Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38828 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #160 : Huhtikuu 02, 2021, 16:16:38 »
Hieno ketju. Nyt aletaan olla asiassa. :weightlifting:

Pari kommenttia kuitenkin. Huoramafia ei ole kamalan tehokas. Tässä copy/pastattu raporttini helmikuulta toisella sivustolla, maaliskuussa en pannut kertaakaan.

Lainaus
Ensimmäinen kävijä oli thaikkuneitonen, joka halusi käynnistä 130€. Luulin kyseessä olevan puoli tuntia eli tyhjennys, mutta jäikin yöksi. En heittänyt ulos.
Toinen käynti oli kolmekymppinen venäläisneitokainen, jonka myös tilasin tyhjennykselle. Puoli tuntia oli 150 euroa, mutta käynti oli yllärin kera. Otti kaverin mukaan. Panin molempia.
kolmas oli normi 20+ neito, joka halusi tunnista 200 euroa.
Siispä yhteensä neljä neitokaista ja rahaa paloi 380 euroa.

Oli vähän outo kuukausi, sillä en valitse hinnan mukaan. Noin vaan sattui käymään ja ylläreitä oli useita.

Olisin valmis maksamaan Veras 150€ puoli tuntia. Olen yrittänyt maksaa, mutta hän ei ole huolinut minua asiakkaakseen. Voi johtua iästäni, jota en ole valehdellut riittävän alas, tai sitten on tunkua. Minulla hinta ei ole valintaperuste vaan laatu ja parikymppisestä törötisuisesta blondista kaupungin korkeimmilla korkkareilla nyt vaan kuuluu maksaa vähän enemmän.

Aurora Mature kertoo kovista tuloistaan. Minä luulen, että 2000 kuukausituloihin jopa verojen jälkeen pääsee kohtuullisen moni Suomessa. Yrittäjän eläkemaksuja en maksaisi missään nimessä 3000 kuussa. Kannattaa maksaa riittävästi, mutta sijoittamalla itse tienaa enemmän kuten joku taisi jo todeta.

Listoja ja juoruja näissä piireissä on liikkunut aina. Myös turskat juoruavat, joskin itse olen aika ulkona niistä piireistä. Huorilla on ollut nimilistoja, joissa mainintoja muista kuin asiakkaan vaarallisuudesta. Toivottavasti niiden aika on jo ohi. Poliisit tuskin kovin herkästi näitä asioita lähtee tutkimaan.

Minulla hyvää viiniä, muutama olut ja hiukan vodkaa. Jatkakaa. Tästä ei pääsiäishuvi parane.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #161 : Huhtikuu 02, 2021, 17:09:08 »
^^ eiku ne palautukset on yritykselle tuloa. Ne pantithan on maksettu ja vähennetty verotuksessa jo siinä ostovaiheessa. Tosin jos ovat juoksupulloja, niin sillonhan niiden palauttaminen on puhdasta tuloa. 🤔

Aivan. On totta, juoksulonkerot tuottaa puhdasta voittoa! Ja jos urheilijaturskan kunto vain kestää ja juoksulonkut on tax-free myymälästä, siinä on saanut turska juosta laivaa ympäri vähintään maratonin verran satamaan asti. Niistä tosin ei saa pullopanttia, joten laivaturskia ei kannata ottaa asiakkaiseen.

   

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #162 : Huhtikuu 02, 2021, 17:12:59 »
Joten Jimmy, mistä sinä puhut? Tienaan vähiintään 500€/viikko, se tekee 2000/kk.

Mitä olet siitä mieltä, Jimmy?

Täyspäiväisesti hommia tekevät tytöt, nuoret ja ihanat, tienaavat tonnin viikossa. Helposti.
Se on hienoa, koska saat riittävästi muikkukukkoja ja lonkeroa ja uimahallilippuja.

2000 €/kk antaa minulle paljon enemmän kuin mitä voit kuvitellakaan. Voisit ehkä vaihtaa tuon levysi ja niellä kateutesi.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #163 : Huhtikuu 02, 2021, 17:16:50 »
Sitä vaan ihmettelen, että kuin Paulatar tienaa noin vähän kuukaudessa.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #164 : Huhtikuu 02, 2021, 17:24:30 »
^Mun korvaan toi kuulostaa aika isolta summalta. Olisko yks nolla liikaa?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #165 : Huhtikuu 02, 2021, 17:38:20 »
Sitä vaan ihmettelen, että kuin Paulatar tienaa noin vähän kuukaudessa.

Ehkä hän puhuu siitä mitä jää verojen jälkeen eli nettotuloista 🤔
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #166 : Huhtikuu 02, 2021, 17:55:10 »
Ei, en puhu nettotuloista vaan verottomista seksinmyyntituloista. Minulle jolla seksinmyynti ei ole ainoa tulonlähde, on 500€ viikossa huima toúlotaso, on homma just mahtava.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 18:04:23 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #167 : Huhtikuu 02, 2021, 18:02:44 »
En nyt millään muotoa halua pullistella, mutta jos on työpäivä, niin se on perseestä, jos jää alle tonnin. Ja en maksa veroja niin kauan kun saan myydä persettä Oy:llä ja mainostaa ja vuokrata työtilat niinkun tykkään.
Ai vitsi, eihän tämä nyt minulle kuulu. Voisin joskus olla hiljaa. Laitan nurkkaan itseni.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #168 : Huhtikuu 02, 2021, 18:03:42 »
Ei, en puhu nettotuloista vaan verottomista seksinmyyntituloista.
Mitä?? Et maksa veroja???
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #169 : Huhtikuu 02, 2021, 18:05:56 »
Ei, en puhu nettotuloista vaan verottomista seksinmyyntituloista.
Mitä?? Et maksa veroja???

