Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi viisas vaikenee?

(1/8) > >>

jeru:
Onhan noita viisaita tullut joskus vastaan, mutta tuo sanonta on kyllä useasti minua häirinnyt.
Mikäpä se parempi paikka saada tähänkin lopulta vastaus, uskon niin.

Voisin laittaa hentoisesti horjuvan arvion...Viisas arvioi tilanteen niin, että mikä se sellainen kuningaskobra on, joka pitää sitä joka välissä todistella.

Vieras0152:

--- Lainaus käyttäjältä: jeru - Tammikuu 27, 2021, 13:38:15 ---Onhan noita viisaita tullut joskus vastaan, mutta tuo sanonta on kyllä useasti minua häirinnyt.
Mikäpä se parempi paikka saada tähänkin lopulta vastaus, uskon niin.

Voisin laittaa hentoisesti horjuvan arvion...Viisas arvioi tilanteen niin, että mikä se sellainen kuningaskobra on, joka pitää sitä joka välissä todistella.

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko kysymys omasta epävarmuudesta ja heikosta seksuaalisesta itsetunnosta tai ylipäätään huonosta itsetunnosta? Itsensä esiin tuominen ja omakehu, joka ei maksetussa seksissä aina välttämättä ole niin kuin asiakas ajattelee. Taitava huora antaa ymmärtää jokaisen turskan olevan paras ja ainutlaatuinen. Mutta eihän siinä mitään jos seksin lisäksi hoituu turskan itsetuntokin.

Hyvä ja menestynyt palvelualan yrittäjä saa aikaisesksi saman kaltaisen ilmiön asiakkaissa ja siitä ei ole taatusti haittaa hänen yritykselleen

kilikello:
Liekö syynä se, että puhuminen on hopeaa mutta vaikeneminen kultaa  ??? Ja toisaalta, hullu ei huomaa eikä viisas virka mitään - mutta hullukin on viisas, jos on ääneti.

Vieras0152:

--- Lainaus käyttäjältä: kilikello - Tammikuu 27, 2021, 14:23:01 ---Liekö syynä se, että puhuminen on hopeaa mutta vaikeneminen kultaa  ??? Ja toisaalta, hullu ei huomaa eikä viisas virka mitään - mutta hullukin on viisas, jos on ääneti.

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa ajattelin ensin vastata juuri noin! 😊

Lifti:
Liian vaikea kysymys mulle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta