Joo mulle tuli nyt turvaton olo!
Uutiset:
Vieras1776

Huikea tyyppi
Olen järkyttynyt sanasta boomeri. Eräillä näkyy olevan se jopa allekirjoituksessaan. Sillä halvennetaan vanhempaa ikäryhmää. Koen sen samanlaisena nimityksenä kuin n-alkuinen sana. Kysynkin mitä moderointi aikoo tehdä asian eteen?
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Oon huvikseen seurannu noita bannien saajia, niin en kyllä ole huomannut niissä mitään ihmeellistä. Ainakaan jos vertaa heidän historiaansa.Jos sulla olisi kaksi toimivaa aivosolua, ymmärtäisit että nämä jutut eivät löydy viestihistoriasta. Ne on katos poistettu. Modeilla ja tai ylläpidolla on ollut myös tapana ottaa yksärillä yhteyttä ja pyytää nätisti että rauhoitus nyt vähän. Herkimmät metroseksuaalit raportoivat myös punaiset repukat ja saatetekstit. Varsinkin ne saatesanat ja VOILA - olet bannattu.

Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Oon huvikseen seurannu noita bannien saajia, niin en kyllä ole huomannut niissä mitään ihmeellistä. Ainakaan jos vertaa heidän historiaansa.Jos sulla olisi kaksi toimivaa aivosolua, ymmärtäisit että nämä jutut eivät löydy viestihistoriasta. Ne on katos poistettu. Modeilla ja tai ylläpidolla on ollut myös tapana ottaa yksärillä yhteyttä ja pyytää nätisti että rauhoitus nyt vähän. Herkimmät metroseksuaalit raportoivat myös punaiset repukat ja saatetekstit. Varsinkin ne saatesanat ja VOILA - olet bannattu.
Tietysti multinikeille tällä ei ole väliä ja meno jatkuu.

Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Edittiä - veikkauksesi yksäreistä on oikea. vaarilla on pari kovalevyä täynnä toinen toistaan sekopäisiä yksäreitä. mun lemppari on edelleen - vittu oot joku homo...sekis! syö paskaa ja kuole
Mielestäni tuossa on tunnetta
.
Vieras1776

Huikea tyyppi
Jos sulla olisi kaksi toimivaa aivosolua, ymmärtäisit että...
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Jossakin vaiheessa vaan on valittava puolensa tätä woke-kulttuuria koskien. Se nimenomaan pyrkii huomiota herättävästi syyttelemällä ja lopuksi uhriutumalla saamaan tahtonsa läpi askel askeleelta ja heikkomieliset antautuu sen edessä."En ihmettele woke-kulttuurista tehtyjä vertauksia stalinismiin siinä mielessä, että kummankaan ajatteluun ei kuulu enemmistödemokratian mukainen yritys taivutella muut puolelleen, vaan muiden syyttely siitä, etteivät ymmärrä oman ajattelunsa puutteita. Stalinistit tunnetusti väittivät, ettei kansa ymmärrä kapitalismin sortavia rakenteita kyllin selvästi, Helo muistuttaa."
Se on aivan kuin joku sairas uskonnollinen kultti joka pikkuhiljaa muuttuu aina vaan fanaattisemmaksi.
Vieras0370

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tainnu yhden negan antaa aikojen saatossa ja se meni Johannytolille jostai vitun Lars Ulrichista. Pyydän anteeksi. Ainakaa muuta en muista
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tainnu yhden negan antaa aikojen saatossa ja se meni Johannytolille jostai vitun Lars Ulrichista. Pyydän anteeksi. Ainakaa muuta en muista
Lars Ulrich on kova jätkä.
Vieras0234

Piristää muiden päivää
.
.
Vieras0234

Piristää muiden päivää
.
Mutta miksi minua syvästi loukkaava bo....i sana esiintyy edelleen erään kirjoittelijan allekirjoituksessa?
Ehkä ylläpito voisi valaista asiaa?