Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Personointi maksullisessa seksissä  (Luettu 2149 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Personointi maksullisessa seksissä
« : Helmikuu 05, 2021, 14:45:54 »
Maikkari julkaisi uutisen "personoidusta hinnoittelusta", jossa myyjä voi hinnoitella tuotteet tai palvelut asiakaskohtaisesti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kilpailu-ja-kuluttajavirasto-eri-asiakkailta-voidaan-peria-samasta-tuotteesta-eri-hintoja-taustalla-asiakkaista-keratty-data/8055926#gs.sp3aj0

Uutisessa mainittu Kilpailu- ja kuluttajaviraston raportti käsittelee laajemmin algoritmien käytön vaikutuksia kilpailun toimivuuteen. Personoidusta mainonnasta ei ole pitkä matka personoituun hinnoitteluun, ja "yleinen hintataso" voi sen seurauksena hämärtyä, varsinkin jos hinnan ei ilmoiteta olevan pesonoitu.

Aasinsillan kautta voidaan pohtia, miten personointi liittyy maksulliseen seksiin. Palveluntarjoajat tuskin käyttävät algoritmeja, ehkeivät edes suurimmat huoratalot maailmalla. Ainakaan vielä.

Eri hinta eri asiakassegmenteille liippaa personoitia aika läheltä, vaikkei sitä tarkkaan ottaen olekaan. Näissä ympyröissä on nähty esimerkiksi opiskelija-, varusmies-, eläkeläis- ja vakkarihintoja. Palveluvalikoman  personointikan ei ole harvinaista, esimerkiksi tarjolla oleva anaaliseksi saattaa jäädä saamatta kokorajoitteen vuoksi.

Tähän ketjuun voi laittaa ajatuksia personoinnista yleisesti tai erityisesti maksullisen seksin yhteydessä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #1 : Helmikuu 05, 2021, 14:53:27 »
Mielenkiintoista. Itse rummutan demokraattisen hinnoittelun puolesta. Teen niin vähän että mun tekemisissä algoritmi kuolisi tylsyyteen.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #2 : Helmikuu 05, 2021, 15:12:54 »
^ Täytyy sanoa että olen havainnut muutosta hinnoissa. Vakkarin kans ku aloiteltiin ni hinta oli 150€ tunti. Nykyään 50-80€. Välillä saa halvemmallakin. Toki tulee tarjottua viiniä, dinnereitä ym. Niitä en laske kuluihin. 

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1201
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #3 : Helmikuu 05, 2021, 15:16:19 »
On miehiä jotka yrittävät personointia lupaamalla asioita palveluntarjoajille.
- mulla komea kyrpä. Saanko 30eurolla.
- olen komea, puhdas ja hyväkäytöksinen, voitko antaa vain minulle alennusta 100e plus kumiton nainti
- olen suomaalaanen, anna pilu heti, sun osoote? 30e?
- 20e/5 min?

Eivät ymmärrä oikein personoinnin ajatusta. Se on palveluntarjoaja joka päättää kuinka paljon euroissa mikäkin palvelu ja kenelle. Saattaa hyvinkin käydä niin, että hinta nousee yllättäen asiakkaiden ehdotusten jälkeen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #4 : Helmikuu 05, 2021, 15:32:00 »
Arvaisinkohan oikein että jos turskien pitäisi kysyä aikoja ja hintoja oman naamavärkkinsä kera niin personointia tapahtuisi aika paljon?  :sheep:

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #5 : Helmikuu 05, 2021, 15:38:56 »
Voi olla etten ymmärtänyt kysymystä oikein, mutta kyllähän tämmöistä personointi hinnoittelua on varmaan aina ollut skenessä. Esim tuskin saisin yön yli tapaamista sillä hinnalla keneltäkään hupakolta, mitä omalla vakkarilta. Toisaaalta en tiedä miten personoitua se sitten on, mutta kuitenkin

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #6 : Helmikuu 05, 2021, 15:47:38 »
Arvaisinkohan oikein että jos turskien pitäisi kysyä aikoja ja hintoja oman naamavärkkinsä kera niin personointia tapahtuisi aika paljon?  :sheep:

Mulla ei missään tapauksessa.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #7 : Helmikuu 05, 2021, 16:14:10 »
Luin tuon otsikon ensin, että "Persenainti maksullisessa seksissä"😅 Sitä en harrasta, mutta jonkunlaista personointia on tullut vastaan. Jos käyttäytyy hyvin, niin henkilökohtaisia erikoistarjouksia voi saada. Hinta on hinnaston mukainen, mutta ekstra-aikaa on joskus kysymättä annettu. Kai se on jonkinlaista personointia.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2021, 16:18:12 kirjoittanut Trampas »
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #8 : Helmikuu 05, 2021, 16:43:52 »
Jos sille tielle lähtisi, niin miten noita enää muistaisi ketä on mitenkin tullut personoitua varsinkaan hinnan suhteen.
Olen minä personoinut kyllä, joku on saanut lähteä minun mukaan koiraa kusettamaan tai syömään ilman että joutunut maksamaan siitä ilosta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #9 : Helmikuu 05, 2021, 17:05:53 »

Olen huomannut ettei mun mielenkiinto riitä sen arvuutteluun maksaako joku toinen enemmän tai vähemmän kuin minä.
Mut joo, jos joku neito käyttää personointia hinnoittelussaan niin se sallittakoon. 😊
Amator

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3544
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #10 : Helmikuu 05, 2021, 17:13:57 »

Olen huomannut ettei mun mielenkiinto riitä sen arvuutteluun maksaako joku toinen enemmän tai vähemmän kuin minä.
Mut joo, jos joku neito käyttää personointia hinnoittelussaan niin se sallittakoon. 😊

Personoinnilla ei tarkoitetakaan anaaliseksiä? No otan kantaa vaikka kiinnostus hieman lopahtikin. Personointi on OK minusta. Ja pakkohan se on hyväksyä vaikka ei tykkäisikään. Miten sen kiellät?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #11 : Helmikuu 05, 2021, 18:46:19 »
No ulkomailla usein hinta on sovittu, mutta ajankäyttö on personoitu kun tulee hotellihuoneeseen. Ei niin, että etukäteen sovitaan tunti, kaksi tai kolme vaan siitä ei usein edes keskustella.


Tosin nyt tämä tapahtui myös Suomessa. Olin vähän yllättynyt.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #12 : Helmikuu 06, 2021, 12:33:36 »
Luin tuon otsikon ensin, että "Persenainti maksullisessa seksissä"

Sama! Personoitu persenainti on ykkönen.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Personointi maksullisessa seksissä
« Vastaus #13 : Helmikuu 06, 2021, 15:45:55 »
Mä luulin että kakkonen  ;D