Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä huorissa eniten vituttaa  (Luettu 84062 kertaa)

Poissa soikkeli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #300 : Elokuu 05, 2025, 21:43:44 »
Viimeksi kysyttiin olenko parisuhteessa ja nyt harmittaa etten vastannut silloin suoremmin kuinka paljon se asia kuuluu maksulliselle seuralaiselle.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #301 : Elokuu 06, 2025, 00:42:01 »
Hyvä, ettet sanonut. Tapaamisen tunnelma ja palvelu eivät yleensä parane, jos tapaamisella on tyly, vaikka itse asiassa olitkin oikeassa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mie

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #302 : tänään kello 15:14:18 »
Se vituttaa kun on jättänyt erittäin hyvän ja kehuvan rapsan esim. realin sivulle. Mutta jos siinä rapsassa kertoo ainoasta miinuksesta tapaamiseen liittyen niin sitten se on hupakon mielestä täysin väärin kirjoitettu rapsa ja siitä vedetään herneet nenään ja tosi syvälle. Vaikka se ainoa miinus olisikin tosi vähäpätöinen asia, mutta kuitenkin turskan mielestä tärkeä jotta muut kanssa turskat voivat ottaa kyseisen asian huomioon. Ilmeisesti pitäisi kaikki olla vaan pelkkää positiivista mitä rapsaan kirjoittaa??!
Turskailua jo vuodesta 1996 alkaen

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #303 : tänään kello 15:20:44 »
^ Harvassa ovat ne naiset jotka eivät loukkaannu kritiikistä. Oikeastaan harvassa rupeaa olemaan ihmiset yleensäkin jotka eivät loukkaannu kritiikistä.

Jos olet tästä asiasta erimieltä niin olet rasisti!!!!

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #304 : tänään kello 16:25:00 »
Muutaman kerran hupakko on tuskaillut yhtä negakommenttia arvostelussa tai koko riviä negaa. Olen lohdutellut, että mulla pienet negat ennemmin lisää luottamusta kuin vähentää sitä. Jos kaikki ovat aina pelkkää ylistystä, alan jo itse miettiä, että mistähän tässä ei kerrota. 😄
do. or do not. there is no try.