Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Twitter ja seksityö  (Luettu 9804 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #40 : Helmikuu 09, 2021, 09:27:36 »
Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :)

Voiskohan se syy olla Suomen parituslaki?  ::)
Perfektionisti.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #41 : Helmikuu 09, 2021, 10:02:01 »
Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :)

Voiskohan se syy olla Suomen parituslaki?  ::)

Tämä foorumi ei hyödy mun seksityön tekemisestä millään tavalla ja vähiten rahallisesti, joten ei.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksity
« Vastaus #42 : Helmikuu 09, 2021, 10:22:03 »
^Millaista kiusaamista siellä opistolla tapahtui, oliko se sitä naureskelua vai esim perättömien väitteiden levittämistä ja vainoamista.

Vastasin sulle pitkästi, mutta poistin sen, koska en kokenut oloani turvalliseksi. Pahoittelut.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2021, 10:25:11 kirjoittanut JennySnow »
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #43 : Helmikuu 09, 2021, 10:31:58 »
Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :)

Voiskohan se syy olla Suomen parituslaki?  ::)

Tämä foorumi ei hyödy mun seksityön tekemisestä millään tavalla ja vähiten rahallisesti, joten ei.
Mutta joku muu (ilmoitussaitti) voi hyötyä ja hyötyykin.
Perfektionisti.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #44 : Helmikuu 09, 2021, 10:33:45 »
Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :)

Voiskohan se syy olla Suomen parituslaki?  ::)

Tämä foorumi ei hyödy mun seksityön tekemisestä millään tavalla ja vähiten rahallisesti, joten ei.

Vain arveluja mutta kyse on Suomen parituslaista.
Saitti ei voi huomioida hyötyykö tämä sivusto yhden ihmisen seksityöstä ja toisen ei.
Kokonaisuus ratkaisee.
Kyse varmaankin yleisestä linjauksesta. Se että SeksiSaitti on Suomen parituslainsäädännön kanssa yhdenmukainen kaikilta osin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksity
« Vastaus #45 : Helmikuu 09, 2021, 10:38:06 »
^Millaista kiusaamista siellä opistolla tapahtui, oliko se sitä naureskelua vai esim perättömien väitteiden levittämistä ja vainoamista.
Vastasin sulle pitkästi, mutta poistin sen, koska en kokenut oloani turvalliseksi. Pahoittelut.
No prob. Ajattelin, että olisi hyvä täsmentää kun heitetään jotain tämän tyylistä, mutta ei ole tietenkään pakko. Tulkitsen sen aiemman viestisi perusteella naureskeluksi, sekin voi olla ikävää.

Näillä foorumeilla, täälläkin, kiusataan ihmisiä perättömillä väitteillä ilman perusteluita miltei päivittäin, jotkut moderointi poistaa ja jotkut jättää sillä perusteella että väitteet voisivat olla tottakin. No da, mikä vain hihasta vedetty syytös voi olla tottakin. Voin vain kuvitella miltä kohteena olevista ihmisistä, anonymiuden suojassakin, tuntuu kun tällaisessa yhteisössä sallitaan paskapuheiden levittely.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2021, 10:43:54 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #46 : Helmikuu 09, 2021, 11:03:07 »
"Minua haukuttiin sexworkillä trolliksi ja naurettiin päälle. Oli se hirveää aikaa. Onneksi löysin Jeesuksen. Nyt minua ymmärretään."
- Näin elämäänsä me naiset lehdessä muistelee Lifti. 35v nettikiusauksen uhri-
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #47 : Helmikuu 09, 2021, 11:14:35 »
Käsittääkseni kiusaaminen on somen myötä saanut ihan uusia ulottuvuuksia, hienoa tietysti jos twitterissä sitä ei ole.
Yleensähän anonyymina kirjoittelu mahdollisuus on yksi asia mikä tuota lisää.

Niin opistolla kuin täälläkin melkein kaikki lienee anonyymeina.
Mä sanoisin että melkein millä tahansa foorumilla kauan kirjoittelun salaisuus on siinä ettei ota asioita henkilökohtaisesti, ja muistaa ettei se oikea elämä tapahdu millään foorumilla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #48 : Helmikuu 09, 2021, 11:29:21 »
Käsittääkseni kiusaaminen on somen myötä saanut ihan uusia ulottuvuuksia

Ihan ensin pitäisi varmaan selvittää mikä on kiusaamista. Seuraavaksi pitäisi varmaan miettiä että olenko tehnyt jotain minkä takia minua "kiusataan".

Joillekin roustaaminen on kiusaamista. Jollekin naureskelu on kiusaamista ja jollekin vittuilu on välittämistä. Ota näistä selvää.
Stand up koomikolle roustaaminen on työväline. Perusjampalle naureskelu on hauskanpitoa ja Liftille vittuilu on välittämistä.

Nykyajan lapasille eriävä mielipidekin on kiusaamista ja auta armias jos sanot kirosanan, niin kyllä joku leikkii Jumalaa ja selittää kuinka noin ei saa puhua.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2021, 11:32:26 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #49 : Helmikuu 09, 2021, 15:31:20 »
Ihmisiä kiusataan jatkuvasti hengiltä, joten aika mautonta vitsailla asiasta, etenkään sille, joka kokee tulleensa kiusatuksi. Vaikka täällä suhteellisen anonyyminä ollaankin, niin toisten ihmisten kunnioittaminen olisi hyvä silti muistaa.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #50 : Helmikuu 09, 2021, 15:56:12 »
Hienoa lukea että Jenny Snow on löytänyt kanavansa missä on kotonaan. Ja ikävää että näissä foorumeissa kokee itsensä uhatuksi. Ja on hyvä että kukin suojelee itseään tarpeellisin toimin ja vähentää negatiivista energiaa elämästään.

Vaan tuosta, kiusaaminen ja vitsailu eivät ole synonyymeja ja kaikkea ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Varsinkaan tälläisessä virtuaalimaailmassa. Sivellee sulkansa rasvalla ja imee ne positiiviset vibat eikä anna yksittäisten negatiivisten painaa vaakakupissa. Niille kun ihminen itse antaa aivan turhaa painoarvoa.
☮️and💟

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #51 : Helmikuu 09, 2021, 21:18:24 »
Ihmisiä kiusataan jatkuvasti hengiltä, joten aika mautonta vitsailla asiasta, etenkään sille, joka kokee tulleensa kiusatuksi. Vaikka täällä suhteellisen anonyyminä ollaankin, niin toisten ihmisten kunnioittaminen olisi hyvä silti muistaa.

Hienoa lukea että Jenny Snow on löytänyt kanavansa missä on kotonaan. Ja ikävää että näissä foorumeissa kokee itsensä uhatuksi. Ja on hyvä että kukin suojelee itseään tarpeellisin toimin ja vähentää negatiivista energiaa elämästään.

Vaan tuosta, kiusaaminen ja vitsailu eivät ole synonyymeja ja kaikkea ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Varsinkaan tälläisessä virtuaalimaailmassa. Sivellee sulkansa rasvalla ja imee ne positiiviset vibat eikä anna yksittäisten negatiivisten painaa vaakakupissa. Niille kun ihminen itse antaa aivan turhaa painoarvoa.

Jenny Snow on ollut yksi niitä avainhenkilöitä jotka kirjoituksillaan ja muutamalla tapaamisellakin avasivat minunkin silmäni millainen maksuseksin maailma voi olla. Ennen sitä minulla oli käsitys, että se on pelkästään kylmä ja ihmisiä (sekä myyjiä että asiakkaita) hyväksikäyttävä tyly business. Kenenkään kiusaaminen ei ole oikein eikä hyväksyttävää, mutta kyllä erityisesti vituttaa jos kiusaamisen kohteeksi joutuu (vielä alan forkalla) ihminen joka on tehnyt paljon tämän alan eteen, meidän kaikkien hyväksi!

Kaikkien eläinten luontaisiin ominaisuuksiin kuuluu tunnistaa kun turpakäräjillä vastapuoli jää alakynteen ja alistuu, silloin hyökkääminen lopetetaan. Mutta somessa fontti ja välimerkit eivät paljasta milloin kiistakumppaniin osuu. Ronskikin kynämiekkailu ja sanan säilällä sivaltaminen kuuluu forkkakeskusteluun, mutta siinä pitäisi olla hereillä ja tuntosarvet herkkänä pystyssä kehen ja millä voimalla sitä kohdistaa. Jos toiselta tulee hyvässä hengessä samalla mitalla takaisin niin antaa palaa! Läpän heittäjälle voi olla pellit auki ihan eri tavalla kuin itselleen tärkeästä asiasta asiallisesti kirjoittavalle. Rankkaa herjaakin voi heittää siten, ettei se kohdistu toiseen ihmiseen.

Oma lukunsa ovat nämä jotka tulevat (usein nais)vihamielisellä asenteella räyhäämään ja riehumaan kuin norsu posliinikaupassa ja sitten kun jengi laittaa aisoihin, niin 'mitään ei saa enää rikkoa', 'mämitääntehny', uli uli. Käyttäytyisivätkö samalla tavalla jos seisottais kaikki porukassa kasvotusten? Kiusaaminen on sen verran vakava asia, että sen ottaminen pelinappulaksi feikkiuhriutumalla on raukkamaista ja selkärangatonta ja vähättelee niitä joita oikeasti kiusataan.
#maksuseksionihanaa

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #52 : Helmikuu 09, 2021, 21:27:04 »
Entisajan kasvatuksessa vyöllä hakkaaminen, tukistaminen, läpsiminen, jne. on selitetty välittämisellä. Sittemmin osa ihmisistä on viisastunut. Itse ajattelen, että jos ihmisillä on mahdollisuus tehdä maailmasta turvallisempaa myös henkisesti kaikille, niin miksei sitä tekisi.

Mitä tulee ”älä ota henkilökohtaisesti”-kommenttiin, niin se on aika väsynyt nykyisen traumatiedon ja -tutkimuksen valossa. Ihmisille, joille tämä ei auta haluan sanoa:

Jokainen tunne on täysin validi - oikea ja totta. On ihan ok tuntea ihan mitä tahansa, ja se on hieno asia, että tuntee. Ei tarvitse kovettaa itseään, vaan voi tehdä ympäristöstään turvallisen itselleen. On olemassa ihmisiä upeilla empatiataidoilla, joiden seurassa olonsa voi tuntea turvalliseksi - niin netissä kuin livenäkin. Jotka kiinnostuvat siitä mitä koet, koska sillä on väliä, ihan sama mitä kuka vähättelee tai ilkkuu tai mitä tahansa.

Ei ole olemassa mitään mittaria sille, mikä asia saa tuntua kuinkakin pahalta. Harva meistä on valinnut ikäviä kokemuksiaan, jotka usein tuovat vaikeisiin hetkiin oman, usein tiedostamattoman lisäpainon. Jokainen tuska on kokijansa oma, eikä sitä voi ulkopuolelta määritellä.

En ole koskaan tavannut ihmistä, jota tämän kokeman tuskan vähättely tai ohittaminen olisi auttanut tai helpottanut. On hyvin pieni asia olla sanomatta mitään, tai pahoitella toisen kokemusta. Em. empatiataidot on taitoja, joita nykyään opetetaan jo päiväkodeissa - onneksi.

———

Venlan kanssa olen eri mieltä siitä, mikä on oikeaa elämää ja mikä ei. Tuskin kenenkään psyykelle on hyväksi, jos elämä on vain netissä. Mutta on eri asia, etteikö oikea elämä olisi siellä, missä oma mieli kulloinkin on. Silloin kun luen tai kirjoitan somessa, foorumeilla, yms., silloin olen siellä. Mulla ei ole mitään erillistä persoonaa, jonka voisin irrottaa itsestäni tuottamaan. Joten musta se on hyvinkin luonnollista, että jos omia kirjoituksia ilkutaan ja vähätellään, tai niiden kautta saa lokaa niskaan, se tuntuu tosi paskalta. Kyse on kuitenkin jotain, joka on minusta, henkilöstä ruudun tällä puolen, lähtöisin.

Mä itse sanoisin, että taika pysyä näissä kuvioissa on juurikin kuunnella ja suojella itseään. Aina ei ole aika kaikelle, eikä tarvitse olla. Joskus tarvitsee lepoa, ja se on ihan okei. Ei ole mikään epäonnistuminen, jos ei halua kirjoitella tai lukea tai osallistua jossain. Tärkeämmäksi näen itse sen, että pysyy yhteydessä omaan itseensä. Kaikkea ei todellakaan tarvitse sietää.

Jos ajattelen pientä lasta, ja vaihtoehtoina on sanoa ”älä välitä vaikka susta tuntuisi miten pahalta” vs. ”itke vaan, olen tässä. Mitä ikinä tunnetkaan, sille on tilaa” valitsen jälkimmäisen. Valitsen aina sen, että tilanteista kannattaakin kävellä pois, on tärkeää osata sanoa ”ei” ja ”älä kohtele minua tavalla x, koska se satuttaa minua”.


———

Kiitos teille, jotka kuulette ❤️ Nyt taidan ottaa taas happihyppelyn tältä foorumilta.

Ps. Aika moni kollega varsinkin opistolla häipyi/lopetti kirjoittamisen näistä samoista syistä. Mutta koska vastaanotto on vielä tässä maailman ajassa tasoa ”älä vaan välitä”, aika harva uskaltaa tai haluaa sanoa mitään kokemuksistaan. Varsinkin, kun monelle näillä foorumeilla kirjoittelu on osa nimen esillä pitoa, ja ymmärrän hyvin, että avoimuus on paitsi rajakysymys, myös oikea riski bisneksille. Ja se on ihan okei sekin <3
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #53 : Helmikuu 09, 2021, 21:59:07 »
Kaikkien eläinten luontaisiin ominaisuuksiin kuuluu tunnistaa kun turpakäräjillä vastapuoli jää alakynteen ja alistuu, silloin hyökkääminen lopetetaan. Mutta somessa fontti ja välimerkit eivät paljasta milloin kiistakumppaniin osuu. Ronskikin kynämiekkailu ja sanan säilällä sivaltaminen kuuluu forkkakeskusteluun, mutta siinä pitäisi olla hereillä ja tuntosarvet herkkänä pystyssä kehen ja millä voimalla sitä kohdistaa. Jos toiselta tulee hyvässä hengessä samalla mitalla takaisin niin antaa palaa! Läpän heittäjälle voi olla pellit auki ihan eri tavalla kuin itselleen tärkeästä asiasta asiallisesti kirjoittavalle. Rankkaa herjaakin voi heittää siten, ettei se kohdistu toiseen ihmiseen.
Kubinage muistaakseni kirjoitti johonkin foorumielämisen ohjeeseen abt samalla tavalla tai ainakin samasta asiasta. Kaikki ei siedä samalla tavalla roastaamista. Roastaamisella on paikkansa viihteenä, mutta silloin kun ollaan samalla tasolla ja siihen valmiita.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #54 : Helmikuu 09, 2021, 22:11:27 »
Entisajan kasvatuksessa vyöllä hakkaaminen, tukistaminen, läpsiminen, jne. on selitetty välittämisellä. Sittemmin osa ihmisistä on viisastunut. Itse ajattelen, että jos ihmisillä on mahdollisuus tehdä maailmasta turvallisempaa myös henkisesti kaikille, niin miksei sitä tekisi.

Mitä tulee ”älä ota henkilökohtaisesti”-kommenttiin, niin se on aika väsynyt nykyisen traumatiedon ja -tutkimuksen valossa. Ihmisille, joille tämä ei auta haluan sanoa:

Jokainen tunne on täysin validi - oikea ja totta. On ihan ok tuntea ihan mitä tahansa, ja se on hieno asia, että tuntee. Ei tarvitse kovettaa itseään, vaan voi tehdä ympäristöstään turvallisen itselleen. On olemassa ihmisiä upeilla empatiataidoilla, joiden seurassa olonsa voi tuntea turvalliseksi - niin netissä kuin livenäkin. Jotka kiinnostuvat siitä mitä koet, koska sillä on väliä, ihan sama mitä kuka vähättelee tai ilkkuu tai mitä tahansa.

Ei ole olemassa mitään mittaria sille, mikä asia saa tuntua kuinkakin pahalta. Harva meistä on valinnut ikäviä kokemuksiaan, jotka usein tuovat vaikeisiin hetkiin oman, usein tiedostamattoman lisäpainon. Jokainen tuska on kokijansa oma, eikä sitä voi ulkopuolelta määritellä.

En ole koskaan tavannut ihmistä, jota tämän kokeman tuskan vähättely tai ohittaminen olisi auttanut tai helpottanut. On hyvin pieni asia olla sanomatta mitään, tai pahoitella toisen kokemusta. Em. empatiataidot on taitoja, joita nykyään opetetaan jo päiväkodeissa - onneksi.

———

Venlan kanssa olen eri mieltä siitä, mikä on oikeaa elämää ja mikä ei. Tuskin kenenkään psyykelle on hyväksi, jos elämä on vain netissä. Mutta on eri asia, etteikö oikea elämä olisi siellä, missä oma mieli kulloinkin on. Silloin kun luen tai kirjoitan somessa, foorumeilla, yms., silloin olen siellä. Mulla ei ole mitään erillistä persoonaa, jonka voisin irrottaa itsestäni tuottamaan. Joten musta se on hyvinkin luonnollista, että jos omia kirjoituksia ilkutaan ja vähätellään, tai niiden kautta saa lokaa niskaan, se tuntuu tosi paskalta. Kyse on kuitenkin jotain, joka on minusta, henkilöstä ruudun tällä puolen, lähtöisin.

Mä itse sanoisin, että taika pysyä näissä kuvioissa on juurikin kuunnella ja suojella itseään. Aina ei ole aika kaikelle, eikä tarvitse olla. Joskus tarvitsee lepoa, ja se on ihan okei. Ei ole mikään epäonnistuminen, jos ei halua kirjoitella tai lukea tai osallistua jossain. Tärkeämmäksi näen itse sen, että pysyy yhteydessä omaan itseensä. Kaikkea ei todellakaan tarvitse sietää.

Jos ajattelen pientä lasta, ja vaihtoehtoina on sanoa ”älä välitä vaikka susta tuntuisi miten pahalta” vs. ”itke vaan, olen tässä. Mitä ikinä tunnetkaan, sille on tilaa” valitsen jälkimmäisen. Valitsen aina sen, että tilanteista kannattaakin kävellä pois, on tärkeää osata sanoa ”ei” ja ”älä kohtele minua tavalla x, koska se satuttaa minua”.


———

Kiitos teille, jotka kuulette ❤️ Nyt taidan ottaa taas happihyppelyn tältä foorumilta.

Ps. Aika moni kollega varsinkin opistolla häipyi/lopetti kirjoittamisen näistä samoista syistä. Mutta koska vastaanotto on vielä tässä maailman ajassa tasoa ”älä vaan välitä”, aika harva uskaltaa tai haluaa sanoa mitään kokemuksistaan. Varsinkin, kun monelle näillä foorumeilla kirjoittelu on osa nimen esillä pitoa, ja ymmärrän hyvin, että avoimuus on paitsi rajakysymys, myös oikea riski bisneksille. Ja se on ihan okei sekin <3

Noh, ainakin se miksi mulla ei tee yhtään tiukkaa olla näillä samoilla foorumeilla, millä niin moni ilmeisesti kokee olonsa huonoksi, on juurikin tuo etten mä ota henkilökohtaisesti ja mun oikea elämä on ihan muualla. Mä en vain pysty ottamaan huorafoorumeita niin henkeen ja vereen vakavasti että pystyisin kovin pahoittaan mieleni.
Joten kyllä tuo lähestyminen asiaan voi hyvinkin toimia, ei kaikille, mutta ei se huonokaan tapa ole.

Mutta olen myös sanonut, että jos ihan missä tahansa kirjoittelu tai juttujen lukeminen tuottaa itselleen pahaa oloa, silloin on tietysti hyvä ottaa etäisyyttä. Tuokin on yhtälailla hienoa, että tunnistaa sen mikä tuo itselleen pahaa oloa, ja että pystyy ottamaan etäisyyttä sellaisista asioista. Jokainen meistä on ensisijaisesti vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. <3
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #55 : Helmikuu 10, 2021, 00:30:54 »
^ Amen!
Toki kaikilla on oikeus tuntea, kokea ja ottaa vaikka yläkerrassa asuvan vaarin piereskely henkilökohtaisena ja varsinkin loukkaavana asiana. Jokaisella on myös oikeus elää netissä. Onnea matkaan, tie tulee olemaan kivikkoinen ja täynnä uhriutumista. Mutta kyllä se oikeus suodaan.

Mikään ei ole helpottanut minun elämääni niin paljon kuin se Letsmenoksin jo kertaalleen sanottu, "väsynyt" heitto - älä ota henkilökohtaisesti ja heti perään vieläkin "väsyneempi" heitto - älä ota kaikkea niin kirotun vakavasti. Mutta kaikilla on oikeus ottaa kaikki henkilökohtaisesti ja kirotun vakavasti. Muistakaa myös loukkaantua!
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #56 : Helmikuu 10, 2021, 09:11:49 »
^ Nyt täytyy muistaa, että Lifti sulle tärkeitä asioita on lähinnä runkkaaminen ja ryyppääminen.

Jenny on puhunut hänelle henkilökohtaisesti tärkeistä asioista, joiden eteen taistelee.

On eri asia kun ivataan sun runkkaamista tai Jennyn aatteita.

Ja kyllä, Jenny sai mielestäni osakseen turhaa naureskelua/ivaa syvällisistä pohdinnoistaan hänelle tärkeistä asioista keltaisilla. Mun mielestä meillä kellään ei ole varaa naureskella ihmiselle, joka aidosti tekee asioita seksityöskenen parantamiseksi. Me täällä piilossa kasvottomina forkkahahmoina vaan toivotaan parempaa, mutta ei olla valmiita tekemään mitään. Joten vähintä mitä voidaan tehdä, on tukea niitä, jotka jotain tekee.

Mutta on totta, hyväntahtoisen vittuilun ja kiusaamisen raja on usein henkilöille eri. Mutta ehkä me täälläkin voitais oppia tunnistamaan herkemmät hahmot ja muokkaamaan omaa käytöstä sen mukaiseksi?

Kiusaaminen kun vaan ei ole ok.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #57 : Helmikuu 10, 2021, 09:48:43 »
^ Nyt täytyy muistaa, että Lifti sulle tärkeitä asioita on lähinnä runkkaaminen ja ryyppääminen.

Jenny on puhunut hänelle henkilökohtaisesti tärkeistä asioista, joiden eteen taistelee.

On eri asia kun ivataan sun runkkaamista tai Jennyn aatteita.

Ja kyllä, Jenny sai mielestäni osakseen turhaa naureskelua/ivaa syvällisistä pohdinnoistaan hänelle tärkeistä asioista keltaisilla. Mun mielestä meillä kellään ei ole varaa naureskella ihmiselle, joka aidosti tekee asioita seksityöskenen parantamiseksi. Me täällä piilossa kasvottomina forkkahahmoina vaan toivotaan parempaa, mutta ei olla valmiita tekemään mitään. Joten vähintä mitä voidaan tehdä, on tukea niitä, jotka jotain tekee.

Mutta on totta, hyväntahtoisen vittuilun ja kiusaamisen raja on usein henkilöille eri. Mutta ehkä me täälläkin voitais oppia tunnistamaan herkemmät hahmot ja muokkaamaan omaa käytöstä sen mukaiseksi?

Kiusaaminen kun vaan ei ole ok.

Kannattaa nyt muistaa ettei oteta niin henkilökohtaisesti. Tai jos otetaan, niin voisin tästä loukkaantua ja sanoa että älä kiusaa. Hienosti nimittäin ohitit kaiken tärkeän mistä olen puhunut - vaarini syöpä x2, nuorisotyö, kihlattuni sekä lapseni r.i.p, kummipoikani itsemurha, sukulaisen huumeongelma = luultavasti löytyy vuoden sisään kaikki tämä, mutta onneksi nuo ei ole mitenkään sellaisia aiheita jossa olen tullut aitona esille. Hienoa että Lifti muistetaan juoppona runkkarina. Olen tästä otettu koska en ota asiaa vakavasti tai henkilökohtaisesti.

Sitten kiusaamiseen. Edelleen, mikä on kiusaamista ja mikä ei. Onko tässä ketjussa nyt esimerkiksi kiusattu? Joku voi kokea että on ja minä kysyn heti että kuka ja ketä.

Sitten kun nyt ihan nimeltä mainitsit Jennyn. On hyvä muistaa että kirjoitukseni tässä ketjussa ei ole henkilökohtaisesti hänelle suunnattuja. Jos joku nyt niin kokee, niin älkää ottako henkilökohtaisesti. Silloin jos puhuttelen jotain ihmistä suoraan....teen sen aika suoraan ja todella henkilökohtaisesti. Siitä harvoin jää epäselvyyksiä.

Älkää nyt trollaavan, juopon, runkkarin juttuja kuunnelko. Varsinkaan silloin kun sillä on joku pointti ja se yrittää sitä ihan oikeasti saarnata.

Hei mulla on teille kaikille uusi leikki. Se on  tooooooosi hauska ja kaikille tulee huippu ihku päivä! Otetaan tänään kaikki henkilökohtaisesti ja otetaan kaikki asiat ihan kirotun vakavasti  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #58 : Helmikuu 10, 2021, 10:26:24 »
Erästä toista kirjoittajaa toisessa ketjussa hieman mukaillen, viime vuonna levisi maailmaan pandemia, tänä vuonna foorumilla joku on kirjoittanut jotain josta jollekulle toiselle on saattanut tulla paha mieli. Mihin tämä kaikki johtaa? En uskalla edes ajatella mitä seuraavaksi.  :'(
Perfektionisti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #59 : Helmikuu 10, 2021, 10:50:03 »
Mutta on totta, hyväntahtoisen vittuilun ja kiusaamisen raja on usein henkilöille eri. Mutta ehkä me täälläkin voitais oppia tunnistamaan herkemmät hahmot ja muokkaamaan omaa käytöstä sen mukaiseksi?

Mistä sen muka tunnistaa kuinka herkkä hahmo joku on, ei sitä kirjotustyyli tai kirjoittajan mielipiteet kerro ainenkaan. Herkkis ja mielensäpahoittaja ovat sitä paitsi kaksi ihan eri luonteenpiirrettä.
Ehdotankin, että mielensäpahoittajat laittaa jonkun Mielensäpahoittajat ry:n logon profilikuvaksi, tietää sitten muut kirjoittajat kohdella heitä silkkihansikkain, ettei heille vaan tule paha mieli :'(