Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen hiukset  (Luettu 120777 kertaa)

Poissa lantti

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisen hiukset
« Vastaus #360 : Heinäkuu 27, 2026, 18:11:34 »
Ai että mä rakastan mun lisääntyviä harmaita raitoja, vaikka ne ei niin hyvin tässä näykään 🥰

Nainen kuin taideteos  :inlove:  :behind:
Niin, ja hiukset...
Nautin kotimaista luomutavaraa

Poissa VanGils

• Sr. Member
« Vastaus #361 : Elokuu 03, 2026, 09:04:28 »
Ai että mä rakastan mun lisääntyviä harmaita raitoja, vaikka ne ei niin hyvin tässä näykään 🥰

Ai että mä rakastan eroottista taidetta.  :inlove: Tämä teos suorastaan innostaa osallistuvaan taiteeseen.  :behind:

Poissa Alpo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #362 : Elokuu 04, 2026, 17:08:34 »
Tuosta kun olis kuva tuolta toiseltakin päin niin sitten olis täydellinen taideteos  :wanker:

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #363 : Elokuu 05, 2026, 14:58:04 »
Tuosta kun olis kuva tuolta toiseltakin päin niin sitten olis täydellinen taideteos  :wanker:

Kannatan 👍

Poissa FlamingSword

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #364 : Elokuu 05, 2026, 16:15:06 »
Aurinkoa päivään ☀️♥️ Hieman kieli poskella mennään.
Kiva hiustyyli ja muutenkin kivannäköinen nainen olet :)

Poissa toloppanen

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #365 : Elokuu 05, 2026, 18:28:18 »

todella hieno kuva, vaik ei raitoja näy  :inlove:

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #366 : Elokuu 06, 2026, 14:48:16 »

Se teos on nähtävillä vain IRL 😉
✨Helsingissä Inarin kanssa 17.—28.8.✨

Uusimpia kuvia

Poissa JPC

• Hero Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #367 : Elokuu 06, 2026, 16:07:10 »
^Et uskalla laittaa kuvaa. Et uskalla.  :sheep:

Poissa Alpo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #368 : Elokuu 07, 2026, 06:24:07 »

Se teos on nähtävillä vain IRL 😉

Häh mikä helevetin IRL minä haluan nähdä sen ! Tietenkin tuo olisi livenä mieluisinta tarkkaan tutkia ja laskea kaikki raidat.

Poissa Innokas Oppilas

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #369 : tänään kello 21:02:49 »
Tervehdys Tiia,
Antti lähettää postia.Olen eksynyt tälle palstalle vähän sattuman kautta.
Olen ollut tällä keskustelupalstalla aika passiivinen, enemmän lukenut kuin kirjoittanut.
Syy miksi kirjoitan... en millään tavoin halua häiritä. Mutta kun olet tällä areenalla, ja olet hyvin rohkeasti laittanut valokuvia itsestäsi niin uskalsin kirjoittaa tämän viestin. Olen joskus ollut vanhalla ylioppilastalolla seksimessuilla järjestöstandillä vapaaehtoistyöntekijänä, minulla on kumma mielikuva että olit siellä ehkä puhumasssa tai jossain keskustelupanelissa? Tiia Aarnipuu, tämä soitti jotain kelloa.
Mutta....
Valokuvat mitä olet tälle palstalle laittanut: Ai taivas miten upeita ne ovat. Olet aikuinen. Sinulla on hyvin kaunis vartalo, olet todellakin Nainen. Kauniit varpaat ja aivan ihanat jalat, ja kaikki siitä ylöspåin. Minulla on sellainen kumma fetissi että olen aina pitänyt kypsistä, aikuisista naisista. Aikuisilla tarkoitan ihan oikeasti aikuisia, sellaisessa hyvällä ajatuksella. Olet kirjoittanut tälle palstalle miten pidät siitä että hiuksiin alkaa tulla harmaata - minusta se on upeaa. Charmikasta. Minulla on joskus villissä nuoruudessa käynyt niin että päädyin sänkyyn itseäni 32 vuotta vanhemman naisen kanssa - sattuman kautta. SE OLI TOSI UPEAA. Me oltii nseuraavana päivänä yhdessä, puhuttiin siitä mitä tuli eilen illalla touhuttua ja miksi touhuttiin ja miksi oli mukavaa, miksi päädyttiin samaan sänkyyn. Kerron tämän siitä syystä että toivon Sinun ymtamärtävän sen että aikuiset naiset ovat todella upeita, herkullisia, hekumallisia. Hehkuvia ja hyväntuoksuisia.
Tällaisia mietteitä minulla. Toivon että otat tämän viestin hyvin ajatuksin vastaan. Älä ajattele tätä viestiä häiriköintinä.
Tiedä vaikka joku kerta onnistuisin pyytämään Sinulta tapaamisen, sinun ehdoillasi ja niin edelleen.
Minä..... nautin naiselle alistumisesta. pidän varpaiden ja jalkapohjien suutelemisesta, pidän siitä että paljaille pakaroilleni annetaan kunnon selkäsauna, nautin siitä että aikuinen nainen ottaa minut takaapäin, astuu minut kuten mies astuu naisen. Kuulostaa kummalliselta, tiedän. 
Täytyy myöntää että hiukan mietin voiko tämän viestin lähettää. Ole ystävällinen ja muista; en halua häiriköidä.
Jos jonain päivänä tulee sopiva hetki, saatan ottaa yhteyttä ja kysyä että olisiko mahdollista nähdä, saisinko Sinulta oppitunnin seksuaalivalistuksen merkeissä, keskittyisit vaikka opettamaan minulle mitä tarkoittaa kotikuritus ja jalkojen palvonta?
Ole ystävällinen, ota tämä viesti ihan hyvällä. OK?
Toivotan Sinulle hyvää syyskesää ja palataan asiaan. T: Antti.

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #370 : tänään kello 21:40:57 »
^ Voi sitä tietysti näinkin yrittää. :D
Toinen, ehkä helpompi, vaihtoehto olisi lyhyt ja selkeä yksityinen tapaamistiedustelu ja setelitukko.