Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Verkostoitumisesta  (Luettu 6191 kertaa)

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #40 : Maaliskuu 22, 2021, 15:25:47 »
Kukaan PT ei ole avautunut minulle muista, mutta en pidä mahdottomana, että joku avautuisi. Katsoo mitä tahansa työtä nyky päivänä, niin aina löytyy joku joka kampittaa tai puukottaa kollegoja selkää.

Turskista kyllä kuulee aina välillä jotain, mutta mitä väliä niillä. Meitä on jokaiseen lähtöön. Toivottavasti itsestä ei tule sellaista henkilötä, josta tarvitsisi muiden kanssa keskustella (ainakaan neg. Sävyyn)
Feel so good...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #41 : Maaliskuu 22, 2021, 15:34:13 »
Kyseistä aihetta on käsitelty myös "huorien välisenä kateutena"
Omat kokemukset maksullisissa näyttäisi siltä että parempaan suuntaan ollaan menossa.

Aikaisemmin useimpikin sisko juorusi mitä toinen sisko puuhailee asiakkaan kanssa vaikka ilmoitus muuta väittää.
Tuossa voi tehdä kaksi asiaa a) sanoa että ei minua kiinnosta kuulla tuollaista  b) kuuntelee mutta ei jatka lokakampanja.comia

Jäin miettimään tätä kun etkös sä jossain kohti sanonut, että et ole käyttänyt nyt toviin (taisi olla useampi vuosi) maksullisten palveluita. Voi olla että muistan väärin tai olen nähnyt unta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #42 : Maaliskuu 22, 2021, 16:07:47 »
Kyseistä aihetta on käsitelty myös "huorien välisenä kateutena"
Omat kokemukset maksullisissa näyttäisi siltä että parempaan suuntaan ollaan menossa.

Aikaisemmin useimpikin sisko juorusi mitä toinen sisko puuhailee asiakkaan kanssa vaikka ilmoitus muuta väittää.
Tuossa voi tehdä kaksi asiaa a) sanoa että ei minua kiinnosta kuulla tuollaista  b) kuuntelee mutta ei jatka lokakampanja.comia

Jäin miettimään tätä kun etkös sä jossain kohti sanonut, että et ole käyttänyt nyt toviin (taisi olla useampi vuosi) maksullisten palveluita. Voi olla että muistan väärin tai olen nähnyt unta.

Tuskin sanoin eilen. Että onhan tässä kulunut aikaa. Uusin käyntini taitaa löytyä ketjusta miksi kannattaa käydä maksullisissa jossa itken 200€ menetystäni. Anyway helmikuussa kävin.
Sellainenkin mahdollisuus kommunikaatioon huorien, turskien sekä ylipäänsä ihmisten välillä on kuin puhelin, privat, repukat ja tapaaminen maksuttomasti. Tuossa nyt muutama ensialkuun.

Eihän tässä olla asianyhteyttä tai nimiä mainittu. On vaan todettu että huorat puhuu paskaa toisistaan. Muutama päivä sitten viimeksi mulle itkettiin Nimarasta (nimi lipsahti vahingossa), asiaan sen enempää menemättä. Ajattelin heti kuinka ihana nainen Nimara on kun huoratkin jaksaa vouhottaa siitä vuodesta toiseen. Jotkuu on vaan spesiaaleja  :inlove: Vai miten se nyt menikään "amatöörit vikisee ja pro tekee työt"
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2021, 16:18:05 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #43 : Maaliskuu 22, 2021, 17:08:23 »
Karu ajatus, että horo soittelee asiakkaalle haukkuakseen muita horoja 😳

Oon sillein itsekäs, että tapaamisella haluaisin asiakkaan jakamattoman huomion. Että, jos se siinä keskenkaiken alkaa puhumaan muista hupakoista niin lienee sitten jotain mennyt pieleen mulla 😪

Ja jotta ei ois ihan OT niin keksin jotain verkostoitumisesta:

Nimpparan verkostoituminen vaatinee vähän enemmän ponnisteluja, kun ei varsinaisesti aina ole puhunut muista horoista niin sulosointuisesti. Mutta nykyään se on blondi enkeli 😘

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #44 : Maaliskuu 22, 2021, 18:00:07 »

Oon sillein itsekäs, että tapaamisella haluaisin asiakkaan jakamattoman huomion. Että, jos se siinä keskenkaiken alkaa puhumaan muista hupakoista niin lienee sitten jotain mennyt pieleen mulla 😪

Ei sulla eikä mulla ole mitään mennyt pieleen. Muistan kun pari kertaa kuuntelin asiakkaan kommentoivan toisten hutsujen tapoja ja ulkonäköä minulle, taisin kuunnella jopa kolme kertaa ennenkuin mulla sytytti: tyyppi hakee jotain liittoumaa kaikkien hutsujen kanssa kertomalla kaikille muille hutsuille jotain siitä neljännestä hutsusta. Joten hän puhuu ns pillow talkia myös minusta.

No, siihen se jäi, maamies.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #45 : Maaliskuu 22, 2021, 21:40:07 »
Karu ajatus, että horo soittelee asiakkaalle haukkuakseen muita horoja 😳

Oon sillein itsekäs, että tapaamisella haluaisin asiakkaan jakamattoman huomion. Että, jos se siinä keskenkaiken alkaa puhumaan muista hupakoista niin lienee sitten jotain mennyt pieleen mulla 😪

Ja jotta ei ois ihan OT niin keksin jotain verkostoitumisesta:

Nimpparan verkostoituminen vaatinee vähän enemmän ponnisteluja, kun ei varsinaisesti aina ole puhunut muista horoista niin sulosointuisesti. Mutta nykyään se on blondi enkeli 😘

...jotenkin kuulostaa vähän samalle kuin ne tsemppipuhelut - joita en ole muuten vieläkään saanut, joten...kuka ringissä nyt jättänyt vuoronsa hoitamatta!  ;D

Verkostoitumiseen, jos verkoston arvoihin kuuluu kollegiaalisuus, niin silloin siihen varmaan kuuluu se ettei ainakaan dissaisi toistuvasti kollegoja. Eri mieltähän asioista saa olla, mutta jos homma menee valehtelun/mustamaalaamisen tai riidanhaastamisen puolelle, niin siitä lienee kollegiaalisuus kaukana. Tapahtui se sitten ihan missä tahansa.

Mulle ei juurikaan ole asiakkaat kommentoineet muista tytöistä, no joo, siis toki koko uraan mahtuu yhtä ja toista, mutta jos nyt mietin merkitsevissä määrin tapahtuvia asioita. Multa on sitä enemmän koitettu udella toisten tyttöjen asioita. Ja on kysytty suosituksia kollegoista esim. johonkin tiettyyn fetissiin tms. Suosituksia mä annan mielelläni, mutta vain niistä joita tiedän saavani suositella/olen saanut luvan. Aina se edellä, että tyttö itse päättää.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #46 : Maaliskuu 22, 2021, 22:32:10 »
Mulle vähän särähtää korvaan että "pitäisi suostua" tapaamaan kollegoita että voidaan olla twisted sisters.

Sinun ja minun tapauksessa kyseessä olisi twisted mister.

What you wanna do with your life Mr. Sister? 

Vähän miettinään, olenko verkostoitunut, kun olen intervjetissä puhunut alan harrastajien ja ammattialaisten kanssa seksistä, vaikka ymmärrä touhusta tuon taivaallista. Ainakin tytöt on tykännyt Hesestä, ja vaikka ylläpito ei kuuluu Hese fanclubiin, uskon että hekin salaa ihailevat minua. ::) 

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #47 : Maaliskuu 22, 2021, 23:49:44 »
Oon itse sen verran yksinkertainen, etten pysty keskittymään kuin yhteen hupakkoon kerralla. Tuskin koskaan on tapaamisen aikana ollut mielessä muita sillä hetkellä ja keskustelut on ollut jotain aivan muuta.

En silti sano, että olisi mitenkään mahdotonta jos joku avautuisi jollekin, jostakin toisesta. Toisille se voi olla enemmän sääntö kuin poikkeus ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #48 : Maaliskuu 23, 2021, 10:25:33 »
Näin noviisin näkökulmasta myös toisten renkaiden pumppaaminen on yhtä paha asia kuin mustamaalaaminenkin.

Henkilökohtaisesti pitäisin tässä aiheessa jopa pahempana, koska yllätys nyt vaan on huomattavasti kivempi positiivisena.
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #49 : Maaliskuu 23, 2021, 11:22:31 »
Minä en kertakaikkiaan voi ymmärtää miksi fiksu (*lue ei nisti tai muuten sekaisin oleva/ongelmainen) huora mustamaalaisi kollegoja. Suomessa on niin pienet huora ja turskamarkkinat että asia tulee ihan varmasti tietoon ennemmin tai myöhemmin ja sitten on vaikea puhdistaa mainettaan.

Enemmän ne on kyllä asiakkaat jotka levittävät tyttöjen tietoja ja kinuavat ihmeellisyyksiä koska se Iidavilmasofiakin antaa alunnusta ja sträppää vaikka ilmossa lukee ettei tee.

Verkostoituminen on hieno asia sitä tarvitseville kunhan kaikki muistavat että sisäpiiriporukassakin on riski että joku flippaa ja lähtee ovet paukkuen pois huutelemaan totuuksia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #50 : Maaliskuu 23, 2021, 11:36:50 »
Mä en kans ymmärrä miksi huora a on huora b:n yhteydessä ja valittaa että sen hinnat on liian alhaiset. Hintoja ei saisi polkea alas ja tunnilta 250€ on se mistä pidetään kiinni. No huora b saattaisi tässä kohtaa sanoa huora a:le että haista sinä vittu ja vittuako se sinulle kuuluu millä hinnalla persettäni myyn. Kyseessähän on minun perse. Että keskity sinä vaan omaasi! Sinänsä outoa mutta välillä nainen joutuu muistuttamaan toista naista näistä oikeuksista omaan kroppaansa ja perseen myymiseen. Tilanne saattaa vielä jatkua "parilla yhteydenotolla" ja välit saattaa jäädä "pikkasen" tulehtuneeksi.
#lokaaheitetäänniskaa

^ Oikeassa olet siinä että jonkun korviin nää kantautuu tai jollekin ne yhteydenotot näytetään  ::)
#pienetpiirit
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2021, 11:39:37 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #51 : Maaliskuu 23, 2021, 12:21:26 »

Ei sulla eikä mulla ole mitään mennyt pieleen. Muistan kun pari kertaa kuuntelin asiakkaan kommentoivan toisten hutsujen tapoja ja ulkonäköä minulle, taisin kuunnella jopa kolme kertaa ennenkuin mulla sytytti: tyyppi hakee jotain liittoumaa kaikkien hutsujen kanssa kertomalla kaikille muille hutsuille jotain siitä neljännestä hutsusta. Joten hän puhuu ns pillow talkia myös minusta.

No, siihen se jäi, maamies.

Mä en usko että sulle kukaan on mitään kommentoinut. Sähän olet itse se joka kommentoi, urkkii, kyselee ja juoruilee joten turha yrittää mitään valkopesua taas.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #52 : Maaliskuu 24, 2021, 14:02:19 »
Kaikki haluaa verkostoitua, mutta kaikki ei halua verkostoitua kaikkien kanssa.