Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38836 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5325
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #120 : Huhtikuu 02, 2021, 12:59:06 »
Sitten jos ei halua maksaa 150€/30 min, niin ei maksa.

Jos haluaa maksaa verot ja hoitaa hommat huolellisesti+ elättää itsensä kunnolla, niin 150€/30 min on ihan kohtuullista. Jos haluaa tarjota halvemmalla, niin sitten tarjoaa. 🤷🏽‍♀️

Olen sekä samaa että eriä mieltä. Minusta 150€/30min ei ole "ihan kohtuullista" vaan on enemmän. Mutta niinkin saa itsensä hinnoitella jos haluaa, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Aika monesta noin itseään hinnoittelevasta ajattelen tyyliin "kävisin jos hinta olisi 100€ ehkä jopa 120€ voisin maksaa mutta 150€ en". Mutten ilmoita sitä heille taikka kenellekään, eiköhän noilla asiakkaita riitä ilman minuakin.

Jollekin / joillekin maksan toki tuon 150€ mutta tällaisia ei ole monta.
Mielestäni tätä pitää ajatella sen myyjän näkökulmasta. Jos saa riittävästi asiakkaita mahdollisimman suurella  hinnalla, niin silloin se hinta on oikea.

Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta asiaa voi ajatella myös ostajan näkökulmasta: jos hänellekin riittää mieluisaa valikoimaa ja käyntikohteita niin sittenhän kaikki on hyvin ja tilanne tasapainoinen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #121 : Huhtikuu 02, 2021, 13:01:56 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.

15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #122 : Huhtikuu 02, 2021, 13:04:45 »
Sitten jos ei halua maksaa 150€/30 min, niin ei maksa.

Jos haluaa maksaa verot ja hoitaa hommat huolellisesti+ elättää itsensä kunnolla, niin 150€/30 min on ihan kohtuullista. Jos haluaa tarjota halvemmalla, niin sitten tarjoaa. 🤷🏽‍♀️

Olen sekä samaa että eriä mieltä. Minusta 150€/30min ei ole "ihan kohtuullista" vaan on enemmän. Mutta niinkin saa itsensä hinnoitella jos haluaa, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Aika monesta noin itseään hinnoittelevasta ajattelen tyyliin "kävisin jos hinta olisi 100€ ehkä jopa 120€ voisin maksaa mutta 150€ en". Mutten ilmoita sitä heille taikka kenellekään, eiköhän noilla asiakkaita riitä ilman minuakin.

Jollekin / joillekin maksan toki tuon 150€ mutta tällaisia ei ole monta.
Mielestäni tätä pitää ajatella sen myyjän näkökulmasta. Jos saa riittävästi asiakkaita mahdollisimman suurella  hinnalla, niin silloin se hinta on oikea.

Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta asiaa voi ajatella myös ostajan näkökulmasta: jos hänellekin riittää mieluisaa valikoimaa ja käyntikohteita niin sittenhän kaikki on hyvin ja tilanne tasapainoinen.
Ollakseni rehellinen, niin kyllä minua välillä harmittaa, että tällä hetkellä minulla ei ole mahdollisuutta maksaa puolesta tunnista 150 €. Aika monta houkuttelevaa vaihtoehtoa jää pois.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #123 : Huhtikuu 02, 2021, 13:09:48 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Näytä minulle kuusikymppinen seksinmyyjä, joka saa seksinmyyntituloillaan lonkeronsa ja kalakukkonsa maksettua.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #124 : Huhtikuu 02, 2021, 13:13:56 »
Näytä minulle kuusikymppinen seksinmyyjä, joka saa seksinmyyntituloillaan lonkeronsa ja kalakukkonsa maksettua.


*tikahtuu nauruun, huhhuijaa.*

 :laught:

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #125 : Huhtikuu 02, 2021, 13:25:24 »
Ketjussa jossa ruoditaan vanhempien huorien yritystä ohjata nuorempia, yksi hyökkää tenttaamaan toisen raha-asioita.
Legendaarista  :boozing:

Jäin just tuijottamaan sun tissejä 🤤

Katoin kanssa miten jumalaisen upeat rinnat! 😍

Liityn tähän klubiin!

Minä myös ;D

Hihii. Kiitos, kiitos, kiitos ja kiitos  :kiss:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #126 : Huhtikuu 02, 2021, 13:27:39 »
^ Ainaisen hitaana kaverina en ehtinyt tuohon junaan mukaan mutta ilmaisen olevani satarosenttisesti samaa mieltä Golddiggerin Muodoista  :) !

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #127 : Huhtikuu 02, 2021, 13:33:43 »
Tuli vähän humputeltua ja katoin äsken peiliin. Jos joku maksaisi tästä lärtystä 50:-, niin olisi aika kova hinta. Joo, takaisin nukkumaan.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #128 : Huhtikuu 02, 2021, 13:46:14 »
Supermarketissa on taffelin sipsit tarjouksessa.
Jos tuon sipsit niin tarjoatko viihteen?  :headbang:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3540
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #129 : Huhtikuu 02, 2021, 13:55:24 »
^ Ainaisen hitaana kaverina en ehtinyt tuohon junaan mukaan mutta ilmaisen olevani satarosenttisesti samaa mieltä Golddiggerin Muodoista  :) !
Sama täällä. En yleensä ole oikein tissimiehiä mutta nuo on kyllä sellaiset joita tekisi mieli tarkastella lähemmin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #130 : Huhtikuu 02, 2021, 13:56:41 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Näytä minulle kuusikymppinen seksinmyyjä, joka saa seksinmyyntituloillaan lonkeronsa ja kalakukkonsa maksettua.

Olen pahoillani, maksan seksinmyynnillä tällä hetkellä kodin remontit ja sisustusjutut, käyn hieronnassa ja käytän myös koiraani, tienaan korona-aikana enemmän kuin Jimmy-setä koskaan. Olen pahoillani, Jimmy.

Viissataa on mun viikkonimimi, yleensä se on enemmän.

Mieti, Jimmy, kakstonnia kuussa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 13:59:04 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #131 : Huhtikuu 02, 2021, 14:02:31 »
Voi herra sentään - tietääkseni saa kysyä mitä vaan, missä vaan. Vai olenko väärässä? Tarvitsetko Hottis Puuman sun viestin totuunnettmaksi?
Itse asiassa ei saa ja siksi esimerkiksi minä en kysy eräitäkin asioita mitä ehkä pitäisi, mutta ei niitä ole soveliasta kysellä.

En tarvitse Hottis Puumaa siihen. Mutta totesin asian, koska hän sanoi sinusta mielestäni erittäin osuvasti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #132 : Huhtikuu 02, 2021, 14:02:54 »


Mieti, Jimmy, kakstonnia kuussa.
Sillä saa älyttömästi muikkukukkoja ja pääsee vielä uimahalliin!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #133 : Huhtikuu 02, 2021, 14:03:26 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Voisin näyttää, mutta miksi niin tekisin?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #134 : Huhtikuu 02, 2021, 14:08:01 »
Minua ei kiinnosta verottaja nuorten, kymppitonnien tiliä tekevien suhteen, mua huolestutttaa etteivät mimmit maksa eläkevakuutusta. Niillä tuloilla voisi maksaa todella isoa eläkevakuutusta. Itsekin maksoin aikoinaan eläkevakuutusta 3000 €/kk. Sitähän työnantajat maksavat, kun olet töissä. Kun tienaat pillulla, voit myös maksaa eläkevakuutusta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 14:11:14 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #135 : Huhtikuu 02, 2021, 14:09:36 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Voisin näyttää, mutta miksi niin tekisin?

En puhunut sinulle, älä luule itsestäsi jotain.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #136 : Huhtikuu 02, 2021, 14:10:18 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Näytä minulle kuusikymppinen seksinmyyjä, joka saa seksinmyyntituloillaan lonkeronsa ja kalakukkonsa maksettua.

Laskentaanko asiakkaan tuomat juoksulonkerot mukaan?  ::)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #137 : Huhtikuu 02, 2021, 14:14:24 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Näytä minulle kuusikymppinen seksinmyyjä, joka saa seksinmyyntituloillaan lonkeronsa ja kalakukkonsa maksettua.

Laskentaanko asiakkaan tuomat juoksulonkerot mukaan?  ::)


Hese, et ymmärrä mitä tulovirtoja huorilla on. Vitsiyritelmäsi on huono.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #138 : Huhtikuu 02, 2021, 14:14:38 »
Näytä mulle kakskymppinen seksinmyyjä, joka tienaa vähintään 2000€/viikko ja joka maksaa eläkemaksuja tulevaisuutta varten.
Voisin näyttää, mutta miksi niin tekisin?

Kuules nyt AlphaVille, kysymykseen saa vastata vain se, jolta asiaa kysyttiin.  ::)

Jos todistaisi väitteesi oikeaksi, olisit silti väärässä.  :whipping:

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #139 : Huhtikuu 02, 2021, 14:15:13 »
Niillä tuloilla voisi maksaa todella isoa eläkevakuutusta.

Ennemmin kannattaa sijoittaa siivu pitkällä tähtäimellä, niin saa taatusti enemmän kuin jonkun kapisen eläkerahaston kautta josta ei ikinä saa omiaan takaisin...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.