Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä  (Luettu 9156 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« : Huhtikuu 07, 2021, 21:42:29 »
Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Pysy asiallisena, kysymys on asiallinen.

Miksi saan pilkallisia viestejä koska olen 55? Saisinko samoja viestejä jos olisin 60+? Mikä on tämä ikärasismi seksinmyynnissä? Mitä se sulle kolmekymppiselle kuuluu jos sun mummin ikäinen nainen tarjoaa seksipalveluja - vai siinäkö se ongelma on: MUMMILLA EI OLE SEKSUAALISUUTTA, mummilla on vain kissa ja kahvi ja pulla?

Mistä on kyse tässä vanhemman pään ikärasismissa?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2021, 21:50:52 »
Mä nyt olen itsekin palveluntarjoaja, mutta musta on ollut vaan tosi hienoa nähdä, että tällä alalla on vanhempiakin naisia. ❤️

Itsehän siis mietin alalle palatessa, että olenko jo "liian vanha" kun olen "jo" 28 enkä enää kisakireä 18 vee niin kuin sillon kun ekoja kertoja seksityötä tein. Mutta nyt olen ilokseni huomannut, että mullahan on vielä hyviä työvuosia edessä vaikka millä mitalla!

Eli niin, tällaisia ajatuksia herättää. Ihan täysin positiivisia :)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 07, 2021, 21:53:48 »
Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Pysy asiallisena, kysymys on asiallinen.

Miksi saan pilkallisia viestejä koska olen 55? Saisinko samoja viestejä jos olisin 60+? Mikä on tämä ikärasismi seksinmyynnissä? Mitä se sulle kolmekymppiselle kuuluu jos sun mummin ikäinen nainen tarjoaa seksipalveluja - vai siinäkö se ongelma on: MUMMILLA EI OLE SEKSUAALISUUTTA, mummilla on vain kissa ja kahvi ja pulla?

Mistä on kyse tässä vanhemman pään ikärasismissa?

Ei se iästä ole kiinni. Asenne ratkaisee, että onko yhtä "palveleva" kuin nuori tyttö, vai kärttynen vanha akka

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #3 : Huhtikuu 07, 2021, 22:09:06 »
 ..:boozing:...

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2021, 22:17:07 »
kuulostaa kuumalta.  :wanker: ihan oikeasti!

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2021, 22:27:44 »
Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Pysy asiallisena, kysymys on asiallinen.

Miksi saan pilkallisia viestejä koska olen 55? Saisinko samoja viestejä jos olisin 60+? Mikä on tämä ikärasismi seksinmyynnissä? Mitä se sulle kolmekymppiselle kuuluu jos sun mummin ikäinen nainen tarjoaa seksipalveluja - vai siinäkö se ongelma on: MUMMILLA EI OLE SEKSUAALISUUTTA, mummilla on vain kissa ja kahvi ja pulla?

Mistä on kyse tässä vanhemman pään ikärasismissa?

Kyllä mulle kelpaa, enkä näe asiassa mitään omituista tai pilkattavaa. Kokemusta on maksullisesta ja maksuttomasta naisesta. Erittäin hyviä kokemuksia :inlove: Itse olen <40v.

Joku aika sitten sovin tapaamisen ikäisesi kanssa, mutta teki peekele oharit viime hetkillä. Näin näkyy jotkut toimivan iästä riippumatta.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #6 : Huhtikuu 07, 2021, 23:16:03 »
"Nuoruus on hulluus, otsan uurteet valon tuo..."

Itse olen vm -63, erotiikka ollut minulle tärkeä osa elämää ja on edelleen.
Edelleen tykkään katsella, miksei kosketellakin nuoren neidon kiinteitä rintoja; Onhan se hienoa, kaunista. Samaan aikaan ah; niin surullista. Katoavaista kaikki paitsi viisaus joka tulee ainoastaan eletystä, koetusta....
Olen kerran nuorukaisena päässyt viettelemään ikäneidon ja edelleen se yö säilyy muistoissani aivan ehdottomasti ykkösenä!
Mitä koitan sanoa; Muistan vielä itseni, nuoruuden korskeuden ja "vanhojen" väheksynnnän. Otan lakin pois päästä ja pyydän anteeksi kaikkea nyoruuden hölmöilyä, kaikilta itseäni viisaammilta.
Edelleen, näinä päivinä nautin enemmän aikuisesta seurasta; Nainen on kuin viini...
Auroralle sanon vielä: Onhan mekin oltu nuoria ja vielä; Taidanpa tulla ja koputtaa aittasi ovea; kop kop.
(En murehdi jos vanha lerppaa edessäsi, halataan jos ei muuta 👅)
💋


Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #7 : Huhtikuu 08, 2021, 00:59:15 »
Mä nyt olen itsekin palveluntarjoaja, mutta musta on ollut vaan tosi hienoa nähdä, että tällä alalla on vanhempiakin naisia. ❤️

Itsehän siis mietin alalle palatessa, että olenko jo "liian vanha" kun olen "jo" 28 enkä enää kisakireä 18 vee niin kuin sillon kun ekoja kertoja seksityötä tein. Mutta nyt olen ilokseni huomannut, että mullahan on vielä hyviä työvuosia edessä vaikka millä mitalla!

Eli niin, tällaisia ajatuksia herättää. Ihan täysin positiivisia :)

Aloitin kun olin 40 v.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #8 : Huhtikuu 08, 2021, 01:01:57 »
"Nuoruus on hulluus, otsan uurteet valon tuo..."

Itse olen vm -63, erotiikka ollut minulle tärkeä osa elämää ja on edelleen.
Edelleen tykkään katsella, miksei kosketellakin nuoren neidon kiinteitä rintoja; Onhan se hienoa, kaunista. Samaan aikaan ah; niin surullista. Katoavaista kaikki paitsi viisaus joka tulee ainoastaan eletystä, koetusta....
Olen kerran nuorukaisena päässyt viettelemään ikäneidon ja edelleen se yö säilyy muistoissani aivan ehdottomasti ykkösenä!
Mitä koitan sanoa; Muistan vielä itseni, nuoruuden korskeuden ja "vanhojen" väheksynnnän. Otan lakin pois päästä ja pyydän anteeksi kaikkea nyoruuden hölmöilyä, kaikilta itseäni viisaammilta.
Edelleen, näinä päivinä nautin enemmän aikuisesta seurasta; Nainen on kuin viini...
Auroralle sanon vielä: Onhan mekin oltu nuoria ja vielä; Taidanpa tulla ja koputtaa aittasi ovea; kop kop.
(En murehdi jos vanha lerppaa edessäsi, halataan jos ei muuta 👅)
💋

Voi Bobby, miten hienoa pohdintaa ja tervetuloa!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #9 : Huhtikuu 08, 2021, 01:05:57 »
Hei tyypit, tämähän on hedelmällinen keskustelu!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #10 : Huhtikuu 08, 2021, 02:32:56 »
OK, kolme uutta asiaksta tämän keskustelun pohjalta. Aikuiset miehet jotka ovat kyllästyneet ihannoimaan nuoruutta kaveripiirissään ja varastivat nyt ajan mulle, minun ehdoillani. Ihana juttu.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #11 : Huhtikuu 08, 2021, 03:11:06 »
Tästä olen aiemminkin puhunut näillä foorumeilla. Että miesten on vaikeaa ilmaista että tykkäävät vaikka tuhdimmasta tytöstä, saatika vanhemmasta leidistä. Että miehillä on näillä foorumeilla pakko puhua nuoresta timmistä viattomasta huorasta, eikä saa puhua kokeneesta huorasta.

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2021, 05:28:22 »
Hyvä aloitus. Aikuiset miehet useinkin vastoin stereotypioita kaipaavat vertaistaan seuraa, niin iän kuin fyysisten ominaisuuksienkin osalta.

Usein myös suorituspaineet vähenevät asiakkaalla, kun ollaan lähempänä samaa tasoa fyysisesti.
Hienoa, että alalle myös tulee 50+ naisia, jotka ovat jo valmiiksi hyvin itsensä tuntevia ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, se heijastuu palvelun laatuun ja siyä kautta myös asiakkaiden tyytyväisyyteen.

Enkä missään tapauksessa väheksy myöskään nuorempia ammattilaisia, jotka osaavat kohdata asiakkaat niin suloisesti-(:
Rauhaa, rakkautta ja nautintoja kaikille-(:
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Kasvihuonekonsuli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #13 : Huhtikuu 08, 2021, 07:40:51 »
Itse kun on viisikymppinen, niin ainut fiilis mikä 19v tytötstä tulee, on pedofiilis.
Nainen on Nainen!

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #14 : Huhtikuu 08, 2021, 08:29:20 »
Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Pysy asiallisena, kysymys on asiallinen.

Miksi saan pilkallisia viestejä koska olen 55? Saisinko samoja viestejä jos olisin 60+? Mikä on tämä ikärasismi seksinmyynnissä? Mitä se sulle kolmekymppiselle kuuluu jos sun mummin ikäinen nainen tarjoaa seksipalveluja - vai siinäkö se ongelma on: MUMMILLA EI OLE SEKSUAALISUUTTA, mummilla on vain kissa ja kahvi ja pulla?

Mistä on kyse tässä vanhemman pään ikärasismissa?
Rasismista en sano mitään. Mutta jospa saamiesi viestien syynä on se,että olet erityisen lahjakas vittuilevaan sävyyn tuppautumaan toisten kirjoituksiin. Tietenkään et sitä myönnä,eikä tarvitsekaan,pidä vaan linjasi entisellään. Kissa on hyvä mutta ei välttämätön kuten kahvi.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #15 : Huhtikuu 08, 2021, 09:53:32 »
Hyvä aloitus. Aikuiset miehet useinkin vastoin stereotypioita kaipaavat vertaistaan seuraa, niin iän kuin fyysisten ominaisuuksienkin osalta.

Usein myös suorituspaineet vähenevät asiakkaalla, kun ollaan lähempänä samaa tasoa fyysisesti.
Hienoa, että alalle myös tulee 50+ naisia, jotka ovat jo valmiiksi hyvin itsensä tuntevia ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, se heijastuu palvelun laatuun ja siyä kautta myös asiakkaiden tyytyväisyyteen.

Enkä missään tapauksessa väheksy myöskään nuorempia ammattilaisia, jotka osaavat kohdata asiakkaat niin suloisesti-(:
Rauhaa, rakkautta ja nautintoja kaikille-(:

Tämä. Hyviä pointteja.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 744
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #16 : Huhtikuu 08, 2021, 09:59:56 »
^^Erittäin hyvin sanottu

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #17 : Huhtikuu 08, 2021, 10:16:13 »
Joskus kauan sitten alottaessani sain yhden haukkumaviestin ikääni liittyen, kymmeneen vuoteen niitä ei ole tullut. Ihan peruskauraa vaan, liian kallista, eikö saa panna perseeseen ym mitkä helppo sivuuttaa.

Ikä on aina ollut toinen mun myyntivalteista, toinen on luomu. Näille oon alusta asti perustanut imagoni. Sille mitä olen enkä ole yrittänyt olla muuta.




Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #18 : Huhtikuu 08, 2021, 11:11:26 »
Mun mielestä tässä skenessä on turha vittuilla siitä, ketä kukin haluaa panna. Moni haluaa toteuttaa omia fantasioitaan ja sille jos toisen fantasia ei tunnu omalta on turha kitistä. Joku haluaa naida nuorta ja toinen haluaa vanhinta mahdollista. Joku haluaa hoikan missin ja toinen mahdollisimman lihavan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #19 : Huhtikuu 08, 2021, 11:40:45 »
Mun mielestä tässä skenessä on turha vittuilla siitä, ketä kukin haluaa panna. Moni haluaa toteuttaa omia fantasioitaan ja sille jos toisen fantasia ei tunnu omalta on turha kitistä. Joku haluaa naida nuorta ja toinen haluaa vanhinta mahdollista. Joku haluaa hoikan missin ja toinen mahdollisimman lihavan.

Se on just näin, ja hyvä että kaikille löytyy tarjontaa!
Sääri- ja sukkisfani