Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Suosituksia XL-naisesta pääkaupunkiseudulla
LempiLaina:
Täällä Vantaan puolelta löytyvä, tarvittaessa muuallakin pk-seudulla tavattavissa oleva XXL-nainen. LempiLaina nimimerkillä löytyy ilmoitusta netin syövereistä. :inlove: (Hommia tehnyt muutaman vuoden aiemmin, sitten pitempi tauko ja nyt aktivoitumassa uudestaan, joten ilmoitusten ja profiilien tuoreus saattaa hämätä.)
bbwnanna:
--- Lainaus käyttäjältä: bbwnanna - Maaliskuu 24, 2021, 16:24:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vaitiolovelvollinen - Maaliskuu 24, 2021, 15:21:28 ---Tällä hetkellä on markkinoilla vähän hiljaista sattuneesta syystä. Leppävaaran Elina kuitenkin on aktiivinen tälläkin hetkellä. Muita ehdottomasti suositeltavia ovat BBW-Nanna ja Ihanainen, mutta heidän ilmoituksiaan en ole vähään aikaan nähnyt. Kumpikin taisi olla tauolla myös viime keväänä pahimpaan epidemia-aikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos suositteluista. :) Olen tosiaan pienellä huilitauolla nyt, mutta kohta taas mukana livenä ja netissä of:ssa, kunhan saan tilin sinne pystytettyä. :) Toimipisteeni on tosin vaihtunut Espoon puolelle, mutta pk-seudulta edelleen mut löytää.
--- Lainaus päättyy ---
Noin, nyt olen vihdoit tarttunut tuumasta toimeen ja OnlyFans-tilini on pystyssä.:)
aditus:
Luulen, että RE:ssä ilmoitteleva Heli Hellä sopisi aloittajan mieltymyksiin. Voin suositella lämpimästi.
Monsieur Helsinki:
Kiitoksia, huomasin Helin myös. Naapurikunnissa löytyy muitakin hyviä. Espoosta leikkikalu 34 v. ja Jems. rokkimimmi XL (ikä?, ollut samanikäinen vuosia). Vantaalla Kiksukka 53 v. ja Squirttaaja 39 v. Käyn testaamassa Venlan Stadissa.
Monsieur Helsinki:
Venla, 20 v, 120 g (ilmoituksessa Venkkuliini, autossa seksiä ja suuseksiä) ilmoittele kyllä torstaina tulevansa tapaamaan. Tänään ei tullut paikalle eikä vastannut viesteihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta