Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Et tämmönen tapaus.  (Luettu 1806 kertaa)

Poissa Meitsias

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Et tämmönen tapaus.
« : Huhtikuu 06, 2021, 14:56:50 »
Soitin eräälle daamille kun sillä oli mukavan tuntuinen ilmoitus jossa se kertoi tykkäävänsä aika samoista jutuista kun minäkin en saanut kiinni.

No minä tyhmä soitin 10 minsan päästä uudestaan kun en saannut aikaisemmin kiinni ei vieläkään vastannu.

No sitten kyseinen daami soitti mun perään vastasin. Se kysyi multa miksi soittelin hänelle Kerroin että sun ilmoituksen takia enkä muuta ehtiny sitten sanoakaan kun hän ilmoitti että ei tarvii soitella montaa kertaa peräkkäin et hän vastaa sitten kuin kerkii ja löi sitten luurin korvaan ennen kuin ehdin pyytämään edes anteeksi.

Ei mitään draamaa mun puolelta mutta yleensä nuo paremman näköiset daamit on aika kysyttyjä joten joutuu soittamaan useaan kertaan ja kyseisellä ilmoittajalla lukee ilmoituksessa että älä lähetä tekstareita hänelle. Joten en voi ottaa enää yhteyttä.

Voishan sen puhelimen tietysti laittaa myös äänettömälle niin ei sitten pala pinna kun joku soittaa useamman kerran peräkkäin.

Nooh otan tästä opiksi ja ei muuta kuin katselemaan jos olis jotain muita mukavia naisia liikenteessä.

Poissa Cherokee

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Et tämmönen tapaus.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2021, 15:10:34 »
Nyt kyllä pitää jo todeta, että olipas harvinaisen vaikealukuinen kirjoitus. En halua olla ” kielipoliisil”, mutta nyt särähti. Argh!!!
” There’s only two syllbles in this whole wide world worth hearing: pus-sy”.
Al Pacino, Scent of a Women

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Et tämmönen tapaus.
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2021, 15:14:58 »
Viehättävä suomalainen brunette naapurissa?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Et tämmönen tapaus.
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2021, 15:35:44 »
Olipas äkäinen emäntä  ;D
Meitä on moneen junaan. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä  :blowjob:


Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Et tämmönen tapaus.
« Vastaus #4 : Huhtikuu 06, 2021, 15:46:21 »
Prepaidin otat vitosella ja kokeilet joskus hiljaiseksi tiedettyyn aikaan rauhassa kolmannen kerran.