Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?  (Luettu 3086 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« : Maaliskuu 22, 2021, 19:41:12 »
Toisessa ketjussa sivuttiin aihetta tuleeko myyjän välittää asiakkaan tilanteesta tai motiiveista käyttää palveluja.

Tässä lähdetään nyt ajatuksesta, ettei asiakkaassa itsessään olisi mitään minkä takia aikaa ei voisi antaa, eli ei ole vaarallinen, kunnioittaa palveluntarjoajan sääntöjä, on täysi-ikäinen jne.

Mutta olisiko mitään syitä tapaamiselle jotka jos kuulisitte ette aikaa asiakkaalle antaisi?
Varastan esimerkin toisesta ketjusta, eli esim. jos asiakas sanoisi olevansa liikenteessä kostomielessä pettämässä kumppaniaan.

Vai onko aivan sama mitkä ne motiivit siellä taustalla ovat?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 22, 2021, 19:50:39 »
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2021, 20:25:18 »
Vähän samoja ihmeteltiin joskus 😊 :


https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2154.msg74955.html#msg74955

En minä nyt muista kaikkea mihin olen kirjoittanut  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2021, 20:37:46 »
Vähän samoja ihmeteltiin joskus 😊 :


https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2154.msg74955.html#msg74955

En minä nyt muista kaikkea mihin olen kirjoittanut  ;D

Repesin! Sama vika. Paitsi mä saatan helposti vetää kolme kertaa siinä uskossa että ekaa kertaa kirjoitan. Onnistuu ihan selvääkin päätyyn.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 22, 2021, 20:54:14 »

En minä nyt muista kaikkea mihin olen kirjoittanut  ;D

Repesin! Sama vika. Paitsi mä saatan helposti vetää kolme kertaa siinä uskossa että ekaa kertaa kirjoitan. Onnistuu ihan selvääkin päätyyn.

Mä pystyn myös aivan helposti avaamaan itse samasta aiheesta kaksi eri ketjua.  ;D
Ennen kuin klikkasin Seepelin linkkiä niin ajattelin et tein sen varmaan taas...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 22, 2021, 22:39:15 »
En taida montaa syytä keksiä. Varastetulla rahalla taikka varastetusta tavarasta saadulla rahalla maksaminen olisi este.
Sekä se jos ajaa Alfalla.
Tai omistaa rotukissan.
Höhö. Oonpa mie hauska.

Mutta ei niitä paljoa keksi. Mie oon niin nihilisti ettei millään ole muutenkaan väliä, seku kostaa vaimolle vain.
Kunhan ei kosta niin että mie saan sen vaimon oven taakse tai kaupan kassajonossa niskaan.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2021, 22:44:27 »
en ole maksullinen nainen, mutta en antaisi feministinä aikaa syystä, että asiakas on mies.   

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 22, 2021, 22:50:12 »
En taida montaa syytä keksiä. Varastetulla rahalla taikka varastetusta tavarasta saadulla rahalla maksaminen olisi este.
Sekä se jos ajaa Alfalla.
Tai omistaa rotukissan.
Höhö. Oonpa mie hauska.

Mutta ei niitä paljoa keksi. Mie oon niin nihilisti ettei millään ole muutenkaan väliä, seku kostaa vaimolle vain.
Kunhan ei kosta niin että mie saan sen vaimon oven taakse tai kaupan kassajonossa niskaan.

Kannatti kuitenkin avata ketju :)

Mä en antaisi aikaa jos mulle sanottaisiin että se on kostamismielessä.
En myöskään antaisi aikaa jos sanottaisiin että maksetaan varastetulla rahalla.
Ja laitetaan tähän nyt toistoa kun kerran ketjun avasin  :D - jos mulle kerrotaan että henkilö haluaa laittaa itsensä seksinostokieltoon addiktion takia, niin en enää antaisi aikaa. Vähän sama kuin RAY:llä, voit laittaa itsesi pelikieltoon kun huomaat sen muodostuneen ongelmaksi.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 22, 2021, 23:18:55 »
Mä en antaisi aikaa jos kerrotaan, että ostetaan kaverille lahjaksi tai vaimolle ylläri tms. eli niin, että asiakas ei itse buukkaa aikaansa ja tulee jotenkin "yllätetyksi". Olen myös kieltäytynyt antamasta aikaa kun tiesin asiakkaan heikon rahatilanteen.

Poikkeuksena yks aisuri. Sillä vaimo buukkaa ajan ja tuo miehen.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 22, 2021, 23:49:16 »
Mä en antaisi aikaa jos kerrotaan, että ostetaan kaverille lahjaksi tai vaimolle ylläri tms. eli niin, että asiakas ei itse buukkaa aikaansa ja tulee jotenkin "yllätetyksi". Olen myös kieltäytynyt antamasta aikaa kun tiesin asiakkaan heikon rahatilanteen.

Poikkeuksena yks aisuri. Sillä vaimo buukkaa ajan ja tuo miehen.

Wau!
Ei siis tolle lahjaksi ostamiselle, vaan tuolle aisurikuviolle!

Joo, lahjaksi/ylläriksi ei ikuna, solmin kaupat vain henkilökohtaisesti ostajan kanssa & haluan myydä vain niille jotka sikä maksullista seksiä oikeasti ja tietoisesti haluavat.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 22, 2021, 23:55:31 »
En antaisi enkä olekaan antanut aikaa, jos sitä kysellään kaverille. Samaten pariskuntakyselyissä kummankin osapuolen tarvitsee olla ajanvarauksessa aktiivisesti mukana. Eli kaikenlaiset yllätykseksi ajatellut jutut on ehdoton ei. Itse en myöskään lähtisi toteuttamaan puhtaasti kostomielessä ajateltua seksin ostoa, koska noissa tilanteissa syy seksin ostoon on jokin muu kuin hyvän mielen rentoutumishetki.

