Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuranhakua Meri-Lapin alueelta  (Luettu 2724 kertaa)

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Seuranhakua Meri-Lapin alueelta
« : Maaliskuu 14, 2021, 04:37:03 »
55v mies etsii seuraa.
Lähinnä ensisijaisesti naisista, mutta myös nuoremmat imuripojat ovat ok.
Terveys edellä, tietenkin.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuranhakua Meri-Lapin alueelta
« Vastaus #1 : Maaliskuu 14, 2021, 09:10:16 »
55v mies etsii seuraa.
Lähinnä ensisijaisesti naisista, mutta myös nuoremmat imuripojat ovat ok.
Terveys edellä, tietenkin.

Ehdotan, että laitat paikallisen K-Citymarketin ilmoitusseinälle tämän todella huokuttelevan tarjouksen. Vaikka täällä on pervojatyyppejä, tuskin niin perverssiä löytyy. :whipping:

Ja tällä on vain pilalle hemmoteltuja naisoletettuja. jotka ovat kaikki huoria. Syytä edelliseen en tiedä, vaikka olen sitä kuumeisesti yrittänyt selvittää.

Ja varoituksen sana. Mulle kävi kerran niin, kun erehdyin juttelemmaan yhden huoran kanssa, että se ehdotti tapaamista. Noh, menin paikan päälle sovittuna aikana, niin se nainen alkoi heti vonkua rahaa. Vittu minä mikään pankki ole! Saatana. Maksoin kaksisataa viisikymppiä seksistä naisen kanssa! Ja sitten höpötteli jotain ja kyseli minusta kuin rippipapppi. Nauratti naispappeus, kuten intersektualiseille sovinisteille kuuluukin naurattaa, mutta luuliko se nainen suomalainen mies haluaa puhua naisen kanssa. Ja sillä rahalla olisi saanut, vaikka mitä. Näin mulle kävi nuoret imuripojat oli mennyt töihin Giganttiin.     

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuranhakua Meri-Lapin alueelta
« Vastaus #2 : Maaliskuu 14, 2021, 11:18:07 »
Lähinnä ensisijaisesti naisista, mutta myös nuoremmat imuripojat ovat ok.

Eli siivooja hakusessa? Näillä tunti taksoilla mitä naiset pyytää saa jo ihan kelpo Mielen™ ja maksetun ajan voi sitten käyttää johonkin muuhun;D Tai mikäs siinä jos toisen siivoilun katsominen tuntuu hyvältä  ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6690
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seuranhakua Meri-Lapin alueelta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 14, 2021, 11:24:17 »
Lähinnä ensisijaisesti naisista, mutta myös nuoremmat imuripojat ovat ok.

Eli siivooja hakusessa? Näillä tunti taksoilla mitä naiset pyytää saa jo ihan kelpo Mielen™ ja maksetun ajan voi sitten käyttää johonkin muuhun;D Tai mikäs siinä jos toisen siivoilun katsominen tuntuu hyvältä  ;)

Sellasta robotti-imuria oon itte joskus pohtinut, en tiedä onko ne hyviä sitten. Siivoamiseen. Ainakin sitä edestakas pyörimistä vois olla aika hypnoottista katsella.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuranhakua Meri-Lapin alueelta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2021, 11:33:03 »
Lähinnä ensisijaisesti naisista, mutta myös nuoremmat imuripojat ovat ok.

Eli siivooja hakusessa? Näillä tunti taksoilla mitä naiset pyytää saa jo ihan kelpo Mielen™ ja maksetun ajan voi sitten käyttää johonkin muuhun;D Tai mikäs siinä jos toisen siivoilun katsominen tuntuu hyvältä  ;)

Sellasta robotti-imuria oon itte joskus pohtinut, en tiedä onko ne hyviä sitten. Siivoamiseen. Ainakin sitä edestakas pyörimistä vois olla aika hypnoottista katsella.

Samoin! Neliöitä on vaan itsellä sen verran, että pitää olla myös se säiliön tyhjentävä latausasema. Sais kaikessa rauhassa huristella työpäivien aikana pisin kämppää ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.