Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten lopettaa huorinteko?  (Luettu 6311 kertaa)

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Miten lopettaa huorinteko?
« : Heinäkuu 17, 2019, 06:46:59 »
Kummin päin tahansa, asiakkaana tai palveluksentarjoajana.

Itse asiakkaana, lähes joka kerta tulee paska olo, panetus ehkä lähtee, mutta tilalle tulee surua (miksi), tuskaa, kaipuuta (ok) epätoivoa pettymystä epäuskoa maailmaan vitutusta ja 1000 muuta negatiivista tunneta. Silti sitä jatkaa ja jatkaa, vaikka tietää että paskaahan sillä vaan itselleen tekee. Ja tämmöstä obsessiiiiviskombulzziivista toimintaa, kun runkkailee pitkin oppilaslistaa (rip) ja soittelee läähätyspuheluja huarille, ja sitten varaillaan kiima päissään niitä tapaamisaikoja niin että niitä onkin sitten 4 yhden viikon sisään, ja järjetöntä touhua vaan. Ja jep jep tajuaahan sitä itsekin, että ei ole ihan kontrolli nyt kunnossa, mutta kun pakottava tarve (eikä ole pakottava tarve edes saada naista/pillua, vaan pakottava tarve jotakin).

Niin ja tapaamiset menee (liian usein) niin että ensin varaillaan se 15 minuuttia, ja sitä pidennetään puoleen tuntiin, ja sitä tuntiin, ja se tuntivartttiin, ja se puoleentoista, sitten kahteen, ja niin kauan kunnes hupakko vittuuntuu (tai ei), ja sanoo oisko aika lähteä kotiin. Se on aina tuota kellopeliä, että pidentää ja pidentää sitä aikaa, koska 1) hupakkojen käyttämät herätyskellot ahdistavat, ja 2) tuntuu että millään muulla ei ole mitään väliä sillä hetkellä, ainoastaan sillä että saa sitä aikaa pidennettyä edes hetkisen.

Helppohan tää siinä mielessä olisi, että jos ryyppäisin/narkkaisin, sillon ainakin voisin hakeutua katkolle tai korvaushoitoon, Minnesota-hoitoon tmv, tai NA/AA-kerhoon, mutta ei tälle huorienosto-ongelmalle tunnu olevan minkäänlaista laitoshoitoa? Ja AA-kerhokin meni nurin (rip) jne.........

Ok niin yritinhän mä "korvaushoitoa" pari vuotta sitten, oli tavallinen nais ystävä (tyttökaveri) 2 vuotta, mutta vittusemitäänmuuttanut, kun ne HUPAKOT olivat vaan kokoajan mielessä.

Tämä mun lopetussuunnitelma (ei itseni lopetus -suunnitelma, vaan huorinteon lopetussuunnitelma) on ehkä vähän vitun tyhäm, kun ajatuksena on ollut, että tapaamalla uuden huoran/huoran uudestaan jotakin Vitun Mullistavaa tapahtuisi, ja korjaantuisin, ja huorinteko muuttuisi mukavaksi. Eli vähän sama kuin alkoholistina joisi lisää kirkasta viinaa.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2019, 09:26:33 »
Minulla on useimmiten hyvä olo huorissakäynnin jälkeen. Menen juomaan pari lasia viiniä ja hymyilen kaikille typerällä ilmeellä eufoorisessa tilassa panoa mielessäni mutustellen.

