Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi huarat ei tee OWOa, mutta nuolettavat asiakkailla pilluaan paljaalla?  (Luettu 15167 kertaa)

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Miksi huarat ei tee OWOa, mutta nuolettavat asiakkailla pilluaan paljaalla?

Taudithan ne tarttuvat pillun nuolenta -hommissakin, niin mikä järki siinä on tehdä toista, mutta olla tekemättä toista?

Olen tehnyt tutkimusta aiheen parissa, ja kysellyt huorilta, niin syynä on usein, että "no se tuntuu paremmalta" (että antaa asiakkaan nuolla pilluaan paljaalla) (ja ei, tähän turha inttää tähän: asia on varmistettu, että asia on niin päin, että pillun nuolenta paljaalla tuntuu hupakosta paremmalta, kuin että pillun nuolenta paljaalla tuntuisi asiakkaasta paremmalta)

Eli kyse on tuossa tapauksessa vain siitä, että mikä Itselle tuntuu parhammailta. Varmaan vähät vitunväliä onko se asiakkaasta 100 × mukavempaa, että huora imee paljasta slaikkaa, kunhan vain tuntuu itsestä hyvältä kun omaa pillua nuollaan. Ja mukavempihan se on kortsua imeä ja nuolla

Yhe kerra menin huariin, ja kun pillun nuolenta alkoi, otin salkusta dental damin, huara alko nauraa että käytänkö jotakin vitun "kalakelmua"

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Aika erikoinen yhteen sattuma. En ole törmännyt moiseen. Vaikka ilmossa ei sitä lue, teppisen jounin näköiselle kaverille välillä mela menee suuhun yllättäen ja pyydetään lipomaan haarakonttorin ovea.  :P Yleensä, jos vedetään kelmun kanssa suikkari, ei pimppaa saa nuolla. olet löytänyt epäloogisen hupakon, tai seksuaalivalistus on jäänyt neidillä puolitiehen.   

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Kukaan ei ole vielä väkisin pillua nuolettanut, ihan vapaaehtoista se on ollut. Mutta joo kyllä se varmasti paremmalta tuntuu ilman suojaa, en itsekään nuolisi kuin paljasta pillua. Onhan tuossa riski saada jokin tauti, mutta olenko sitten naiivi ajatellessani ettei ammattilaiselta mitään tautia voi saada.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Samasta syystä kuin minä en nuole pillua. Tautien tarttuminen ei ole tasa-arvoista. Kullia lipittämällä taudin voi saada kurkkuunsa, mutta toisinpäin tautiriski on pienempi. Ei tosin nolla, mutta kuitenkin.

Nyt nuolijat kertovat, että eivät he mitään ole saaneet. Ihan mahdollista ja osa ei vain ole tajunnut mistä kurkkukipu on tullut. Joka tapauksessa seksiä harrastaessa tautiriski on aina todellinen. Eri keinoilla sitä kuitenkin voi pienentää ja osallistujat itse päättävät millaisen riskin ovat valmiita ottamaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Pamauttakaa minua nyt takaraivoon, jos olen sivistymätön moukka, mutta minä olen siinä ymmärryksessä, että munanimennässä imijä on konkreettisemmassa vaarassa saada taudin, ja pillunnuolennassa vaara on nuolijalla. Ehkäpä sitä ajatellaan, että jokainen aikuinen ihminen tehköön itse sen valinnan, minkä riskin haluaa ottaa. Itse ei haluta ottaa tautiriskiä imemällä paljasta munaa, mutta asiakkaiden sallitaan jokaisen tehdä oma valintansa.

Tai ehkäpä jonkun kohdalla kyse voi olla yksinkertaisesti kummankin osapuolen omasta mukavuudesta. Jos itse ei halua imeä kenenkään munaa paljaana, niin sitten ei tehdä niin, mutta jos joku asiakas haluaa omasta aloitteestaan nuolla pillua paljaana, niin se sallitaan.

Mutta hyvähän minä olen puhumaan, minä en suostu minkäänlaiseen oraaliin ilman suojaa.
Eläkkeellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Yleensä, jos vedetään kelmun kanssa suikkari, ei pimppaa saa nuolla.   

Olenkohan vain ollut valikoiva.... kumitettu suikkari ja pillun nuoleminen ilman suojaa on omien tapaamisten valossa se tavanomaisin yhdistelmä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Pamauttakaa minua nyt takaraivoon, jos olen sivistymätön moukka, mutta minä olen siinä ymmärryksessä, että munanimennässä imijä on konkreettisemmassa vaarassa saada taudin, ja pillunnuolennassa vaara on nuolijalla.
Juuri näin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Ihminen ei pysty nuolemalla pesemään omaa takapuoltaan, kuten kissat ja koirat, joten on kokonaistaloudellista antaa tämä tehtävä turskalle. Samalla säästyy vettä ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
olen siinä ymmärryksessä, että munanimennässä imijä on konkreettisemmassa vaarassa saada taudin, ja pillunnuolennassa vaara on nuolijalla. Ehkäpä sitä ajatellaan, että jokainen aikuinen ihminen tehköön itse sen valinnan, minkä riskin haluaa ottaa.

Juuri näin. Emätineritteet ja esiliukaste & sperma kuljettavat mukanaan ihan eri settiä taudinaiheuttajia kuin sylki. Tämän takia genitaalipuoli on pienemmässä vaarassa kuin suupuoli.

Ja tiedoksi kaikille pimpan nuolijoille: riski saada vaikkapa tippuri- tai klamydiatartunta on tässä toiminnassa keskimäärin suurempi kuin peniksen imemisessä. Syynä tähän on se, että limakalvoalue (eli eritteitä suuhusi tuova alue) on laajempi.

Mutta kuten todettua: jokainen aikuinen päättää itse, millaisia riskejä haluaa ottaa. Minäkään en nuoleta pilluani väkisin kenelläkään (paitsi niillä, jotka ovat maksaneet nimenomaan siitä, että nuoletan väkisin).
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Pamauttakaa minua nyt takaraivoon, jos olen sivistymätön moukka, mutta minä olen siinä ymmärryksessä, että munanimennässä imijä on konkreettisemmassa vaarassa saada taudin, ja pillunnuolennassa vaara on nuolijalla. Ehkäpä sitä ajatellaan, että jokainen aikuinen ihminen tehköön itse sen valinnan, minkä riskin haluaa ottaa. Itse ei haluta ottaa tautiriskiä imemällä paljasta munaa, mutta asiakkaiden sallitaan jokaisen tehdä oma valintansa.

Näinhän tämä menee, annan sinulle vihreän kuulan fiksusta kommentista. Ei vain malta olla nuolematta, kun kivannäköinen pimpero on tarjottimella.

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Minäkään en nuoleta pilluani väkisin kenelläkään (paitsi niillä, jotka ovat maksaneet nimenomaan siitä, että nuoletan väkisin).

Väkisinnuolettaja olisi niin hieno titteli, että voisit lisätä sen profiiliisi.  :P ;)

Poissa OliviaH

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vastaus aloittajan kysymykseen omalta kohdaltani:

Jokainen ihminen tekee omat päätöksensä suojautumisesta. Olen perehtynyt seksin aikana tarttuviin tauteihin, niiden todennäköisyyksiin ja tapoihin tarttua. Tältä pohjalta olen päättänyt, etten halua ottaa riskiä saada kyrvän imemisestä mahdollisesti tarttuvia tauteja. Ja minähän en voi tietenkään koskaan luottaa tuntemattoman ihmisen sanaan heidän terveydentilastaan.

Omasta terveydentilastani sen sijaan tiedän. Ei ole mitään mitä voisin nuolemisen aikana tartuttaa asiakkaaseen, joten voin näin hyvillä mielin antaa asiakkaan nuolla minua. On asiakkaan oma päätös mitä riskejä ottaa, ja luottaako hän minun sanaani.

Oma riskini saada tartunta asiakkaan suusta genitaaleihini on sen verran pieni (etenkin kun katsoo ettei asiakkaan suupielessä ole näkyvää herpes-rakkulaa tai vuotavaa haavaa), että olen valmis ottamaan sen minimaalisen riskin. Mikään seksihän ei ole 100% turvallista, mutta riskejä voi minimoida aika tavalla.

Lisään vielä, että tartuntariski ei todellakaan ole ainoa asia miksi en OWOa tee. Minua ei huvita maistaa tuntemattoman ihmisen esiliukastetta, spermaa, enkä varsinkaan esinahan alle kertynyttä mähmää - jotkut kun ovat likaisia ja haisevat vaikka pesulla kävisivät... :(
~Helsingin Sörnäisissä~

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tämä asia on erittäin yksinkertainen. Minä tarjoan hutsuna taidokasta suuseksiä kaikille kaluille, jotka suostuvat suojaan. Peniksen suuhun ottaminen paljaalla lienee tutkitusti (ei ole tutkimustuloksia mulla) suurempi tartuntateko kuin pillun nuoleminen paljaalla.

Ja vaikka en ajattelisi tautiriskejä, en silti ottaisi suihin x määrältä miehiä/kk.

Minua saa nuolla jos haluaa, aivan paljaana, olen karvainen. Tämän sanonkin aina puhelimessa, minua saa nuolla, olen karvainen, se on vapaaehtoista ja siinä voi olla tartuntariski.

Koko pitkän hutsuilu-urani aikana minulla ei ole ollut sukupuolitauteja, mutta on ollut yksi vaginatulehdus, jonka sain mieheltä, joka sormetti anusta ja vaginaa peräjälkeen. Peräsuolen bakteerit eivät kuulu vaginaan.

Hutsuillaan!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vähän tähän aiheeseen liittyvä asia: kannattaa pitää mielessä, että HPV virus, joka aiheuttaa visvasyylän eli kondylooman, on mahdollista ennaltaehkäistä rokotteella Gardasil 9. Luku 9 tulee siitä syystä, että HPV-viruksia on kymmeniä alatyyppejä, joista 9 tärkeintä on mukana rokotteessa. Se otetaan kolmen rokotteen sarjana vuoden aikana. Melko kallis, 225 euroa/rokotus. Nykyään hiukan vastaava annetaan kaikille 11-12-vuotiaille tytöille. Mutta rokotteen voi ottaa aikuisenakin. Kondylooma on sen verran ikävä, että hyvä jos saa estettyä.
Klamydia ja tippuri ovat yleensä helposti hoidettavia antibiootilla.

Ylilääkäri

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Dear Ylilääkäri,

ensinnäkin super-kiitos tästä upeasta palstasta. Sitten kyssäreihin. Mistä lähtien noita rokotuksia on annettu 11-12-vuotiaille tytöille? Mietin, että kantsisko hakee rokotus erikseen, vai onks mul jo.

T: Tytzy vm -95.
Eläkkeellä.

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Aivan kuin Suosikki-lehden lääkäripalsta olisi herännyt uudelleen henkiin. Siellähän Jammu-setä (vai mikä sen nimi olikaan) vastaili teinityttöjen kirjeitse tulleisiin kysymyksiin aiheina mm. kuukautiset ja valkovuoto.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Jos joku muukin turska on hupakon pimppaa lipaissut, niin ei se ajatuksena niin pahalta tunnu. Itsekin olen kyllä lipaissut joskus, myönnän. Eiköhän siinä ole värkit pesty välissä.

Mutta owoa harrastavaa tyttöstä en kyllä haluaisi suudella. Ei mitään henkilökohtaista, ei vaan nappaa sellainen ajatuksena.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Aivan kuin Suosikki-lehden lääkäripalsta olisi herännyt uudelleen henkiin. Siellähän Jammu-setä (vai mikä sen nimi olikaan) vastaili teinityttöjen kirjeitse tulleisiin kysymyksiin aiheina mm. kuukautiset ja valkovuoto.

Kyllä se taisi olla Eki.

Dear Eki, pidin naapurin poikaa kädestä, olenko raskaana?
nimim. epätoivoinen -77

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mä nuoletan paljaalla ja otan suihin paljaalla.

Olen tehnyt näin koko hupakkouran ajan, eikä mitään pöpöjä saati sukupuolitauteja ole ollut. Paneminen taas ei ole koskaan onnistunut ilman suojaa, eikä onnistu nykyäänkään.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Tibbur ja hepatiitit voivat tarttua paljaan pillun nuoletuksessa. Onko kenelläkään statistiikkaa (vanhat katosi sexworkin mentyä rips), että mitä tauteja ja millä todennäköisyyksillä hupakko/asiakas voisi mahodllisesti saada suuseksijutuissa (suikkari/pillunnuolenta)?

