Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Suosituksia XL-naisesta pääkaupunkiseudulla

<< < (3/11) > >>

wilpertti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 24, 2021, 17:51:31 ---Lahdenväylä, noin Kerava. Mutta ai niin, tämä kohde on 55-vuotias, joten ei sulle?

--- Lainaus päättyy ---

Sun kanssa on hankalasaadasovittua, jos ei olerekattua numeroa :(

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: wilpertti - Maaliskuu 26, 2021, 16:35:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 24, 2021, 17:51:31 ---Lahdenväylä, noin Kerava. Mutta ai niin, tämä kohde on 55-vuotias, joten ei sulle?

--- Lainaus päättyy ---

Sun kanssa on hankalasaadasovittua, jos ei olerekattua numeroa :(

--- Lainaus päättyy ---

Joo, näin on, harmi. Onnea etsintöihin!

IhanainenHki:
Kiitos suosituksista!  :inlove: Mä oon tosiaan koronan takia pienellä breikillä live-tapaamisista mutta heti kun tää tilanne tästä tasottuu niin laitan ilmoitukset taas näkyviin! Toivottavasti pian!
Siihen asti mun muhkeita muotoja voi ihastella vaikka OnlyFansissa ja oon myös miettinyt skype-hommia!  :wanker:

Monsieur Helsinki:
Hei! Helsingistä ei löydy oikeita XXL-naisia. Maiju Laajasalosta on saanut niin paljon miinuksia. Päivi on tylynoloinen. Mutta Tampereella: SshsJuulia, Hilla27, Irkkuvaan, Kiki bbw, Päiväteellekö?, BbwTessa, Povekas / muodokas, Xxlnainen 86, Marliina 76, Ddemily 69. Ja lähellä  Liisa lollo, Sini, Naapurintypykkä ja Sokerinen tyty sekä Ingrid (jos isot rinnat kiinnostavat). Nyt joutuu stadilainen lähtemään Manseen muunkin kuin oluen (paras olutpaikka Tuulensuu) ja ruuan (paras ruokapaikka C) perään.

Monsieur Helsinki:
Heippa! Katsokaa vielä Renesmeen hierontailmoitus. Huh-huh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta