Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka merkityksellisenä näet hupakon rehellisyyden ja vilpittömän asenteen?  (Luettu 3203 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Heips. Teki mieli järjestää tämmöinen kysely, joka ei ole tokikaan liian vakasti otettava, vaikkakin rehellinen vastauksissaan olisikin hyvä olla. Ja jossa oleellista olisi selvittää teiltä turskilta, kuinka tärkeänä arvona näet hupakon eli meidän palveluntarjoajien rehellisyyden.

Minä uskon vilpittömyyden pyhään voimaan ja siihen, että ihmisille muodostuisi mahdollisimman totuudenmukainen kokonaisvaikutelma minusta, koska ajattelen sen hyödyttävän ennen kaikkea niin muita kuin myös minua itseäni ja muille ulospäin näkyvästi rakennettavaa imagoa. En siis halua enkä tulevaisuudessakaan aio valehdella ja väritellä sellaisia asioita, yksityiskohtia ja puutteita, joita joku toinen saattaisi hävetä sen kynnyksen ylittämiseksi, että ei puhukaan enää ihmisille totta. Muutenkin kun olen melko avoinainen ja vapaamielinen luonteeltani, niin tykkään kyllä hyvää, kun toisille ihmisille saa olla mahdollisimman suora ja rehellinen, ihan jo omasta iästä, painosta, sukupuolesta, seksuaalisesta suuntautumisesta ja seksuaalisista mielenkiinnon kohteista lähtien.

Kaikilla alan palveluntarjoajilla näin ei kuitenkaan ole, ja tiedetään tapauksia, joissa esimerkiksi ikää ja ruumiinpainoa on valehdeltu alakanttiin vähän tai joissakin tapauksissa huomattavasti.

Haluankin siksi täten tällaisen kyselyn muodossa kysyäkin teiltä, arvon turskat eli hupakoissa kävijät, että miten tällaiset asiat vaikuttavat siihen, millainen luottamus teillä on alan palveluntarjoajia kohtaan yleisemmin ja ylipäätään tätä alaa kohtaan. Voidaanko olettaa, että meihin yleisellä tasolla voidaan rehellisyyden osalta luottaa ja haittaako sekään kuitenkaan, vaikka kaikki eivät olekaan rehellisiä aikeistaan (vaikkakin minä esimerkiksi pyrin kutakuinkin kaikessa siihen).

Keskustelua, kommentteja, mietteitä saa jakaa!

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Jos ei edes hupakoilta saisi kehuja ja tulisi vain vittuilua niin itkuhan siinä  tulisi  :(

Eli ilman muuta otan vastaan tämän tyyriinpuoleisen tavan valehdella itselleen by proxy.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Jos ei edes hupakoilta saisi kehuja ja tulisi vain vittuilua niin itkuhan siinä  tulisi  :(

Eli ilman muuta otan vastaan tämän tyyriinpuoleisen tavan valehdella itselleen by proxy.

Mitäpäs jos minä annankin vilpitöntä kehua kaikkia teitä turskain ihmisjoukkoa kohtaan, koska tekin teette osaltanne ja toimintanne osalta tämän alan eli meidän hupsukoiden ammattimaisen toiminnan mahdolliseksi, kun käytte huorissa ja käytätte palveluita, jotka kiihottavat mieltä ja olotilaa. Te olette vallan hienoja ihmisiä, koska teette sillä tavoin tämän alan olemassaolon ja hupakoinnin autenttisen ilon mahdolliseksi. Niin tärkeitä ja merkityksellisiä olette, ja kunnioitankin sen vuoksi teitä kaikkia turskia! :inlove: :kiss:

(Amen... ;D)

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää

vaikka kaikki eivät olekaan rehellisiä aikeistaan (vaikkakin minä esimerkiksi pyrin kutakuinkin kaikessa siihen).


Tuo ei kyllä pidä paikkansa.
Sorry mutta näin on.

Seksin ostaminen ei ole kovin monimutkaista hommaa.
Aina voi siirtyä seuraavaan jos jonkun kanssa neuvottelut menee liian monimutkaisiksi.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Yritin joskus leikkiä sellaista ajatusleikkiä, että tietäisin toisesta ihmisestä hänen puolestaan enemmän kuin hän itse ja mitä hän kertoo. Pelkästään hänestä saatujen kuulopuheiden perusteella. Sittemmin tajusin, että voin hyväntahtoisen hölmistyneellä itseironialla ja ironialla ylipäätään nauraa tällaisille ajatusleikeille, koska tosiasiassa tiedän luulleeni jostakusta toisesta paljon asioita, vaikka oikeasti en olisikaan läheskään kaikkea voinutkaan tietää enkä tosiasiassa varmaankaan tiedäkään. :D Jollei minulla olisi sitten väitteideni tueksi riittävästi perusteltua faktatietoa todistusaineiston muodossa.

Todisteet, ne on kyllä hyvä kaivaa aina esiin. Varsinkin niiden puuttuessa toisen ihmisen rehellisyydestä ja kertomiensa asioiden totuudenmukaisuudesta. Mistä se oikein kertoo? Toisen ihmisen rehellisyydestä? Vai kenties jostakin muusta?

Ja todisteissa kuva puhuu välillä enemmän kuin tuhat sanaa. Mikäli välittää terveydestään, näkyy se usein myös kuvissa. Ja kouluarvosanoissa. Ja kielenkäytön sävyssä asiallisuusskaala ja empatia toista kohtaan huomioiden.

Minä en sinänsä sen kummemmin valita, vaikka jotkut kuvittelevat tietävänsä esim. minusta enemmän kuin mitä minä tiedän päivälleen ja kaikkine vuosineen sekä identifikaatioineen ja persoonallisine piirteineen elämääni eläneeni.

Minulla ei ole varaa valittaa. Teillä jokaisellahan katsos on oikeus omaan mielipiteeseen, eikös niin...? ;)

Rehellisyys on siksi minulle tärkeää, koska ilman sitä menettäisin uskottavuuteni tällä alalla ja ylipäätään muutenkin elämässä. Perustaipumukseni on elää luottamusta herättävällä tavalla. Yksi tarkoituksenmukainen keino siihen on olla mahdollisimman suoralla, vilpittömällä ja avoimin mielin sekä puheenaihein olevalla asenteella muita kohtaan. :sheep:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2021, 20:02:32 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Erittäin tärkeänä.
Ilmoituksissa todenmukaiset tiedot ja kuvat pitäisi olla ehdottomasti.
Pikkuisen saa kyllä valehdella asiakastapaamisessa, esim. tilanteessa jossa tursake kärsii kompleksista pienen pilinsä vuoksi. Pieni (mahdollinen) valhe ja kehu suurenmoisen tuntuisesta kyrvästä voi mahdollisesti olla asiakkaalle hyvää terapiaa🙂.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Kaikki hupakot valehtelevat. Osaa nyt käyttää hyväkseen lampaita, jotka eivät uskalla/kehtaa kääntyä ovelta koska ”ihmisarvot” ja ”muuten sille tulee paha mieli”. Mihinkään kehuskeluun itse en kiinnitä huomiota.  Eiköhän jokainen ole sen maksetun ajan puitteissa se komein ja paras panomies. 


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Ilmoitus pitää olla rehellinen paaaaaaitsi, se ikä nyt tietysti kusetetaan yleensä heti sen jälkeen kun kolmekymppiä on tullut mittariin. Poikkeuksia toki on ja "mummohuoriakin" löytyy. Mutta yleistä on että huora joka on 38v sanoo olevansa 28v. Onhan se vittumoista huomata kerta toisensa jälkeen, vuosi vuodelta että kymmenen vuotta kusetetaan pokerina. Tulin sexworkille vuonna 2007 ja osalle huorista on tullut sen jälkeen ikää muutama vuosi. Mulle on tullut 14 vuotta.

Tapaamisen aikana ainoa rehellisyys mitä vaadin " kotipizzan tilaajana" on että ei varasteta mitään. En esimerkiksi suutu kun ulkkarit suihkussa kusee lattiakaivoon. Ymmärrän että jossakin se on...tapana. En mää kotimaiselle kot-kotillekaan siitä suutu, huokaan vaan syvään - voi IsäKissanVittu ja sanon että metrin päässä on vessanpönttö.

Mitään mitä huora sanoo, en usko, eikä se minua kiinnosta. Yhtään keskustelua en edes muista. Valehtelen toki kaiken mitä  multa kysytään. Ei huoran tarvitse tietää minusta mitään eikä minun tarvitse tietää huorasta mitään.

Huoran tehtävä on tyhjentää mun pallit  :blowjob:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2021, 08:01:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
^ Oioi miten kamalaa luettava.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ Oioi miten kamalaa luettava.

Mutta rehellistä
#umpirehellinenkotimainenmulkku
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Tapaamisen aikana ainoa rehellisyys mitä vaadin " kotipizzan tilaajana" on että ei varasteta mitään. En esimerkiksi suutu kun ulkkarit suihkussa kusee lattiakaivoon. Ymmärrän että jossakin se on...tapana. En mää kotimaiselle kot-kotillekaan siitä suutu, huokaan vaan syvään - voi IsäKissanVittu ja sanon että metrin päässä on vessanpönttö.

Mutta mitä lattiakaivoon pissaamisella on tekemistä rehellisyyden kanssa? :o Onko joku sanonut menevänsä puuteroimaan nenäänsä, mutta pissannutkin sen sijaan lattiakaivoon?

Onko sitten parempi, jos ilmoitan sinulle etukäteen, että "hei, aion seuraavaksi virtsata lattiakaivoon, tuu kattomaan miten hyvin osaan tähdätä"?
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Onko sitten parempi, jos ilmoitan sinulle etukäteen, että "hei, aion seuraavaksi virtsata lattiakaivoon, tuu kattomaan miten hyvin osaan tähdätä"?

Juuri näin. Tällä tavalla voit rehdisti kusta lattiakaivoon. Upeaa toimintaa  :inlove: Nyt minulla on mahdollisuus kieltäytyä kusileikeistä. Aikaisemmin ei annettu vaihtoehtoa.
Why so fragile?