Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin  (Luettu 14225 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #40 : Maaliskuu 27, 2021, 10:47:03 »
Minun rottiskin on siintä Kouvolan lähistöltä  ;D

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #41 : Maaliskuu 27, 2021, 11:20:58 »
Siis häh? Minä kun ehdin jo keskusteluja rivienvälistä ja kirjaimellisestikin tältä foorumilta lukeneena aiemmin hieman pohtia, että oikeasti, hulluksiko tai muuten esim. mielisairaaksi minua luullaan (tai mitä näitä termejä onkaan). Kun tuntui aiemmin foorumilla olevan paljon mutu-spekulaatiota oikean todisteaineistotiedon sijaan.

Minulla ei ole onneksi enää mielenterveysdiagnooseja aktiivisessa vaiheessa eikä liioin päihdeongelmia, sillä muutoinhan nämä seikat olisivat estäneet nyt käytyjä ADHD-tutkimuksia (ongelmani ajoittuivat siis vuosiin 2017-2019, jonka jälkeen tein ratkaisuja paremman elämän kehittämiseksi pikkuhiljaa kasvavassa määrin).

Halusin vain jakaa tämän kirjaimellisen asian selotekona sille, etteivät ihmiset saisi minusta niin helposti sellaista vaikutelmaa, että: "Mitä helvettiä. Onks toi nyt täysin seonnut?"

Kun tuo ADHD-diagnoosihan juuri selittäisi muillekin näkyvämmin aiempaa ihmissuhdedraamojen, päihdeongelmien ja välillä kenties hieman omituisen käytöksistä ulosantia.

No jos nyt kuitenkin kevennetään tähän loppuun, niin pitää kai ihmisille antaa varaa hullutellakin joskus hyvän mauttomuuden ja mustan huumorin kera (kunhan ei kehitä siitä oikeasti paranoidia sairaudenkuvaa)... :D

Toisto on opintojen äiti. AD/HD pokalle varsinkin. Voi kyllä mennä täysin ohi.

Näitä asioita asiakkaat eivät halua kuulla.
Jos olisin sinusta kiinnostunut ja haluaisin sinua panna. Enää en haluaisi. Tämä ei ollut vittuilua.

Nämä asiat kuuluu käydä läpi esim.kaverin, kumppanin, lääkärin ja psykon kanssa.
Justiinsa näin. Koska;
1. Suurinta osaa tuskin kiinnostaa, ja asiakkaat tuskin haluaa tietää aivan kaikkea.

2. Mitä enemmän itsestään kertoo, sitä enemmän jollekin tarjoutuu mahdollisuus hyötyä siitä tiedosta jotenkin.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #42 : Maaliskuu 27, 2021, 11:59:42 »
Mitä enemmän itsestään kertoo, sitä enemmän jollekin tarjoutuu mahdollisuus hyötyä siitä tiedosta jotenkin.

Juu pelottaa tosi paljon rehti ja reilu avoimuus. ;D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #43 : Maaliskuu 27, 2021, 12:25:06 »
^^ Lisäksi voi vaikuttaa asiakas kuntaan myös luottamuksen osalta. Ei turskaa kiinnosta lukea koko totuutta, vaan sana mielenterveysongelma saa monen miettimään pysyykö homma hanskassa vai tuleeko ongelmia. Ei siinä auta selittelyt ja kertomukset.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #44 : Maaliskuu 27, 2021, 13:24:38 »
Olisikin neuropsykiatrinen häiriö ADHD mielenterveysongelma. Tai no eihän se tietenkään ole, mutta en minä vaan mahda niille diagnosointikriteeristöille oikein mitään, kun en ole tieteen nimissä niitä suunnitellut. Psykologian opiskelijana vain tutustunut entistä enemmän itseeni ja tajunnut yhä selkeämmin tietyt tunnusmerkit ja piirteet, joita tulee hoitaa. Parempi ihmisten tietää tämä ongelmani kuin luulla minua oikeasti seinähulluksi ilman faktatieto-todistusaineistoa, jollaiset tulee tilanteessa kuin tilanteessa muistaa esittää.

Monikin ADHD-tapaus voi nykypäivänä elää, opiskella ja tehdä töitäkin ilman mielenterveysongelmia.

Minä olen päässyt tähän tilanteeseen omilla hoksottimilla.

