Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen pillun hinta naru  (Luettu 16052 kertaa)

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Ensimmäinen pillun hinta naru
« : Heinäkuu 16, 2019, 23:24:32 »
 ;)  Miten käs tyttöset on ottanut inflaation huomioon kun tuntuu siltä että hinnat olisi laskemassa kun ei ole noussut?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2019, 09:28:04 »
Tätä on odotettu. En vastaa kysymykseen kun en ole huora (valitettavasti), mutta minulle hinnat ovat olleet jo vuositolkulla samat.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #2 : Heinäkuu 21, 2019, 14:15:37 »
Pillun hinta oli markkoina samaa tasoa mitä se on euroina nyt,siis eka kerta pillua ostaessani.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #3 : Heinäkuu 21, 2019, 16:53:22 »
Tätä on odotettu. En vastaa kysymykseen kun en ole huora (valitettavasti), mutta minulle hinnat ovat olleet jo vuositolkulla samat.
Komppaan tätä. Ei pahemmin muutosta ole ollut

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2019, 12:33:18 »
Täs foorumissa on jotain ihmeellistä, ees tää ketju ei oo lähtenyt lapasesta  ;D

Hitsi kun ne huorien palkkabarometrit meni kans sen siliän tien opiston kanssa...
Pitää varmaan aloittaa alusta.

Mutta joo, tavallaanhan hinnat laskee jollei ne nouse :)

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2019, 12:51:49 »
Hei mutta jossain ketjussahan mie todella seikkaperäisesti vastasin kysymykseen ”paljon huora tienaa”, mikähän se ketju olikaan nimeltään.
:) voi noita hyviä opiston aikoja, mut tää on nyt todellista onnea, kun saadaan aloittaa kaikki alusta ja tehdä tästä itsemme näköinen forkka.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Paikalla K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #6 : Heinäkuu 30, 2019, 09:24:57 »
12 vuotta sitten aloitin huorissa käynnin ja hintataso pysynyt kyllä koko ajan mitei samana ainakin kotimaisen tarjonnan osalta.Ulkolaisilta ei ennen tupannut alle satkun saada mutta nyt kilpailu lisääntynyt niin mennään jo reilustikkin alle.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #7 : Heinäkuu 30, 2019, 09:40:58 »
höpö höpö, täällähän valehdellaan niin että korvat heiluu. Kyllä perus suomisihteeri on nostanut hintoja viime vuosina. Ennen sai 100eurolla, nyttemin hyvä jos 150, eli +50% tullut hintoihin lisää.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #8 : Heinäkuu 30, 2019, 10:17:52 »
^Tottahan tuo on. Suomisihteerin hinta 30 minsaa on 150 € ja tunnin 250€. Puolikkaan hinta on noussut, mutta tunnin pysynyt samana. Tietenkin aina löytyy joku yleisestä trendistä poikkeavakin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15206
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #9 : Heinäkuu 30, 2019, 10:18:24 »
^^
Viime vuosina  ;D
Aika ilmeisesti kultaa muistot.
Keskeisesti hinnat ovat viimevuodet pysyneet hyvinkin stabiileina, mikä on tavallaan ihme kun kuitenkin eläminen on kallistunut samana aikana paljon.
Jotkut tytöt ovat muuttaneet hinnoitteluaan siten, että suuntaus olisi pidemmät ajat. Erittäinkin kannatettavaa. Usein näin myös saadaan hankalia asiakkatia toisaalle.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #10 : Heinäkuu 30, 2019, 10:21:16 »
^Vai olisko syynä,että puolessa tunnissa joutuu tekemään enemmän duunia :)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #11 : Heinäkuu 30, 2019, 10:54:24 »

Se on kaiketi kysyntä ja tarjonta, mikä määrittelee hinnan. Mulla on käsitys että nykyiseen tilanteeseen on sihteerit ja kunkin sihteerin asiakkaat tyytyväisiä. Jos näin ei olisi niin hinta muuttuisi joko ylös tai alas, case by case.

Hmm.. niin jos päivän täyttää puolen tunnin ajoilla niin onhan siinä sitten enemmän sitä riisumista ja pukemista. Jos itse olisin sihteeri niin kyllä mäkin pyrkisin suosimaan pitempiä aikoja. Pitemmät ajat on kyllä mukavia mun mielestä myös asiakkaalle. Kerkee panna useamman kerran  ;)
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15206
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #12 : Heinäkuu 30, 2019, 11:26:42 »
^Vai olisko syynä,että puolessa tunnissa joutuu tekemään enemmän duunia :)
Olen väärä henkilö vastaamaan tähän. Olen vain asiakas ja teen omat johtopäätökseni, kuten sinäkin teet.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2019, 14:16:46 »
Vielä 5 vuotta sitten kaikki pyysivät 100e/200e, nyt vähintään 150e/250e, toiset pyytävät jopa enemmän. No, näille ei tarvitse mennä..

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #14 : Heinäkuu 30, 2019, 14:36:11 »
Vielä 5 vuotta sitten kaikki pyysivät 100e/200e, nyt vähintään 150e/250e, toiset pyytävät jopa enemmän. No, näille ei tarvitse mennä..
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Siitä on jo yli kymmenen vuotta, kun hinta puolelta tunnilta on ollut 150€ ja tunti 250€. Silloinhan eräs neito vielä soitteli kotimaisia palveluntarjoajia läpi ja varmisti, että hinta olisi vähintään tuon. Tästä eivät kaikki kyllä pitäneetkään, koska halusivat itse määritellä hintansa. Kirjassa Punainen exodus on muistaakseni tästä mainintakin. Mutta joka tapauksessa 150€ on ollut todella pitkään kotimaisten puolen tunnin hinta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #15 : Heinäkuu 30, 2019, 14:50:07 »
No mä muistan (ja kironnut omaa tyhmyyttäni), että kun aloitin (8 vuotta sitten), niin ihan sen jälkeen tyyliin järjestään kaikki muut aloittelijat pyysi mua enemmän. Mä olin alihinnoitellut palvelut aluksi, ja se tietty oli vain tyhmää. Mä ainakin olisin toivonut että mulle olisi kerrottu jo etukäteen että aluksi kannattaa hinnoitella ihan reippaasti. Aloittelijat herättävät yleensä paljon kiinnostusta ja tietysti kannattaa takoa kun rauta on kuumaa :)

Mutta mun hinnat oli aluksi 120e/30min ja 220e/1h. Mun jälkeen aloittaneet pyysi yleisesti 140-170e/30min silloin, muistan hyvin koska kirosin tyhmyyttäni ;D
Palkkabarometreista muistan sen että keskiarvot on pyörinyt siitä 120-130e paikkeilla 30min ihan vissiin vikaa kasaamani lukuunottamatta (se taisi olla enemmän). Mutta yhden hetken tilanne nyt ei sano vielä sitä että hinnat olisi nousussa.

Tuota että kukaan olisi soitellut aloittelijoille en ihan usko. Hintahaarukka on ollut aloittelijan oppaassa, jossa tyyliin kymmenen sivua sitten paljon muuta. Pääpaino siinä turvallisuus/yksityisyyden suojaamisella.
Josta tulikin mieleeni että sitähän voisikin taas alkaa jakaa ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #16 : Heinäkuu 30, 2019, 15:07:55 »
90-luvulla melkein joka venakolla oli hintana 300 mk, joillain tasokkaimmilla saattoi olla 350 mk. Aikaa oli puoli tuntia mutta touhu oli aika tehokasta. Yleensä vartissa oltiin ulkona ja siellä oli ja rapussa seuraava turska odottamassa.

Nykyään puolituntisesta 100€ tuntuu olevan yleisin hinta virottarilla ja venakoilla. Suomalaisilla on yleensä pidempiä aikoja eli tunnista joutuu pulittamaan 200-250€ mutta aika on kiireetöntä, eikä mitään nopeaa pussien tyhjennystä.

Jotkut venakot ja virottaret on jääneet siihen 90-luvun juttuun eli ei mitään jutustelua eikä katsota edes silmiin, kortsu löysän munan päälle ja sitten hetki imutusta ja äkkiä vaan mällit pihalle.
Suosin suomalaisia.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #17 : Heinäkuu 30, 2019, 16:28:21 »


Tuota että kukaan olisi soitellut aloittelijoille en ihan usko.
Punainen exodus sivu 205.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2019, 16:43:10 »
Tuota että kukaan olisi soitellut aloittelijoille en ihan usko.
Punainen exodus sivu 205.

Joo, se onkin tuolla - sori Jimmy!
Tosiaan tuo tapahtunut aika kauan aikaa sitten, jopa ennen mun alalle tuloa ;D
Kyllä mä ymmärrän että tuollainen soittelu on tosi häiritsevää.

Aloittelijan opashan toimi pääosin niinpäin että sitä pyydettiin. Tietysti jos joku aloittelija otti yhteyttä muissa merkeissä, niin olen mäkin kysynyt onko saanut sen. Mutta ainakin sen minkä ajan se on ollut mulla jaettavana, niin aloittelijat itse ottivat yhteyttä jos halusivat.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ensimmäinen pillun hinta naru
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2019, 17:23:49 »
^Vai olisko syynä,että puolessa tunnissa joutuu tekemään enemmän duunia :)
Olen väärä henkilö vastaamaan tähän. Olen vain asiakas ja teen omat johtopäätökseni, kuten sinäkin teet.
Niin oletkin ja sillä en sinulta mitään kysynytkään. Se oli vain sellaista arvailua tyyliin sataako huomenna vai onkohan pouta.