Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Legendaarinen jylppy galleria  (Luettu 1362 kertaa)

Poissa Wulf_87

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Legendaarinen jylppy galleria
« : Maaliskuu 17, 2021, 16:07:37 »
Täällä varmasti muitakin ihmisiä, jotka teini-ikäisenä milleniumin taitteessa kolusi legendaarista jylppy-galleriaa läpi? Siellö aikoinaan oli hyvinkin härskejä videoita / kuvia.

Yksi video mikä on palanut tärykalvojen kauttiäa ikuisesti takaraivooni oli kahdesta ilmeisesti Japanilaisesta naisesta, jotka leikkivät joillain limasilla merenelävillä! Tässä toinen naisista oli jonkun patjan päällä ja suppilo perseessä.. toinen laittoi jotain paksua liukkaria perseen täyteen ja kaatoi näitä mereneläviä ämpristä sisään. Hetken päästä tämä jolla perse täynnä näitä öttiäisiä ampui sarjatulella näitä toisen rinnuksille/ suuhun 😅😂

Onko kellään muulla moisia muistoja takaraivoon palaneista internetin outouksista?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Legendaarinen jylppy galleria
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2021, 15:08:33 »
En nyt päässyt ihan messiin. Mulla oli erilainen nuoruus. Hakkasin hanskaan ja katselin Elloksen alusvaatemalleja.
Toki mä kalassa kävin vaarini kanssa mutta siinä hommassa ei tarvittu liukkaria ja kalat meni pannulle tai savupönttöön.
Sarjatulen ampuminenkaan ei ilmapistoolilla onnistunut.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Legendaarinen jylppy galleria
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2021, 15:28:04 »
^ mä elin lapsuuden samassa sekolandiassa. Kummelin seksipuhelin Marjatta oli tosi härski. Ihan punasteli, että ai kauheeta