Kyllä mun oppitunnit on käyty naisten kanssa jotka eivät ole kanssani rahasta, pillua nuollessa sieltä tulee jotakin muuta kuin liukkaria, orgasmit ovat aitoja ja yhdessä olo ilman roolia. Lähdetään nyt vaikka siitä liikenteeseen että olen tiennyt naisen nimen.Rehellisesti sanottuna ei yhtään mitään. Olisin aika huolissani omasta tilastani jos tätä kautta olisin oppinut.
"Ei yhtään mitään"?!
Eikö tosiaan yhtään mitään? Kyllä elämässä kaikesta on mahdollisuus oppia jotakin ja kaikki kokemukset voivat opettaa jotain. Tämäkin harrastus voi opettaa asioita, joita ei olisi oppinut, jos ei tästä harrastuksesta mitään tiennyt. Toki kenenkään ei ole pakko oppia mitään, mutta itse olisin huolissani siitä, jos tätä mahdollisuutta ei näe tai ei käytä.
Mun mielestä on ihan hienoa jos olet oppinut huorissa ramppaamalla. Eikä siinä ole mitään pahaa. Itselläni homma menee vain täysin toisin päin. Huoriin tyhjennän lompakon ja pallit. Siviilityttöjen kanssa harrastan aitoa seksiä, pervoilua, roolileikkejä, mistä kukakin nauttii ja miten yhdessä ollaan.
Anatomia opiskeltiin muistaakseni yläasteella.