Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi peppureikää ei saa nuolla?  (Luettu 5426 kertaa)

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« : Maaliskuu 26, 2021, 19:03:34 »
Minua kiinnostaisi kuulla, miksi jotkut hupakot eivät anna nuolla peppuaukoaan? Minulle se on ainakin niin lempparipuuhaa, että helposti jää kaupat tekemättä, jos ei onnistu.
Vastauksia toivon erityisesti hupakoilta, joilla tämä ei palveluvalikoimaan kuulu. Oletteko kuitenkin joskus kokeilleet, ja tiedätte, että ei tunnu kivalta?


Tietysti kunnioitan aina hupakon sääntöjä, enkä alka vonkaamaan :).

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 26, 2021, 19:08:16 »
Veikkaan et syynä on se et jos siitä sit meet seuraavaksi pillun kimppuun tai suhaat noiden väliä niin saattaa iskeä ikävä tulehdus, jotkut pimpit ovat todella herkkiä. Tää nyt vaan mutua, voihan joillain olla se etteivät vaan tykkää.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2021, 19:25:55 »
Veikkaan et syynä on se et jos siitä sit meet seuraavaksi pillun kimppuun tai suhaat noiden väliä niin saattaa iskeä ikävä tulehdus, jotkut pimpit ovat todella herkkiä. Tää nyt vaan mutua, voihan joillain olla se etteivät vaan tykkää.

Mä olisin kyllä valmis käymään vaikka hammas- ja suupesulla rapun vaihdon yhteydessä, jos ei muuten onnistu  ::) . Maksetulla ajalla, totta kai :) .

Poissa ElectricWind

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2021, 20:13:15 »
Listerinellä suun huljuttelu saattaa jättää suun vähän turhankin freesiksi, jos ajatellaan että perseennuolenta-Listerine-pillunnuolenta ihan muutaman minuutin sisään. Joskus siviilissä erään tupakoitsijan kanssa touhanneena niin se jonkun menthol/fisu tjsp purkan jälkeinen suikkari paljaalla alkoi vähän ikävästi kihelmöimään terskassa.

Kiinnostaisi kuulla onko jollain hupakolla käynyt näin, että mynthon-hengityksellä terästetty turska on alkanut pillua lipittämään ja sen jälkeen on heti alkanut ikävästi kihelmöimään.
Lääh puuh sexbätäng vapaamuurarihengessä

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2021, 20:16:29 »
En vaan yksinkertaisesti tykkää siitä. Se kutittaa ja on epämukavaa, joku on joskus tunkenut kielen sisään varoittamatta hyyyyyiii. En muutenkaan halua mitään sinne.
Minusta on parempi että en myy palvelua josta en ollenkaa välitä niin minun ei tarvitse jännittää ja esittää nauttivani, olisin kuitenkin kireä kuin viulunkieli.

Muu nuoleminen taas  :inlove:

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2021, 20:46:58 »
Koska se tuntuu epämukavalta enkä pidä siitä.
Eläköitynyt

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2021, 21:09:14 »
Minua kiinnostaisi kuulla, miksi jotkut hupakot eivät anna nuolla peppuaukoaan? Minulle se on ainakin niin lempparipuuhaa, että helposti jää kaupat tekemättä, jos ei onnistu.

Kunnon rietas perseennuolenta kiinnostaisi minuakin, mutta viime aikoina ei ole löytynyt sellaista hupakkoa, joka tahtoisi perseensä minulle tarjota. Olen itse asiassa pitänyt jo pidempään taukoa hupakkohommista, kun ajattelin meneväni vasta sitten, kun saan luvan harjoittaa myös tätä kyseistä viettiä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2021, 21:12:55 »
En myöskään pidä siitä. Kun takaapäin joku yhtäkkiä lipoo peppureikää niin pitäis ottaa kuva miltä mun kasvot näyttää silloin. Se on sellanen silmät suurina ja okeiiiii-ilme.

