Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraaliset esteet aloittamiselle  (Luettu 18020 kertaa)

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #60 : Maaliskuu 13, 2021, 20:43:56 »
Ihmiset eivät normaalisti luonnostaan tarjoa toisilleen šiatsuja ym. tai tarjoa lääkäripalveluita, hiustenleikkuuta... lisäksi hierojan tuntiveloitus on paaaljon alhaisempi kuin valheellisia "rakkauspalveluja" myyvillä. Seksin myynti on huijausta ja hyväksikäyttöä, sitä voisi verrata esim. "ystävän" vuokraamiseen (ystävyys on luonnostaan ilmaista, oikeaa ystävää tai oikeaa seksikumppania ei voi ostaa).

Juurihan moitit ettei sinulle luontaisesti tarjota seksiä. Eli ihan sama logiikka toimii kuin noissa muissakin luettelemissasi ammateissa. Jos panostaisit siihen, että sinulla olisi jotakin muuta tuoda pöytään kuin vaatimus että sinunkin pitää saada kun on epäreilua ettet saa, niin saattaisi mahdollisuudetkin kummasti parantua. Et voi päästä kovin kummoisiin tuloksiin, jos samaan aikaan vihaat naisia.

Poissa jotakin

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #61 : Maaliskuu 14, 2021, 09:40:49 »
Työstin niitä moraalikysymyksiä, ja tulin siihen tulokseen että maksulliset ovat OK. Varasin ajan yhdelle ammattimaiselta vaikuttavalle suomalaiselle palveluntarjoajalle. Nyt sitten odotan sen tapaamisen toteutumista.

Toivottavasti kysymys on jostakin muusta kuin moraalista. Sillä jos kyse on moraalista, niin unohda koko homma. Omaa moraaliaan "itseään vastaaan" ei kannata ikinä toimia. Siitä tulee aina lasku, josta ei selviä rahalla.
#josethaluuhuoriinmennäniinetsäsairasoo

Et pahemmin myötäile toisia, sen mukaan mitä olen lukenut aiempiakin kirjoituksiasi tällä foorumilla. Hyvä niin. Tämä postaus haastoi ajattelemaan toden teolla.

Mitä on moraali. Se on jotakuinkin sisäisesti johdonmukainen arvojen kokonaisuus. Onko minulla sellaista moraalinormistoa, jossa huoraaminen olisi väärin? Ei, olen muutenkin arvoiltani aika vapaamielinen. Mikä sitten on minulle tärkeää? Hyväntahtoisuus. Olen aika kiltti ja herkkä ihminen. Siinä valossa sellaiset asiat kuin, liikkuuko seksissä raha vai ei, mihin reikään pannaan, mitkä ovat osapuolten sukupuolet, kaikki tällainen on toissijaista. Olennaista on, miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Otan kuitenkin herkästi vaikutteita muilta. Jos joka puolella ympärilläni puhutaan tuomitsevasti maksullisesta seksistä, niin se menee minulla vieläkin helposti ihon alle, vaikka se ei olekaan oikeasti väärin omien normieni mukaan.

Minä olen myös kolmekymppinen, ja poikuus tallella. Maksullisia olen harkinnut monta kertaa elämäni aikana, tännekin rekisteröidyin, koska Kalenteria ei päässyt muuten katsomaan. Millä logiikalla sinä tai minä olisimme tekemässä rikosta tai moraalisesti väärin, mehän olemme tässä uhreja. Hyväksikäyttäjiä/moraalittomia/rikollisia ovat myyjät ja uhreja he, joilta on onnistuttu huijaamaan paljon rahaa tai muuta arvokasta.

Naisethan toimivat kuin mafia; ensin kieltäydytään seksistä (mafia rikkoo liiketilat, uhkaa väkivallalla), sitten sitä onkin yhtäkkiä saatavilla (mafia lupaa suojelurahaa vastaan liiketoimenharjoittajalle työrauhan).

