Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen  (Luettu 9304 kertaa)

Poissa Helsinkikundi7

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« : Huhtikuu 10, 2021, 08:02:03 »
Kehtaako kukaan pyytää rahaa takas tai edes osittain jos aivan farssi kokemus?

Lähinnä esimerkiks jos ilmotuksessa kehutaan kuinka hyvä, tekee sitä sun tätä mutta sitten onkin täysin lahna eikä toteuta mitään mitä on sovittu.

Tai esimerkiks jos sovitaan että x hinta ja parikertaa voi tulla, mutta kun tulet kerran niin ilmoittaa ei enempää?

Samaan aiheeseen vielä, miksi jos asiakas peruu tapaamisen esim viestillä tms hetkeä ennen tapaamista se on iso ongelma? Mutta kun palveluntarjoaja peruaa esimerkiksi kun olet jo matkalla paikalle tai muuta niin se ei ole ongelma?

Oon kerran kaksi perunut tapaamisen tuntia kahta ennen ja sain haukkumiset viestillä. Itse olen mennyt jopa ovelle asti kun on välillä tullut viestiä että "sori pitää perua" tai muuta. 

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #1 : Huhtikuu 10, 2021, 08:05:12 »
Totta kai kehtaa jos ei palvelu ole sitä mitä sovittu.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2021, 08:05:40 »
Nuole haavat, kiroa kaikki huorat ja laita kansallisuus boikottiin tai nusase seuraavaa kahden rahan edestä hullun lailla.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6340
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #3 : Huhtikuu 10, 2021, 08:19:16 »
Kiperiä kysymyksiä tavallaan.

Kerran oon pyytänyt ekstran anaalista takaisin kun ptlle selviisi ettei pysty ottaa vastaan. no hard feelings, muuten jos ei ole vastannut odotuksia en ole.

peruuntumiset on sitten asia erikseen. elämä on välillä ja keksii ties mitä ihmeellisimpiä syitä, flextyökuvasta kaatuneeseen mönkkäriin esim... sen kanssa on vain pakko elää.

mutta hyvän tavan mukaan pitää ilmottaa niin aikasin kun suinkin mahdollista.

pt ehkä kerkiä sopiaa toisen kanssa, ja turska voi jäädä uimaan. ikävintä on jos toinen on jo kerinnyt lähteä matkaan, niin tunteet saattaa olla lähempi pintaa, kun toivottu tapahtuma menee alta viime tingassa
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2021, 09:38:57 »
Kehtaako kukaan pyytää rahaa takas tai edes osittain jos aivan farssi kokemus?
Kenen vika että kokemus on farssi? Tässä on aina kaksi ihmistä. Millä nää määritellään? Rahoja ei missään nimessä voi pyytää takaisin jos olet jo ajan käyttänyt ja pillua saanut. Joku roti saatana!

Tai esimerkiks jos sovitaan että x hinta ja parikertaa voi tulla, mutta kun tulet kerran niin ilmoittaa ei enempää?
Neiti C:tä saarnasin 45min niin että taivas löi tulta yläpuolellamme. Viel olisi ollut 15min aikaa saarnata toinen orkku, käydä pesulla, pukea päälle ja poistua ovesta. Että miten nää nyt ottaa.

Samaan aiheeseen vielä, miksi jos asiakas peruu tapaamisen esim viestillä tms hetkeä ennen tapaamista se on iso ongelma? Mutta kun palveluntarjoaja peruaa esimerkiksi kun olet jo matkalla paikalle tai muuta niin se ei ole ongelma?
Toinen menettää tässä rahaa ja toinen säästää. Et onhan siinä helvetillinen ero. Lasken kyllä tuollaisen ohariksi, ihan sama kumpi osapuoli sen tekee. Annan kyllä heti anteeksi jos toinen yhtään pahoittelee, pillulla minut kuitenkin on yleensä hurmattu.

Oon kerran kaksi perunut tapaamisen tuntia kahta ennen ja sain haukkumiset viestillä. Itse olen mennyt jopa ovelle asti kun on välillä tullut viestiä että "sori pitää perua" tai muuta.
Kumpakin tapaus on enemmistön mukaan ohari. Siis näistä on - USKO POIS, väännetty pallit ja pillut hiessä MONTA SAATANAN KERTAA.

Nuole haavat, kiroa kaikki huorat ja laita kansallisuus boikottiin tai nusase seuraavaa kahden rahan edestä hullun lailla.
Aamen! Nussi saatana niin jotta sata salamaa iskee tulta ja koko maailma räjähtää!

Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #5 : Huhtikuu 10, 2021, 09:46:25 »
Kiperiä kysymyksiä tavallaan.

Kerran oon pyytänyt ekstran anaalista takaisin kun ptlle selviisi ettei pysty ottaa vastaan. no hard feelings, muuten jos ei ole vastannut odotuksia en ole.

peruuntumiset on sitten asia erikseen. elämä on välillä ja keksii ties mitä ihmeellisimpiä syitä, flextyökuvasta kaatuneeseen mönkkäriin esim... sen kanssa on vain pakko elää.

mutta hyvän tavan mukaan pitää ilmottaa niin aikasin kun suinkin mahdollista.

pt ehkä kerkiä sopiaa toisen kanssa, ja turska voi jäädä uimaan. ikävintä on jos toinen on jo kerinnyt lähteä matkaan, niin tunteet saattaa olla lähempi pintaa, kun toivottu tapahtuma menee alta viime tingassa

Mulla on tapana ottaa vastaan korvaus anaalista alkukättelyssä, mutta sanon että se on optio. Joskus ei onnistu, joskus ei teekään mieli, joten viiskymppisen takaisinsaaminen on jo sovittu. Samoin että vaikka varaa tunnin eikä ekan laukeamisen jälkeen enää jaksakaan, on optio saada osa rahasta takaisin. Jos menee yli puolen tunnin, hinta pysyy.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2021, 11:27:16 »
Kehtaako kukaan pyytää rahaa takas tai edes osittain jos aivan farssi kokemus?

Jos akti on tapahtunut ja turska on ainoa panoksensa suoritteelle antanut osapuoli, niin ei siinä auta kuin kirota hiljaa mielessään paskaa tuuria ja laittaa PT:n nimi muistiin. Joskus on voinut saada osan takaisin jos on hyvin käynyt.

Tai esimerkiks jos sovitaan että x hinta ja parikertaa voi tulla, mutta kun tulet kerran niin ilmoittaa ei enempää?


Aina voi protestoida, mutta varsinkin ulkkarien kohdalla voi saada aika tulisen vastareaktion.

Samaan aiheeseen vielä, miksi jos asiakas peruu tapaamisen esim viestillä tms hetkeä ennen tapaamista se on iso ongelma? Mutta kun palveluntarjoaja peruaa esimerkiksi kun olet jo matkalla paikalle tai muuta niin se ei ole ongelma?


PT menettää tässä tapauksessa tuloa ja välttämättä ei ehdi saamaan uutta turskaa siihen aika ikkunaan jonka olit varannut. PT:n perumiselle vain taivas on rajana. Osa peruu hyvissä ajoin, osa taas silloin kun olet oven kahvassa kiinni.


𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #7 : Huhtikuu 10, 2021, 11:36:12 »
Jos on Ritari Ässä eli S-sarjan mersu ja iso muna(keskikokoinen) niin silloin saa pyytää palveluntarjoajaa rahoja takaisin, ellei jopa pyytää maksamaan seksistä, tai silloin, jos on sähkökolmipyörä, tarralenkkarit, jallupullo ja Klaukkalan Uutiset takataskussa ja tyttöjen tukka, joka on kampaajalla laitettu spermikselle eli spermageelillä tukka on kiharettu.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2021, 11:56:20 »
^ Nurmijärven uutiset. *huoh yritä nyt näitten amaröörien kanssa. tässä kohtaa menee jo uskottavuus*
Why so fragile?

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6340
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2021, 12:31:27 »
Kiperiä kysymyksiä tavallaan.

Kerran oon pyytänyt ekstran anaalista takaisin kun ptlle selviisi ettei pysty ottaa vastaan. no hard feelings, muuten jos ei ole vastannut odotuksia en ole.

peruuntumiset on sitten asia erikseen. elämä on välillä ja keksii ties mitä ihmeellisimpiä syitä, flextyökuvasta kaatuneeseen mönkkäriin esim... sen kanssa on vain pakko elää.

mutta hyvän tavan mukaan pitää ilmottaa niin aikasin kun suinkin mahdollista.

pt ehkä kerkiä sopiaa toisen kanssa, ja turska voi jäädä uimaan. ikävintä on jos toinen on jo kerinnyt lähteä matkaan, niin tunteet saattaa olla lähempi pintaa, kun toivottu tapahtuma menee alta viime tingassa

Mulla on tapana ottaa vastaan korvaus anaalista alkukättelyssä, mutta sanon että se on optio. Joskus ei onnistu, joskus ei teekään mieli, joten viiskymppisen takaisinsaaminen on jo sovittu. Samoin että vaikka varaa tunnin eikä ekan laukeamisen jälkeen enää jaksakaan, on optio saada osa rahasta takaisin. Jos menee yli puolen tunnin, hinta pysyy.

juu, sovittiin pelisäännöt joluirissa, joten annoin sitä riihikuivaa sovitusti, mutta pyysin kuntuli selvksi ettei se osuus tulee toteuttumaan.
Shikita ga nai

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #10 : Huhtikuu 10, 2021, 12:55:56 »
Kiperiä kysymyksiä tavallaan.

Kerran oon pyytänyt ekstran anaalista takaisin kun ptlle selviisi ettei pysty ottaa vastaan. no hard feelings, muuten jos ei ole vastannut odotuksia en ole.

peruuntumiset on sitten asia erikseen. elämä on välillä ja keksii ties mitä ihmeellisimpiä syitä, flextyökuvasta kaatuneeseen mönkkäriin esim... sen kanssa on vain pakko elää.

mutta hyvän tavan mukaan pitää ilmottaa niin aikasin kun suinkin mahdollista.

pt ehkä kerkiä sopiaa toisen kanssa, ja turska voi jäädä uimaan. ikävintä on jos toinen on jo kerinnyt lähteä matkaan, niin tunteet saattaa olla lähempi pintaa, kun toivottu tapahtuma menee alta viime tingassa

Mulla on tapana ottaa vastaan korvaus anaalista alkukättelyssä, mutta sanon että se on optio. Joskus ei onnistu, joskus ei teekään mieli, joten viiskymppisen takaisinsaaminen on jo sovittu. Samoin että vaikka varaa tunnin eikä ekan laukeamisen jälkeen enää jaksakaan, on optio saada osa rahasta takaisin. Jos menee yli puolen tunnin, hinta pysyy.

juu, sovittiin pelisäännöt joluirissa, joten annoin sitä riihikuivaa sovitusti, mutta pyysin kuntuli selvksi ettei se osuus tulee toteuttumaan.

No, mun luona se on optio, ei tarvitse pyytää.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2021, 13:13:47 »
Minä en kehtaisi pyytää rahoja takaisin jos pano olisi ollut kehno jos se kerran on jo tapahtunut. Kokemusta rikkaampana (tai köyhempänä) ottaisin oppia ja matkaisin kohti uusia pettymyksiä.  ;)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #12 : Huhtikuu 10, 2021, 14:22:07 »
Lifti sanoi mun mielestä ensimmäisessä viestissänsä jo kaiken oleellisen.

Mä saatan etukäteen jo sanoa, että mitään tyytyväisyystakuuta ei sitten ole. Rahoja on turha jälkikäteen pyytää takaisin. Teen toki aina parhaani, mutta ei se nyt niin voi mennä että tarpeeksi ruikuttamalla voi saada palvelunsa ilmaiseksi.

Toki jos on vaikka maksanut anaalista ja se optio jää käyttämättä minusta johtuen niin voisin antaa sen maksun verran takaisin.

Lähtökohta on kuitenkin että minä teen parhaani ja palvelu on mitä on, ikävä juttu jos ei jollekin kelpaa, sitten ei kannata vaan tulla uudestaan, mutta rahoja on turha pyytää takaisin.

Ja oharit on tietysti molemmin puolin ikävät, mutta Lifti senkin sanoi, että PT on se joka menettää rahaa. Jos peruu pari päivää ennen niin tilalle ehtii ehkä saada vielä toisen, pari tuntia ennen perumiselle en taas näe mitään reilua syytä, ellei siinä just satu selviämään joku korona-altistus tai oikeasti ole mahdotonta päästä paikalle muusta syystä. Mutta jos PT joutuu vaikka hotellihuoneesta maksamaan niin oharit vituttaa vielä enemmän kun pahimmassa tapauksessa saattaa jäädä työpäivästänsä miinukselle.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #13 : Huhtikuu 10, 2021, 16:17:11 »
Ja pakko vielä tähän rahojen takaisin pyytämiseen liittyen antaa esimerkki, että jos ostat leffaliput ja käyt leffassa ja leffa oli mielestäsi huono, niin pyydätkö rahat takaisin? Ja jos pyydät niin luuletko saavasi?

Tai voi miettiä minkä tahansa vastaavan jutun kanssa. Ostat baarista kaljan ja juot sen ja pyydät rahat takaisin, koska oli pahaa? Jokainen varmasti ymmärtää miten absurdia tää ois.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #14 : Huhtikuu 10, 2021, 16:20:58 »
Leffavertaus on perusajassa ja - palvelussa täysin validi juttu, mutta sen jälkeen voi mielestäni joustaa.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #15 : Huhtikuu 10, 2021, 16:35:17 »
Mut varmaan taas ammutaan, mutta.. mä olen antanut itse kerran rahaa takaisin.
Oli siis juuri ja juuri yli 20 v kaveri, joka jännitti oikeesti aivan kauheasti. Meillä oli tunnin treffit, mutta hän puhalsi puolen tunnin jälkeen pelin poikki, kun ei vaan toiminut. Ajattelin tässä tapauksessa, että rahanpalautus on tavallaan ”sijoitus” nuoreen turskaan, joka toivon mukaan myöhemmin jatkaa harrastusta. Ymmärsi kyllä pelin hengen, ja sen ettei tämä ole yleinen käytäntö, ja että mun ei olis ollu pakko antaa rahaa takaisin . Ei käsittääkseni ollut kuitenkaan ensi kertaa huorissa. Mutta jotenkin se tuntui tässä tapauksessa oikeelta.
Kai mussa heräsi joku äidin vaisto tjms.. 🙄 Tiedä häntä.

Ja joo, tiedän, että olin liian kiltti.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #16 : Huhtikuu 10, 2021, 16:42:44 »
Lifti sanoi mun mielestä ensimmäisessä viestissänsä jo kaiken oleellisen.

Mä saatan etukäteen jo sanoa, että mitään tyytyväisyystakuuta ei sitten ole. Rahoja on turha jälkikäteen pyytää takaisin. Teen toki aina parhaani, mutta ei se nyt niin voi mennä että tarpeeksi ruikuttamalla voi saada palvelunsa ilmaiseksi.

Toki jos on vaikka maksanut anaalista ja se optio jää käyttämättä minusta johtuen niin voisin antaa sen maksun verran takaisin.

Lähtökohta on kuitenkin että minä teen parhaani ja palvelu on mitä on, ikävä juttu jos ei jollekin kelpaa, sitten ei kannata vaan tulla uudestaan, mutta rahoja on turha pyytää takaisin.

Ja oharit on tietysti molemmin puolin ikävät, mutta Lifti senkin sanoi, että PT on se joka menettää rahaa. Jos peruu pari päivää ennen niin tilalle ehtii ehkä saada vielä toisen, pari tuntia ennen perumiselle en taas näe mitään reilua syytä, ellei siinä just satu selviämään joku korona-altistus tai oikeasti ole mahdotonta päästä paikalle muusta syystä. Mutta jos PT joutuu vaikka hotellihuoneesta maksamaan niin oharit vituttaa vielä enemmän kun pahimmassa tapauksessa saattaa jäädä työpäivästänsä miinukselle.
Sanotaan näin etträ pariin otteeseen olen osan rahoista vaatinut takaisin ja saanutkin. Ensimmäinen kerta oli toteutumattomasta gfe:stä mitä luvattiin mutta ei sitten ollutkaan ja toinen oli liian lyhyt aika, parituntinen kutistui tuntiin. Sillä oliko pano hyvä vai huono asiakkaan mielestä ei ole oikeutus rahan takaisin vaatimiseen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #17 : Huhtikuu 10, 2021, 16:52:43 »
kynnyksen yli astuminen on ostopäätös, siihen asti voi vatuloida. sen jälkeen ei rahoja
kannata vaatia takaisin. mä en ainakaan kehtaisi. paskat kokemukset on parempi ottaa
huumorilla, vaikka sillä hetkellä ei juuri naurata...jokainen saa joskus perseelleen.

"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #18 : Huhtikuu 10, 2021, 16:57:07 »
Itse olen kerran saanut rahaa takaisin, kun varaukseni muistettiin tunnilla väärin. Tämä ihan pyytämättä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6712
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rahoja takaisin? Tai tapaamisen peruminen
« Vastaus #19 : Huhtikuu 10, 2021, 18:02:47 »
^ Itselläni kerran vähän samantyyppinen tapaus. Olin sopinut outcall -tapaamisen ja palveluntarjoaja ilmoitti hieman ennen h-hetkeä pääsevänsä paikalle vasta reilun kahden tunnin kuluttua, ja että jos tämä sopii niin hän antaa pienen hinnanalennuksen.
Pörrö on aina plussaa