Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen rinnat eivät kiinnosta  (Luettu 3853 kertaa)

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Naisen rinnat eivät kiinnosta
« : Huhtikuu 03, 2021, 21:16:29 »
Olenko ainoa, jonka mielestä naisen seksuaalisesti eniten kiihottavat pisteet sijaitsevat miehen tavoin vain siellä alapäässä- pillu, pylly, reidet ym.
Rinnoilla ei perinteisesti ole ollut mitään seksuaalista merkitystä ennen Hollywoodin markkinointia. Mitä mieltä olette? Tykkäättekö rinnoista? Minulle ne ovat toki seksikkäitä kuten korvat tai kaula.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2021, 21:21:22 »
Mun mielestä naisen polvet ovat takaapäin seksikkäät jos katson poispäin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #2 : Huhtikuu 03, 2021, 21:35:17 »
Olenko ainoa, jonka mielestä naisen seksuaalisesti eniten kiihottavat pisteet sijaitsevat miehen tavoin vain siellä alapäässä- pillu, pylly, reidet ym.
Rinnoilla ei perinteisesti ole ollut mitään seksuaalista merkitystä ennen Hollywoodin markkinointia. Mitä mieltä olette? Tykkäättekö rinnoista? Minulle ne ovat toki seksikkäitä kuten korvat tai kaula.

No et ole ainoa  :)
On minulla käynyt asiakkaita jotka eivät edes koske rintoihin, vähemmistöä toki minun kohdalla yllätys yllätys. On peppumiehia, käsimiehiä, miehiä jotka ei halua yhdyntää vaan paijaat selkää ja runkkaavat. Silmät kiinni naivia jotka ainoastaan nauttivat äänestä.

Mutta mitä "naisen seksuaalisesti eniten kiihottavat pisteet sijaitsevat miehen tavoin vain siellä alapäässä- pillu, pylly, reidet ym." tarkoittaa? Kenen mielestä kiihottavat pisteet?
tavoin, miehen mielestä vai naisen mielestä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 03, 2021, 21:49:50 »
Nännit kiinnostaa

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #4 : Huhtikuu 03, 2021, 22:42:30 »
Minä ainakin tykkään haudata kasvoni naisen rintojen väliin.

Poissa wellu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 03, 2021, 23:48:32 »
Minä ainakin tykkään haudata kasvoni naisen rintojen väliin.
sama täällä

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 03, 2021, 23:58:38 »
Olenko ainoa, jonka mielestä naisen seksuaalisesti eniten kiihottavat pisteet sijaitsevat miehen tavoin vain siellä alapäässä- pillu, pylly, reidet ym.
Rinnoilla ei perinteisesti ole ollut mitään seksuaalista merkitystä ennen Hollywoodin markkinointia. Mitä mieltä olette? Tykkäättekö rinnoista? Minulle ne ovat toki seksikkäitä kuten korvat tai kaula.

Naisessa on useampia kiinnostavia/kiihottavia paikkoja. Itselleni on tärkeää, että nainenkin nauttisi niistä mistä itse tykkään. Jos itse esim suutelee jotain kohtaa ja nainen ei todellakaan nauti, niin voi olla, että loppu ajasta tulee aika tuskaista.

Ja komppaan kyllä Jania vielä. Kyllä niiden rintojenkin väliin  on kiva välillä upottaa itsensä
Feel so good...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5405
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #7 : Huhtikuu 04, 2021, 07:35:30 »
Minä tykkään kovasti katsella ja koetella naisen tissejä. Vuosien myötä kiinnostus ei ole vähentynyt lainkaan. :behind:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #8 : Huhtikuu 04, 2021, 08:16:42 »
Isot tissit kiinnostaa ja kiihottaa aina, kun itellä niitä ei ole. Ja kai se on johtuu siitä, että haluaa aina sitä, mitä itellä ei ole.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #9 : Huhtikuu 04, 2021, 10:17:07 »
Olenko ainoa, jonka mielestä naisen seksuaalisesti eniten kiihottavat pisteet sijaitsevat miehen tavoin vain siellä alapäässä- pillu, pylly, reidet ym.
Rinnoilla ei perinteisesti ole ollut mitään seksuaalista merkitystä ennen Hollywoodin markkinointia. Mitä mieltä olette? Tykkäättekö rinnoista? Minulle ne ovat toki seksikkäitä kuten korvat tai kaula.

En usko sun olevan yksin asian kanssa. Jokainen kiihottuu jostain ja tuskin naisen rinnat on mikään normi tälle. Itse fanitan isoja tissejä, mutta samaan aikaan myös isoja perseitä ;D Jani vei kyllä sanat suusta. Vittumaisenkin päivän voi pelastaa jos saa haudata pään isojen, pehmeiden ja lämpimien rintojen väliin :inlove:

Tosta Hollywoodin osallisuudesta rintojen seksuaalisen viehätyksen kanssa oon vähän erimieltä😅 Historiassa on ollut lukuisia kausia joissa on palvottu isoja rintoja ja leveää lantiota ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #10 : Huhtikuu 04, 2021, 10:24:46 »
Hankalahan eri ruumiinosien merkitystä on puntaroida kun kokonaisuus on tärkein. Sitä olen kuitenkin ihmetellyt, että puhutaan tissi- ja persemiehistä. Ainakin itselleni pillu on se juttu mihin naisellisuus kiteytyy, jos siis vain yksi osa pitää valita.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7834
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #11 : Huhtikuu 04, 2021, 11:06:33 »
Naisen rinnoista on käsin kosketettaessa suora yhteys omaan alakertaani.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #12 : Huhtikuu 04, 2021, 11:38:25 »
Exä sai välillä orkkuja pelkästään sillä, että hieroin rintoja. Mielelläni minä niitä aiheutin.

Pidän kaiken kokoisista tisseistä. Myös silikoneista. Nuorempana inhosin niitä, mutta joko lääkärit tekee parempaa työtä tai minä olen muuttunut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5106
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #13 : Huhtikuu 04, 2021, 11:57:02 »
Hankalahan eri ruumiinosien merkitystä on puntaroida kun kokonaisuus on tärkein. Sitä olen kuitenkin ihmetellyt, että puhutaan tissi- ja persemiehistä. Ainakin itselleni pillu on se juttu mihin naisellisuus kiteytyy, jos siis vain yksi osa pitää valita.

Olen kuullut puhuttavan säärimiehistäkin mutta en kanssa oikein tiedä. - Oikeastaan lähes jokaisella Naisella on joku oma vahvuutensa, yksi, useampi tai sitten hela hoito mutta muuten joku yksioikoinen luokittelu menee (ainakin meikäläisen kohdalla) aika mutkikkaaksi.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #14 : Huhtikuu 04, 2021, 17:28:11 »
Itse pidän rinnoista visuaalisina elementteinä mutta niiden hypistely ei oikein tee minulle mitään.

Poissa TK70

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #15 : Huhtikuu 04, 2021, 18:07:10 »
Itse koen rinnat naisella todella yksilöllisesti = isot tai pienet - kokonaisuus ratkaisee. Esimerkiksi alkuvuodesta olin aivan hullaantunut Meemen isoista rinnoista - eikä tämä ihastus poistu koskaan.

Sitten haluaisin Ilona Tequilan rinnat kokea, kunhan tämä CoVidutus saadaan kuriin. Toki Ilonan muutkin palvelut kuuluvat toiveisiini...

Onneksi täällä Suomessa on niin paljon upeita naisia, että ei edes tee mieli katsoakaan ulkomaalaista tarjontaa.
-T

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2664
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #16 : Huhtikuu 04, 2021, 18:49:16 »
Kyllä kaikenlaiset tissit kiinnostaa, varsinkin jos on tuntoherkät nännit :inlove:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #17 : Huhtikuu 04, 2021, 19:53:18 »
Kiitoksia hienoista ja monenmoisista vastauksista! Aloitukseni oli tarkoituksella provosoiva, kun täälläkin aina haikaillaan isojen rintojen perään. Kyllä minäkin niistä tykkään. Mutta tapaamisissa siirryn pitkän suukottelun jälkeen nopeasti tutustumaan vatsaan, reisiin ja pilluun. Aikoinaan rinnoilla ei todellakaan ollut seksuaalista merkitystä, esimerkiksi monilla Afrikan kolkilla naiset eivät peittäneet rintojaan (kauheata rasismia). Hollywoodin elokuvat (klassikoista tykkään) ja muukin amerikkalainen viihde toivat "povipommit" tietoisuuteemme.

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #18 : Huhtikuu 06, 2021, 09:31:40 »
On peppumiehia, käsimiehiä, miehiä jotka ei halua yhdyntää vaan paijaat selkää ja runkkaavat.
Tämä on kyllä ehkä sinänsä vähän yllättävää. Sehän oli olemassa se sanonta, et "....on sama, kuin tilaisi huoralta halauksen."

Noh, poikkeus vahvistaa säännön, ja omat mieltymykset ne jokaisella on.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisen rinnat eivät kiinnosta
« Vastaus #19 : Huhtikuu 07, 2021, 23:21:42 »
Tämä kirjoitukseni sai alkunsa entisen naispuolisen työkaverini vitsistä: naiset tapailevat kullia, miehet rintoja. Grrh, molemmilla on sukupuolielimet samassa paikassa. Ja itseäni kiinnostavat naisessa luonteen, persoonan, käytöksen, älykkyyden yms. lisäksi eniten pillu, reidet ja maha. Ja suutelen häntä mielelläni. Golddigger: Muutamat kiihottavat pisteet olivat siis minulle. Gentleman: Näinpä, muuallakin kuin Hollywoodissa on rintoja palvottu, mutta sieltä se levisi nykyiseen meininkiin. Tibenius: Sinä sen kiteytit: pillu on tärkein.ä