Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus  (Luettu 4611 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« : Maaliskuu 25, 2021, 17:27:41 »
Saattaa olla että näemme tänä keväänä vielä kansalaisten liikkumisvapauden rajoituksia. Miten mahdolliset rajoitukset vaikuttavat sinuun palvelunkäyttäjänä tai palveluntarjoajana?

Poliitikot tuskin rajaavat hupakoinnin rajoitusten ulkopuolelle, vaikka se tekee karmeeta gutaa.

Minä olen jo valmiiksi keksinyt selityksen mikäli joku kysyy minne olen menossa: ”Herra konstaapeli, olen menossa kokovartaloterapiaan”. Huomenna on muuten seuraava istunto.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2021, 18:11:46 »
Palveluntarjoajana vetoan tähän kohtaan

- Virka- tai työsuhteeseen liittyvien työtehtävien hoitamiseksi taikka elinkeino- tai yritystoiminnan harjoittamiseksi.

Asiakkaat ketkä tulisivat luokseni, he voivat kertoa poliisisedälle menevänsä yritystapaamiseen jossa briiffataan uutta asiakasta.

Varmaan aiheuttaa paljon miettimistä miten hoitaa jokapäiväisen elämänsä saatikka nämä ylimääräiset huvitukset.
Käsitin uutisista että liikkumisrajoituksissa luotetaan ihmisiin. Täyteen valvontaan ei riitä poliiseja.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #2 : Maaliskuu 25, 2021, 18:16:08 »
Jos olen menossa ptn luo, ilmoitan kysyttäessä syyksi mielenterveyskuntouttajan luona käynnin.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2021, 19:14:50 »
Palveluntarjoajana vetoan tähän kohtaan

- Virka- tai työsuhteeseen liittyvien työtehtävien hoitamiseksi taikka elinkeino- tai yritystoiminnan harjoittamiseksi.

Asiakkaat ketkä tulisivat luokseni, he voivat kertoa poliisisedälle menevänsä yritystapaamiseen jossa briiffataan uutta asiakasta.

Varmaan aiheuttaa paljon miettimistä miten hoitaa jokapäiväisen elämänsä saatikka nämä ylimääräiset huvitukset.
Käsitin uutisista että liikkumisrajoituksissa luotetaan ihmisiin. Täyteen valvontaan ei riitä poliiseja.

Sano poliisille suoraan, eetä oon huora ja menossa ottamaan asiakkaita vastaan. Haluis nähdä sen häpeällisen ilmeen ja sitten alkavat pläräämään ohjeistusta, että mitenkähän? 😁

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2021, 19:15:59 »
mikä ihmeen rajoitus, ei paljon hetkauta täällä. ja ketkä on halunneet tunkea
ittensä isolle kirkolle niin kärvistelkööt nyt. ;D

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2021, 19:40:15 »
Sano poliisille suoraan, eetä oon huora ja menossa ottamaan asiakkaita vastaan. Haluis nähdä sen häpeällisen ilmeen ja sitten alkavat pläräämään ohjeistusta, että mitenkähän? 😁

Riippuu mitä on päällä.
Nimittäin siis jos on hirmuiset rönttävaatteet ja haaveilee niiden poliisien tulevan pamputtamaan (ei miulla oo mitään fetissiä poliiseihin! Ei minkäänlaista!)

Itse saavuin tänään keikkakämpälle seitsemästä kohtaa revenneessä takissa joista kolmesta reiästä pumpulit sojotti ulos, kahvitahraisissa verkkareissa ja kengissä joiden väriä ei mutakerroksen alta erota mustaksi. Tulin suoraan koiratreeneistä 😃
Olisi ehkä ollut einen huonoa mainosta olla rehellinen ammatista.

[/offtopic]
Eläköitynyt

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6834
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2021, 20:00:02 »
Jos olen menossa ptn luo, ilmoitan kysyttäessä syyksi mielenterveyskuntouttajan luona käynnin.

Samoilla linjoilla, itse menen hyvinvointiterapiaan.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2021, 20:05:57 »
Remppa henkilönä kaikkein helpointa, vaikka nyt on tilaus tehty toiseen suuntaan.

Mutta yksinäistä henkilöä sai auttaa, jos hän ei kykene yksin hoitamaan asioita (ja henkilön tarkempia tietoja ei kannata ketoa eli 20v, muodokas jne ;) ). Vähän lämmitystä ja siitä se sitten lähtee.
Feel so good...

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2362
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2021, 20:17:52 »
Ehdottomasti mahdollisuus :) Pääsiäisen jälkeen en kovin montaa yötä ole Helsingissä  :headbang:
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 331
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #9 : Maaliskuu 25, 2021, 21:20:34 »
Minun luokseni tulevat palveluntarjoajat voivat hyvällä omalla tunnolla sanoa olevansa menossa lääkärin vastaanotolle perinpohjaiseen tarkastukseen:) Voin lähettää vaikka tekstarilla muistutusviestin ajasta poliisisedälle näytettäväksi.

Ylilääkäri

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 155
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #10 : Maaliskuu 25, 2021, 21:24:37 »
Asiakkaat ketkä tulisivat luokseni, he voivat kertoa poliisisedälle menevänsä yritystapaamiseen jossa briiffataan uutta asiakasta.

