^Totta turiset. Minulla on ollut onni myötä. 

Uutiset:
Letsmenoks

Rakastajien aatelia

naut1skelija

Nauttii muiden arvostusta
Ihan ensin joudut kertomaan " neiti hyvä, en voi tuota kantavaa seinää purkaa. ja tuon seinän takana asuu naapuri, en voi sitäkään purkaa. neiti hyvä, kylpyhuone remontti ei valmistu kahdessa tunnissa. neiti hyvä, en ole putkimies tai sähkömies vaan raksamies. neiti hyvä, vittu mä lähden nyt himaan, tää oli tässä! "
Vieras0202

Piristää muiden päivää
Vieras0130

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuun aina muutaman päivän välein viihdyttämään itseäni tän ketjun lukemisella. Mukava että herratkin nauttii.Tarvinnee varmaan joku päivä tulla katsastamaan sut ja lukaali, ehkä voin jossain jopa auttaa.
Vieras0147
Kelpo kaveri
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vieras0202

Piristää muiden päivää
Kannattaisiko puhua jo monikossa?
Mä ainakin sain.

Vieras0202

Piristää muiden päivää
No höh, tällainenkin ketju.
Mullakin olisi studiollani kaikenlaista pientä remppaa tehtävänä.
Bidesuihku vuotaa, ulko-ovi pikkuisen huonona.
Pitäisikö tarttua itse työkaluihin ja duunata kuntoon vai onnistuisiko vaihtokauppa. 🤔
Vieras0202

Piristää muiden päivää
Ei lapset saanut osallistua remonttiin. Muutenhan hommat olisi jo hoidettu. On ne varma nytkin, mutta silloin vaan olisi ollut nopeammin kun urakkaheimo iskee.
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0202

Piristää muiden päivää
Höh, minulla on aina mennyt silleen, että ensin asiakas maksaa seksistä ja maksetun ajan puitteessa nikkaroi, korjaa ja kasailee mitä nyt keksin pyytää. Sinun pitää kouluttaa paremmin noita remonttireiskoja, eikä jakaa toosaa ilmaisexi
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0202

Piristää muiden päivää
Voi olla, vaan hyvin on maksetun vuorokauden aikana asiakas ehtinyt porata paljon muutakin kun minua.
Halaus takasin, vaan sinulla on outo käsitys aggressivisuudesta
Hyvää alkanutta viikkoa.
Simokalevi
Kelpo kaveri
No höh, tällainenkin ketju.
Mullakin olisi studiollani kaikenlaista pientä remppaa tehtävänä.
Bidesuihku vuotaa, ulko-ovi pikkuisen huonona.
Pitäisikö tarttua itse työkaluihin ja duunata kuntoon vai onnistuisiko vaihtokauppa. 🤔
Tää rupee menee kiinnostavaksi kun työkalut pysyy melko sujuvasti kädessä..