Muutaman kerran olen ollut tilanteessa, jossa olen katsonut parhaaksi olla myymättä aikaa. Ne ovat olleet asiakkaan terveyteen tai elämäntilanteeseen liittyviä syitä, joiden perusteella on tullut vahva mutu, että tämä ei nyt välttis ole hänelle hyväksi. Sen tarkemmin en näitä juttuja lähde julkisesti tai yksityisestikään avaamaan, koska luottamus.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2021, 23:57:03 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2079
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 23, 2021, 06:30:51 »
"Morottees. Olisko sulla aikaa lauantai-iltapäivälle noin kahden aikaan, kun tarttis kostaa vaimon vierasreissu, muuten en tulis. Ai ei onnistu? No jos tuun muuten vaan panee,  onnistuuko sit?".

"Morottees. Välttelin tossa veroja reilulla sadallatonnilla ja nyt olis pimeää rahaa seksin ostoon. Sopisko nyt heti? Ai jaa, veronkiertäjät on siis rikollisia pahimmasta päästä?".

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2021, 06:33:20 kirjoittanut Kellopeliappelsiini »
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 23, 2021, 07:31:45 »
Mietin jo, että eihän sellaisia syitä kai ole olemassakaan, siis jos asiakas ei ole alaikäinen tms.

Mutta kyllähän minä pari kertaa olen kieltäytynyt ajanvarauksesta moraalisesta syystä.

Joskus asiakkaita jännittää tai pelottaa tulla tänne, mikä on tietysti ihan ymmärrettävää. Osalle minä olen ensimmäinen maksullinen, tai peräti ensimmäinen nainen. Mutta osaa pelottaa, koska vaikka liha vetää tänne, niin järkisyistä he eivät halua käydä maksullisissa, ja he saavat hirveän omantunnontuskan pelkästä visiitin ajattelemisesta.

Joskus vastaan tulee asiakkaita, jotka jännittyneinä veivaavat, että tavataanko vai eikö tavata. En kysele asiakkailta heidän tilanteistaan, mutta pari kertaa asiakas on selittänyt, että ei sittenkään aio sopia kanssani tapaamista, koska pippeli haluaa mutta mies ei.

Tällaisessa tilanteessa olen pistänyt asiakkaan "kultaiselle listalle". Eli vaikka asiakas ei ole tehnyt minua kohtaan mitään hölmöä, niin en silti anna hänelle aikaa, vaikka hän sitä myöhemmin vielä pyytäisikin. Yleensä ajattelen, että aikuiset ihmiset tekevät omat päätöksensä, enkä voi siihen mennä pätemään, mutta tällaisessa lihan, tunteen ja järjen ristiriidassa on minusta parempi, että minä teen päätöksen asiakkaan puolesta.

(No okei, sitten jos kultaisen listan asiakas sanoisi, että hänen tilanteensa muuttui ja nyt maksullisissa käyminen ei enää aiheuta henkisiä ristiriitoja, niin sitten kyllä antaisin ajan.)
Eläkkeellä.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 23, 2021, 07:55:09 »
Tuo addiktio oli hyvä pointti, lisään sen omaankin listaan.
Eläköitynyt

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5070
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 23, 2021, 08:42:26 »

Kunhan ei kosta niin että mie saan sen vaimon oven taakse tai kaupan kassajonossa niskaan.

Vähän menee ohi aiheen, mutta on pitänyt joskus kysyä että mikä Naisten juttu tämä on, että jos mies pettää niin useammin - mitä olen näistä kuullut - alkaa kissatappelu? Meinaan vaan että se kaverihan siinä se pettäjä on. Yleensä näissä tietämissäni tapauksissa tilanne kyllä on ollut vähän sellainen, ettei se petetty nainen oikein ole uskaltanut purkaa mieltään sille miehelleen... - Ymmärrän kyllä jos ns. "paras ystävätär" olisi ollut asialla, niistä onkin seurannut pysyviä välien rikkoutumisia mutta se mies on jäänyt kuvioihin pyörimään senkin jälkeen. - Ja monesti kyseessä on ollut miestyyppi jonka pettäminen ei ole siihen yhteen kertaan jäänyt.

Että tämmöinen ei ole meikäläiselle oikein koskaan auennut...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 23, 2021, 10:34:32 »
Sinänsä hauska ketju. Todellisuudessa huora ei ikinä tiedä mun motiiviani. Joskus on joku kysynyt ja olen valehdellut joka kerta. Eiku...
Oon mä kaks kertaa vastannut rehellisesti. Vastasin yhdelle että minua panettaa ja esitin vastakysymyksen että voisitko auttaa? Toiselle sanoin että mulla rupesi seisoo kun näin sun kuvat ja täytyy tunnustaa että nyt kun katselen sinua niin mulla seisoo taas. Se ei uskonut niin ojensin rahat ja sit vedin kullin esille. Se survo niitä seteleitä rintaliiveihinsä ja veti polvilteen. Siinä mä sitten otin takkia pois päältä.
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 23, 2021, 11:33:08 »
Minulle on aikalailla ihan sama mitkä motiivit käynnille on ja harvoin niitä edes kerrotaan. Ehkä totaalinen rahapula tai pikavippikierre olisi sellainen mitä en halua edesauttaa, mutta kuka niitä nyt kertoo.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milloin moraalisista syistä et antaisi aikaa?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 23, 2021, 12:10:46 »
Omalle listalle lisään vielä tietty alaikäisyyden. 
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