Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi uusi Mersu ja käytetty Dacia on saman hintainen maksetussa seksissä  (Luettu 9688 kertaa)

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Miksi kaupan logiikka ei toimi seksin ostamisessa, itse valitsen tietysti mersun. Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras. Samoin itse asiakaspalvelu erot on yhtä isot, kuin vaikka peruna on sama nakkikioskin makkaraperunoissa ja Kämp A la carte lisukkeena. Tottakai kauppa käy eri vauhtia, mutta varmasti asiakkaita riittää molemmilla.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Yes hintakeskustelu  :headbang:

Noin kiteytetysti, kun elämme markkinataloudessa jokaisella yrittäjällä on oikeus hinnoitella palvelunsa, kuten itse parhaaksi näkee. Eri asia jos eläisimme keskusjohdetussa yhteiskunnassa ja puhuisimme hintasäännellystä alasta.

Itse hinnoittelen toisen alan palveluni kysynnän ja työskentelyfiilisteni mukaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Miksi kaupan logiikka ei toimi seksin ostamisessa, itse valitsen tietysti mersun.

Kaupankäynnin logiikkahan nimenomaan toimii seksin myymisessä ja ostamisessa. Ihan varmasti alalta karsiutuu sekä ylihinnoitellessaan (ei riitä asiakkaita jolloin toiminta ei ole kannattavaa), että alihinnoitellessaan (liikaa asiakkaita eikä tuotto vastaa työn määrää, jolloin uupuu ja siirtyy muihin hommiin).

Kuten itsekin sanoit:

Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras. Samoin itse asiakaspalvelu erot on yhtä isot, kuin vaikka peruna on sama nakkikioskin makkaraperunoissa ja Kämp A la carte lisukkeena.

Juuri näin. Alun vertaus autoihin ontuu, koska yrität verrata ihmisen tuottamaa palvelua elottomaan kulutushyödykkeeseen, lisäksi vieläpä alalla, jolla henkilökohtaisten mieltymysten kirjo on valtava. Ei ole olemassa sitä seksityön "uutta mersua", ideaalia, joka sopisi kaikille. Yhden mersu todellakin on toisen käytetty dacia - ja päinvastoin. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7787
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Autovertaus ei oikein toimi, koska tekniset härvelit ovat kylmiä, elottomia esineitä.

Virheettömän kaunis nainen voi olla kylmä kuin kala ja vastaavasti tavis voi olla todella kuuma tapaus. Kukin panee, mikä itselle on mieluista ja mihin resurssit riittävät, myös älylliset.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2021, 10:55:26 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Myönnän että auto vertaus on suorastaan tyhmä. En ajattelut sitä noin

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mä tykkään ladasta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Fordi myös hinta/laatu suhteeltaan erinomainen. Vähän kuten myös palvelutuottaja. Ei kannatta miettiä jonkun kovemman hintapyynnön takia sen olevan parempi.

 


Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Juu, perille pääsee Ladallakin, sekä myös bussilla ja junalla tai niin kuin S.O:n nimimerkki "Opettaja" sanoin "käsin" liftaten.  ;D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa..

Olen sanonut ennenkin että jos seksityö olisi helppoa ja jokainen pystyisi siihen, ei suomessa olisi yhtään vähävaraista perhettä. Senkun mutsi ja tytär töihin vaan persettä myymään ja kotimatkalla kaupan kautta kokkailemaan. Naps, ongelma poistunut eikä ruokajonoille olisi tarvetta.



Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Toyotamainen luotettavuus on myös tärkeää. Käynnistyy aina eikä tartte koko ajan säätää ;D

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa..

Olen sanonut ennenkin että jos seksityö olisi helppoa ja jokainen pystyisi siihen, ei suomessa olisi yhtään vähävaraista perhettä. Senkun mutsi ja tytär töihin vaan persettä myymään ja kotimatkalla kaupan kautta kokkailemaan. Naps, ongelma poistunut eikä ruokajonoille olisi tarvetta.
Tossa ajattelumallissa on se virhe, että jos kaikki sitä alkaisivat tehdä, hinnat romahtais kun tarjontaa olis niin paljon.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Sitä ei tule tapahtumaan niin ei tarvitse varmaan sen syvemmälle mennä siihen ajatukseen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Tossa ajattelumallissa on se virhe, että jos kaikki sitä alkaisivat tehdä, hinnat romahtais kun tarjontaa olis niin paljon.

Totta, kannattaa olla hiljaa vaan siitä, että oikeastihan maksullisen seksin myyminen on maailman helpointa hommaa syömisen ja nukkumisen lisäksi. Alkaa pian osuuskauppaväkikin alalle ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Miksi kaupan logiikka ei toimi seksin ostamisessa, itse valitsen tietysti mersun. Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras. Samoin itse asiakaspalvelu erot on yhtä isot, kuin vaikka peruna on sama nakkikioskin makkaraperunoissa ja Kämp A la carte lisukkeena. Tottakai kauppa käy eri vauhtia, mutta varmasti asiakkaita riittää molemmilla.

Koska me täällä huoramafiassa laajensimme keskiviikkona autobisnekseen.

Ja ensi viikolla on... "neuvottelut" ravintolapuolen kanssa. Esitämme heille ja heidän perunoilleen tarjouksen, josta eivät voi kieltäytyä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Tietysti kysymyksen voi väistää ja heittää kettuilun tasolle, tarkertumalla vertauksen sopivuuteen. Mutta oman vaatimattoman kokemuksen mukaan erot on suuria, eikä nyt ole kyse ulkonäöstä. Ulkonäkö on sivu seikka ja makuasia, yleisesti puhun kokemuksen kokonaisuudesta. Johon sisältyy tietysti asenne, hygienia, lakanat laittautuminen ja paikka. Miksi siis panostaa jos palvelutason nostaminen ei nosta hintoja. Nyt näyttää että tytöt kilpailevat kuka ottaa suurimman terveysriskin ja mihin spermat pistetään.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Ei tähän oikein enää ole mitään järkevää vastattavaa, kun vastasit jo kysymykseen.

Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras. - - Tottakai kauppa käy eri vauhtia, mutta varmasti asiakkaita riittää molemmilla.
Eläkkeellä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^ Sitä ei tule tapahtumaan niin ei tarvitse varmaan sen syvemmälle mennä siihen ajatukseen.
Sinä sen ajatuksen esitit.
Perfektionisti.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
^Ammuit itseäs munille tolla vertauksella ;D

Samaa asiaa tunnutaan ihmettelevän tasaisin väliajoin ja tuntuu oudolta miksi ketään kiinnostaa millä hinnalla joku myy seksiä jos ei se edes ole omaan makuun.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Sitä ei tule tapahtumaan niin ei tarvitse varmaan sen syvemmälle mennä siihen ajatukseen.
Sinä sen ajatuksen esitit.

Niin esitinkin, ja nyt totesin että sellaista ei tule tapahtumaan  :headbang:

Mutta nyt kun menit siihen suuntaan niin kyllähän nyt perheen pitää ruuassa 40€/30min hintaan jos siihen tultaisiin.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Miksi kaupan logiikka ei toimi seksin ostamisessa, itse valitsen tietysti mersun. Tottakai on erinäköisiä makuja ja vaikka joku ei ole minun mieleen ollenkaan, niin voi olla jollekin toiselle paras. Samoin itse asiakaspalvelu erot on yhtä isot, kuin vaikka peruna on sama nakkikioskin makkaraperunoissa ja Kämp A la carte lisukkeena. Tottakai kauppa käy eri vauhtia, mutta varmasti asiakkaita riittää molemmilla.

Koska me täällä huoramafiassa laajensimme keskiviikkona autobisnekseen.

Ja ensi viikolla on... "neuvottelut" ravintolapuolen kanssa. Esitämme heille ja heidän perunoilleen tarjouksen, josta eivät voi kieltäytyä.


Shhh! Eikö me sovittu, että ei paljasteta meidän viisivuotissuunnitelmaa täällä.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia