Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lillibaby  (Luettu 5846 kertaa)

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Lillibaby
« : Huhtikuu 06, 2021, 18:24:15 »
Naapurissa ilmoittelevalta "Lillibaby" tuli ainakin omasta mielestäni kohtuu erikoinen vastaus yhteydenottoon:

-----------------
Hei ihana 😘
Saan niin paljon viestejä etten ehdi kaikkiin nopeasti vastaamaan.
Teen tätä sponssia vastaan ja koska olen hukkunut viesteihin, niin annan sinun ehdottaa summaa. Äläkä kysy mitä minä ehdotan :) Katsotaan päästäänkö näillä ehdoilla nauttimaan toisistamme.
Minulla on paikka tapaamiseen Töölössä. En tule luoksesi tai hotelliin.
Kerro myös milloin haluat tulla ja kuinka pitkäksi aikaa. Toivottavasti tapaamme :)
Lilli
-----------------

Eli ilmeisesti kysyntää on niin paljon että neitonen päätti pistää huutokaupan pystyyn...

No enpä ajatellut tähän huutokauppaan kyllä osallistua, on sitten kuinka kisakireä 18v tahansa...   ::)
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lillibaby
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2021, 19:02:08 »
Mulle ehdotti kyllä ihan summaa joku aika sitten, tunnista vakio ja puolesta kallis.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lillibaby
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2021, 21:34:15 »
Kuvittelisi viestitulvan ainoastaan pahenevan, kun pelkästä rahoituksesta turskan pitää suunnitella ja kirjoittaa ehkäpä asialliset kymmenkunta ehdotusta - eikä palveluista ole sanotttu vielä sanaakaan.

Maanantailta maksan 3 h aetistä 220/tunti, tiistai-illasta klo. 18-20 240/tunti, keskiviikkoaamusta klo 9-12 180/h, ja niin edelleen.

Mut hei, tämähän olisi kaikkialla vakiokaava jos asiat haluttaisiin tehdä niin helevetin hankalaksi.

Onnea toki yrittäjälle ei siinä mitään.

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2021, 22:41:44 »
Olin sopinut tänään tapaamisen 21.10. Yhteydenpito hoidettiin vain emaililla. Sain osoitteen ja ovikoodin ja kerroksen, sanoi että ovi on raollaan tule sisään. No kun olin rapun edessä ja aloin näpyttelemään ovikoodia niin sisäpuolella oli joku about 20 nuori kundi ja näppäili puhelinta, huomasi minut ja avasi oven ja meni ulos, ajattelin että on sen poikaystävä. Menin oikeaan kerrokseen mutta mutta mikään ovi ei ollut auki. Laitoin emailia monta kertaa mikä ovi, olen täällä, miksi et avaa ovea. 20 min odottelin ei mitään vastausta. No lähdin pois. 30 min päästä tuli email, oho joku toinen taisi käydä sun ajalla. No laitoin emailia voin tulla nyt. Vastasi mua just pantiin peppuun en taida enää kestää lisää. Eli kova vedätys, joku vastailee ja tietää osoitteen ja ovikoodin. Nyt jäi arvoitukseksi kuka oli vedätyksen takana. Näin rapussa vaan sen nuoren kollin joka oli alaovella sisässä ja meni ulos kun menin sisään. Sit ulkona oli joku toinen turska ja laitteli tytölle viestiä. Ruuhkaa pukkaa rapussa joku sai hyvät naurut kun seuraili liikennettä. No hupinsa kullakin. Se siitä

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #4 : Huhtikuu 09, 2021, 17:02:45 »
Ihan feikki, jos hänen luokseen ei edes pääse. Muuten ajattelin, että tämä tyttöhän on markkinointinero. Vaikka kysyntää ei olisikaan, kiinnostuneet laittavat mahdollisimman suuren tarjouksen.

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2021, 19:14:04 »
Se on mies, näin sen kun eka kerran menin sinne oli rapussa odottamassa ja avasi oven, koska ovikoodi jonka lähetti oli väärä. Mulla oli huppu päässä ja maski kasvoilla, niin ei nähnyt kun mun silmät, minä näin kaverin kasvot ja tunnistan kyllä kun näen uudestaan, asun siinä lähellä niin törmätään kaupassa tai lähistöllä. Annan sitten kaverille palautetta. Poista nyt se feikki ilmoitus ennen kuin tavataan. Se kaveri lukee myös tätä palstaa ja keskustelua tästä feikki ilmosta.

Mulle lähetti tämän viestin kun kirjoitin tänne että on feikki ja on mies ilmon takana.

Sain kuulla että olit kirjoittanut musta jotain paskaa netissä. En haluu nähdä sua! Lillybaby

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #6 : Huhtikuu 09, 2021, 19:29:57 »
Millähän nikillä se on täällä kirjautuneena. Katsotaan poistuuko feilli ilmo. Lukee näitä kommentteja. Odotan päivää kun törmään kaveriin siinä lähistöllä.

Poissa jimi

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #7 : Huhtikuu 09, 2021, 22:21:14 »
Se on mies, näin sen kun eka kerran menin sinne oli rapussa odottamassa ja avasi oven, koska ovikoodi jonka lähetti oli väärä. Mulla oli huppu päässä ja maski kasvoilla, niin ei nähnyt kun mun silmät, minä näin kaverin kasvot ja tunnistan kyllä kun näen uudestaan, asun siinä lähellä niin törmätään kaupassa tai lähistöllä. Annan sitten kaverille palautetta. Poista nyt se feikki ilmoitus ennen kuin tavataan. Se kaveri lukee myös tätä palstaa ja keskustelua tästä feikki ilmosta.

Mulle lähetti tämän viestin kun kirjoitin tänne että on feikki ja on mies ilmon takana.

Sain kuulla että olit kirjoittanut musta jotain paskaa netissä. En haluu nähdä sua! Lillybaby

Siis mistä ihmeestä päättelit että juuri se rapussa näkemäsi tyyppi on ilmoituksen takana? Ja ensin siis luulit että se sama jätkä olisi tytön poikaystävä, koska tottakai poikaystävät aina päivystää rapussa kun joku turska tulee kylään. Mitä helvettiä? :D Siinä on kaveri ihmeissään sitten kun joku random äijä tulee lähikaupassa ärhentelemään.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lillibaby
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2021, 19:13:02 »
Nyt tekis mieli tilata aika että se vitun kyrpä pelle-ukko tulisi avaamaan oven
#kaksmeneehissiinykstuleeulos

Joo leegot sisään ja panot persuuksiin porttikongissa ja sitten heittäis 50 euroa vitosina päälle.

Jep jep mutta tuon ansaitsisi mutta jätetään nyt tekemäti. Varmaan oltava hieman päässä vikaa että tollasta viittii.
Aina etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lillibaby
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2021, 19:44:13 »
Nyt tekis mieli tilata aika että se vitun kyrpä pelle-ukko tulisi avaamaan oven
#kaksmeneehissiinykstuleeulos

Joo leegot sisään ja panot persuuksiin porttikongissa ja sitten heittäis 50 euroa vitosina päälle.

Jep jep mutta tuon ansaitsisi mutta jätetään nyt tekemäti. Varmaan oltava hieman päässä vikaa että tollasta viittii.
Senkin tiisaaja! Mä jo innostuin!
Why so fragile?

Poissa MiesHki

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lillibaby
« Vastaus #10 : Huhtikuu 16, 2021, 19:49:26 »
No niin nyt kaveri poisti feikki ilmonsa. Saa nähdä mitä tekee seuraavaksi, kun on täällä kirjautuneena ja lukee myös tätä ketjua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lillibaby
« Vastaus #11 : Huhtikuu 16, 2021, 19:56:55 »
No niin nyt kaveri poisti feikki ilmonsa. Saa nähdä mitä tekee seuraavaksi, kun on täällä kirjautuneena ja lukee myös tätä ketjua.
:laught:  :laught:  :laught: Vaari miettii että miksi se apina ei vaan ole rehdisti hintti ja imeskele kyrpiä kun ukoilta panoviestejä haluaa ja naiseksi tekeytyy  :o
Why so fragile?