Joskus olen onnistunut vähän tykkäämään kun sormella pikkusen hieroo peppureikää samalla kun panee pilluun takaapäin. Mutta sekin tykkääminen on tapahtunut vain kerran tai kaksi.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2021, 21:30:28 »
Aikainaan yhden kanssa peppua sai nuolla, mutta ei halunnut suudella enää sen jälkeen, ymmärtäähän sen tietysti  :D Nuolemiseen lupa oli mutta tuosta hän ei maininnut mitään, olisin kyllä mielummin valinnut suutelun. Ei siinä ettei peppu olisi maistunut mutta kun oli niin hyvä suutelija  :kiss:


Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 26, 2021, 21:40:52 »
^ Noin on käynyt myös rahikaiselle (eli mulle) kumma juttu ..😁
No anyway, olen luopunut sen jälkeen perC :n nuolemasta kun tykkää suudella kuitenkin :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 26, 2021, 21:46:46 »
Tässä se TAAS nähtiin. Äijät on perseennuolioita ja naiset ei tykkää siitä.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 26, 2021, 21:51:27 »
Aikainaan yhden kanssa peppua sai nuolla, mutta ei halunnut suudella enää sen jälkeen

Tässä se TAAS nähtiin. Naiset ei tykkää romantiikasta.
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 26, 2021, 21:58:25 »
Aikainaan yhden kanssa peppua sai nuolla, mutta ei halunnut suudella enää sen jälkeen

Tässä se TAAS nähtiin. Naiset ei tykkää romantiikasta.

Niinpä, kerrankin kun mies on romanttisella päällä niin ei kelpaa!


« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2021, 21:59:57 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 26, 2021, 21:59:03 »
^^ Näinhän se on, onneksi sentään vielä sileät setelit kelpaa, jotta saa edes suudella..

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 27, 2021, 02:19:09 »
En myöskään pidä siitä. Kun takaapäin joku yhtäkkiä lipoo peppureikää niin pitäis ottaa kuva miltä mun kasvot näyttää silloin. Se on sellanen silmät suurina ja okeiiiii-ilme.

Joskus olen onnistunut vähän tykkäämään kun sormella pikkusen hieroo peppureikää samalla kun panee pilluun takaapäin. Mutta sekin tykkääminen on tapahtunut vain kerran tai kaksi.

Tätä on sanottu, jos nainen tykkää peppuseksistä tuo liukas hieronta pepun ympärillä on mukavaa. Parit kerrat pyydetty päätteeksi.peppuun panemaankin mutta joo..
Aina etsimässä

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 27, 2021, 06:53:15 »
Kyllä kaikki hupakot tykkää ja antaa nuolla persereikää. Sä Samppis oot vaan niin huono nuolemaan että sun maine on jo kaikilla hupakoilla tiedossa ja sen vuoksi useat eivät edes viitsi yrittää.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 27, 2021, 07:12:40 »
Olen tämän sanonut aikaisemmin ja sanon sen uudestaan. Hupsut yrittävät suojella sinua, että ei saisi perseennuolijan mainetta. Työpaikalla kukaan ei pidä perseennuolijoista. Menettäisit kaikki työkaverisi ja sinusta tulisi hylkiö. Masentuisit ja sen seurauksena menettäisit työkykysi ja joutuisit varhaiseläkkeelle, jolloin sinulla ei olisi enää varaa hupakoida. Hupakot siis ajattelevat sinun parhaasi lisäksi omaa tilipussia.   

Ja mieti itse, jos hupsun batmobiilissa olisi sinun numeron kohdalla nimi perseennuolija Pena, menisitkö uudestaan? Aivan, et menisi. Toivottavasti tämä herätti sinut ja luovut ruskeanreiän nuolemisesta. Be Like Hese69 nuolee pillua.   

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 27, 2021, 10:22:46 »
^Aamen! ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #18 : Maaliskuu 27, 2021, 10:53:38 »
Pidän sekä anaaliyhdynnästä että mun pepunnuolennasta, mutta nuolemisen yhteydessä olen todella varuillani ettei uusi tuttavuus välillä mene vaginan puolelle. Yhdyntöjen välillä luonnollisesti kondomin vaihto. Kerron asiakkaalle tästä että ei saa tehdä järjestyksessä peppu-vagina, mutta vagina-peppu on OK. Tuttujen kanssa olen ihan rento.

Pitkän seksuaaliharrastusikäni aikana minulla on ollut yksi erittäin vaikeasti hoidettava tulehdus, joka vaati pitkät antibiootit. Ei ollut sukupuolitauti, vaan anaalibakteerien päätyminen vaginaan.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi peppureikää ei saa nuolla?
« Vastaus #19 : Maaliskuu 27, 2021, 11:46:18 »
Tää kannattaa aina etukäteen tarkistaa, ja samalla tulee hupakolle kerrottua mitä on tulossa niin tietää olla perse kutsuvasti pystyssä. Harva sanoo ei mutta on sitäkin joskus tullut vastaan. Tietää sitten valita jonkun muun.