Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi viisas vaikenee?

<< < (2/8) > >>

veeras:
Varmaan se meinaa sitä, että on viisasta tietää, milloin kannattaa pitää turpa kiinni.

Mutta vaieta ei kannata missään tapauksessa, jos on oikeaa asiaa:D

Cick:
Joskus sanottu, että on paljon parempi olla hiljaa ja antaa muut ajatella että on vähän tyhmä, kun avata suunsa ja poistaa viimeiset epäilykset..🤣🤣

Ronja:
Oon kuullu lausahduksen, et jossei oo mitään hyvää/järkevää sanottavaa on parempi olla hiljaa.
Ja tätä pyrin toteuttamaan.

Yleisestiottaen on turha ruveta jankkaamaan ihmisten kanssa. Jos joku vaan vääntää koko ajan samaa saibaa, niin ei se keskustelu siitä mihinkään etene, joten parempi antaa olla. En nykyisellään jaksa edes korjata asioita. Jos joku on päättänyt et se on noin, niin se on sit on varmaan noin. Mä voin olla erimieltä, olla kiltisti hiljaa ja jatkaa matkaa.

Vieras0152:

--- Lainaus käyttäjältä: Ronja - Tammikuu 27, 2021, 22:59:53 ---Oon kuullu lausahduksen, et jossei oo mitään hyvää/järkevää sanottavaa on parempi olla hiljaa.
Ja tätä pyrin toteuttamaan.

Yleisestiottaen on turha ruveta jankkaamaan ihmisten kanssa. Jos joku vaan vääntää koko ajan samaa saibaa, niin ei se keskustelu siitä mihinkään etene, joten parempi antaa olla. En nykyisellään jaksa edes korjata asioita. Jos joku on päättänyt et se on noin, niin se on sit on varmaan noin. Mä voin olla erimieltä, olla kiltisti hiljaa ja jatkaa matkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Viisas selviää vähemmällä! Yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos!

Vieras0265:
Baareissa näitä "viisaita" tuntuu riittävän. Tosin ne ovat yleensä aika äänekkäitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta