Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi huorissa käyminen kannattaa  (Luettu 10922 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Miksi huorissa käyminen kannattaa
« : Helmikuu 24, 2021, 20:32:25 »
Tähän voisi koota tämmöisiä mietteitä, jos ei ole jo aiemmin tullut esille tai näkynyt ja kuulunut... Miten voisi siis ajatella, että hupakoissa käynti olisi hyödyllistä toimintaa? Ainakin se tulee itselläni mieleen, että monet ammattilaisiksi haluavat ja muutoin sossun pummit pystyisivät lopettamaan luukulla käynnin, kun hyväsydämisestä toiminnasta maksettavaa palkkaa olisi riittävästi eikä yritystoiminnan perustaminen ja verojenkaan maksu olisi silloin edes niin mahdotonta vaan ennemmin jopa mahdollista. Tämä säästäisi yhteiskunnan varojakin. Minä ainakin olen lorvinut yhteiskunnan varoilla niin paljon, että olisi ilo ja kunnia saada tulevaisuudessa itse maksaa kaikki elämiset plus verotukset sun muut työeläke- ja vakuutusmaksut vähän niin kuin takaisinmaksuna tälle yhteiskunnalle, jonka siivissä tuli kasvettua tavalla ja toisella, ja varsinkin nyt kun on jo hieman päälle 3 vuotta rehkitty ihastuttavan ihmisläheisellä eli intiimillä alalla... :)

Pohdintoja, kokemuksia jne.

Jatkakaa.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2021, 21:13:09 »
Tähän voisi koota tämmöisiä mietteitä, jos ei ole jo aiemmin tullut esille tai näkynyt ja kuulunut... Miten voisi siis ajatella, että hupakoissa käynti olisi hyödyllistä toimintaa? Ainakin se tulee itselläni mieleen, että monet ammattilaisiksi haluavat ja muutoin sossun pummit pystyisivät lopettamaan luukulla käynnin, kun hyväsydämisestä toiminnasta maksettavaa palkkaa olisi riittävästi eikä yritystoiminnan perustaminen ja verojenkaan maksu olisi silloin edes niin mahdotonta vaan ennemmin jopa mahdollista. Tämä säästäisi yhteiskunnan varojakin. Minä ainakin olen lorvinut yhteiskunnan varoilla niin paljon, että olisi ilo ja kunnia saada tulevaisuudessa itse maksaa kaikki elämiset plus verotukset sun muut työeläke- ja vakuutusmaksut vähän niin kuin takaisinmaksuna tälle yhteiskunnalle, jonka siivissä tuli kasvettua tavalla ja toisella, ja varsinkin nyt kun on jo hieman päälle 3 vuotta rehkitty ihastuttavan ihmisläheisellä eli intiimillä alalla... :)

Pohdintoja, kokemuksia jne.

Jatkakaa.

Mäkin oon lorvinu lähes koko ikäni kaiken maailman tuilla ja niistä on aika paljon mennyt yön tyttöjen taskuun. Näillä veroprosenteilla ja sillä mihin noi ihmisperseet niitä verorahoja kiikuttaa niin ei kiinnosta paskaakaan maksaa veroja. Kaatukoot kannattamaton järjestelmä oman painonsa alle.

Pahoittelut poliittisesta räksytyksestä.

Ps. Hupakointi mahdollistaa transtyttöjen tapaamisen suomessa. Skene on aivan liian kuollutta siviilipuolella, että kanmattaisi edes yrittää.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #2 : Helmikuu 24, 2021, 21:23:45 »
Pahoittelut poliittisesta räksytyksestä.

Ei se mitään. Täällä saa räksyttää. Ja vaikka kuinka koirat haukkuisivat, niin edelleenkin tämä karavaani kulkee. :kiss:

Ps. Hupakointi mahdollistaa transtyttöjen tapaamisen suomessa. Skene on aivan liian kuollutta siviilipuolella, että kanmattaisi edes yrittää.

Tässä tullaan taas siihenkin, miten vähän varsinkin tätä äidinkieltä puhuvia transtaustaisia tyttöjä Suomessa ja ylipäätään Pohjolassa vielä onkaan, ja siinä suhteessa ilo on kokonaan minun puolellani, että täällä on saanut toimia jo tosiaan muutaman kuukauden päälle kolme vuotta. 2017 eikä vieläkään kaduta, vaikka häirikköyhteydenottojakin välillä tulisi. Niistä ei kannata ottaa liikaa stressiä, vaikka välillä onkin ollut helpommin sanottua kuin tehtyä. Hyvät fiilistelykokemukset ylittää silti kirkkaasti aina ikävähkömmät yhteydenotot. :-*

Mitä taas tulee muihin kannattamisen argumentteihin, niin eikös lämmin pusu, hali ja sylikkäin ym. kiehnäämis- ja ratsasteluasennoissa helliminen ja henkisen lämmön jakaminen kuuluisikin tuntua tärkeältä, hyvältä sekä aivoja ja G-pisteitä kutkuttavalta...? Ainakin perus läheisyys-, hellyys- ja hoivavietit ja tällaiset saadaan lämmönjakamisen ammattitaidolla aina hoidettua, jos kunnon motivoituneilta ja toiminnastaan nauttivilta hupakoilta kysytään. Onhan sellaisiakin tyttöjä btw.

Ei tämä omasta mielestäni nyt niin kauhealtakaan ole tuntunut. Ennemmin ihmisläheistä ja intiimiä lämmönjakoa kuin jossakin kaupan kassalla tai tehtaan liukuhihnalla saati meluisissa konttorihommissa kärvistellen ja kärsien puuduttavilla työajoilla, joihin ei itse voisi edes vaikuttaa... :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2021, 21:25:29 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2052
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #3 : Helmikuu 24, 2021, 21:28:02 »
Huorissa käyminen on kannattavaa, yllätys yllätys, huorille.

Kävijälle se on kuluerä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2021, 21:37:41 »
Onko se kuluerä btw yhdentekevä sijoituskohde, jos mahdollinen henkinen palkinto on sen verran arvokasta, että kaikki kävijät eivät pystyisi sitä edes rahassa mittaamaan...? :kiss:

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #5 : Helmikuu 24, 2021, 23:19:56 »
Miksi? No muutenhan ne rahat menisivät kaiken maailman turhuuksiin. :behind:

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2021, 00:38:52 »
Jos laitan joku 2000€ lomamatkaan tai saman summan hupakointiin... Tuolla saa jo jokusen pidemmän tapaamisen Suomen parhaiden ihanuuksien kanssa! Ei epäilystäkään kummasta tulee enemmän buustia ja elämänlaatua! Ja vaikka ne ihanuudet ei paikkakunnalla tarpeeksi usein käykään, niin paljon helpommin sitä herkkua pääsee maistamaan kuin saa järjestettyä töistä vapaata lomareissuihin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #7 : Helmikuu 25, 2021, 16:19:20 »
Emmä jaksa noita pitkiä viestejä lueskella, mutta itse käyn vaan sen takia, ettei mielenkiintoni riittää ruinaamiseen. Eikä se satanen pari juurikaan tunnu. Eipä ole naisten kaa  kanssakäyneissä mitään esteitä enkä juurikaan ujostele, muttei jaksa koko ajan pohdiskella  rivien välistä, mihin välikköön sitä olisi sopiva muotoilla vihjailut.


Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #8 : Helmikuu 25, 2021, 16:26:37 »
Onhan säännöllinen pillun saaminen henkisesti todella tärkeää, jo se tekee siitä kannattavan.
Ja tietysti se on myös paljon taloudellisempaa kuin siviili säädöt.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #9 : Helmikuu 25, 2021, 16:44:25 »
Huorissa kannattaa käydä, koska minä saan siitä rahaa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #10 : Helmikuu 25, 2021, 16:46:13 »
Huorissa kannattaa käydä, koska minä saan siitä rahaa.

Silloin kun tarpeet kohtaa, niin kaikilla on kivaa🤟🙂

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #11 : Helmikuu 25, 2021, 17:31:46 »
Huorissa kannattaa käydä, koska minä saan siitä rahaa.
Öö ja miten sinä saat siitä rahaa kun joku Turussa käy jonkun turkulaisen hupakon luona?


Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #12 : Helmikuu 25, 2021, 17:33:11 »
Niin ja voi varmaankin saada laatutietoisempaa, kokeneempaa ja monipuolipuolisemmin tilannetajuisempaa sekä taidokkaampaa intiimipalvelua kuin mitä saisi jos vain pelkkään ilmaistarjontaan tyytyisi, eli toiveiden ja fantasioiden monipuolinen toteuttaminen kiertoon vain. ;)

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #13 : Helmikuu 25, 2021, 17:48:28 »
Huorissa kannattaa käydä, koska minä saan siitä rahaa.
Öö ja miten sinä saat siitä rahaa kun joku Turussa käy jonkun turkulaisen hupakon luona?

Tottakai saa. Etkö ole koskaan kuullut huora mafiasta?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #14 : Helmikuu 25, 2021, 22:47:22 »
Ei ole koskaan kannattanut jos ihan vaan omalle kohdalleni asiaa mietin. Päinvastoin, se vaan ruokkii  hedonismia ja oikeastaan vaan lisää nälkää siihen pohjattomaan kuiluun.
Tätä asiaa saatan pohtia ja tämän asian varmasti koen ihan eri tavalla 25 vuoden päästä. Koska kyllä 60 vuotiaana kannattaa uittaa paljasta kullia 20v nartun suussa ja laskea suu täyteen maitia!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2021, 22:57:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #15 : Helmikuu 26, 2021, 02:09:46 »
Käynti kannattaa, koska uuden kanssa naiminen on kivaa ja kun tarjonta on monipuolista, on vaihtelukin kivaa.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #16 : Helmikuu 26, 2021, 09:02:19 »
Niin... Ja ehkäpä turskat voisivat löytää aivan valloittaviakin vakkareita, kunhan vain muistavat avata riittävästi silmiään ja raottaa maailmaansa uudenlaisille herkuttelukokemuksille...? ❤️💋

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #17 : Helmikuu 26, 2021, 19:07:39 »
ruokkii  hedonismia

 :inlove: :inlove: :inlove: Mikäs sen mukavampaa? ;D
#maksuseksionihanaa

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #18 : Helmikuu 26, 2021, 19:28:58 »
Rahaa on mennyt usein asioihin mikä kaduttaa jälkeenpäin mutta seksistä maksaminen ei ole kaduttanut koskaan. Onhan se kannattavaa oman elämänlaadun kannalta, huomaan olevani paljon positiivisempi käynnin jälkeen  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi huorissa käyminen kannattaa
« Vastaus #19 : Helmikuu 26, 2021, 20:01:22 »
Niin... Ja ehkäpä turskat voisivat löytää aivan valloittaviakin vakkareita, kunhan vain muistavat avata riittävästi silmiään ja raottaa maailmaansa uudenlaisille herkuttelukokemuksille...? ❤️💋

Amen  :inlove:
Shikita ga nai