Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lue ilmoitus  (Luettu 2905 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Lue ilmoitus
« : Maaliskuu 18, 2021, 15:03:55 »
Minua mietityttää, olen aikonaan työelämässä tottunut siihen (esimiehenä), että homma ymmärretään ja työt hoituu.

Seksipalvelumyynnin ilmoitus on vähän erilainen. Vaikka siinä lukee vaikka mitä, ei potentiaaliset asiakkaat sitä aina ymmärrä.

Esimerkiksi minun ilmoitukseni: otan vastaan vain rekisteröidystä, julkisesta numerosta soittavia. Ei siis riitä että numero näkyy. Tänäänkin 15 soittoa salaisista numeroista, nykyään näköjään myös 045 on prepaid.

Mimmit, mitä kommelluksia teille tulee mieleen johtuen ilmoutuksesta?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2021, 16:00:47 »
Ei kato, kun me asiakkaat katsotaan vain kuvia. Kirjoita alastonkuvaan(vaikka reunaan) kaikki olenainen tieto, niin on suurempi todennäkäisyys, että viesti menee perille. Tämän ilmaisen pirkkavinkin tarjosi Hese69.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2021, 16:11:45 »
Vau, Hese on nykyään mimmi.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2021, 17:07:40 »
Minä olen, se mikä minusta parhaalta tuntuu milloinki. Voin olla myös sukupuoleton. Eihän sillä ole väliä vaan maksukyvyllä. 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2021, 19:10:14 »
No ilmoituksesta johtuen ei mitään kummempaa. Olen jo aikapäiviä sitten sisäistänyt, että asiakkaat katsoo kuvat ja puhelinnumeron ja muu kerrotaan puhelimessa. Meinasin, että teksti-osioon voisi vaikka alkaa kirjoittamaan omaelämänkertaa, paitsi sitä ei lukisi kukaan.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 103
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2021, 20:16:48 »
nykyään näköjään myös 045 on prepaid.


En ole mimmi enkä siksi voi kertoa kommelluksia.

Kysyn kuitenkin, mistä tiedät että sinulle soitetaan nimenomaan prepaidista?


Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2021, 20:26:35 »
Prepaidit tunnistaa tietyistä nymeroyhdistelmistä.

Mutta semmoista se seksityöntekijän elämä joskus on, ettei tule vain yhteydenottoja mitkä itseä miellyttävät tai toivoisi. Syitä nyt aina saa hakea vaikka mistä ja syyttää vaikka ketä, ellei sitten peilistä satu syyllistä löytymään..
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2021, 20:34:43 »
No ilmoituksesta johtuen ei mitään kummempaa. Olen jo aikapäiviä sitten sisäistänyt, että asiakkaat katsoo kuvat ja puhelinnumeron ja muu kerrotaan puhelimessa. Meinasin, että teksti-osioon voisi vaikka alkaa kirjoittamaan omaelämänkertaa, paitsi sitä ei lukisi kukaan.

Nii. Miksipä siitä tehdä vaikeaa. Se on jokin naisen tarve johonkin, vaikea selittää. Osalla osa huorana olemisen viehätystä lienee, että pääsee alistamaan miestä ja siihen pitää keksiä keino.

Mikäpä parempi tapa kuin laatia A4:n kokoinen selvitys siitä, että mitä saa tehdä ja mitä ei. Kuudennentoista lauseen kolmannessa kappaleessa on, että anaaliin saa laittaa takaapäin jos minun vasemman jalan nimettömän varpaan kynsi osuu maahan ennen kuin kuunkierto lähtee kolmannelle lenkille universumin jotain..

Mies kun kysyy, että öö, saaks tota noinniinku laittaa tänään dogissa kakoseen?

Ei saatana miten tyhmiä miehiä. Mikä saatana siinä on, että ei osata lukea. Mä vihaan miehiä.

Ei tää ole oikeesti muulla selvitettävissä.

Jos olis niin kukaan ei tekisi siitä niin vaikeaa, kun esim. Nina on elävä esimerkki siitä, että asiat voi tehdä helpostikin. Jos se onnistuu Ninalta helposti, niin sitten se onnistuu helposti kaikilta. Eiks nii?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #8 : Maaliskuu 18, 2021, 20:59:01 »
^Mietiskelin tuossa täydellisen ilmoitustyylin suihkussa (ei ollu runkkusuihku), niin pääsee naiset lepuuttamaan hermojaan siitä paljon puhutusta miestyhmyydestä.

Ilmoitus johon pari kuvaa:

Tuu panee, mut se maksaa.

Wappi 045 123 4567

p.s. kuvat ei oo aitoja, löysin ne netistä

Kaks automaatti vastausta ennen ku kolmas tulee läpi.

Ensimmäinen viesti:

No se maksaa 150€ puolikkaasta tunnista tai 250€ tunnista, riippuu sinusta  miten kauan oot. Todennäköisesti oon pannu sinut tunnissa puhki..

Kysy seuraavaks mitä mä en tee!

Toinen viesti:

No mä en sitä ja tätä (riippuen repertuaarista)

Kysy seuraavaks aikataulu!

Ja sit kolmasviesti tulee läpi ja sovit vaan aikataulun. Onpa helppoo. Säästyy miehetki vittuilulta.

p.s. jos ne miehen viestit ei just satu siihen vastaukseen niin ei se haittaa. Kaikki miehet on tottunu, että naiset ei kuuntele mitään. Eikä ne niin välitä. Panemaanhan ne on tulossa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2021, 21:54:57 »
^
Kuullostaa vaikealta. Ihan helppo haluun tunnin, maksaa 350, käsi taskuun ja panemaan. Noin meillä Hämptonissa, tiedä miten muualla.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #10 : Maaliskuu 18, 2021, 21:58:57 »
^Pysyn omalla puolella pulpettia.

"haluun pillua, paljo maksaa, käykö heti?"

En oo kertaakaan ilman jääny

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #11 : Maaliskuu 18, 2021, 22:28:20 »
Katsoin tuossa just ilmoituksen naapurisivustolla. 9600 merkkiä

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #12 : Maaliskuu 18, 2021, 22:59:58 »
Harvemmin ilmoitusta kovin hyvin luetaan.  ;D Sijaintia kysellään ehkä eniten vaikka se lukisi ilmoituksessa ja otsikossa.

Ja ylipäänsä tulee paljon ihan ihmeellisiä yhteydenottoja joihin ei kyllä tule vastattua. Sitä osaa arvostaa niitä jotka lyhyesti ja ytimekkäästi kysyy suoraan mitä maksaa, osaa kertoa mitä haluaa ja sitten varaa ajan tai on varaamatta.  ;D
Hyvinkään herkku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #13 : Maaliskuu 19, 2021, 08:13:06 »
Harvemmin ilmoitusta kovin hyvin luetaan.  ;D Sijaintia kysellään ehkä eniten vaikka se lukisi ilmoituksessa ja otsikossa.

Ja ylipäänsä tulee paljon ihan ihmeellisiä yhteydenottoja joihin ei kyllä tule vastattua. Sitä osaa arvostaa niitä jotka lyhyesti ja ytimekkäästi kysyy suoraan mitä maksaa, osaa kertoa mitä haluaa ja sitten varaa ajan tai on varaamatta.  ;D

Just näin. Spostiin tulee uskomattomia kuvailuja hieronnasta ja isosta kalusta. Kirjoiittaja varmaan kiihottuu niistä, mutta minä laitan roskiin jo kolmen sanan jälkeen.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #14 : Maaliskuu 19, 2021, 08:14:42 »
nykyään näköjään myös 045 on prepaid.


En ole mimmi enkä siksi voi kertoa kommelluksia.

Kysyn kuitenkin, mistä tiedät että sinulle soitetaan nimenomaan prepaidista?

Laitan kaikki soittajat Fonectan numerohakuun.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 103
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2021, 12:33:05 »
nykyään näköjään myös 045 on prepaid.


En ole mimmi enkä siksi voi kertoa kommelluksia.

Kysyn kuitenkin, mistä tiedät että sinulle soitetaan nimenomaan prepaidista?

Laitan kaikki soittajat Fonectan numerohakuun.

Ja Fonectako kertoo onko kyseessä prepaid vai onko liittymän omistaja estänyt tietojensa näkymisen?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2021, 13:20:29 »
046 alkuset taitaa  pitkälti Elisa Saunalahden Prepaideja olla. Se ettei löytyy fonectasta ei kyllä kerro yhtään mitään. Kiinnostaa kyllä nämä Feonecta numeroiden vaatijat. Jotain Stalkkausta varten, mahdollisia kiristyksiä varten? Tai mitä varten niitä keretään? Kenenkään turvallisuutta se ei paranna. Siitä lähtiessään kun vie puhelimen samalla.


Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2021, 20:31:58 »
Herättää huomattavasti enemmän luottamusta soittaja jonka soittaessa fonecta näyttää kuka soittaa, sellaiset harvemmin mitään perseilee. Mulla ei ole fonectavaatimusta, mutta täytyy sanoa että herkemmin tulee vastattua numeroihin jotka fonectan sovellus tunnistaa.

Pitää olla aika suuret luulot itsestään jos kuvittelee että huoraa kiinnostaisi sen perusteella stalkata ja kiristää. ;D
Hyvinkään herkku

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2021, 20:45:47 »
Voitteko kuvitella minulle tyrkytettiin toosaa puhelimessa. Mulle soitti yks päivä Tane Elisalta. Minä mitään Elisaa tunne. Sitte se miesääni sano, että sillä on mulle hyvä tarjous. Siis miessutenööri soittelee keskellä kirkasta päivää Elisan puolesta mulle? Sanoin pyydä sitä Elisaa puhelimeen, mutta äijä vaan jatko lätinää, niin löin luurin korvaan eikä edes tiennyt mikä BJ.  ::)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Lue ilmoitus
« Vastaus #19 : Maaliskuu 20, 2021, 20:53:23 »
Kyllä tässä on tuotu esille Fonecta vaatijan levittäneen asiakkaastaan täyden henkilöllisyyden netin syövereihin  Onko siitä seuraamuksia asiakkaalle? Melko varmasti.  Mikä on ollut PT ajatus siinä jää epäselväksi. Sen pohjalta on kyllä luulot itsestään niin vitun korkealla, että kenen tahansa nimi siitä luettelosta voi ilmestyä nettiin. Sen takia kannattaa aina skipata sellaiset ja aina käytettävä Prepaidia.