Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Twitter ja seksityö  (Luettu 9802 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #20 : Helmikuu 05, 2021, 10:31:52 »
Tämä asia tuli harvinaisen selväksi. Huoria on twitterissä, facebookissa, instagramissa, tiktokissa, youtubessa ja ihan kaikissa sosiaalisen median paikoissa. Kymmenen vuotta sitten tämä oli minulle uutinen. Se ei enää sitä ole, vaikka se jankataan kuuteen kertaan.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #21 : Helmikuu 05, 2021, 10:36:51 »
Mutta onko Twitterissä fiksuja seksinostajia keskustelemassa rohkeiden seksinmyyjien kanssa?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #22 : Helmikuu 05, 2021, 11:02:15 »
Fiksuista en tiedä mutta olen keskustelua huomannut.
Sinähän siellä twitterissä olet, minä en ole, mutta kun sitä twitteriä opettelee käyttämään niin eiköhän ala löytyy.

Joka paikassa on aina omat Liftinsä, joten keskustelu ei aina ole fiksua. Sosiaalisessa mediassa kannattaa heti, IHAN HETI muistaa: siellä vittuillaan, trollataan, haukutaan, loukataan, stalkataan. Näiltä ei vältytä. Jos tämän kestää niin happy hunting.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #23 : Helmikuu 05, 2021, 11:25:40 »
Ymmärtääkseni täällä ei saa "mainostaa" omia twitter/insta/jne tilejään. :)

Jos joku on siellä samalla nimimerkillä kuin muuallakin, niin ei tuo kovin "salailulta" vaikuta.

Joten olisiko OK linkata hyvä seksinmyyntiin Twitterissä liittyvä keskustelu tänne, ihan samalla tavalla kuin vaikka Iltalehden artikkeli? Vai onko tässä jokin hys-hys?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #24 : Helmikuu 05, 2021, 11:29:18 »
Monella seksityöläisellä on liuta nettialustoja ilmoituksissaan, joiden kautta saa yhteyden, mutta en VIELÄ ole nähnyt yhtään, joka linkittää Twitterin listaan. Mikä siinä on? Some valuu alustalta toiselle, ei niitä voi rajoittaa. Mutta toivon että te seksityöläiset jotka olette Twitterissä, saatte olla ns rauhassa ja olla asiallisia, koska asiallisuutta tämä ala tarvitsee.


PS En siis kovinkaan paljon mieti tätä alaa, jolla toimin satunnaisesti. Tuo tviitti vaan herätti minut ja toivon todella että twitterissä voisi keskustella asiallisesti. Siellähän ilmianto toimii aika nopeasti, ja sitä kannattaa käyttää,
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2021, 11:31:11 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #25 : Helmikuu 05, 2021, 11:36:49 »


Olkaa fiksuja, olkaa ystävällisiä, kunnioittakaa, niin pääsette seksibisneksen ytimeen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2021, 23:34:13 kirjoittanut VanDamme »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #26 : Helmikuu 05, 2021, 11:41:22 »
Vain jos joku pyytää seuraamaan joku linkki. Kaikkia somehömppää ei kerkiä seurata...

Lukemani seksityöläisten  kirjoittamat jutut Twitterissä ei ole somehömppää, vaan antaa toivoa sille että joskus Suomessakin voisi keskustella seksityöstä.

Onko tämä salaisuus, miksi te väkevät kirjoittajat ette linkkaa tänne rakentavia kirjoituksianne?

Hömpällä tarkoitin eri medioita, mutta voitko antaa esimerkin? kun mitä oon lukenut ei sovi kuvaamaan aiheeseen.

En ymmärrä mitä tarkoitat, voitko avata?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #27 : Helmikuu 05, 2021, 12:27:05 »
Otas nyt hetki happea. Käy vaikka kävelyllä.
Siellä on kaunis ilma.

Lue säännöistä kohta 10.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #28 : Helmikuu 05, 2021, 12:52:46 »
Otas nyt hetki happea. Käy vaikka kävelyllä.
Siellä on kaunis ilma.

Lue säännöistä kohta 10.


Puhutko mulle (italialainen aksentti)?
Annatko linkin sääntöön kohta 10? Yritin laittaa hakuun, mutta ei osunut. Olen tällainen nettidinosaurus.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2021, 12:57:29 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #29 : Helmikuu 05, 2021, 12:58:44 »
Tässä sulle säännöt. Voit hypätä suoraan kohtaan kymmenen - https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,58.0.html
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #30 : Helmikuu 05, 2021, 13:00:10 »
Kiitos Lifti.
Olet timantti.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #31 : Helmikuu 05, 2021, 19:22:38 »
Alkuperäiseen....
Kyllä, seuraan twitteriä.
Olen seurannut myös
alan ihmisten postauksia. Mitäpä siitä?

Jutteletko siellä? Vai seurailetko vain? Miksi?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #32 : Helmikuu 05, 2021, 22:59:02 »
Huomasin tuossa männä päivänä kun joku retviittasi erään tviitin, että kyseessä ollut tviitti oli seksityöläisen. Vähän sitten selaillin eestaas ja oivalsin että suomalaiset seksityöläiset ovat hienosti edustettuina Twitterissä.

Siellä on todella hyvää ja painavaa tekstiä.

Voiko Twitterissä käydä keskustelua seksityöstä rakentavasti?

Ei voi! Kukaan nainen ei suostunut maksamaan seksistä kanssani, vaikka olen tarjonnut palvelujani kohtuuhintaan 600 €/h.

Sen lisäksi olen muutaman kerran joutunut pyramiidihuojauksen kohteeksi, jota avioliitoksi kutsutaan. Joten tiedän mistä puhutaan.

Teen kaikista forkkalaisista rikosilmoituksen, jotka eivät toimita välittömästi kaikki universimissa olevia juoksulonkereoita minulle.  :whipping: :sheep:       

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #33 : Helmikuu 06, 2021, 08:59:14 »
Sääntö 10 Aurora Mature.
Yritä edes!
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #34 : Helmikuu 06, 2021, 11:32:05 »
Sääntö 10 Aurora Mature.
Yritä edes!

Nyt en ymmärrä, kerro!
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15337
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #35 : Helmikuu 06, 2021, 11:51:29 »
Sääntö 10 Aurora Mature.
Yritä edes!
Yrittänyttä ei laiteta. :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #36 : Helmikuu 07, 2021, 16:33:33 »


Mutta muistakaa - twitterissä pitää olla asiallinen.

LOL:  :laught:

Ei tarvitse. Hyvikset estävät sinut nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa, jos et ole samaa mieltä hyvisten kanssa. Twitter on oman kuplaan kuuluvien selkään taputtelu paikka, jossa woke/cancel-kulttuuri elää vahvasti.   
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2021, 16:43:52 kirjoittanut Hese69 »

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #37 : Helmikuu 09, 2021, 03:32:09 »
Siistiä, että Twitter on puheenaiheena täällä! Aika moni aktiivinen (ja kova :inlove: ) kirjoittaja on täällä sekä Twitterissä.

Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :) Etsivä ei tieltä kuitenkaan eksy.

Itse olen Twitterissä törmännyt oikeastaan vaan ihan helvetin laadukkaaseen keskusteluun pääasiassa. Anti-seksityö osastokin on yleensä sellaista, jolle jaksaa vastatakin. Tuo sääntö on toki yksi asia, minkä takia olen itse varovainen kaiken vastaavan keskustelun kanssa (mikä on tosi tylsää sekin, koska mua kiinnostaa seksityön tekijöiden ja ostajien asiat eikä itseni mainostaminen täällä, tuntuu että sekin hoituu ihan itsestään muissa paikoissa), mutta sitten on myös se, että Twitterissä tosiaan käydään hyvinkin syväluotaavia keskusteluja aika ajoin.

Tämä foorumi nyt on omalla tavallaan ihan kiva paikka hengailla ja välillä toki tulen tänne jakamaan ajatuksia itsekin.

On kuitenkin niin vapauttavaa huomata, että kaikesta siitä naureskelusta huolimatta (mitä opistolla sain osakseni aika usein kun nostin asioita pintaan, jankutin seksityöntekijä termistä, jne.), seksityökeskustelu on siirtynyt näiltä foorumeilta isolla kädellä myös oikeaan maailmaan. Ja nimenomaan sellainen asiallinen, järkikeskustelu, jolla muutetaan asenteita ja toivottavasti hyvinkin pian myös lakeja. Esimerkiksi ihmiskaupan vastaisen työn strategiat etenee eduskunnassa ja niitä seurailen silmä kovana.

On vapauttavaa kun tiedän, että tuolla oikeassa maailmassa on paljon ihmisiä omilla kasvoillaan ja nimillään, jotka ovat meidän puolella, ja ovat suorastaan janonneet ihan tavallisia seksityötä tekeviä ihmisiä kertomaan, miten voivat olla vaikka parempia liittolaisia. Sellaisia tyyppejä, joiden kanssa voi turvallisesti tavata omana itsenään, tai vaikka luennoida kokonaisen opintoryhmä edessä seksityöstä.

Itsellä on sellainen olo, että tein kuin teinkin jotain tärkeää omalta osaltani. Ja sitä hienompaa fiilistä ei ole, kuin tietää olleensa osa jonkin suuren mullistuksen mahdollistumista. Mutta tässä kohtaa, koska foorumin säännöt on mitä on, elämä vie täältä aika pitkälti muualle näiden aktivismihommien kanssa.

Omalla kohdalla myös opistolla tapahtunut nettikiusaaminen oli varmasti lievästi traumatisoivaa, joten olen edelleen tosi varuillani enemmänkin täällä. Koska täällä luulisi kaikkien olevan samalla puolella. Twitterissä, jännä kyllä, saa olla melkeinpä täysin rauhassa näiden aiheiden kanssa. Päin vastoin, jutut leviää kuin kulovalkea ja niistä kiitetään. Välillä valistetaan, ja useimmat ottaa kiitollisina vastaan. Toiset on urpoja, mutta trolleja on promille tähän foorumiin verrattuna. Toki täytyy mainita, että en olisi tässä ilman niitä kiitoksia ja tsemppejä, joita opistolla jo sain. Ne on olleet aina valtavan merkittäviä.

Joillain on ehkä samoja syitä kuin itsellä, joillain muita, voin puhua vain omasta puolestani. On todella helpottavaa, kun tulee ”uusia polvia”, jotka ottaa aktivismia käsiinsä ja innostuu siitä. Moni on täällä foorumillakin. Se ”näkymätön työ”, mitä tehdään esim. lehtien juttujen oikaisupyyntöinä, osallistutaan palavereihin asiantuntijoina tai milloin minäkin, vaikutetaan somessa, suunnitellaan asioita, se duuni on ihan valtavan isoa. En osannut koskaan kuvitella tilannetta, jossa voin olla näin ”sisällä” ja samaan aikaan keskittyä elämässäni johonkin ihan muuhun tietäen, että joku muukin saattaa närkästyä jonkun bändin typeristä huora-stereotypioista ja antaa suoraa palautetta ;)

Huh, tämä aihe vaan nostaa kerta toisensa jälkeen tunteet pintaan. Mä olen niin helvetin ylpeä meidän ammattiryhmästä. Siitä mitä viime vuodet on saatu puhtaalta pöydältä raavittua kasaan. Siitä, mihin tämä maa on menossa. Haluan sanoa vielä: Me ollaan todella etuoikeutettuja. Siis, ihan todella etuoikeutettuja. Ja se ei ole itsestäänselvyys. Valtaosassa maita sekä myyjien että ostajien tilanteita heikennetään, mutta meillä kurssi näyttäisi olevan päinvastainen. Ja siitä on erityisesti kiittäminen kaikkia, jotka on tehneet parin viime vuosikymmenen aikana duunia tämän asenneilmapiirin aikaansaamiseksi. Tästä on hyvä jatkaa :headphones:
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Twitter ja seksity
« Vastaus #38 : Helmikuu 09, 2021, 09:13:12 »
^Millaista kiusaamista siellä opistolla tapahtui, oliko se sitä naureskelua vai esim perättömien väitteiden levittämistä ja vainoamista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Twitter ja seksityö
« Vastaus #39 : Helmikuu 09, 2021, 09:27:36 »
Säännöissä mm:
”Foorumipostauksissa, profiilissa, allekirjoituksessa ja kalenterissa omiin seksinmyynti-ilmoituksiin, sosiaalisen median tileihin ja nettisivuihin linkkaaminen on kiellettyä.”

Tosi mälsä sääntö, mutta varmaan joku hyvä syy siihen on :)

Voiskohan se syy olla Suomen parituslaki?  ::)
Perfektionisti.