Ihan vaan vastaava ketju turskille kuin huorille on jo olemassa. Kysymys siis kuuluu, mitä olet oppinut elämästä tai seksistä käymällä huorissa.
Uutiset:
Vieras0370

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0036

Nauttii muiden arvostusta
Ja sen että last day:lle tunti on viisitoista minutttia ja minulla täysi tunti.
Hupsuilu on muuttanut täysin ennakkokäsitykseni maksuseksistä positiivisella tavalla. Ja olen huomannut, ettei tätä työtä tee riistetyt, tähän pakotetut rikoksen uhrit vaan turskien narraamisesta ja kalastuksesta pitävät naiset, jotka ovat olleet suurimmalta osin todella fiksuja kaunottaria. Olen oppinut myös, että törröhuuliset sillariblondit, joilla on fitness-peppu rakastavat minua ainakin muutaman tunnin.
Ja meinaisi unohtua. Tosiaan, että pillun nuoleminen voi aiheuttaa syöpää. Tosin tämä tieto on peräisin hevosmiesten tietotoimistosta.
Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Mulla on saatanan iso kyrpä.

Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
, mutta ihanuuksia on matkalla tullut vastaan ihan hyvällä prosentilla ja toivottavasti näin jatkuukin. Pettymyksetkin kuuluvat elämään ja niin myöskin tähän juttuun.
Hienoa on ollut myös tapaamieni palveluntarjoajien estottomuus, en esimerkiksi ole vielä onnistunut esittämään sellaista sessiotoivetta, jota palveluntarjoaja ei olisi kyennyt tai halunnut toteuttaa. Olen saanut elämäni parasta seksiä maksullisilta naisilta. Upeeta touhua!
Vieras0116

Näyttää hyvää esimerkkiä
Huora tulee aina kolmasti.
Osa laukeaa ensimmäisen kerran ennen ensimmäistä kosketusta.
Noh, niistäkin opittiin 
Huora tulee aina kolmasti.
Osa laukeaa ensimmäisen kerran ennen ensimmäistä kosketusta.
Mää ku vähemmän siviilin kautta tunnen noita hupakoita, niin onko hupakot silleen samalla lailla kaksinaismoralisteja kuin "tavalliset naiset", vai ymmärtävätkö he olla ottamatta paremmin kantaa ja avaamatta suutansa sellaisista asioista mitkä ei niille kuulu?
Vieras0116

Näyttää hyvää esimerkkiä
^ Ootko nähny tai kuullu, että joku hupakko ottaisi vastaan vain eettisesti tienattua rahaa?