ei enää ole kuin pari haiventa mutta nuorena oli komea, paksu ja kihartuva kultakutri.
Niin, se syy tosiaan. Ensin siistitään tukka, sitten alapään karvoitus ja lopuksi imettiin pallit tyhjäksi. Kyllä vuonna 1942 kotona oli asiat hyvin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2021, 10:36:15 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #59 : Huhtikuu 16, 2021, 12:47:12 »
30min 60€

45min 90€

60min 120€