Ja että jos kerta tippurit ja klamydiat saa helposti lääkittyä pois, niin mitkä ovat sellaisia seksitauteja, joita hupakot pelkäävät saavansa paljaasta suikkarista, mutta eivät pelkää saavansa asiakkaalta suu-pillu-kontaktissa?

Aika erikoinen yhteen sattuma. En ole törmännyt moiseen. Vaikka ilmossa ei sitä lue, teppisen jounin näköiselle kaverille välillä mela menee suuhun yllättäen ja pyydetään lipomaan haarakonttorin ovea.  :P Yleensä, jos vedetään kelmun kanssa suikkari, ei pimppaa saa nuolla. olet löytänyt epäloogisen hupakon, tai seksuaalivalistus on jäänyt neidillä puolitiehen.   
Jep erikoinen onnnnn. Mutta tuntuu että töää on tosi yleistä (suomihupakoilla, ulkomaan hupakoiden outous tuntuu olevan, että tekevät OWOa, mutta eivät suutele suuta???)

Samasta syystä kuin minä en nuole pillua. Tautien tarttuminen ei ole tasa-arvoista. Kullia lipittämällä taudin voi saada kurkkuunsa, mutta toisinpäin tautiriski on pienempi. Ei tosin nolla, mutta kuitenkin.
Pitäisiköhän perustaa tasa-arvoliike tälle asialle? Selvä epäkohta kuitenkin

Oma riskini saada tartunta asiakkaan suusta genitaaleihini on sen verran pieni (etenkin kun katsoo ettei asiakkaan suupielessä ole näkyvää herpes-rakkulaa tai vuotavaa haavaa), että olen valmis ottamaan sen minimaalisen riskin. Mikään seksihän ei ole 100% turvallista, mutta riskejä voi minimoida aika tavalla.
Joo, ja vielä enemmän minimoisi, jos ei nuoleta paljaalla? Siis tuota juuri tarkoitan, että jos olette punninneet riskit jne, niin miksi otatte toisen riskin. Ähhh onko sulla jotakin tilastoja, kun yritin googletella ja ei löytynyt järkeviä lähteitä. Eli millä todennäköisyydellä nainen saisi jotakin tauteja mieheltä, kun antaa pilsuaan nuolla?

Jos joku muukin turska on hupakon pimppaa lipaissut, niin ei se ajatuksena niin pahalta tunnu. Itsekin olen kyllä lipaissut joskus, myönnän. Eiköhän siinä ole värkit pesty välissä.
Kiero ajattelutapa :D


Lisään vielä, että tartuntariski ei todellakaan ole ainoa asia miksi en OWOa tee. Minua ei huvita maistaa tuntemattoman ihmisen esiliukastetta, spermaa, enkä varsinkaan esinahan alle kertynyttä mähmää - jotkut kun ovat likaisia ja haisevat vaikka pesulla kävisivät... :(
Ja vaikka en ajattelisi tautiriskejä, en silti ottaisi suihin x määrältä miehiä/kk.
Jännä juttu on, ette siis ime mielelläni paljaita peniksiä? Ajatusleikkinä tällainen: Kun miettii miten hupakointihommat on tehty ihmissskunnan historiassa (ihmisiä ollut miljoona vuotta vai mitä lie, ja huara maailman vanhin ammatti), ja näitä nykyaikaisia kortsuja tosi lyhyt aika siihen verrattuna, siis aivan olematon aika. (Ja joo onhan niitä ollut mitä lie suolikortsuja ja blaablaa mutta onko sellaistakaan mukava nuolla suikkarissa jne). Niin ettekö entisaikoina, kun ei ollut näitä tällaisia nykyajan kortsuja, ettekö silloin olisi hupakoineet?

Eli mahdollistaako nykyaikaiset kortsut tän, että on helppo olla hupakko ja imeä slaikkaa, kun ei tarvi maistaa paljasta penistä? Entisaikoina ollu ḱovat ajat hupakoilla, kun joutuneet x määrää/kk paljaita peniksiä maistelemaan.

Eli niin siis onko se sitten juuri tää, jonka kirjoitin aloituspostaukseen:
Eli kyse on tuossa tapauksessa vain siitä, että mikä Itselle tuntuu parhammailta. ... Ja mukavempihan se on kortsua imeä ja nuolla