EI,en näistä tuloista.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #170 : Huhtikuu 02, 2021, 18:07:56 »
Mitä?? Et maksa veroja???

Mä en enää kestä, oikeesti. Apua, täytyy tunkea kohta tuo sohvatyyny suuhun etten saa hepulia näistä remakoista..
 :laught: :laught:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #171 : Huhtikuu 02, 2021, 18:13:17 »
Joten Jimmy, mistä sinä puhut? Tienaan vähiintään 500€/viikko, se tekee 2000/kk.

Mitä olet siitä mieltä, Jimmy?

Täyspäiväisesti hommia tekevät tytöt, nuoret ja ihanat, tienaavat tonnin viikossa. Helposti.
Se on hienoa, koska saat riittävästi muikkukukkoja ja lonkeroa ja uimahallilippuja.

2000 €/kk antaa minulle paljon enemmän kuin mitä voit kuvitellakaan. Voisit ehkä vaihtaa tuon levysi ja niellä kateutesi.
Totta. Kyllä tässä pääsee iso präääät... Suoraan Kuopion uimahallin ponnahduslaudalta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #172 : Huhtikuu 02, 2021, 18:16:04 »
^^

Älä hyvä ihminen, siellä on täytteenä kaikkea superlonia ja muoviraetta. Pure sohvavilttiä. Minulla on jo vaaleanpunainen täynnä reikiä, kohta siirryn valkoiseen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5325
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #173 : Huhtikuu 02, 2021, 19:13:58 »
Ei, en puhu nettotuloista vaan verottomista seksinmyyntituloista.
Mitä?? Et maksa veroja???

EI,en näistä tuloista.
Mitäpä suotta. Joku muuhan kuitenkin maksaa ne palvelut joita Aurorakin käyttää.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #174 : Huhtikuu 02, 2021, 19:31:32 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #175 : Huhtikuu 02, 2021, 19:35:44 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #176 : Huhtikuu 02, 2021, 19:37:45 »
En nyt millään muotoa halua pullistella, mutta jos on työpäivä, niin se on perseestä, jos jää alle tonnin. Ja en maksa veroja niin kauan kun saan myydä persettä Oy:llä ja mainostaa ja vuokrata työtilat niinkun tykkään.
Ai vitsi, eihän tämä nyt minulle kuulu. Voisin joskus olla hiljaa. Laitan nurkkaan itseni.

Tämä... Jos tulen vaikka iltapäivällä keikkapaikalle, silloin 1000€ on hyvä, mutta kokonaisesta päivystyspäivästä aika köyhää...
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #177 : Huhtikuu 02, 2021, 19:39:07 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.

Mitä muuten tarkoitat ”jolloin kys. Tuykea yhä voi saada” Mitä tukea? En tietääkseni ole hakenut mitään tukea.
Joo, en minä seksinmyyntituloja verottajalle ilmoita, ilmoitatko sinä?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 19:42:05 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #178 : Huhtikuu 02, 2021, 19:42:02 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.

En halua näyttäytyä😄

*2000€ ei jää todellakaan viikosta käteen verojen jälkeen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #179 : Huhtikuu 02, 2021, 19:43:30 »
Hieno ketju. Nyt aletaan olla asiassa. :weightlifting:

Pari kommenttia kuitenkin. Huoramafia ei ole kamalan tehokas. Tässä copy/pastattu raporttini helmikuulta toisella sivustolla, maaliskuussa en pannut kertaakaan.

Lainaus
Ensimmäinen kävijä oli thaikkuneitonen, joka halusi käynnistä 130€. Luulin kyseessä olevan puoli tuntia eli tyhjennys, mutta jäikin yöksi. En heittänyt ulos.
Toinen käynti oli kolmekymppinen venäläisneitokainen, jonka myös tilasin tyhjennykselle. Puoli tuntia oli 150 euroa, mutta käynti oli yllärin kera. Otti kaverin mukaan. Panin molempia.
kolmas oli normi 20+ neito, joka halusi tunnista 200 euroa.
Siispä yhteensä neljä neitokaista ja rahaa paloi 380 euroa.

Oli vähän outo kuukausi, sillä en valitse hinnan mukaan. Noin vaan sattui käymään ja ylläreitä oli useita.

Olisin valmis maksamaan Veras 150€ puoli tuntia. Olen yrittänyt maksaa, mutta hän ei ole huolinut minua asiakkaakseen. Voi johtua iästäni, jota en ole valehdellut riittävän alas, tai sitten on tunkua. Minulla hinta ei ole valintaperuste vaan laatu ja parikymppisestä törötisuisesta blondista kaupungin korkeimmilla korkkareilla nyt vaan kuuluu maksaa vähän enemmän.

Aurora Mature kertoo kovista tuloistaan. Minä luulen, että 2000 kuukausituloihin jopa verojen jälkeen pääsee kohtuullisen moni Suomessa. Yrittäjän eläkemaksuja en maksaisi missään nimessä 3000 kuussa. Kannattaa maksaa riittävästi, mutta sijoittamalla itse tienaa enemmän kuten joku taisi jo todeta.

Listoja ja juoruja näissä piireissä on liikkunut aina. Myös turskat juoruavat, joskin itse olen aika ulkona niistä piireistä. Huorilla on ollut nimilistoja, joissa mainintoja muista kuin asiakkaan vaarallisuudesta. Toivottavasti niiden aika on jo ohi. Poliisit tuskin kovin herkästi näitä asioita lähtee tutkimaan.

Minulla hyvää viiniä, muutama olut ja hiukan vodkaa. Jatkakaa. Tästä ei pääsiäishuvi parane.

Moi! Mä en korkean iän perusteella evää käyntejä. Ruuhkaa siis luultavasti😬
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?