Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Verkostoitumisesta  (Luettu 6192 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #20 : Maaliskuu 22, 2021, 09:52:04 »

....
Olen muuten tässä vuosien varrella havainnut, että aika monet tytöt puhuu kollegoistaan asiakkaille, enimmäkseen paskaa.
...

Ihanko totta.. Oho.. Mulla on varmaan epäluotettavat kasvot ku mulle ei ole kukaan neito avautunut kenestäkään toisesta neidosta mitään pahaa 🤔

 
Amator

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 22, 2021, 10:02:31 »
Olen muuten tässä vuosien varrella havainnut, että aika monet tytöt puhuu kollegoistaan asiakkaille, enimmäkseen paskaa.

Oho. Onpa todella kurja kuulla.  :(
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 22, 2021, 10:12:05 »
Kyseistä aihetta on käsitelty myös "huorien välisenä kateutena"
Omat kokemukset maksullisissa näyttäisi siltä että parempaan suuntaan ollaan menossa.

Aikaisemmin useimpikin sisko juorusi mitä toinen sisko puuhailee asiakkaan kanssa vaikka ilmoitus muuta väittää.
Tuossa voi tehdä kaksi asiaa a) sanoa että ei minua kiinnosta kuulla tuollaista  b) kuuntelee mutta ei jatka lokakampanja.comia
Why so fragile?

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1344
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #23 : Maaliskuu 22, 2021, 10:20:35 »
Olen muuten tässä vuosien varrella havainnut, että aika monet tytöt puhuu kollegoistaan asiakkaille, enimmäkseen paskaa.
[/quote]


Onneksi kokemukseni tässä asiassa ovat kyllä päinvastaisia.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 22, 2021, 10:21:40 »
Tuollainen FTS:n kaltainen kanava on varmasti hyvä asia monelle. Jos kokee tarvetta puhua asioista tai kaipaa henkistä tukea, niin sitä saa kollegoilta joilla itsellään on asiasta joku haju.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #25 : Maaliskuu 22, 2021, 11:01:25 »
Jos Fts olisi rehellinen ja läpinäkyvä toimija, niin ei pitäisi olla mitään syytä poistaa asiaan liittyvää kirjoitusta edes yrittämättä kommentoida tai puolustamatta käytäntöjään.
Se sama hänen kertomus löytyy muuten muualta netistä. Hyi sentään, täällä haisee kyllä nyt hätäkakka  :laught:

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #26 : Maaliskuu 22, 2021, 11:14:32 »
Olen muuten tässä vuosien varrella havainnut, että aika monet tytöt puhuu kollegoistaan asiakkaille, enimmäkseen paskaa. Kannattaa ehkä tosiaan miettiä, keneen luottaa ja kenen kanssa haluaa verkostoitua. Onko se välttämättä aina järkevääkään?

Haluatko avata sen verran että suomalaisia vaiko ulkomaalaisia?
Hassulta kuulostaa omaan korvaan, yleensä kuitenkin kaikille riittää pidemmällä janalla riittävästi asiakkaita pantavaksi ettei tarvitse kollegojen hommia torpedoida ja yleensä paskanjauhanta kertoo enemmän ihmisestä itsestään kuin kohteesta.
Ainakin jos peilaa siihen että valtaosa ihmisistä ei ole sosiopaattisia piirteitä omaavia eli riittävän taidokkaita sekä hienovaraisia valehtelijoita.

Itse olen useamman kerran vinkannut kollegoja kyselijöille kun en syystä tai viidennestä ole itse ollut tavattavissa ja olen tiennyt että jollakulla muulla on ilmoitus esillä / muuten on tavattavissa eikä häiriinny yhteydenotosta. Miellän hyväksi asiakaspalveluksi.

Kerran on myös tullut takaisinpäinkin, asiakas laittoi sähköpostia ja kertoi toisen tytön linkittäneen miun ilmoituksen kun ei itse haluttua palvelua (owo) tarjonnut. Kohteliaisuudesta en kysynyt nimeä mutta tiesin ilmankin, paikkakunnalla oli sillä hetkellä kaksi palveluntarjoajaa paikalla 😁

Kumpikaan ei ole mitenkään erityisen aurinkoisena tai empaattisena ihmisenä profiloitunut joten vaikea niellä että oltaisiin Erityisen Hyviä Ihmisiä ja kaikki muut ammattilaiset levittäisivät bullshittiä yhtä usein kuin jalkojaan..
Eläköitynyt

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #27 : Maaliskuu 22, 2021, 11:31:56 »
Varmasti fiksujen seksityöntekijättärien kesken näin onkin. Kannattaa kuitenkin huomioida että alalla on myös esmes alkoholisoituneita, huumeita käyttäviä, mielenterveyongelmaisia ja muille kateellisia tms. tekijättäriä joilla voi olla pahat mielessä. Ei kannata sokeasti siis luottaa niihin kollegoihin(kaan). Tämä vaan sivusta seuranneena, over and out.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #28 : Maaliskuu 22, 2021, 11:33:20 »
Taas tekisi mieli painia kun Raappahousu-Rane kertoo kokemuksestaan niin heti vihjaillaan että valehtelee  :laught: Voi IsäKissanVittu sentään  :laught: Noniin Rane, nakki osui tänään sulle. Kimpassa sut raiskataan jos ei saatana rupea tulee vedenpitäviä todisteita....sun omalle kokemuksellesi   :laught:

Minäkin heitän liperit kaulasta ja avaan viilot valmiiksi " come here my child "
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2021, 11:35:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #29 : Maaliskuu 22, 2021, 11:48:41 »
Olen muuten tässä vuosien varrella havainnut, että aika monet tytöt puhuu kollegoistaan asiakkaille, enimmäkseen paskaa. Kannattaa ehkä tosiaan miettiä, keneen luottaa ja kenen kanssa haluaa verkostoitua. Onko se välttämättä aina järkevääkään?

Ensin pitäisi tuntea niitä kolleegoita, että niistä voisi puhua paskaa tai hyvää.
Ehkä tuo on enemmän pääkaupunkiseudun ongelma, missä hupsuja on enemmän ja varmaan kilpailukin kovempaa.
Kymmenen vuoden kokemuksella joskus useampi vuosi sitten asiakas kertoi, että ei olisi saanut tavata Nimaraa, tai jos se tulee parin hupsun tietoon, niin eivät enää ota asiakkaaksi. Se oli niitä entisen wörkin aikaisia plörinöitä.
Ja olen minä useinkin suositellut toista hupsua, jos itsellä ei aika tai palvelut riitä. Viimeksi Oliviaa, kun minulta ei onnistu naamalle piereskely ja suuhun paskantaminen. Ja yhdelle aina katson olisko Seinäjoen listalla joku hänelle sopiva. En minä ole koskaan kokenut muita hupsuja kilpailijoiksi, kun minä oon kuitenkin se maailman paras suihinottaja ;D

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #30 : Maaliskuu 22, 2021, 12:02:36 »
Varmasti fiksujen seksityöntekijättärien kesken näin onkin. Kannattaa kuitenkin huomioida että alalla on myös esmes alkoholisoituneita, huumeita käyttäviä, mielenterveyongelmaisia ja muille kateellisia tms. tekijättäriä joilla voi olla pahat mielessä. Ei kannata sokeasti siis luottaa niihin kollegoihin(kaan). Tämä vaan sivusta seuranneena, over and out.

Saatan olla kapeakatseinen, mutta alkoholisteja tai nistejä en laskisi ammattihuoriksi vaan olosuhteiden uhreiksi jotka myyvät vuoron perään varastettuja fillareita/puhelimia/toosaansa, riippuen siitä mikä käy kaupaksi.

Siinä kohtaa kritisoin myös asiakasta jos tuollaista tilannetta tuetaan käyttämällä palveluja.
Olettaen siis että tiedetään taustat tai sairaus on niin pitkällä että näkyy fyysisesti tai käytöksen perusteella.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #31 : Maaliskuu 22, 2021, 12:09:27 »
^
Tykkään älykkäistä naisista  :-*

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #32 : Maaliskuu 22, 2021, 12:30:49 »
Lifti, koskas me verkostoudutaan bisselle???
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #33 : Maaliskuu 22, 2021, 12:50:35 »
Lifti, koskas me verkostoudutaan bisselle???

