Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ilmaista naisille :)

<< < (5/6) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Tammikuu 21, 2021, 23:01:24 ---Voi hö, mä luin että LIMAISTA naisille, ja tulin intopiukkana lukemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Aaaaa, sä luulit että Pömppö on etanansa kanssa liikenteessä.
Olisi ollu kyllä todella törkeetä, siis antaa vain naisille limaista. Tai ihan sama, oon päässy Pömpöstä yli. En ajattele enää Pömppöä. Enkä sen etanaa. Saatika näe niistä upeita seksiunia. Enkä varsinkaan katsele yhteisiä valokuvia. Pömppö on historiaa. Minä olen unohtanut Pömpön kokonaan. Se on loppu. Slut. The end.

Johannyton:
No mitähän se miehille maksais, jos niinku ois kiinnostunu jeesmiehestä?

Yannis:
Nostan hattua Ninan kommentille. Siinä tuli tiivistetysti mitä nainen haluaa - ja se oli vielä totta.

Mutta kyllähän täydellisessä parisuhteessa naisenkin pitäisi jotain pystyä antamaan. Tiedän tiedän...

...kun mies pystyy antamaan nuo ensimmäiset asiat... naiset on vaan hitaampia syttymään...

...sitten kun nainen vihdoin syttyy niin sitä samaa naista pitäisi olla kokoajan panemassa...

Yannis:
Pakko vielä sanoa, että näistä huorien horinoista ainoastaan Nimppara on saanut mut miettimään, että pitäiskö oikeasti varata aika.

Kuulostaa niin kuumalta mimmiltä, että ehkä mun on pakko.

Yannis:
...naisessa loppujen lopuksi seksikkäintä on älykkyys... Mutta silti pitää olla hoikka blondi... :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta