Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikkien aikojen pakit.  (Luettu 3925 kertaa)

Poissa Meitsias

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Kaikkien aikojen pakit.
« : Huhtikuu 08, 2021, 01:51:37 »
Miten ihmisellä voi olla näin paska säkä.

Joku selvästi hyvän huumorin tajun omaava nainen oli pistäny Treffi haku ilmotuksen tonne yhdelle treffi saitille ja minä tietenkin vastaamaan siihen, kirjoiteltiin sitten asialliseen sävyyn puolin ja toisin ja minä sitten ehdotin tapaamista Ja nainen suostui tapaamiseen sovituin yhteisin pelisäännöin, sovittin sitten aika ja osoite mihin minun piti saapua.

 Nooh minä ajelin sitten lähelle sitä kyseistä osoitetta mikä ei ilman navigaattoria ulkopaikkakuntalaisena ollut minulle täysin selvä, jätin auton parkkiin ja kävelin lopun lyhyehkön matkan navin opastamaan tapaamis osoitteeseen.

 Riemuni oli suuri kun tajusin että naisen kertoma osoite oli kyseisen paikkakunnan poliisilaitos ja tajusin tulleeni kusetetuksi. En hirveesti viitsinyt soitella enää kyseisen naisen perään.

Jälkeenpäin mietin läpällä et olisko pitäny mennä reteesti poliisi laitokselle sisään ja kysyä että kuka teistä naisista oli sopinut minun kanssani kuumat Treffit.

Kyllä mä oon yks Roomeo.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6343
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2021, 01:59:37 »
hmm,

mutta oisit mennyt sisälle kattoon, viime naispoliisi mitä oon tavannut oli ihan pantava. varmaan saanut kovat kyydit ku mm kahleet ja jonkinmoinen but plug miltei käyttövalmiina.

vastaa hänelle että on sexikäs univormussa...

Tai siis ei, saa varmaan kiksit siitä että joku myöntää että kävi paikanpäällä...

ei jatkoon...
Shikita ga nai

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2021, 05:52:25 »

Auts! ...Pilvessä on ehkä se hopea reunus että tajusit heti ettei osoitteessa ole neito märkänä odottamassa. Kurja juttu silti.
Amator

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #3 : Huhtikuu 08, 2021, 07:42:21 »
Joskus tytöt ei anna suoraa osoitetta vaan osoitteen läheltä mistä pyytävät soittamaan ja neuvovat perille. Ihan vaan vinkkinä ettei joka kerta ihmettele jos osoite onkin jokin kaupan piha tai vastaava mistä pyydetään soittamaan. Nyt tarina ei kerro oliko lähellä asuntoja missä tyttö olisi saattanut olla.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #4 : Huhtikuu 08, 2021, 08:02:51 »
Noita kiusantekijöitä on ilmeisesti molemmin puolin tällä alalla :( Useammin ehkä hupakoilta kuulee, että tehty oharit tai muuten vaan häiriköity.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #5 : Huhtikuu 08, 2021, 08:36:07 »
Joskus tytöt ei anna suoraa osoitetta vaan osoitteen läheltä mistä pyytävät soittamaan ja neuvovat perille. Ihan vaan vinkkinä ettei joka kerta ihmettele jos osoite onkin jokin kaupan piha tai vastaava mistä pyydetään soittamaan. Nyt tarina ei kerro oliko lähellä asuntoja missä tyttö olisi saattanut olla.

Joo totta tuokin. Jos on sovittu että mene paikkaan x ja soita siitä lisäohjeita niin sitten se paikka x voi olla vaikka poliisilaitos.
Amator

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #6 : Huhtikuu 08, 2021, 08:51:32 »
Joskus tytöt ei anna suoraa osoitetta vaan osoitteen läheltä mistä pyytävät soittamaan ja neuvovat perille. Ihan vaan vinkkinä ettei joka kerta ihmettele jos osoite onkin jokin kaupan piha tai vastaava mistä pyydetään soittamaan. Nyt tarina ei kerro oliko lähellä asuntoja missä tyttö olisi saattanut olla.


Juuri näin.
Minun kotipaikkakunnalla on poliisilaitoksen naapurissa kerrostaloja ja vierasparkkipaikkoja niin voisin hyvinkin ohjata siihen. MUTTA silloin on kerrottava etukäteen soita kun olet siinä niin ohjaan perille..

