Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ASMR palveluista kysyisin.  (Luettu 1748 kertaa)

Poissa Meitsias

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
ASMR palveluista kysyisin.
« : Huhtikuu 03, 2021, 16:58:52 »
Olen mies ja Minua on askarruttanut että tekeekö kukaan ASMR:ää hyödyntäen fetissi, domina, seksuaalinen hieronta tai ihan perus seksi sessioita Suomessa?

kun käsittääkseni se on aika uusi juttu.

Siinähän käytännössä tulisi kuuloaistimukset Voimakkaammin mukaan osana sessiota ja session vetäjä määräisi haluamansa tahdin ja osallistuja pystyisi eläytymään ja rentoutumaan session pyörteisiin.

 Apuna voisi käyttää halutessaan esim vartalo oljyjä mitkä toisi oman twistinsä siihen sessioon.

Sellaista olisi mukava päästä kokeilemaan.

Olisi varmasti mukavampi Kokemus molemmille osapuolille Kun nainen olisi koko ajan se kuka olisi kontrollissa.


Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1199
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ASMR palveluista kysyisin.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2021, 17:36:29 »
Tässä lisätietoa.
https://asmr.fi/

Olen joskus tehnyt Dominointisessioita liittäen niihin sensorisen debrivaation, aistien poissulkemisen.
Ei ole kuitenkaan sama asia kuin asmr.

Voisin hyvin kuvitella asmr:ään liittyvän tilanteen jossa taustalle laitan soimaan esim joku gregoriaaninen yksinkertainen sävelkulku tai Spa-musiikki.
Sen soidessa hierotaan rytmikkäästi kehon niitä kohtia mitkä liitetty asmr:aan.
Niistä aloitetaan ja siirrytään hiljalleen kohti genitaaleja.
Sensorisen debrivaation voi liittää osana esim poistamalla näköaisti silmäsiteen kautta.

Tuossa artikkelissa kysytään voiko kuka tahansa kokea Asmr:ää.
Vastaus on ei.



kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6365
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ASMR palveluista kysyisin.
« Vastaus #2 : Huhtikuu 04, 2021, 11:43:37 »
jännä juttu.

jotian mitä aistimus hakuisuudessa on pyörinyt mielessä sai yhtäkkiä nimen.

Samastun siihen parturi käynnin, miten sen nyt sanoisi, aistimaailmaan? ihmisen kosketus, saksen äänet, taustamelua sekä hajut saa ihmeellisiä tuntemuksia aikaseksi, ja lisäksi toi trasselikasa pään päällä uskaltaa näyttää ilman muovipussia muulle maalle. nojuu asiaan.

jos ette ole kokeilleet toi päähierionta laite, niin se on oikeasti yksinkertaisuudessaan tehokas laite, mutta välttämättö ei tuo samaa tuntemusta kaikille.

jonain päivänä tutustun tähän syvemmin.

(ajattelin lisätä jotian sitoomisesta tänne mutta voi olla että olen väärässä sen suhteen)
Shikita ga nai