Mutta aprillipila pitää varmaan silti vielä heittää ja tekeytyä yhden päivän ajaksi ihan täydeksi sekopääksi.  ;D :sheep:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #45 : Maaliskuu 27, 2021, 13:28:17 »
Juu Johanna on avautunut itsestään, sairauksistaan ja opiskelustaan paljon. Hän on palveluntarjoaja ja jostain syystä kokee hyväksi avautua asiostaan juuri tänne. Kunnioitammeko sitä. Vai kunnioitemmako sitä avautumista enemmän, että joku laittaa reva levällään näppylävittu kuvan foorumille, noista vittu kuvista en muuten ole löytänyt yhtäkään edes jollain viisin inhmmillisen näköistä, nätit vitut ei foorumikuvia näköjään postaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #46 : Maaliskuu 27, 2021, 13:47:54 »
^^
En yritä olla keittiölääkäri. Tuli vaan mieleen yksi asiakas kuka kertoi vähän samasta. Oli koulussa hidas oppimaan ja enemmän syrjäänvetäytynyt häirikkö. Aikuisiällä määrättiin masennuslääkkeitä ja kaikenmaailman opioideja. Pari vuotta sitten oli löytynyt lääkäri, kuka otti hänet tosissaan ja todettiin ADHD. Hänelle oli ollut helpotus saada tietää, miksi hän oli käyttäytynyt itseäänsäkin ahdistavalla tavalla. On se aika järkyttävää ns sivistysvaltiossa, että kestää vuosia saada oikea diagnoosi. Siihen asti syöt vaikka mitä mömmöjä.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 467
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #47 : Maaliskuu 27, 2021, 14:05:43 »
Mitä enemmän itsestään kertoo, sitä enemmän jollekin tarjoutuu mahdollisuus hyötyä siitä tiedosta jotenkin.

Juu pelottaa tosi paljon rehti ja reilu avoimuus. ;D
Pelätä ei kannata, mutta varovainen kannattaa olla.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9076
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #48 : Maaliskuu 27, 2021, 14:08:08 »
Minun rottiskin on siintä Kouvolan lähistöltä  ;D

Lämpenee, lämpenee. Minut myytiin 14 vuotiaana nuorisokotiin siitä kuusankoskelta. Rottikset on lähellä sydäntäni vaikka itse olen petit brabancon - https://www.flickr.com/photos/adelfinna/3223761694
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2107
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #49 : Maaliskuu 27, 2021, 15:42:32 »
Joo mutta nyt puhutaan entisestä huumeidenkäyttäjästä joka yrittää kuiville ja samalla haluaa muuttaa itsensä siksi miltä tuntuu. Jonkunnäköinen avunhuuto on noi hänen kirjotuksensa. Kuinka moni meistä pystyy pääsemään päihteistä irti ja samaan aikaan vaihtaa sukupuoltaan?
VOIDAANKO VASTATA AVUNPYYNTÖÖN JA KOHDELLA HÄNTÄ IHMISENÄ.
Johanna. Nimpparalta täysi tuki sinulle mitä sitten teetkään ja samalla anteeksipyyntö, kun olen ollut paska akka aiemmin.
Sinulle voimia ja jaksamista, istun siinä sinun olkapäällä voimaeläimenä, varmaan apinana.

Sitä suuremmalla syyllä, nyt ei ole oikea foorumi.

Ja vaikka en ole mielenterveyden ammattilainen, jotain tälläista on myös havaittavissa:

Lainaus
Huomionhakuisessa persoonallisuushäiriössä ominainen piirre on juuri pakonomainen huomion haku joka muokkaa henkilön käyttäytymistä eri tilanteissa. Henkilöt tuntevat olonsa epämiellyttäväksi, elleivät ole toisten huomion keskipisteenä. He kiinnittävät toisten huomiota pukeutumisella, eloisuudella, dramaattisuudella, flirttailevuudella tai hurmaavuudella. He saattavat olla epäasiallisesti seksuaalisesti vietteleviä ulkoasultaan tai käyttäytymiseltään.

Vaikka nämä henkilöt saattavat olla luovia, energisiä ja vaikuttaa avoimilta, usein lähellä olevat ihmiset väsyvät heidän itsekeskeiseen käyttäytymiseensä.

Henkilö kokee ihmissuhteensa läheisemmäksi kuin ne todellisuudessa ovat, ja hän on helposti toisten ihmisten ohjattavissa. Itsekeskeisyys, omien halujen tyydyttäminen, toisten laiminlyönti ja herkkä loukkaantuvuus ja jännityksen etsintä ovat myös tyypillisiä piirteitä.

Tavallisia oireita, joiden takia nämä henkilöt hakeutuvat hoitoon ovat masennusoireet, ihmissuhdeongelmat sekä usein selittämättömät fyysiset vaivat.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #50 : Maaliskuu 27, 2021, 15:47:03 »
Mitä enemmän itsestään kertoo, sitä enemmän jollekin tarjoutuu mahdollisuus hyötyä siitä tiedosta jotenkin.

Juu pelottaa tosi paljon rehti ja reilu avoimuus. ;D
Pelätä ei kannata, mutta varovainen kannattaa olla.
Nimenomaan! Siviilielämä ja tämmöinen ei sille asiakkaalle kuulu. Tai siis tietty kuuluu se sen verta, et on omasta halusta hommassa mukana.
Ja saa sitä toki halutessaan kengännumerosta, lainoista ja tilitiedoista lähtien hölöttää kaikki, mut se on eri asia kannattaako.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #51 : Maaliskuu 27, 2021, 16:29:42 »
Olisikin neuropsykiatrinen häiriö ADHD mielenterveysongelma. Tai no eihän se tietenkään ole, mutta en minä vaan mahda niille diagnosointikriteeristöille oikein mitään, kun en ole tieteen nimissä niitä suunnitellut. Psykologian opiskelijana vain tutustunut entistä enemmän itseeni ja tajunnut yhä selkeämmin tietyt tunnusmerkit ja piirteet, joita tulee hoitaa. Parempi ihmisten tietää tämä ongelmani kuin luulla minua oikeasti seinähulluksi ilman faktatieto-todistusaineistoa, jollaiset tulee tilanteessa kuin tilanteessa muistaa esittää.

Monikin ADHD-tapaus voi nykypäivänä elää, opiskella ja tehdä töitäkin ilman mielenterveysongelmia.

Minä olen päässyt tähän tilanteeseen omilla hoksottimilla.

Mutta aprillipila pitää varmaan silti vielä heittää ja tekeytyä yhden päivän ajaksi ihan täydeksi sekopääksi.  ;D :sheep:

Minusta on jotenkin erikoista, että psykologian opiskelijana käytät ilmaisua seinähullu.,. Eikö mahdollisen tulevan psykologin mielestä kaikki sairaudet ja häiriöt ole yhdenvertaisia hoitaa?

Ai niin asia meni niin, että sinä et ole seinähullu, joku muu voi olla 🙄

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5113
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #52 : Maaliskuu 27, 2021, 16:48:58 »
Minä olen Lahesta, eli kaikki asiat vie aikaa ennenkun ymmärrän; hämäläiset  :laught:

Nyt... nyt... ei virtsailla omaan pesään. - Vaikken itte Lahesta olekkan. Nimenomaan harkitsevuutta pitäs löytyä enempi vallankin... noh... näinä aikoina ja tänäpänä  ;D - Meinaan että sitä kuuluisaa lupsakkuutta tuntus esiintyvän välillä vähä liiankin kanssa, sano.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #53 : Maaliskuu 27, 2021, 17:11:15 »
Ihan totta hei, ei kannata edes valehdella täällä itsestään mitään.

Vuosien saatossa skenessä on muutamat feikkilääketieteen opiskelijat ja muut ”yliopisto-opiskelijat” paljastettu. En usko että opiskelet psykologiaa saati mitään muutakaan, ellet kykene aukottomasti sitä todistamaan. Kilometrivänkäämiset ei auta.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #54 : Maaliskuu 27, 2021, 17:19:41 »
Ihan totta hei, ei kannata edes valehdella täällä itsestään mitään.

Vuosien saatossa skenessä on muutamat feikkilääketieteen opiskelijat ja muut ”yliopisto-opiskelijat” paljastettu. En usko että opiskelet psykologiaa saati mitään muutakaan, ellet kykene aukottomasti sitä todistamaan. Kilometrivänkäämiset ei auta.

Joo ja on todella eri asia suorittaa kursseja avoimessa yliopistossa kuin että olisi päässyt opiskelemaan psykologiaa. Sinne ei ole helppo päästä. Mielikuvissaan ihminen voi olla vaikka pääministeri tai vaikka kuningas!

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 467
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #55 : Maaliskuu 27, 2021, 17:43:04 »
^ peukku

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #56 : Maaliskuu 27, 2021, 18:06:07 »
Ihan totta hei, ei kannata edes valehdella täällä itsestään mitään.

Vuosien saatossa skenessä on muutamat feikkilääketieteen opiskelijat ja muut ”yliopisto-opiskelijat” paljastettu. En usko että opiskelet psykologiaa saati mitään muutakaan, ellet kykene aukottomasti sitä todistamaan. Kilometrivänkäämiset ei auta.

Tuossa langassa ei vissiinkään ole todistetta sivulla 3...? Ruutukaappaus opintosuoritusotteestani opiskelukeskustelussa. Voin printata ja skannata sinun postiosoitteeseesi vaikkapa omat versiot omalla nimellä kansliasta, jos sellaisia olet vailla. :weightlifting:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2703.0.html

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #57 : Maaliskuu 27, 2021, 18:06:33 »
Minä olen Lahesta, eli kaikki asiat vie aikaa ennenkun ymmärrän; hämäläiset  :laught:
Lahtelaista, tottakai!
☮️and💟

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #58 : Maaliskuu 27, 2021, 18:20:46 »
Hitto, syntymäpaikan kohdalla on "Lahti" minullakin.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #59 : Maaliskuu 27, 2021, 20:45:47 »
Ihan totta hei, ei kannata edes valehdella täällä itsestään mitään.

Vuosien saatossa skenessä on muutamat feikkilääketieteen opiskelijat ja muut ”yliopisto-opiskelijat” paljastettu. En usko että opiskelet psykologiaa saati mitään muutakaan, ellet kykene aukottomasti sitä todistamaan. Kilometrivänkäämiset ei auta.
Avoimeen yliopistoon pääsee kuka vain opiskelemaan psykologiaa, jos on rahaa. Miksi et usko, että SR opiskeleeko avoimessa?