Tunnelin päässä näkyy jo valoa. Ihan oikeasti. Tää on ihan totta. Enää ei ole kuin pari pikku mutkaa jotka mä oikaisen suoraksi. Maaliviiva häämöttää!
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #34 : Maaliskuu 22, 2021, 13:11:09 »
Ensin pitäisi tuntea niitä kolleegoita, että niistä voisi puhua paskaa tai hyvää.
Ehkä tuo on enemmän pääkaupunkiseudun ongelma, missä hupsuja on enemmän ja varmaan kilpailukin kovempaa.
Kymmenen vuoden kokemuksella joskus useampi vuosi sitten asiakas kertoi, että ei olisi saanut tavata Nimaraa, tai jos se tulee parin hupsun tietoon, niin eivät enää ota asiakkaaksi. Se oli niitä entisen wörkin aikaisia plörinöitä.

Hupakotkin voivat siis olla mustasukkaisia asiakkaistaan. Mutta joo, aikoinani sain kuulla toisen osapuolen version siitä, miten toisensa hyvin tuntevien hupakoiden suhde voi radikaalisti muuttua.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #35 : Maaliskuu 22, 2021, 13:34:13 »
Kukaan ei ole sanonut, että Rane valehtelisi. Omatkin kokemukseni ovat täysin päinvastaisia, yksikään ei ole puhunut kollegoista pahaa. Ihmetellään vaan mistä ero voisi johtua, ja selvishän se. Rane oli löytänyt jostain narkkeja.
#maksuseksionihanaa

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #36 : Maaliskuu 22, 2021, 14:18:58 »
En ole ikinä jutellut huorien kanssa muista huorista niin, että nimiä/nimimerkkejä mainittaisiin. Asiakkaista olen kuullut. Ei niin, että minua kiinnostaisi

Aika usein kysytään tapaanko käydä huorissa. Vastaan aina, että ”haluatko minun valehtelevan vai kertovan totuuden”.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #37 : Maaliskuu 22, 2021, 14:50:41 »
Kukaan ei ole sanonut, että Rane valehtelisi. Omatkin kokemukseni ovat täysin päinvastaisia, yksikään ei ole puhunut kollegoista pahaa. Ihmetellään vaan mistä ero voisi johtua, ja selvishän se. Rane oli löytänyt jostain narkkeja.

*Huoh...painitaan sitten perkele ja nussitaan pilkkukin rikki*  Vihjaillaan. Käytin sanaa vihjaillaan. HUOM - Kukaan ei väittänyt että joku olisi sanonut...äh vittu mä en jaksa, antaa olla. Hanki joku toinen tanssikaveri.

Tässä ketjussa taisi joku muukin puoltaa Ranea, kuka lie olisi ollut, ehkä se on laitettu estolistalle. Mutta kuka lie olikaan niin se mysteerimies ei ole käyttänyt narkkeja ja silti hänellä on samat kokemukset kuin Raappahousulla. Raksamiehet puhuu paskaa toisistaan, putkarit puhuu paskaa toisistaan ja vaikka tää voi olla todella shokeeraava, ylitsepääsemätön uutinen - voi olla että huoratkin puhuu paskaa toisistaan. Ei kaikki huorat, ei kaikki raksamiehet, ei kaikki putkarit. Mutta ihan peruselämää. Osa ihmisistä nyt vaan puhuu paskaa toisistaan.

Tiedän, pettymys oli suuri kun ymmärsin huorien olevan vain ihmisiä. Luulin että he ovat jumalan lähettämiä, pyhiä taruolentoja joiden sana on vähän sama kuin Jumalan sana.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2021, 14:56:47 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #38 : Maaliskuu 22, 2021, 15:06:08 »
Soon. Anyway.  Mulle ei ainakaan kukaan PT ole puhunut mitään muista aktiivisista hupakkoista. Tai en ole ainakaan kiinnittänyt huomiota semmoiseen, mutta se ei tarkoita , ettei joillekin spessuille tapauksille avauduttaisi kilpailijoistaan.  Ja siitähän sit luetaan foorumilta.

 


Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Verkostoitumisesta
« Vastaus #39 : Maaliskuu 22, 2021, 15:25:47 »
Kukaan PT ei ole avautunut minulle muista, mutta en pidä mahdottomana, että joku avautuisi. Katsoo mitä tahansa työtä nyky päivänä, niin aina löytyy joku joka kampittaa tai puukottaa kollegoja selkää.

Turskista kyllä kuulee aina välillä jotain, mutta mitä väliä niillä. Meitä on jokaiseen lähtöön. Toivottavasti itsestä ei tule sellaista henkilötä, josta tarvitsisi muiden kanssa keskustella (ainakaan neg. Sävyyn)
Feel so good...