Neuvoisin, että aina kun tulee mieleen seksistä maksaminen, kannattaa itsetyydyttää orgasmiin heti, vaikka useita kertoja lyhyessä ajassa, jotta saa naiset pois mielestä ja ajatella samalla, mitä kaikkea muuta saisikaan rahalla, joka yhdestä seksikerrasta pitäisi maksaa, saati jos aikoisi siitä jonkinmoisen ratkaisun rakentaa, eli kuinka paljon maksaisikaan vuodessa käydä kolme kertaa viikossa maksullisella: vuoden pituus on 52 viikkoa ja yksi (karkausvuosina kaksi) päivä. 52*3*250 euroa = 39 000 euroa. Pillukartellin asettama (pohja)hinta (suomalaiselle, ulkomaalaisten pohjahinta 200 euroa tunti) on juuri tuo 250 euroa tunnilta. Selvällä enemmistöllä suomalaisista ei edes bruttotulot ole 39 000 euroa vuodessa. "Suomalaisen keskimääräinen tulo on 29 500 euroa vuodessa". Lisäksi, kuten tämänkin sivuston kyselyistä selviää, seksinostajat tuppaavat olemaan taloudellisestikin keskimääräistä huonompiosaisia. Lisäksi huomautan, että itseäni ainakin panettaa kolme kertaa vuorokaudessa eikä kolme kertaa viikossa.

Itse olen lähinnä iloinen siitä, että tällaista palvelua on ylipäätään saatavilla. Pikemminkin olen huolissani yhteiskunnassa vaikuttavista moralistisista ryhmittymistä, jotka tekevät kaikkensa että sekin saataisiin kiellettyä. Joidenkin arvomaailmaan maksullinen seksi ei sovi, kuten ei myöskään vaikkapa homoseksuaalisuus tai muutkaan seksuaalisen monimuotoisuuden ilmentymät. Se on ihan OK. Mikä häiritsee minua on se, että he pyrkivät pakottamaan kaikki muutkin samaan muottiin lainsäädännön ja yhteiskunnallisten normien voimalla. Mitä vaihtoehtoja heillä on tarjota kaltaisilleni ihmisille, joille maksulliset ovat ainoa vaihtoehto jonkinlaisen seksielämän toteuttamiseen? Ei mitään. Seksielämä ei sitten kuulu kaltaisilleni? Olkaa loppuikänne selibaatissa? Tämä on todella epäinhimillinen asenne heiltä.

Miksi ihmeessä kolme kertaa viikossa? En ajatellut korvata kaikkea itsetyydytystä maksullisilla, vaan hankkia kokemusta kahdenvälisestä seksuaalisesta kanssakäymisestä. Siinä on sellainen sosiaalinen puoli, jota mikään itsetyydytys ei voi korvata.

Zorbas ottikin jo esille naisvihan. Ihmisten ja muidenkin seksuaalivalinnallisten eläinlajien biologiaan on sisäänrakennettu sukupuolten välisten seksuaalisten halujen kohtaamattomuus. Se on oikeasti tosi surkea asia, mutta ei se ole kenenkään "syytä". Naisten näkökulmasta asia näyttää kaiketi siltä, että mistään ei tahdo löytyä riittävän hyviä miehiä. Kai sekin voi tuntua hyvinkin kurjalta. Toisaalta kilpailu sellaisesta marttyyrin statuksesta, kumpi sukupuoli kärsii enemmän, mitä sekään hyödyttää?

Poissa Hrr

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #62 : Maaliskuu 14, 2021, 09:59:12 »

Ajattele Hrr niin päin että seksinmyyjä vapauttaa sinut tuosta tuskasta kohtuullista korvausta vastaan. Etsi joku suomalainen hyvä hupsukka äläkä mieti liikoja.


Ei pysty vapauttamaan. Sitä, mitä haluan, ei pysty rahalla ostamaan.

En usko, että poikuuden menettäminen auttaisi mitään, päinvastoin, voisi vain pahentaa tilannettani. Kun pääsisi kokemaan, mistä on jäänyt paitsi, mutta ei kuitenkaan olisi varaa vuodessa laittaa edes tuota 39 000 euroa tähän, ja kolme kertaa viikossa ei riitä mihinkään. Minulla on korkeat testosteronitasot; runkkaan ainakin 1-3 kertaa vuorokaudessa. Jos en laukea muutamaan päivään, ajatusmaailma muuttuu ja saatan tehdä jotain harkitsematonta. Välillä olen niin masentunut, että en yksinkertaisesti kykene itsetyydyttämään, kun videota katsoessa tulee kyyneleet silmiin. Nämä ovat pahimpia jaksoja. Silloin pitää vain kaikella tahdon voimalla pyrkiä välittömästi laukeamaan. Jos olisi jokin turvallinen ja hyvä keino, jolla pystyisi viemään sukupuoliviettini pois, käyttäisin sen. SSRI-lääkkeillä sukupuoliviettini vain kasvaa, erektiot paranevat ja ennenaikainen siemensyöksy parantuu. Finasteridillä, dutasteridillä tai luonnollisella 5α-reduktaasin salpaajalla saisi vietin pois tai alas (ja kaljuuntumiseni pysähtymään), mutta pitkäaikaiskäytössä ovat vaarallisia: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7308241/

Kohta kymmenen vuotta sitten kysyin urologilta, voitaisiinko kivekseni poistaa. Ei kuulemma poisteta kuin suurella harkinnalla ja vain syöpätapauksissa silloin, kun se on välttämätöntä. Ymmärsi kyllä ulkonäöstäni, miksi (silloin) nuori mies vihasi kiveksiään. Testosteronin puute aiheuttaa monia vaivoja, esim. ajan myötä luut menisivät hauraiksi.

Kohtuullisesta korvauksestakin olen eri mieltä. Prostituutio ei ole koskaan historiassa ollut niin kallista kuin nykyään. Tästä olen lukenut tutkimuksia ja selvityksiä ja laskelmia. Esim. Rooman valtakunnan aikana ja Viktoriaanisessa Englannissa miesten vähimmäispalkalla osti kuukaudessa moninkertaisen määrän seksikertoja kuin nykyään. Ns. hyvinvointivaltio on jättimäinen tulonsiirto miehiltä naisille. Aikamiespojat, jotka kaiket päivät pelaavat ja runkkaavat kotonaan, eikä työnteko ja verojenmaksu voisi vähempää kiinnostaa, toimivat täsmälleen oikein ja esimerkillisesti. Toivottavasti tämä paska Suomemme menee konkurssiin mitä pikimmiten. Keskuspankkien rahanluonti pitää korttitaloa pystyssä ja varastaa säästäviltä ihmisiltä ja antaa tuhlaajille ja velanottajille. Ns. fiat-raha ja uuskielen "hintavakaus", joka tarkoittaa kahden prosentin eksponentiaalista hintojennousua vuosittain on monen pahan taustalla, mm. valtioiden holtittoman rahankäytön.

Asun kohtuullisen kokoisella paikkakunnalla, mutta täällä harvoin, jos koskaan ketään suomalaisia käy. Yhtään vakituista seksinmyyjää ei ole. Ulkomaalaisia on paikalla kerrallaan enintään muutama, usein ei sitäkään. Kun karsii pois ne, jotka estävät arvostelut, ovat mahdollisesti paritettuja (ilmoittavat olevansa tšekkejä, mutta eivät kuitenkaan osaa puhua tšekkiä, vaan vaikuttavat olevan Moldovasta tai Romaniasta), eivät tarjoa GFE:tä, ei usein jää yhtään jäljelle. Suomalaiset tuppaavat olemaan ylipainoisia ja iältään vanhempia kuin ulkomaalaiset, mutta puoli tuntia maksaa 160 euroa vastaan ulkomaalaisen 100 euroa. Miksi siis valita suomalainen (jos edes olisi saatavilla)?

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1834
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #63 : Maaliskuu 14, 2021, 10:19:59 »

Ajattele Hrr niin päin että seksinmyyjä vapauttaa sinut tuosta tuskasta kohtuullista korvausta vastaan. Etsi joku suomalainen hyvä hupsukka äläkä mieti liikoja.


Ei pysty vapauttamaan. Sitä, mitä haluan, ei pysty rahalla ostamaan.

En usko, että poikuuden menettäminen auttaisi mitään, päinvastoin, voisi vain pahentaa tilannettani. Kun pääsisi kokemaan, mistä on jäänyt paitsi, mutta ei kuitenkaan olisi varaa vuodessa laittaa edes tuota 39 000 euroa tähän, ja kolme kertaa viikossa ei riitä mihinkään.
Miksi pohdit hintoja ja teet laskelmia jos et voi rahallakaan saada mitä haluat? Lienee parempi runkkailla rauhassa ja odotella josko elämänkumppani sattuisi lähikaupassa tarttumaan käteesi.
Maksullisissa käynti lähtee mielestäni heti väärille urille jos pitää pohtia hintaa ja tuskailla pillun kalleutta. Rahat pitää antaa ilomielin pois palvelua vastaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #64 : Maaliskuu 14, 2021, 10:27:38 »
^
Samoilla linjoilla, jos tapaamisen varaaminen aiheuttaa sen että miettii vain rahaa niin ehkei se ole kauhean hyvä tunnelman virittäjä 🤔
Amator

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #65 : Maaliskuu 14, 2021, 10:52:49 »
Hrr, sulla on niin kieroutunut asenne ja ihmeelliset odotukset ja mytologiat rakennettu tän asian ympärille että varmaan olis paras mennä terapiaan ensin.

Ketjun aloittajalle suosittelen tapaamista mahdollisimman pian. Et omien sanojesi mukaan koe sitä vääränä, lähinnä pelkäät että muut tuomitsee sut. Älä kerro muille. Eka kerta ei luultavasti ole niin hieno kun kuvittelet, joten kannattaa lähteä ajatuksesta että käy ainakin pari kertaa.

Raha on sitten oma juttunsa, mutta jos kaipaat motivaatiota työn tekoon niin se että on rahaa käydä huorissa on ihan hyvä sellainen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2021, 10:54:23 kirjoittanut Thurber »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3528
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #66 : Maaliskuu 14, 2021, 10:54:49 »
^^^^No jopas nyt jotakin... Missään nimessä ei tarvitse laittaa tuollaisia rahamääriä maksullisiin. Eikä pidäkään. Et voi korvata kaikkia runkkukertoja oikealla naisella. Lähes kaikki runkkaavat se on karu totuus ja monet yhtä paljon kuin sinä. Silloin tällöin pieni elämys seksin saralta voisi olla paikallaan, mutta en tuputa maksullisten käyttöä jos se sotii arvomaailmaasi vastaan. Minulle se on tuonut elämään lisää väriä ja itse asiassa arvostan naisia sen myötä paljon enemmän.
Miehenä olossa on paljon hyviäkin puolia. Puntit menee loppujen lopuksi aika tasan.
Mitä jos pyrkisit ajattelemaan positiivisesti näistä asioista vaikka se joskus vaikeaa onkin. Voin puhua vähän omasta kokemuksesta sillä ei minuakaan ole onni suosinut rakkauden saralla sillä olen lapseton poikamies, muutama pitempi seurustelusuhde toki takana, ja olen itsekin paininut samantapaisten synkkien ajatusten kanssa nuorempana. Naisia vihaamalla vain kidutat itseäsi. Naisia, kuten miehiäkin on moneen junaan ja totuus on että maailma on täynnä upeita olentoja joita naisiksi kutsutaan. Jos kunnioitat ja arvostat heitä olen varma että sinut palkitaan siitä.
Et voi muuttaa koko naissukukuntaa mutta omaa ajattelutapaa voi muuttaa joten ratkaisu tähän löytyy oman pään sisältä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2021, 10:58:42 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #67 : Maaliskuu 14, 2021, 11:08:57 »
Työstin niitä moraalikysymyksiä, ja tulin siihen tulokseen että maksulliset ovat OK. Varasin ajan yhdelle ammattimaiselta vaikuttavalle suomalaiselle palveluntarjoajalle. Nyt sitten odotan sen tapaamisen toteutumista.

Toivottavasti kysymys on jostakin muusta kuin moraalista. Sillä jos kyse on moraalista, niin unohda koko homma. Omaa moraaliaan "itseään vastaaan" ei kannata ikinä toimia. Siitä tulee aina lasku, josta ei selviä rahalla.
#josethaluuhuoriinmennäniinetsäsairasoo

Et pahemmin myötäile toisia, sen mukaan mitä olen lukenut aiempiakin kirjoituksiasi tällä foorumilla. Hyvä niin. Tämä postaus haastoi ajattelemaan toden teolla.

Paras palaute miesmuistiin jonka olen tällä foorumilla saanut. Kiitos. Jos edes yksi ihminen pysähtyy miettimään kirjoitustani, olen onnistunut täydellisesti.

Ajattelin tosiaan että turhaan olen ihminen nro.58 joka sanoo samassa letkassa "hiljennä se moraali ja anna mennä vaan" Varsinkin kun olen oikeasti sitä mieltä että sisikuntaa  kannattaa kuunella tai se lopulta hiljenee ihan kokonaan ja läheiset saa siitä kärsiä.

Ei ole millään lailla rakentavaa olla aina samaa mieltä...määrätyistä aiheista. Mun lemppari on uskollisuus parisuhteessa. Aina mulle yritetään kertoa kuinka tämä on väärä foorumi puhua siitä. Tai oikea foorumi silloin jos taputtelisin vaan muita kyrpiä selkään ja kehuisin kuinka hienosti tehty kun petit kumppaniasi. Olen ylpeä sinusta ja niin on myös äitisi sekä epäilemättä vaimosikin  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #68 : Maaliskuu 14, 2021, 11:10:37 »
Hrr olet näköjään sen verran moniongelmainen ihminen, että en edes uskaltasi tavata sinua.
Luultavasti kukaan nainen ei sinua pelasta. Tai soitappas tuonne, voi siellä nainenkin vastata
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numerossa-09-2525-0111

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #69 : Maaliskuu 14, 2021, 11:26:37 »
Työstin niitä moraalikysymyksiä, ja tulin siihen tulokseen että maksulliset ovat OK. Varasin ajan yhdelle ammattimaiselta vaikuttavalle suomalaiselle palveluntarjoajalle. Nyt sitten odotan sen tapaamisen toteutumista.

Toivottavasti kaikki menee nappiin ja hommasta jää hyvä fiilis. :headbang:

Mahtavaa trollaamista ja argumentit hallussa. Koukut kitusissa asti  :laught:

Itse aloin kanssa miettimään samaa. Hrr vaikuttaa etäisesti tutulta hahmolta ja ainankin tämä on täysin väärä paikka jos huorissa käynti käy noin raskaasti psyykkeen päälle :laught:

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #70 : Maaliskuu 14, 2021, 11:43:06 »
Moraali on kumma kapistus. Olen puhunut moraalisesta kompassista joka joillakin osoittaa jämäkästi pohjoiseen, joillakin paikalliset elämän omat pikku magneetit aiheuttaa suunnan muutoksia ja joillakin neula pyörii tuulen voimasta. Ja elämä opettaa. Moraali muovautuu ja särmät hioutuu.

Olen veljeni kanssa samaa mieltä ettei moraalista kompassiaan vastaan kannata toimia, siinä aina tuhoaa pienen palasen, no, sielustaan, itsekunnioituksestaan, kuka mitäkin termiä nyt haluaa käyttää. Toki, näin vanhemmiten oppinut olemaan armollisempi itselleen ja ymmärtämään jotta ne elämän magneetit ovat välillä aikaa voimakkaita ohjaamaan.

Itsereflektio on avainsana tässäkin. Se kuuluisa peili. Kerro kerro kuvastin, miksi vitussa taas noin toimin...

Jos et riko lakeja, et satuta tai loukkaa ketään toimillasi ja sinulla on siihen taloudellisesti varaa niin maksullinen seksi on hyvä vaihtoehto. Jos tunne on että satutat henkisesti itseäsi tai toimit omia periaatteitasi vastaan mutta vietti vetää niin suosittelen esimerkiksi tuota espoolaisrouvan linkkiä.
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #71 : Maaliskuu 14, 2021, 11:45:05 »
^^ Aivan, ei kukaan pakota huoriin. Tässä selvästi huomaa että ei aina oo helppoo :laught:
#älämeehuoriinjosseonviadolorosa
Why so fragile?

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #72 : Maaliskuu 14, 2021, 13:54:22 »
Nämä moralisoijat aina mietityttänyt. On hyväksyttävä hyppiä kyrvältä kyrvälle ja vaikka olla DP baarirundin jälkeen, mutta sitten maksullisella käyvä mies saa likaisen luuserin leiman. Aika saman tekevä lyötkö setelit kouraan vai alatko ostaa lahjoja ja illallisia ja ties mitä. Ja millä tavalla joku ”Sokerityttö” eroaa perinteisestä huorasta. Aivan. Ei mitenkään.
Just tämä. Näissä jutuissa usein tunnutaan  käyttävän sitä uhrin argumenttia. Siis mies on hyväksikäyttänyt sitä onnetonta nuorta tyttöä, joka joutuu elääkseen seksiä myymään.

Ja jos nyt kaikille seksityötä tekeville aukeisi mahdollisuus johonki lailliseen ja "yleisesti hyväksyttävämpään" hommaan, jossa olisi yhtä isot vaatimukset, yhtä vaativa ja pitkä koulutus ja yhtä vaativa työnkuva, jossa voisi tienata saman verran ku seksiä myymällä, niin tekisitkö enää seksityötä? Ja jos tekisit, niin miksi?

Ja terapiaa voisi melkein suositella, jos on oikeasti tosi paha olla, eikä vaihtoehtoja tunnu millään löytyvän.
Se vaan saattaa viedä useita vuosia, ennenku toivottuja tuloksia ilmenee, ja ainakaan yksityisellä ei ihan ilmaista ole. Julkisella puolella kuulemma taas enemmän taitaa olla "lääkkeet kouraan ja kadulle"- meininki.

On niitä muitakin terapian muotoja olemassa, jotka on nykytutkimuksissa oikein käytettynä osottautuneet verrattain tehokkaiksi. Suomessa vaan näillä näkymin mahtaa olla pitkä matka vielä siihen...


Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #73 : Maaliskuu 15, 2021, 13:20:06 »
Mitä on moraali. Se on jotakuinkin sisäisesti johdonmukainen arvojen kokonaisuus. Onko minulla sellaista moraalinormistoa, jossa huoraaminen olisi väärin? Ei, olen muutenkin arvoiltani aika vapaamielinen. Mikä sitten on minulle tärkeää? Hyväntahtoisuus. Olen aika kiltti ja herkkä ihminen. Siinä valossa sellaiset asiat kuin, liikkuuko seksissä raha vai ei, mihin reikään pannaan, mitkä ovat osapuolten sukupuolet, kaikki tällainen on toissijaista. Olennaista on, miten ihmiset kohtelevat toisiaan. Otan kuitenkin herkästi vaikutteita muilta. Jos joka puolella ympärilläni puhutaan tuomitsevasti maksullisesta seksistä, niin se menee minulla vieläkin helposti ihon alle, vaikka se ei olekaan oikeasti väärin omien normieni mukaan.

Tässä kuvastuu hyvin stigma ja se, miten se käytännön tasolla ilmenee. Jos joku siis ihmettelee, miksi siitä vouhkataan ja mitä väliä. Aika paljon väliä. Kun itsessä herää tuntemuksia ja ajatuksia, jotka viittaavat siihen, että ”nyt toimin väärin”, on helpointa löytää syy ja kohde yhteiskunnan yleisestä normistosta. Tässä tapauksessa siis siitä, että seksin ostaminen on jotenkin väärin, likaista, tmv. Mikäli oma lähiympäristö tukee tätä yhteiskunnan yleiseltä tasolta poimittua moraalikoodia, niin sisäinen ristiriita yleensä häpeään (stigma = häpeäleima) sekoittuen voi olla todella kova. Tämä on tosi väärin ja kurjaa.

Ihmisen biologia on sellainen, että me haluamme pysyä joukossa, yhteisössämme. Häpeän tunteen yksi monista viesteistä onkin herättää yksilöä toimimaan ”yleisesti hyväksytyillä” tavoilla, jottei yhteisöstä lennä ulos. Sinänsä itse reaktio on siis luonnollinen ja täysin oikea. Kokemusta, johon häpeää tai muita hankalia tunteita mahdollisesti liittyy, voi kuitenkin pysähtyä tarkastelemaan omien, yksilöllisten arvojen pohjalta. Ihmisillä on uskomaton kyky kasvaa ja kehittyä, laajentaa omia käsityksiään ja maailman kuvaansa.

Seksin ostajan kannalta tällä mun selityksellä on merkitystä siinä mielessä, että a) kannattaa haastaa myös omia primitiivisiä reaktioita ja b) seksiä kannattaa ostaa, kuten edellä sanottu, oma arvomaailma edellä. Joskus se oma arvomaailma paljastuu kirkkaammin vasta, kun haastaa sitä omaa ensireaktiota - oli se sitten hällä väliä, en koskaan, tai mitä tahansa näiden väliltä.

Todellakin kuulen aloittajan tarpeen seksuaalisen kohtaamisen sisällölle. Ja musta se on upeaa, että aina vain enemmän asiakasjoukkoon tulee ihmisiä, jotka monilla tavoin poikkeavat stereotypioista myös sen suhteen, minkälaista kohtaamista hakevat. Siten meitä erilaisia tekijöitäkin mahtuu enemmän tekemään, ja ihmisten tarpeet tässä maailmassa tulee paremmin kohdatuksi! Winwinwin. Kaikkein parasta on ehkä se, että saa olla kuka on, riippumatta kummalla puolen tiskiä on. Saa olla juuri niin herkkä ja kaipaava, tai toisaalta juuri niin oman etäisyyden pitävä, selkeämpänä toimituksena pitävä tyyppi. Ja sama meikäläisille. Juuri sen takia, että meille kaikille on tilaa omine tarpeinemme, on stigman käsittely ja purkaminen tälle alalle elintärkeää. Aloittajalle iso kiitos tämän sanoittamisesta!
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #74 : Maaliskuu 16, 2021, 21:52:02 »
Mä mietin moraalisia esteitä toisesta päästä, siis hupakon näkökulmasta. Että onko tää nyt ihan okei, että minä perheenäitinä lähden tekemään tällaista. Mitä tutut ajattelisivat jos saisivat tietää? Pitääkö pelätä lastensuojeluilmoituksia? Voinko menettää työpaikkani (siis sen mallikansalaisen päiväduunini)?

Mulle halu palata horostelun pariin liittyy eniten siihen, että se nyt yksinkertaisesti kiihottaa mua. Se on mun fetissi, että musta maksetaan, ja että voin ottaa asiakkaita useamman saman päivän aikana vastaan. Oon runkannut tälle ajatukselle nyt monta vuotta ja vihdoin päätin, että kokeilen tätä käytännössä.

Ei sillä, etteikö raha tulis myös tarpeeseen. Ylempään keskusteluun viitaten, se 150 euroa puolelta tunnilta kuulostaa paljolta, mutta kun alkaa miettiä, paljonko rahaa menee tilavuokraan, paljonko aikaa menee erinäisten ihmisten kanssa viestittelyyn, kuvien ottamiseen, ilmoitusten tekemiseen, kuinka moni lopulta tekee oharit ja minkä verran aikaa asiakaskäyntien väliin pitää varata... Niin ei se tuntiliksa sitten lopulta kuitenkaan niin valtava ole.

Itse kävin tänään hammashoitajalla ja maksoin 150 euroa puolesta tunnista. Että ei tuo hinta hupakoinnista nyt niin käsittämättömän kallis minusta ole.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #75 : Maaliskuu 16, 2021, 22:15:38 »

^
Aina on ihmisiä joille 150e on paljon mutta toisaalta aina on ihmisiä joille se ei ole. Tuo karkea jako ei perusteluilla muutu, niinpä ei sitä hintaa kannata ehkä sen tarkemmin perustella ja vatvoa🤔
Amator

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #76 : Maaliskuu 17, 2021, 19:02:38 »
Mä mietin moraalisia esteitä toisesta päästä, siis hupakon näkökulmasta. Että onko tää nyt ihan okei, että minä perheenäitinä lähden tekemään tällaista. Mitä tutut ajattelisivat jos saisivat tietää? Pitääkö pelätä lastensuojeluilmoituksia? Voinko menettää työpaikkani (siis sen mallikansalaisen päiväduunini)?
Tämähän se on just sitä, kun pienestä asti opetettu, miten kuuluisi olla, ettei lentäisi yhteisöstä pihalle. Just niinku edellä mainittu.

Mulle halu palata horostelun pariin liittyy eniten siihen, että se nyt yksinkertaisesti kiihottaa mua. Se on mun fetissi, että musta maksetaan, ja että voin ottaa asiakkaita useamman saman päivän aikana vastaan. Oon runkannut tälle ajatukselle nyt monta vuotta ja vihdoin päätin, että kokeilen tätä käytännössä.
Niinkö?


Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #77 : Maaliskuu 18, 2021, 10:33:37 »
Niinkö?

Kyllä. Epäilen, että tuskin meikäläisiä niin monia alalla on, jotka eivät jotenkin siitä tykkäisi? Tällä alalla tietysti riskinä on ikävät asiakkaat, mutta kivojen asiakkaiden kanssahan työ voi ollakin sitten todella kivaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #78 : Maaliskuu 18, 2021, 10:45:33 »
Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa jos huorana oleminen kiihottaa. Meinaa yllättävän moni kiihottu kun kuulee edes sen sanan "huora" korvansajuuressa. Itselleni rahan saaminen seksistä ei ollut mitenkään kiihottavaa. Lähinnä se tuntui oudolta. Mutta ymmärrän jos jollain rupeaa pillu vuotamaan kun tuhma setä lyö seteliä kouraan ja vetäisee kovettuneen lihanuijan esille.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2021, 10:47:14 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraaliset esteet aloittamiselle
« Vastaus #79 : Maaliskuu 18, 2021, 12:38:21 »
Niinkö?

Kyllä. Epäilen, että tuskin meikäläisiä niin monia alalla on, jotka eivät jotenkin siitä tykkäisi? Tällä alalla tietysti riskinä on ikävät asiakkaat, mutta kivojen asiakkaiden kanssahan työ voi ollakin sitten todella kivaa.
No niitäkin tavattu, ketkä tekee vähän tympeällä evvk-asenteella hommia. Sit taas myös niitäkin ketkä tekee hyvällä asenteella.
Sit on olemassa niitäkin jotka alkuun vaikuttaa hyvältä, mut sit alkaakin kunnon hoputtaminen loppua kohti.
On näitä vähän kaikennäköisiä.

Eipä oo noista vaikea arvata, keille on eniten kysyntää, ja keiden luona samat tyypit käy uudelleen.