Komppaan Violaa, lähtisin kanssa business tapaamisiin.

Omalla kotipaikkakunnalla voi aina sanoa menevänsä Alkoon.

Mutta kun on suunnitellut ihan oikeiden työasioiden hoitoa Turkuun, ja vielä erittäin löysällä aikataululla, niin väliin voisi tosiaan mahtua uusasiakastapaamisia.

Ajat vaikenevat, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä tarvitaan lisää.
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #11 : Maaliskuu 25, 2021, 23:56:05 »
Kotikäynti tai terapiaistunto
💊

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #12 : Maaliskuu 26, 2021, 00:03:13 »
"Menossa parisuhdepsykoterapiaan"

Eli laita nyt Ylilääkäri meille turskille malli tekstarista millä muistutetaan:

"Tervetuloa tapaamiseen 28.3.2021 kello 12:00 Kallion toimipisteeseemme. Voitte ilmoittautua tapaamiseen tekstiviestillä A kun olette Neljäs linja 4 osoitteessa. Teille annetaan tarkemmat ohjeet pelipaikalle saapumiseen paluuviestinä. Muistattehan ottaa ennen tapamista tarvittavan lääkityksen mikäli teille on sitä suositeltu tai olette liian humalassa saavuttaaksenne täyden toimintakyvyn. Ystävällisesti, Kallion Toimintatiimi Oy."
Aina etsimässä

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #13 : Maaliskuu 26, 2021, 00:09:34 »
Koskeeko noi liikkumusrajoitukset koko suomea vai pahimpia paikkoja?

Mietin vaan ku lappilaismies asuu yksinään siellä mökissä ja sillä on autolle matkaa 50km, että koskeeko se häntäkin?

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #14 : Maaliskuu 26, 2021, 01:17:47 »
Koskeeko noi liikkumusrajoitukset koko suomea vai pahimpia paikkoja?

Mietin vaan ku lappilaismies asuu yksinään siellä mökissä ja sillä on autolle matkaa 50km, että koskeeko se häntäkin?

Ei. Juu. Ei.

Vielä.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #15 : Maaliskuu 26, 2021, 01:37:41 »
- Menen suunnittelemaan gay-iltamia poliisien salakerholle!
- Minut kutsuttiin laskemaan katukivien määrää Kaisaniemenkadulle toipuakseni näköhäiriöistäni
- Olen menossa Uuteen Vastaamoon vastaamaan vastaamattomiin kysymyksiin vastaansanomatta!
- Olen matkalla kiertotietä kotiini, kun pelkään apinoiden vaanivan suorinta tietäni sinne.
- Kumpi teistä osaa kirjoittaa ja kumpi lukea?

Näin voin putkassa kököttäen valmistautua seuraavaan askeleeseen - mutta pääsenpä kokemaan jotain uutta ja erilaista.
Ja minulla ei ole mitään poliiseja vastaan, kuten ei ollut aikoinaan opettajianikaan, vaikka he joutivat kuulemaan vastaavaa.
Otsikkoon vastaan: MAHDOLLISUUS KOKEA!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2021, 01:39:32 kirjoittanut Kollikissa2 »
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #16 : Maaliskuu 26, 2021, 06:52:56 »
Tee ja printtaa itselaatimasi lupalappu, jossa lukee pvm ja allekirjoitus jolla vakuutat, että olet menossa ensitreffeille Alkoon, etkä aio pysähtyä matkalla ostamaan koriste-esineitä, vaan menet suoraan ostamaan viinaksi ja ruokakaupasta kortonkeja, ja sitten panemaan.   

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #17 : Maaliskuu 26, 2021, 08:02:20 »
Koskeeko noi liikkumusrajoitukset koko suomea vai pahimpia paikkoja?

Mietin vaan ku lappilaismies asuu yksinään siellä mökissä ja sillä on autolle matkaa 50km, että koskeeko se häntäkin?

Ei. Juu. Ei.

Vielä.

Tehokasta artikulointia. Arvostan.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #18 : Maaliskuu 26, 2021, 08:17:16 »
Tää on niin naurettavaa mutta samala niin surullista touhua! Heti ollaan keksimässä keinoja kiertää tehtyjä päätöksiä!! Suurin osa ihmisistä noudattaa tehtyjä päätöksiä mahdollisimman tarkasti niin sitten on näitä idiootteja mulkkuja(ja pilluja) jotka tekee kaikkensa jotta keksii "hyvän" syyn olla noudattamatta rajoituksia!

:(

Mutta näinhän se on, että jos on silloin oltu jossain muualla kun on älyä jaettu ei voi paljon muuta odottaa!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikkumisrajoitukset - uhka vai mahdollisuus
« Vastaus #19 : Maaliskuu 26, 2021, 08:31:13 »
Aina siinä on huonosti käynyt kun Liftiä on rajoitettu  :laught: Omasta vapaasta tahdosta voisin jo olenkin ottanut näitä asioita huomioon jo ihan....mitä tästä nyt alkaa olee, yli vuosi. Jos yhtään rupiaa pakottaa ja kutittelemaan yksilönvapautta, nii en ota huomioon enää yhtään mitään. * Näin reissuvihkossaan pohtii käyttäytymistään Lifti 6v*
Why so fragile?