Toivottavasti kyse oli väärinkäsityksestä ja tyttö kiroaa kotona oharin tehnyttä aloittajaa eikä huonosta vitsistä.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #7 : Huhtikuu 08, 2021, 10:32:42 »
Minä olen kuullut joskus sarjaohareista. Yhdelle päivälle esim. kolme oharia eri numeroista. Näitä tulee kuulemma yleensä samana päivänä. Tarkoituksena lienee tehdä vain kiusaa.

Naapurisivustolla on mielestäni silloin tällöin feikki-ilmoituksia. Olisi mielenkiintoista tietää mitä nämä henkilöt saavat siitä, että he käyvät keskusteluja potentiaalisen asiakkaan kanssa jota ei ole tarkoitus kuitenkaan oikeasti tavata.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #8 : Huhtikuu 08, 2021, 11:03:56 »
Voi olla, että kyseessä on paikallisen siveys aktiivin yritys herättää miehiä synnin ikeestä tai sitten se laitos vaan sattua olemaan siinä vieressä? Monesti juuri tuo "soita kun oot lähellä" saattaa viedä aluksi ihan johonkin muualle kuin olettaisi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #9 : Huhtikuu 08, 2021, 11:30:45 »
Voi olla, että kyseessä on paikallisen siveys aktiivin yritys herättää miehiä synnin ikeestä ...

Onkohan kukaan ohjeistanu asiakasta johonkin kirkkoon..?😁 tyyliin "soittele sieltä alttarilta sitten"
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #10 : Huhtikuu 08, 2021, 12:39:36 »
Riemuni oli suuri kun tajusin että naisen kertoma osoite oli kyseisen paikkakunnan poliisilaitos ja tajusin tulleeni kusetetuksi.
Sillä oli just loppumassa vuoro. Olisitte kävelly kämpille panee, mut ei väkisin.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #11 : Huhtikuu 08, 2021, 15:15:39 »
Voi olla, että kyseessä on paikallisen siveys aktiivin yritys herättää miehiä synnin ikeestä ...

Onkohan kukaan ohjeistanu asiakasta johonkin kirkkoon..?😁 tyyliin "soittele sieltä alttarilta sitten"

Lihakauppa vois olla kans hauska ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2021, 15:37:48 »
Herkkukaupan edestä mut on joskus opastettu.
 :)
Saitin Bud Spencer

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6719
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #13 : Huhtikuu 08, 2021, 16:26:47 »
Mut on käyty noutamassa sellaiselta toripaikan tyyppiseltä isolta aukiolta. Se oli aika kuumottavaa, tuntui että mua tuijotettiin. 👀
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #14 : Huhtikuu 08, 2021, 16:36:30 »
Voi olla, että kyseessä on paikallisen siveys aktiivin yritys herättää miehiä synnin ikeestä ...

Onkohan kukaan ohjeistanu asiakasta johonkin kirkkoon..?😁 tyyliin "soittele sieltä alttarilta sitten"

Lihakauppa vois olla kans hauska ;D

Hautaustoimistosta voisi saada aika pahat vibat  ;D
Feel so good...

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #15 : Huhtikuu 11, 2021, 19:06:11 »
Herkkukaupan edestä mut on joskus opastettu.
 :)

Hyvä ettei kalakaupan.

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #16 : Huhtikuu 11, 2021, 19:10:23 »
Olikos aloittaja varma että antoi väärän osoitteen? Olisi rohkeasti vaan pitänyt kävellä tiskille ja kysyä josko kyseinen neiti löytyisi vaikka poliisin säilöstä treffeille.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #17 : Huhtikuu 11, 2021, 19:16:06 »
Muistelen omia kaikkien aikojeni pakkeja. Olin nuori - sain pillua - rakastuin  :inlove:
Lähetin neidille viestiä - hei pikkutiikeri, koska nähtäisiin uudestaan?
Hän vastasi - minä en sinua enkä pientä munaasi kaipaa
Why so fragile?

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #18 : Huhtikuu 12, 2021, 09:37:23 »
No kyllä oli ilkeesti sanottu.

Tuossa tilanteessa, kun peli on jo ns. menetetty, olisit voinut hyvin piruttain kysyä, että "et sä sitten varmaan ota suihinkaan?"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen pakit.
« Vastaus #19 : Huhtikuu 12, 2021, 09:51:26 »
No jaa. Tykkään tuollaisesta ehkä enemmän kuin tästä perinteisestä valehtelusta " siis oot kyl todella ihana mies ja joku onnekas sut vielä saa. voidaanko olla pelkkiä kavereita?"

WTF  :laught:
Why so fragile?