Minä haen nautintoa. En pahas oloa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7768
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2019, 09:32:47 »
Viinan juominen kannattaa varmasti lopettaa ja jatkaa huorissa käyntiä, jos kantti kestää. Joskus oma käsi voi olla hyvä vaihtoehto, ellei harrasta pelkkiä kliinisiä puolen tunnin tyhjennyksiä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2019, 11:38:11 »
Kai minäkin voin kaksisenttiseni tarjota tähän, kun olen joskus samanlaisen ongelmavyyhden kanssa painiskellut. Omalla kohdalla auttoi ihan keskittyminen vähäksi aikaa muihin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin. Siis sellaisiin ei-itseä vahingoittaviin. Sitä kautta sai vähän kerrallaan etäisyyttä ja asiat ikäänkuin loksahtivat paikoilleen ja omille kohdilleen elämässä. Niinpä sitä nyt tulee vierailtua parin vakkarihupakon luona silloin tällöin ja nautittua käynneistä.
Mainittakoon nyt vielä että päihteistä olen pysynyt erossa koko ajan ja niin teen jatkossakin.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2019, 18:11:00 »
Kyllä aloittajalla on kyseessä aika selvä riippuvuus eli addiktio maksulliseen seksiin. Kaikkien addiktioiden psykologiset ja biologiset taustat ovat samankaltaisia ja hoidon suuntaviivat samantapaisia. Suosittelisin käymään asiaan oikeasti perehtyneen seksuaaliterapeutin puheilla. Oikeasti perehtyneellä on ns. NACS-auktorisointi (Nordic Association of Clinical Sexology) eli tittelinä on seksuaaliterapeutti (NACS) tai kliininen seksioogi (NACS).
Ylilääkäri

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2019, 21:07:08 »
Kyllä aloittajalla on kyseessä aika selvä riippuvuus eli addiktio maksulliseen seksiin. Kaikkien addiktioiden psykologiset ja biologiset taustat ovat samankaltaisia ja hoidon suuntaviivat samantapaisia. Suosittelisin käymään asiaan oikeasti perehtyneen seksuaaliterapeutin puheilla. Oikeasti perehtyneellä on ns. NACS-auktorisointi (Nordic Association of Clinical Sexology) eli tittelinä on seksuaaliterapeutti (NACS) tai kliininen seksioogi (NACS).
Ylilääkäri
Tattista! Sattumalta aika on varattu jo, vaikka en edes vielä tiedä miten hän voi auttaa. Kiinnostaisi oikeasti tietää, kun ei ole mitään käsitystä, että miten tuollainen henkilö sitten auttaisi? Onko se jokin yhden tapaamisen juttu jne, tuskin mitään lääkitystä ainakaan tähän ongelmaan tmv? En tiedä yhtään. Saanko laittaa privaattiviestiä?

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2019, 21:10:45 »
Viinan juominen kannattaa varmasti lopettaa ja jatkaa huorissa käyntiä, jos kantti kestää. Joskus oma käsi voi olla hyvä vaihtoehto, ellei harrasta pelkkiä kliinisiä puolen tunnin tyhjennyksiä.
Pitäisi ensin aloittaa se viinan juonti, että sen voisi lopettaa. Eli olisiko järkevä toimintamalli vaihtaa addiktio hupakoista viinan juomiseen, ja sitten mennä katkolle, ja lopettaa. Sitten olisi parantunut ;)?

Kai minäkin voin kaksisenttiseni tarjota tähän, kun olen joskus samanlaisen ongelmavyyhden kanssa painiskellut. Omalla kohdalla auttoi ihan keskittyminen vähäksi aikaa muihin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin. Siis sellaisiin ei-itseä vahingoittaviin. Sitä kautta sai vähän kerrallaan etäisyyttä ja asiat ikäänkuin loksahtivat paikoilleen ja omille kohdilleen elämässä. Niinpä sitä nyt tulee vierailtua parin vakkarihupakon luona silloin tällöin ja nautittua käynneistä.
Mainittakoon nyt vielä että päihteistä olen pysynyt erossa koko ajan ja niin teen jatkossakin.
Millainen onkelma sulla oli, haluatko avata? Miten ne asiat sitten loksahti paikoilleen, mitä tapahtui jne? Kun oon ottanut etäisyyttä kyllä joo jne, mutta aina samat jutut uudestaan ja uudestaan, ei vaan pääse pakoon.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2019, 23:02:03 »

Tattista! Sattumalta aika on varattu jo, vaikka en edes vielä tiedä miten hän voi auttaa. Kiinnostaisi oikeasti tietää, kun ei ole mitään käsitystä, että miten tuollainen henkilö sitten auttaisi? Onko se jokin yhden tapaamisen juttu jne, tuskin mitään lääkitystä ainakaan tähän ongelmaan tmv? En tiedä yhtään. Saanko laittaa privaattiviestiä?

Pistä yv vaan. Voin neuvoa asiassa.
Ylilääkäri
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2019, 06:34:40 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 18, 2019, 23:48:18 »
Miten lopettaa huorinteko? Yksinkertaista: Älä mene enää huoriin tai hanki tyttöystävä. Seuraava Dear Ekin neuvo on, että vaihda harrastus vähemmän koukuttavaan, vaikka runkkaamiseen. Siitä vaan kokoajan lievennät addiktioita ja loput huomaat olevasi kuivalla vesi Itä-Länsi pesäpalliottelun katsomassa.  :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 18, 2019, 23:54:22 »
^Ei se ikävä kyllä ole niin helppoa. Jos mieli on siinä tilassa, ettei kontrollin mahdollisuuksia ole, niin siinä tarvitaan kättä pidempää avuksi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 19, 2019, 07:00:11 »
Tehdä huorin.
Huorin tekohan mielestäni tarkoittaa puolison tai elämänkumppanin pettämistä.

Itse siis en tee huorin, koska en elä parisuhteessa ja en siten näe syytä minkäänlaista lopettaa näiden ihanien naisten tapaamista.

Jatkan siis kunnes aika korjaa minusta sadon.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 19, 2019, 21:31:29 »

Tattista! Sattumalta aika on varattu jo, vaikka en edes vielä tiedä miten hän voi auttaa. Kiinnostaisi oikeasti tietää, kun ei ole mitään käsitystä, että miten tuollainen henkilö sitten auttaisi? Onko se jokin yhden tapaamisen juttu jne, tuskin mitään lääkitystä ainakaan tähän ongelmaan tmv? En tiedä yhtään. Saanko laittaa privaattiviestiä?

Pistä yv vaan. Voin neuvoa asiassa.
Ylilääkäri
Mikähän tuossa, kun viestisi perässä lukee:
"« Viimeksi muokattu: eilen kello 06:34:40 kirjoittanut Mummo »
Miksi

Miten lopettaa huorinteko? Yksinkertaista: Älä mene enää huoriin tai hanki tyttöystävä. Seuraava Dear Ekin neuvo on, että vaihda harrastus vähemmän koukuttavaan, vaikka runkkaamiseen. Siitä vaan kokoajan lievennät addiktioita ja loput huomaat olevasi kuivalla vesi Itä-Länsi pesäpalliottelun katsomassa.  :)
No kirjoitin jo aloituspostaukseen, toinen kappale alhaalta

^Ei se ikävä kyllä ole niin helppoa. Jos mieli on siinä tilassa, ettei kontrollin mahdollisuuksia ole, niin siinä tarvitaan kättä pidempää avuksi.
Hyvä vitsi, "kättä pidempää", jos tuo lainaamasi viestin runkkaaminen ei auta

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 19, 2019, 21:50:55 »

Millainen onkelma sulla oli, haluatko avata? Miten ne asiat sitten loksahti paikoilleen, mitä tapahtui jne? Kun oon ottanut etäisyyttä kyllä joo jne, mutta aina samat jutut uudestaan ja uudestaan, ei vaan pääse pakoon.

Aika paljon tuli käytyä hupakoissa ja koko ajan oli seuraavat treffit kiikarissa. Kohteena oli etenkin naapurisivuston parikymppiset amatöörit. Selvää varmaan oli että yleensä touhu oli vaivaannuttavaa nyhjäämistä ja vaikka nuorta vartaloa saikin, niin seksi oli korkeintaan keskinkertaista ja jälkeenpäin oli aina vaivaantunut ja paska fiilis. Tuntui ettei hommasta saanut sitä mitä oli lähtenyt alun alkaen hakemaan. Stoppi tuli oikeastaan kun, talous alkoi olemaan täysin kuralla ja töissäkin aika meni vaan kännykän räpläämiseen ja deittisivujen selailuun. Oli siis pakko keksiä jotain. Onneksi vähän sattuman kautta aloin herättelemään vanhaa harrastusta ja kehittelin pari vapaa-ajan projektia työstettäväksi. Samalla siirryin ihan rehellisesti purkamaan kasvavia paineita tasaisin väliajoin runkkaamalla. Noloa, mutta se auttaa pitämään homman kasassa ja ajatukset noissa harrasteprojekteissa. Sellaisen sopimuksen vielä tein itseni kanssa, että kun jossain projektissa saan jonkun jutun valmiiksi, saan käydä hupakoissa (yleensä tunti ja vakkari - seksi on niiden kanssa parempaa). Eli tommosella systeemillä oon mennyt ja kyllähän ne ajatukset aina välillä keulii, mutta yllättävän hyvin on pysynyt homma vielä kasassa. En sitten tiedä toimiiko tämmöinen systeemi muille, mutta tärkeintä kai on löytää muutakin tekemistä ja joku järjestys asioille jota itse pystyy noudattamaan.

Poissa Mummo

  • Valvojat
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 19, 2019, 22:21:28 »

Mikähän tuossa, kun viestisi perässä lukee:
"« Viimeksi muokattu: eilen kello 06:34:40 kirjoittanut Mummo »
Miksi


Lainaus tehty väärin. Sitä korjattu.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 19, 2019, 22:27:23 »
Ja hienoa että modet laittaa puumerkkinsä jos joutuu muokkaamaan.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 19, 2019, 22:31:26 »
Lopettaa, miksi ihmeessä? En mä ole ikinä kokenut mitään itseinhoa kun olen maksanut mitä on pyydetty ja käyttäytynyt asiallisesti.
Tietenkin talous täytyy pitää kunnossa ettei nussi enemmän kuin kukkaro kestää. Se tie on äkkiä käyty loppuun jos näin käy.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 20, 2019, 18:28:10 »
Lopetan heti kun emäntä lopettaa pihtaamisen. lompakolle käy tämä tapa

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 21, 2019, 00:46:00 »
^Asia kannattaisi otta jollain diskreetillä tavalla esille vaimon kanssa. Esimerkiksi sanoa suoraan, että minusta seksiä on liian vähän, mistä johtuu? Tai sitten vaan budjetoida sopiva summa kuussa huoriin, ehkäpä jopa löytää ilmainen side bitch?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 21, 2019, 09:05:16 »
Seksiaddikteille on ihan samanlainen vertaistuki ryhmä kuin alkoholisteille, narkomaaneille ja alkoholistien/narkomaanien läheisille. Minnesotahoitoa ei seksiaddikteille taida suomesta löytyä, jenkeistä löytyy kyllä. Seksiaddikteille käytetään ihan samaa ohjelmaa kuin AA/NA/alkoholistien aikuiset lapset - olikan AAL ryhmissäkin tosin se on fiksattu niin että siellä ei viinasta ja kamasta mainita mitään, mutta ohjelma on pääperiaatteiltaan sama. Ja miksi ei olisi kun se on kaikkiin addiktioihin ihmisille toiminut jo oisko 60 luvulta saakka. Se addiktiosairaus on aina ihan sama. Addiktion muoto vaan muuttuu. Joku tykkää pillusta, joku viinasta ja joku stimulanteista. Mä tykkään niistä kaikista.

Mä oon joskus miettinyt että jos menisi seksiaddiktien ryhmään niin saisikohan sieltä iskettyä jonkun nymfon matkaansa.
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten lopettaa huorinteko?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 21, 2019, 09:27:17 »
Mä oon joskus miettinyt että jos menisi seksiaddiktien ryhmään niin saisikohan sieltä iskettyä jonkun nymfon matkaansa.

Kyllä sieltä saa. Kuulemani mukaan myös alkoholi menee hyvin kaupaksi toipuvien alkoholistien tukiasuntoloissa, ja huumeet toipuvien huumeaddiktien vertaistukiryhmissä. Mutta kannattaa pysyä poissa niiden ryhmänvetäjien silmistä, ne tyhmyrit kun yrittävät auttaa apua haluavia ihmisiä paranemaan ongelmistaan, ja pistävät heti stopin sille, jos joku viattomasti ja ihan vähän vaan yrittää tavoitella omaa etuaan käyttämällä addiktin retkahdusherkkyyttä hyväkseen ja riistämällä tulevaisuuden ihmisiltä, jotka parhaansa mukaan yrittävät saada hoidettua asiansa kuntoon.
Eläkkeellä.